Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FORD FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FORD FORUM
    • 1
    • 2
    • 38
    • 39
    • 40
    • 41
    • 42
    • 245
    • 246
    • 40 / 246
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    84
    4901
    78919
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nkaragou last edited by

      Ο χρήστης zardoz έγραψε:

      quote]
      Δε γνωριζω ποσο στοιχιζει το καθε service του Focus2 αλλα, για το Focus1 που εχω οι τιμες ηταν:

      1. 1ος χρονος-20000 χλμ....100 ευρω (απλο service με αλλαγη λαδιων και φιλτρων)
      2. 2ος χρονος-40000 χλμ....100 ευρω (απλο service με αλλαγη λαδιων και φιλτρων)
      3. 3ος χρονος-57000 χλμ....160 ευρω (περιλαμβανε καθαρισμο φρενων και αλλαγη μπουζι)
      4. 4ος χρονος-74000 χλμ....100 ευρω(απλο service με αλλαγη λαδιων και φιλτρων)
      5. 5ος χρονος-91000 χλμ....100 ευρω(απλο service με αλλαγη λαδιων και φιλτρων)

      **Μα καλά, τακάκια στα φρένα ποτέ δεν άλλαξες? Πολύ περίεργο. **

      Τακακια αλλαξα στις 74000 χλμ με κοστος (ανταλλακτικα και εργασια) περιπου 60 ευρω, αλλα δε νομιζω πως πρεπει να το συμπεριλαμβανουμε στο κοστος του service καθως η φθορα τους εξαρταται απο τον τροπο οδηγησης...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jimclark last edited by

        Γενικά μια ερώτηση... Όχι ότι με πειράζει κάθε φορά που στρίβω. Γενικά, είναι μόνο δική μου ιδέα ότι το τιμόνι του Φιέστα είναι κάπως βαρύ? Οδήγησα πριν λίγο καιρό το ρόβερ του φάδερ και μου φάνηκε σαν ψεύτικο.. πολυ πιο ελαφρύ (αλλά και αρκετά λιγότερο πληροφοριακό..)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tikket last edited by

          Ο χρήστης zardoz έγραψε:
          Ερώτηση/παρατήρηση από υποψήφιο αγοραστή σχετικά με το service του Focus II

          Μόλις επικοινώνησα με το 801 11 700 600 της Ford, εκεί με παρέπεμψαν
          στο 210 5709900
          και εκεί η γραμματέας με συνέδεσε τον 'ειδικό' ο
          οποίος μου **επιβεβαίωσε ότι ισχύει service κάθε 20.000 χλμ ή κάθε χρόνο. **

          Αντιπαρέθεσα ότι, σύμφωνα με αυτή τη θεωρία, στα 3 χρόνια θα μου
          'συμπεριφερθούν' με ένα πανάκριβο service σαν να είχα 60.000 ασχέτως
          αν έχει τα μισά (και δεν μιλάμε για λάδια, βαλβολίνες κλπ). Και στα 5
          χρόνια? Σαν να είχε 100.000 !

          Φίλε zardoz το service για λάδια γίνεται υποχρεοτικά καθε χρόνο(ή 20.000 χλμ.). τα λάδια χαλάνε μετά απο ενα χρονικό σημείο, αλλοιώνονται οι ιδιότητες τους.Αλλά για τα υπόλοιπα βαριά service δεν κοιτάνε τα χρόνια αλλά τα χιλιόμετρα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            athanasios last edited by

            Kαι δεν χαίρεσαι;Τι καλύτερο από ένα τιμόνι που καταλαβαίνεις που στρίβει και πόσο στρίβει;Αν έχεις οδηγήσει με ελαφρια τιμόνια όπου δεν ξέρεις που είναι οι τροχοι μέσα στη στροφή τότε εκτιμάς τι σημαίνει πληροφόρηση.Και το Fiesta όσο και να τρίζει έχει αυτό το υπέροχο χάρισμα όπως και τα μεγαλύτερα αδέρφια του.Ενα χάρισμα που φοβάμαι ότι σε λίγα χρόνια θα αποτελεί μια ωραία ανάμνηση για όλα τα αυτοκίνητα.(Εκτός αν καταφέρουν οι εταιρείες να δώσουν αίσθηση στα ηλεκτρικά τιμόνια τους)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jimclark last edited by

              Είπα εγώ ότι δεν χαίρομαι?

              Απλά ήθελα να δω αν όλα είναι έτσι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                anastasios last edited by

                παιδια ζει και βασιλευει η ποιοτητα ford Αντλια νερου στα 2200 km ετσι για να μην ξεχναμε τα παιδια απο το συνεργειο!!!! και φαντασου να αρχισω να το ανοιγω τι εχει να γινει,το βλεπω εγω αν μεχρι τωρα εχασε τα νερα του μετα θα σκορπισει !!!!!!!!!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  carjunkie last edited by

                  Ο χρήστης Anastasios έγραψε:
                  παιδια ζει και βασιλευει η ποιοτητα ford Αντλια νερου στα 2200 km ετσι για να μην ξεχναμε τα παιδια απο το συνεργειο!!!! και φαντασου να αρχισω να το ανοιγω τι εχει να γινει,το βλεπω εγω αν μεχρι τωρα εχασε τα νερα του μετα θα σκορπισει !!!!!!!!!!!

                  Ωχ αμάν!Για θύμησέ μου ποιο μοντέλο έχεις;
                  Εγώ το fiesta το έχω πάει 2 φορές για θόρυβο στη μηχανή και μου είπαν ότι ήθελε λίπανση η αντλία νερού.Τέτοιο πράγμα δεν έχω ξανακούσει!Πάντως δεν μου έχει προκύψει ακόμα κάτι χεορότερο.

                  Και όταν λέω δε μου έχει προκύψει κάτι χειρότερο εννοώ όσον αφορά την αντλία νερού διότι έχω και με τη μίζα κάποιους θορύβους.Δηλαδή,πάω να βάλω μπροστά τη μηχανή και ακούγεται ένας απόλυτα άρρωστος θόρυβος της μίζας.Κάνει σαν να είχα αναμμένη τη μηχανή και πήγα να βάλω μπροστα-μιλάμε για τέτοιο θορυβο.Εννοείται ότι θέλει αλλη μία δύο προσπάθειες ώσπου να σταματήσει ο θόρυβος και να πάρει μπροστά σα να μη συνέβη ποτέ τίποτα!Στην αντιπροσωπεία μου είπαν πάλι τα δικά τους-θέλει καθαρισμο η μίζα και θα κοστίσει 60 ευρώ...Πάνε να μας τρελάνουν με τις βλακείες τους ή μήπως κάνω λάθος εγώ;Έχετε ακούσει ποτέ για καθαρισμό μίζας..;Για αντικατάσταση δε λένε ποτέ!Εν τω μεταξύ δεν το κάνει πάντα και δε μπορώ να πάω στο συνεργείο να τους το δείξω-ακόμα και το αυτοκίνητο είναι στο κόλπο.

                  Θα περιμένω να δω μήπως τα παίξει τελείως ώστε να γίνει αλλαγη στην εγγύηση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tikket last edited by

                    Ο χρήστης carjunkie έγραψε:

                    παιδια ζει και βασιλευει η ποιοτητα ford Αντλια νερου στα 2200 km ετσι για να μην ξεχναμε τα παιδια απο το συνεργειο!!!! και φαντασου να αρχισω να το ανοιγω τι εχει να γινει,το βλεπω εγω αν μεχρι τωρα εχασε τα νερα του μετα θα σκορπισει !!!!!!!!!!!

                    Ωχ αμάν!Για θύμησέ μου ποιο μοντέλο έχεις;
                    Εγώ το fiesta το έχω πάει 2 φορές για θόρυβο στη μηχανή και μου είπαν ότι ήθελε λίπανση η αντλία νερού.Τέτοιο πράγμα δεν έχω ξανακούσει!Πάντως δεν μου έχει προκύψει ακόμα κάτι χεορότερο.

                    Και όταν λέω δε μου έχει προκύψει κάτι χειρότερο εννοώ όσον αφορά την αντλία νερού διότι έχω και με τη μίζα κάποιους θορύβους.Δηλαδή,πάω να βάλω μπροστά τη μηχανή και ακούγεται ένας απόλυτα άρρωστος θόρυβος της μίζας.Κάνει σαν να είχα αναμμένη τη μηχανή και πήγα να βάλω μπροστα-μιλάμε για τέτοιο θορυβο.Εννοείται ότι θέλει αλλη μία δύο προσπάθειες ώσπου να σταματήσει ο θόρυβος και να πάρει μπροστά σα να μη συνέβη ποτέ τίποτα!Στην αντιπροσωπεία μου είπαν πάλι τα δικά τους-θέλει καθαρισμο η μίζα και θα κοστίσει 60 ευρώ...Πάνε να μας τρελάνουν με τις βλακείες τους ή μήπως κάνω λάθος εγώ;Έχετε ακούσει ποτέ για καθαρισμό μίζας..;Για αντικατάσταση δε λένε ποτέ!Εν τω μεταξύ δεν το κάνει πάντα και δε μπορώ να πάω στο συνεργείο να τους το δείξω-ακόμα και το αυτοκίνητο είναι στο κόλπο.

                    Θα περιμένω να δω μήπως τα παίξει τελείως ώστε να γίνει αλλαγη στην εγγύηση.

                    Λοιπόν 2 μπορεί να έχουν συμβεί.
                    α) έχει χαλάσει ο διακόπτης και δεν επαναφέρει όταν γυρνάς το κλειδί ειναι δηλ σαν να το έχεις βάλει μπρος και να μην αφήνεις το κλειδί.Αν δεν το διορθώσεις θα καεί η μίζα.Πρέπει να αλλάξεις διακόπτη ή τις επαφές του διακόπτη
                    β)τα έπαιξε η μίζα.
                    Το έπαθε το audi (Α4) μου στα 200,000 χλμ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Ο χρήστης Anastasios έγραψε:
                      παιδια ζει και βασιλευει η ποιοτητα ford Αντλια νερου στα 2200 km ετσι για να μην ξεχναμε τα παιδια απο το συνεργειο!!!! και φαντασου να αρχισω να το ανοιγω τι εχει να γινει,το βλεπω εγω αν μεχρι τωρα εχασε τα νερα του μετα θα σκορπισει !!!!!!!!!!!

                      Έλα ρε Τάσο, και το Focus τα ίδια; Ελπίζω να σου την άλλαξαν τουλάχιστον, ε; Αλλά στα 2200;;; Ε όχι δηλαδη! Παρακάλα να είναι συμπτωματικό! (Ναι καλά, αλλά λέμε τώρα...)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        carjunkie last edited by

                        Ο χρήστης TIKKET έγραψε:

                        Λοιπόν 2 μπορεί να έχουν συμβεί.
                        α) έχει χαλάσει ο διακόπτης και δεν επαναφέρει όταν γυρνάς το κλειδί ειναι δηλ σαν να το έχεις βάλει μπρος και να μην αφήνεις το κλειδί.Αν δεν το διορθώσεις θα καεί η μίζα.Πρέπει να αλλάξεις διακόπτη ή τις επαφές του διακόπτη
                        β)τα έπαιξε η μίζα.
                        Το έπαθε το audi (Α4) μου στα 200,000 χλμ

                        Το πρώτο ενδεχόμενο που ανέφερες δεν πρέπει να συμβαίνει διότι στα fiesta υπάρχει σύστημα που μόλις ανάψει η μηχανή,απενεργοποιείται η μίζα και για όσο είναι αναμένος ο κινητήρας δεν μπορεί να γυρίσει το κλειδί για να δουλέψει η μίζα-μόνο άμα κλείσεις τελείως τη μηχανή.Επίσης ο θόρυβος ακούγεται αμέσως μόλις γυρίσω το κλειδί και το στροφόμετρο του κινητήρα ειναι στο μηδεν.

                        Το δεύτερο που λες είναι πιο πιθανό.Αλλά αν δεν τα παίξει τελείως δεν μπορώ να κάνω τίποτα.Το κάνει μια φορά στις 15 μέρες και μετά όλα καλά...

                        Τώρα αν έχει καμία σχέση ο εγκέφαλος και το σύστημα που ανέφερα παραπάνω,δεν έχω ιδέα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tikket last edited by

                          Τότε φιλε carjunkie δεν ξερω τι γίνεται. Αν όμως γινεται με τέτοια συχνότητα μήπως τα γρανάζια έχουν αρπάξει σε κάποιο σημείο κ μόλις βρίσκουν το κάνει;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            carjunkie last edited by

                            Ο χρήστης TIKKET έγραψε:
                            Τότε φιλε carjunkie δεν ξερω τι γίνεται. Αν όμως γινεται με τέτοια συχνότητα μήπως τα γρανάζια έχουν αρπάξει σε κάποιο σημείο κ μόλις βρίσκουν το κάνει;

                            Ωπ..!εδώ σηκώνω τα χέρια ψηλά-το πήγες σε τεχνικό θέμα που δεν έχω ιδέα καν τι εννοείς.Ευχαριστώ πάντως...

                            Α!Καλή χρονιά σε όλους.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              chemic last edited by

                              Ο χρήστης carjunkie έγραψε:

                              Τότε φιλε carjunkie δεν ξερω τι γίνεται. Αν όμως γινεται με τέτοια συχνότητα μήπως τα γρανάζια έχουν αρπάξει σε κάποιο σημείο κ μόλις βρίσκουν το κάνει;

                              Ωπ..!εδώ σηκώνω τα χέρια ψηλά-το πήγες σε τεχνικό θέμα που δεν έχω ιδέα καν τι εννοείς.Ευχαριστώ πάντως...

                              Α!Καλή χρονιά σε όλους.

                              'καθαρίζονται' οι μίζες! Στο δικό μου σουιφτ δυο φορές έχει χρειαστεί. Αν και ο θόρυβος είναι αφού έχει πάρει μπρος (σαν να μην απελευθερώνεις το κλειδί αμέσως)
                              καλή χρονιά και από μένα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                andreasp last edited by

                                Παιδιά, στήθηκε το Ελληνικό Sierra club, http://gsc.jconserv.net/index.php , όποιος θέλει ας μας κάνει παρέα και εκεί!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  carjunkie last edited by

                                  Ο χρήστης carjunkie έγραψε:

                                  Λοιπόν 2 μπορεί να έχουν συμβεί.
                                  α) έχει χαλάσει ο διακόπτης και δεν επαναφέρει όταν γυρνάς το κλειδί ειναι δηλ σαν να το έχεις βάλει μπρος και να μην αφήνεις το κλειδί.Αν δεν το διορθώσεις θα καεί η μίζα.Πρέπει να αλλάξεις διακόπτη ή τις επαφές του διακόπτη
                                  β)τα έπαιξε η μίζα.
                                  Το έπαθε το audi (Α4) μου στα 200,000 χλμ

                                  Το πρώτο ενδεχόμενο που ανέφερες δεν πρέπει να συμβαίνει διότι στα fiesta υπάρχει σύστημα που μόλις ανάψει η μηχανή,απενεργοποιείται η μίζα και για όσο είναι αναμένος ο κινητήρας δεν μπορεί να γυρίσει το κλειδί για να δουλέψει η μίζα-μόνο άμα κλείσεις τελείως τη μηχανή.Επίσης ο θόρυβος ακούγεται αμέσως μόλις γυρίσω το κλειδί και το στροφόμετρο του κινητήρα ειναι στο μηδεν.

                                  Το δεύτερο που λες είναι πιο πιθανό.Αλλά αν δεν τα παίξει τελείως δεν μπορώ να κάνω τίποτα.Το κάνει μια φορά στις 15 μέρες και μετά όλα καλά...

                                  Τώρα αν έχει καμία σχέση ο εγκέφαλος και το σύστημα που ανέφερα παραπάνω,δεν έχω ιδέα.

                                  Τελικά τις προηγούμενες μέρες δεν έπαιρνε με τίποτα μπροστά η μηχανή λόγω του προβλήματος στη μίζα-έκανε ένα θόρυβο όπως είχα αναφέρει σε παλιότερο post-και το πήγα στην αντιπροσωπεία.Εκεί έγινε λίπανση και έσφιξαν τη μία από τις δύο βίδες που πιάνουν τη μίζα.Αν δεν έκανε καλή επαφή επειδή είχε λασκάρει η βίδα έχει καλώς.Διαφορετικά θα δείξει στο μέλλον τι εκπλήξεις θα έχω...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    boban last edited by

                                    Καταρχας να σας χαιρετισω καθώς ειμαι νέος στο forum. Ειμαι και εγω κατοχος ενος Fiesta 1400cc Trend 02/2005. Ειμαι σιγουρος οτι θα εχει αναφερθει αλλα με την αναζητηση δεν βρηκα κατι και για να μην διαβαζω ολες της σελιδες του post. Ποσο στοιχιζει το πρωτο service?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      100-κάτι λίγα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        boban last edited by

                                        Ναι τωρα θα παω.Αλλα εχω επιπλεων και ενα ραγισμενο παρμπριζ απο την μεσα πλευρα το οποιο δεν το αναγνωριζουν λογω του οτι εχει περασει τα 1500 χιλιομετρα (? αλλα τοσο λεει η εγγυηση) και θα το 'παλεψουν' με την ασφαλιστικη

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          manosk last edited by

                                          Η ασφάλειά σου δεν περιλαμβάνει 'Θραύση κρυστάλλων';

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            boban last edited by

                                            Ναι, αλλα ειναι καθαρα αστοχια υλικου απο την Ford,το παραδεχονται και αυτοι. Δεν μπορει το παρμπριζ να θεωρηται αναλωσιμο με εγγυηση 1500χλμ ή 6 μηνες.
                                            Παντως επειδη βλεπω διαφορα ποστ περι θορυβων και εμενα μου κανει ενα μικρο θορυβο σε λακουβες, σα να χτυπαει η κολωνα
                                            Α και στα κεντρικα της Ford μου λενε και εμας περιεργο μας φαινεται αλλα τοσο ειναι η εγγυηση

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 245
                                            • 246
                                            • 40 / 246
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr