Ο χρήστης TIKKET έγραψε:
Λοιπόν 2 μπορεί να έχουν συμβεί.
α) έχει χαλάσει ο διακόπτης και δεν επαναφέρει όταν γυρνάς το κλειδί ειναι δηλ σαν να το έχεις βάλει μπρος και να μην αφήνεις το κλειδί.Αν δεν το διορθώσεις θα καεί η μίζα.Πρέπει να αλλάξεις διακόπτη ή τις επαφές του διακόπτη
β)τα έπαιξε η μίζα.
Το έπαθε το audi (Α4) μου στα 200,000 χλμ
Το πρώτο ενδεχόμενο που ανέφερες δεν πρέπει να συμβαίνει διότι στα fiesta υπάρχει σύστημα που μόλις ανάψει η μηχανή,απενεργοποιείται η μίζα και για όσο είναι αναμένος ο κινητήρας δεν μπορεί να γυρίσει το κλειδί για να δουλέψει η μίζα-μόνο άμα κλείσεις τελείως τη μηχανή.Επίσης ο θόρυβος ακούγεται αμέσως μόλις γυρίσω το κλειδί και το στροφόμετρο του κινητήρα ειναι στο μηδεν.
Το δεύτερο που λες είναι πιο πιθανό.Αλλά αν δεν τα παίξει τελείως δεν μπορώ να κάνω τίποτα.Το κάνει μια φορά στις 15 μέρες και μετά όλα καλά...
Τώρα αν έχει καμία σχέση ο εγκέφαλος και το σύστημα που ανέφερα παραπάνω,δεν έχω ιδέα.