-
Πράγματι, πιό ποιοτική μια Alfa και πιό γρήγορο ένα VW. Ούτε σαν ανέκδοτο δεν θα λεγόταν κάποτε
-
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
Πράγματι, πιό ποιοτική μια Alfa και πιό γρήγορο ένα VW. Ούτε σαν ανέκδοτο δεν θα λεγόταν κάποτεεμπαθής, εγκάθετος και προκλητικός!
-
Λογικό είναι να παίρνει κεφάλι το Passat TFSI λόγω τούρμπο. So what? Λες και τα υπόλοιπα είναι επικίνδυνα αργά... Το Mondeo ξέρουμε έτσι κι αλλιώς ότι έχει εξαιρετικό στήσιμο...
Αλλά μια Alfa Romeo να είναι πιο ποιοτική από VW; Πάει, χάλασε ο κόσμος...
-
Σε κάποιο σημείο αναφέρει, πως σε ορισμένες περιπτώσεις η 159 έβλεπε με κάλια το Passat...
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Λογικό είναι να παίρνει κεφάλι το Passat TFSI λόγω τούρμπο. So what? Λες και τα υπόλοιπα είναι επικίνδυνα... Το Mondeo ξέρουμε έτσι κι αλλιώς ότι έχει εξαιρετικό στήσιμο...Αλλά μια Alfa Romeo να είναι πιο ποιοτική από VW; Πάει, χάλασε ο κόσμος...
Νο my friend, μιλάμε για το **ατμοσφαιρικό **2,0 FSI
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Πράγματι, πιό ποιοτική μια Alfa και πιό γρήγορο ένα VW. Ούτε σαν ανέκδοτο δεν θα λεγόταν κάποτε
εμπαθής, εγκάθετος και προκλητικός!
-
Και με ποια το συνέκριναν; Την 1.9; Αν είναι έτσι, τότε πολύ ωραία, παίρνεις το βασικό μοτέρ ενός μοντέλου για να το συγκρίνεις με το μεσαίο ενός άλλου...
Αντικειμενικότητα.
-
10 σελιδες για να γραψετε τρια νουμερα;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Και με ποια το συνέκριναν; Την 1.9; Αν είναι έτσι, τότε πολύ ωραία, παίρνεις το βασικό μοτέρ ενός μοντέλου για να το συγκρίνεις με το μεσαίο ενός άλλου...Αντικειμενικότητα.
Συγνώμη, μιλάμε για το δίλιτρο ατμοσφαιρικό Passat (στο εν λόγω συγκριτικό του περιοδικού).
Μήπως να σύγκριναν την 159 1,9 με το 16αρι Passat ;;;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Και με ποια το συνέκριναν; Την 1.9; Αν είναι έτσι, τότε πολύ ωραία, παίρνεις το βασικό μοτέρ ενός μοντέλου για να το συγκρίνεις με το μεσαίο ενός άλλου...Αντικειμενικότητα.
Σε περίπτωση που δεν το ξέρεις -θα υπάρξει και 159 1.8/140 με κινητήρα OPEL- και θα αποτελεί τη βασική έκδοση κι ακόμα και έτσι να το δείς η 1.9 θα είναι η δεύτερη πιο ισχυρή και το δίλιτρο Passat επίσης
ΚΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΟΙΑ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΗΝ 159;;;;; βάσει κυβικών; ισχύος; τιμής;
'Οτι η βασική έκδοση ενός μοντέλου με την 159 (1.9) έχει καμιά 10.000 ευρώ διαφορά παίζει ρόλο; ότι ακόμα και το δίλιτρο Passat είναι 2.5-3Κ πιο φτηνό από την 1.9;
μήπως αμφισβητείς και τις μετρήσεις; ή δεν μπορείς να το δεχτείς;
-
Ιδού οι χρόνοι: (1.9 159 - Passat 2.0FSI)
με 3η................................................159........................Passat
30-50/50-80/80-110.................3.8/5.4/5.5.................3.2/4.6/5.1με 4η................................................159........................Passat
50-80/80-110/110-140.................7.8/8.5/9.4................5.9/6.4/7.7με 5η (6η).........................................159...........................Passat
80-110/110-140....................11,3 (13)/13,7 (16,1)............7,8 (10,2)/9,3 (11,8 )159
Iσχύς/Ροπή στους τροχούς: 134.3/17.0Passat
Iσχύς/Ροπή στους τροχούς: 138.2/19.1 -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Και με ποια το συνέκριναν; Την 1.9; Αν είναι έτσι, τότε πολύ ωραία, παίρνεις το βασικό μοτέρ ενός μοντέλου για να το συγκρίνεις με το μεσαίο ενός άλλου...
Αντικειμενικότητα.
Σε περίπτωση που δεν το ξέρεις -θα υπάρξει και 159 1.8/140 με κινητήρα OPEL- και θα αποτελεί τη βασική έκδοση κι ακόμα και έτσι να το δείς η 1.9 θα είναι η δεύτερη πιο ισχυρή και το δίλιτρο Passat επίσης
ΚΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΟΙΑ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΗΝ 159;;;;; βάσει κυβικών; ισχύος; τιμής;
'Οτι η βασική έκδοση ενός μοντέλου με την 159 (1.9) έχει καμιά 10.000 ευρώ διαφορά παίζει ρόλο; ότι ακόμα και το δίλιτρο Passat είναι 2.5-3Κ πιο φτηνό από την 1.9;
μήπως αμφισβητείς και τις μετρήσεις; ή δεν μπορείς να το δεχτείς;
Η σωστή σύγκριση είναι αυτή που την βγάζει γρηγορότερη και φτηνότερη! 159 2.2 vs A4 1.6. Το Α4 πρέπει να έχει δέρμα κροκόδειλου και διαμάντια σον πίνακα οργάνων, ώστε να κοστίζει και 10.000 παραπάνω!
-
H 159 είναι κοροϊδία. Αν συζητούσαμε για 156 θα προτιμούσα την 156 δίλιτρη, ή 1.8, προ facelift. Και το εννοώ αυτό. Δεν το λέω έτσι.
Με αυτή την 159 χαλαρά passat FSI, ή TFSI-το αποτέλεσμα μένει το ίδιο...
Και πιο γρήγορος είσαι και σιγά τις διαφορές που έχουν στην οδική συμπεριφορά... Ασφαλή και προβλέψιμα και τα δύο. -
159/Passat
κ.εκ 1858/1984
Hp 160/150
Ροπή 19.4@4500/20.4@3500
Βάρος 1480/1389
Περιμένει κανένας να είναι πιο γρήγορο το πρώτο?
Επίσης τιμή 159 1.9 --> 29.900
και τιμή Passat 2.0 --> 26.300
Όποιος λοιπόν φτιάχνει τέτοιους πίνακες για ν'αγοράσει αυτοκίνητο πιθανότατα θ'αγοράσει...
Skoda OctaviaV 2.0 Fsi!.. που έχει καλύτερες ή τέλος πάντων αντίστοιχες επιδόσεις με τα υπόλοιπα,
είναι το ίδιο ποιοτικό, και τέλος είναι και φτηνότερο...Οι υπόλοιποι δέν αγοράζουν βάσει ορθολογικών κριτηρίων... και επιλέγει ο καθένας
είτε με το σήμα που υπάρχει στο καπό, είτε με επιμέρους κριτήρια (εγγύηση, ταχύτητα, σήμα κλπ)... -
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
159/Passat
κ.εκ 1858/1984
Hp 160/150
Ροπή 19.4@4500/20.4@3500
Βάρος 1480/1389
Περιμένει κανένας να είναι πιο γρήγορο το πρώτο?
Επίσης τιμή 159 1.9 --> 29.900
και τιμή Passat 2.0 --> 26.300
Όποιος λοιπόν φτιάχνει τέτοιους πίνακες για ν'αγοράσει αυτοκίνητο πιθανότατα θ'αγοράσει...
Skoda OctaviaV 2.0 Fsi!.. που έχει καλύτερες ή τέλος πάντων αντίστοιχες επιδόσεις με τα υπόλοιπα,
είναι το ίδιο ποιοτικό, και τέλος είναι και φτηνότερο...Οι υπόλοιποι δέν αγοράζουν βάσει ορθολογικών κριτηρίων... και επιλέγει ο καθένας
είτε με το σήμα που υπάρχει στο καπό, είτε με επιμέρους κριτήρια (εγγύηση, ταχύτητα, σήμα κλπ)...Συμφωνώ απόλυτα με τον droemmen., αλλά για την περίπτωση του δίλιτρου πασσά!! Ο Πασάς-Τούρμπο υπερέχει ξεκάθαρα και τον διαλέγω.
Στην διαφορά τιμής του 2.0 με τον 1.9 να υπολογίσουμε τα διαφορετικά τέλη κυκλοφορίας και την μη χρήση 100στάρας στους νέους JTS της Alfa.
Επίσης οι διαφορές επιδόσεων για μένα δεν είναι μεγάλες και αν χρησιμοποιήσουμε 95άρα βενζίνη ίσως και να εξισωθούν!
Τέλος όταν συγκρίνουμε δύο αμάξια υπάρχουν πράγματα που δεν φαίνονται.
πχ
1.είσαι με 200χλμ και πρέπει να κάνεις ελιγμό αποφυγής ή απότομο φρενάρισμα.
2.είσαι με 200 χλμ και περνάς από λακούβα
3.Συμπεριφορά σε στροφές πχ πιο είναι πιο γρηγορο και διασκεδαστικό.δεν λέω ότι η Alfa είναι πιο γρήγορη απλά λέω ότι μόνο οι επιταγχύνσεις δεν δίνουν την όλη αλήθεια για ένα αμάξι και αγοράζοντας μόνο με αυτές κατα νου ίσως πάρουμε χειρότερο τελικά αμάξι
Η 159 Διέπρεψε στο τεστ ενεργητικής ασφάλειας και για μένα αυτό ισοσταθμίζει και με το παραπάνω τις επιδόσεις του δίλιτρου πασσάτ.
Τέλος να πω πως οι ίδιοι που 'χειροκροτάνε' το πασσάτ που με **+130κ.ε **και καλύτερη αναλογία κιλών ανά ίππο είναι λίγο γρηγορότερο της 159 1.9 'προπαραγωγής' σε ευθεία με ελλατωματικό συμπλέκτη
οι ίδιοι 'Κατηγορούνε' την GT διότι είναι επίσης 'λίγο' πιο γρήγορη από 1600άρια χάτσμπακ, και είναι μόλις +150κ.ε πιο μεγάλη σε μοτερ από αυτά.
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Τέλος να πω πως οι ίδιοι που 'χειροκροτάνε' το πασσάτ που με **+130κ.ε **και καλύτερη αναλογία κιλών ανά ίππο είναι λίγο γρηγορότερο της 159 1.9 'προπαραγωγής' σε ευθεία με ελλατωματικό συμπλέκτη
οι ίδιοι 'Κατηγορούνε' την GT διότι είναι επίσης 'λίγο' πιο γρήγορη από 1600άρια χάτσμπακ, και είναι μόλις +150κ.ε πιο μεγάλη σε μοτερ από αυτά.
άντε πάλι με τα +Log8773*ln8789- κ.εκ.
Και το απλό Mondeo 1.8 με λιγότερα κυβικά και άλογα πάλι πιο γρήγορο είναι!
Ότι έχουν καλύτερη αναλογία κιλών/ανά ίππο πλεονέκτημα των άλλων είναι και μειονέκτημα της 159, αφού μπορεί και καταφέρνει να ζυγίζει περισσότερα κιλά, από μεγαλύτερα σε διαστάσεις μοντέλα.
Και ξανά: τι σχέση έχουν τα κυβικά; Σαν να μου λες ότι δεν θα συγκρίνεις GTI-ST ή EVO-STI επειδή έχουν 500κ.εκ διαφορά!
Όλοι (θα) τα συγκρίνουν όμως και προφανώς δεν υπάρχει περίπτωση να θεωρήσω 'αδικία' να συγκρίνω δύο γρήγορα hatchbacks των περίπου 29-30Κ κι ας έχουν και 1.000κ.εκ. διαφορά. Αν κάποιο μοντέλο έχει περισσότερα κυβικά και κοστίζει λιγότερο ή τα ίδια στην Ελλάδα, μαγκιά το θεωρώ όχι 'αδικία'
Τιμή, ιπποδύναμη & κατηγορία.-
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Τέλος να πω πως οι ίδιοι που 'χειροκροτάνε' το πασσάτ που με **+130κ.ε **και καλύτερη αναλογία κιλών ανά ίππο είναι λίγο γρηγορότερο της 159 1.9 'προπαραγωγής' σε ευθεία με ελλατωματικό συμπλέκτη
οι ίδιοι 'Κατηγορούνε' την GT διότι είναι επίσης 'λίγο' πιο γρήγορη από 1600άρια χάτσμπακ, και είναι μόλις +150κ.ε πιο μεγάλη σε μοτερ από αυτά.
άντε πάλι με τα +Log8773*ln8789- κ.εκ.
Και το απλό Mondeo 1.8 με λιγότερα κυβικά και άλογα πάλι πιο γρήγορο είναι!
Ότι έχουν καλύτερη αναλογία κιλών/ανά ίππο πλεονέκτημα των άλλων είναι και μειονέκτημα της 159, αφού μπορεί και καταφέρνει να ζυγίζει περισσότερα κιλά, από μεγαλύτερα σε διαστάσεις μοντέλα.
Και ξανά: τι σχέση έχουν τα κυβικά; Σαν να μου λες ότι δεν θα συγκρίνεις GTI-ST ή EVO-STI επειδή έχουν 500κ.εκ διαφορά!
Όλοι (θα) τα συγκρίνουν όμως και προφανώς δεν υπάρχει περίπτωση να θεωρήσω 'αδικία' να συγκρίνω δύο γρήγορα hatchbacks των περίπου 29-30Κ κι ας έχουν και 1.000κ.εκ. διαφορά. Αν κάποιο μοντέλο έχει περισσότερα κυβικά και κοστίζει λιγότερο ή τα ίδια στην Ελλάδα, μαγκιά το θεωρώ όχι 'αδικία'
Τιμή, ιπποδύναμη & κατηγορία.-
Θα ήθελα να δω ένα τεστ του Mondeo με την 159 (ίδια μέρα, ίδιο μέρος)για να δω άν είναι πιο γρήγορο το mondeo. Η λογική μου λέει πως δεν είναι.
Απο εκεί και πέρα η 159 1.9 θα συγκριθεί με αμάξια ίδιου segment και ελλείψη 1900 κ.ε από τον ανταγωνισμό, μοιραία θα συγκριθεί με 1800 και 2000 κ.ε μοντέλα με επιδόσεις που εγώ αναμένω να είναι ανάλογες δηλαδή κάπου στην μέση.
Φυσικά μπορεί να είναι πιο αργή από ένα 1800άρι και πιο γρήγορη από ένα δίλιτρο. Δεν βλέπω που είναι το πρόβλημα και γιατι έχεις 'κολλήσει' με τις επιδόσεις της 1.9.
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Συμφωνώ απόλυτα με τον droemmen., αλλά για την περίπτωση του δίλιτρου πασσά!! Ο Πασάς-Τούρμπο υπερέχει ξεκάθαρα και τον διαλέγω.Μπα! Η καλύτερη πρόταση είναι μάλλον το Octavia RS ABT ---> 24.690 ευρώ 210 Hp και 26 kgr επίσης πολύ καλή ποιότητα αλλά ίσως λίγο ξεπερασμένος σχεδιασμός.
Εν αναμονή του Octavia 5 RS λοιπόν! -
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Δεν βλέπω που είναι το πρόβλημα και γιατι έχεις 'κολλήσει' με τις επιδόσεις της 1.9.Είναι Alfa Romeo και ακριβή.
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Τέλος όταν συγκρίνουμε δύο αμάξια υπάρχουν πράγματα που δεν φαίνονται.πχ
1.είσαι με 200χλμ και πρέπει να κάνεις ελιγμό αποφυγής ή απότομο φρενάρισμα.
2.είσαι με 200 χλμ και περνάς από λακούβα
3.Συμπεριφορά σε στροφές πχ πιο είναι πιο γρηγορο και διασκεδαστικό.Σε αυτά ειδικά που γράφεις, το ίδιο είναι να παλεύεις να μαζέψεις 1700 κιλά με 1500???
Λέω τώρα εγώ...
Mε 30Κ στο χέρι: Passat TFSI, 159 1.9, 316i