-
Τι άλλο θα σκεφτούν;
Τη δημοσίευση τη βρήκα από το autotriti.gr:
'Ηλεκτροπαραγωγά σαμαράκια
Μια έξυπνη ιδέα προκειμένου να αξιοποιηθούν τα σαμαράκια συνέλαβε βρετανός εφευρέτης. Τα «έξυπνα» σαμαράκια που κατασκεύασε ο Πίτερ Χιούζ έχουν τη δυνατότητα να παράγουν περίπου 10 κιλοβάτ ενέργειας κάθε φορά που ένα αυτοκίνητο περάσει από πάνω τους.
Για την ώρα περισσότερες από 200 τοπικές αρχές στη Βρετανία έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για να αποκτήσουν αυτά τα σαμαράκια, το κόστος των οποίων φτάνει τις 25.000 λίρες το ένα.
Με την ενέργεια που παράγεται από αυτά τα σαμαράκια οι Βρετανοί φιλοδοξούν να τροφοδοτήσουν φωτεινούς σηματοδότες αλλά και ηλεκτρονικές ταμπέλες.
Το «έξυπνο» αυτό σαμαράκι αποτελείται από 2 πλάκες οι οποίες κινούνται όταν τις πατάει αυτοκίνητο και τροφοδοτούν μια ηλεκτρογεννήτρια.
Σύμφωνα με τον εφευρέτη κο. Χιούζ, οι πλάκες είναι εντελώς ακίνδυνες για τα αυτοκίνητα ενώ αν το βάρος του οχήματος είναι αυξημένο μπορούν να παραχθούν μέχρι και 50 κιλοβάτ.'Τώρα μένει να βρούμε πως θα εκμεταλλευτούμε την ενέργεια που εκλύεται από μία σύγκρουση με υψηλή ταχύτητα!
-
Τι άλλο θα σκεφτούν;
Τη δημοσίευση τη βρήκα από το autotriti.gr:
'Ηλεκτροπαραγωγά σαμαράκια
Μια έξυπνη ιδέα προκειμένου να αξιοποιηθούν τα σαμαράκια συνέλαβε βρετανός εφευρέτης. Τα «έξυπνα» σαμαράκια που κατασκεύασε ο Πίτερ Χιούζ έχουν τη δυνατότητα να παράγουν περίπου 10 κιλοβάτ ενέργειας κάθε φορά που ένα αυτοκίνητο περάσει από πάνω τους.
Για την ώρα περισσότερες από 200 τοπικές αρχές στη Βρετανία έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για να αποκτήσουν αυτά τα σαμαράκια, το κόστος των οποίων φτάνει τις 25.000 λίρες το ένα.
Με την ενέργεια που παράγεται από αυτά τα σαμαράκια οι Βρετανοί φιλοδοξούν να τροφοδοτήσουν φωτεινούς σηματοδότες αλλά και ηλεκτρονικές ταμπέλες.
Το «έξυπνο» αυτό σαμαράκι αποτελείται από 2 πλάκες οι οποίες κινούνται όταν τις πατάει αυτοκίνητο και τροφοδοτούν μια ηλεκτρογεννήτρια.
Σύμφωνα με τον εφευρέτη κο. Χιούζ, οι πλάκες είναι εντελώς ακίνδυνες για τα αυτοκίνητα ενώ αν το βάρος του οχήματος είναι αυξημένο μπορούν να παραχθούν μέχρι και 50 κιλοβάτ.'Τώρα μένει να βρούμε πως θα εκμεταλλευτούμε την ενέργεια που εκλύεται από μία σύγκρουση με υψηλή ταχύτητα!
-
Τι άλλο θα σκεφτούν;
Τη δημοσίευση τη βρήκα από το autotriti.gr:
'Ηλεκτροπαραγωγά σαμαράκια
Μια έξυπνη ιδέα προκειμένου να αξιοποιηθούν τα σαμαράκια συνέλαβε βρετανός εφευρέτης. Τα «έξυπνα» σαμαράκια που κατασκεύασε ο Πίτερ Χιούζ έχουν τη δυνατότητα να παράγουν περίπου 10 κιλοβάτ ενέργειας κάθε φορά που ένα αυτοκίνητο περάσει από πάνω τους.
Για την ώρα περισσότερες από 200 τοπικές αρχές στη Βρετανία έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για να αποκτήσουν αυτά τα σαμαράκια, το κόστος των οποίων φτάνει τις 25.000 λίρες το ένα.
Με την ενέργεια που παράγεται από αυτά τα σαμαράκια οι Βρετανοί φιλοδοξούν να τροφοδοτήσουν φωτεινούς σηματοδότες αλλά και ηλεκτρονικές ταμπέλες.
Το «έξυπνο» αυτό σαμαράκι αποτελείται από 2 πλάκες οι οποίες κινούνται όταν τις πατάει αυτοκίνητο και τροφοδοτούν μια ηλεκτρογεννήτρια.
Σύμφωνα με τον εφευρέτη κο. Χιούζ, οι πλάκες είναι εντελώς ακίνδυνες για τα αυτοκίνητα ενώ αν το βάρος του οχήματος είναι αυξημένο μπορούν να παραχθούν μέχρι και 50 κιλοβάτ.'Τώρα μένει να βρούμε πως θα εκμεταλλευτούμε την ενέργεια που εκλύεται από μία σύγκρουση με υψηλή ταχύτητα!
-
προβλεπω οτι στα ΒΠ (και οχι μονο βεβαια...) θα μπουν περιπου 1000000 τετοια σαμαρακια στα επομενα 5 χρονια...
και θα το παιξουν και οικολογοι οι δημαρχοι!!
-
Na tou kaei to Video tou m@laka.
Exo barethei na gderno tin Elise se merika samarakia-bouna sto Londino -
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Na tou kaei to Video tou m@laka.
Exo barethei na gderno tin Elise se merika samarakia-bouna sto LondinoΝαι, αλλά τώρα θα παράγεις και ρεύμα! Αν και με το βάρος της Elise, ούτε κινητό δε φορτίζεις, όχι να λειτουργήσει ολόκληρος σηματοδότης!
-
-
Μία άλλη συνέπεια αυτής της εφεύρεσης μπορεί να είναι, αντί να απαγορευτεί η κυκλοφορία των 4Χ4, να πριμοδοτείται, αφού με το βάρος τους θα παράγουν περισσότερα KW!
Και επίσης μου λύθηκε επιτέλους η απορία που είχα από μικρός. Γιατί δηλαδή οι Άγγλοι μετρούν τη δύναμη των αυτοκινήτων σε KW!
-
.
Ο χρήστης gio_lam έγραψε:
Μία άλλη συνέπεια αυτής της εφεύρεσης μπορεί να είναι, αντί να απαγορευτεί η κυκλοφορία των 4Χ4, να πριμοδοτείται, αφού με το βάρος τους θα παράγουν περισσότερα KW!Και επίσης μου λύθηκε επιτέλους η απορία που είχα από μικρός. Γιατί δηλαδή οι Άγγλοι μετρούν τη δύναμη των αυτοκινήτων σε KW!
Μα, οι Άγγλοι δεν είναι ένθερμοι οπαδοί του BHP ; (και οι γερμανοί του KW) ;
.
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
.Μία άλλη συνέπεια αυτής της εφεύρεσης μπορεί να είναι, αντί να απαγορευτεί η κυκλοφορία των 4Χ4, να πριμοδοτείται, αφού με το βάρος τους θα παράγουν περισσότερα KW!
Και επίσης μου λύθηκε επιτέλους η απορία που είχα από μικρός. Γιατί δηλαδή οι Άγγλοι μετρούν τη δύναμη των αυτοκινήτων σε KW!
Μα, οι Άγγλοι δεν είναι ένθερμοι οπαδοί του BHP ; (και οι γερμανοί του KW) ;
.
Σωστά. Μπερδεύτηκα επειδή οι Άγγλοι έχουν όλες τις παραξενιές με τα μετρικά συστήματα! Πως τους ξέφυγε αυτή...
-
Εγώ πάντως ρε παιδιά ποτέ δεν μπορέσα να καταλάβω την λογική των σαμαρειών εν Ελλάδι.
Σε κάθε στενό παίζουν 2-3 φαράγκια της Σαμαριάς και εμείς πάμε και δίνουμε λεφτά να φτιάξουμε κι άλλα.
JET
-
Τα «έξυπνα» σαμαράκια που κατασκεύασε ο Πίτερ Χιούζ έχουν τη δυνατότητα να παράγουν περίπου 10 κιλοβάτ ενέργειας κάθε φορά που ένα αυτοκίνητο περάσει από πάνω τους.
Η ηλεκτρική ενέργεια μετριέται σε KWh ή κάποια παρόμοια μονάδα. Το KW είναι μονάδα ισχύος. Αν ο 'εφευρέτης' δεν μπορεί να ξεχωρίσει τις μονάδες τότε καταλαβαίνει κανέις τί μαλακίες είναι η 'εφεύρεσή' του.
-
Επίσης σκέφτηκε ο καλός 'εφευρέτης' απο πού θα προέλθει αυτή η 'δωρεάν' ενέργεια?
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Επίσης σκέφτηκε ο καλός 'εφευρέτης' απο πού θα προέλθει αυτή η 'δωρεάν' ενέργεια?Επειδή ποτέ η ενέργεια δεν είναι δωρεάν, αλλά μετατροπή από άλλες μορφές ενέργειας, θα στο θέσω μακροσκοπικά:
από τα εξτρά λεφτά που θα δίνουν οι κάτοχοι στις αναρτήσεις τους, στον οδιντίατρο και στον ορθοπεδικό
-
Παραπάνω τριβές ελαστικών και ανέβα στο σαμαράκι σημαίνει αύξηση δυναμικής ενέργειας (μετατροπή από κινητική) άρα επιπλέον καύσιμο. Επειδή προηγείται φρενάρισμα πριν και επιτάχυνση μετά το σαμαράκι η κατανάλωση ανεβαίνει ακόμα περισσότερο..... Τα περί οικολογικού σαμαριού λοιπόν τα ακούω βερεσέ. Να βάλουν μετρητές ατμοσφαιρικής ρύπνασης εκεί που θα βάζουν τα σαμαράκια τους και τα λέμε μετά....
-
Το σαμαράκι πιθανως θα ειναι ανεπαίσθητο και θα βυθίζεται άμεσα.
-
Η ενέργεια που θα βγαίνει από κάπου πρέπει να προκύπτει άσε τις απώλειες σε θερμότητα....
-
Ο εφευρέτης αυτός είναι τρανή απόδειξη του ότι η πολλή μαλακία αποβλακώνει.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Ο εφευρέτης αυτός είναι τρανή απόδειξη του ότι η πολλή μαλακία αποβλακώνει.Τώρα όμως βάζεις ιδέες στον εφευρέτη για την ανεύρεση τρόπου εκμετάλλευσης της ενέργειας που παράγεται από την παλινδρομική κίνηση που εκτελείται κατά τη διαδικασία της αυτοϊκανοποίησης!
-
Η καταπληκτική ιδέα:
Έξω από σχολεία που ΠΡΕΠΕΙ να έχει σαμαράκια, παράγουμε ρεύμα για να φωτίζονται οι διαβάσεις το βράδυ στο σχόλασμα που διασχίζουν τα παιδιά.Η θλιβερή πραγματικότητα:
Τίγκα Μαρούσι, Πολιτεία, Βριλήσσια κλπκλπκλπ...Η στυγερή τιμωρία:
25.000 το κομμάτι;
Για κάτσε να ξεβιδώσουμε τα 5-6 πρώτα με το που μπούνε (σε ΑΧΡΗΣΤΑ σημεία δίπλα στη βίλλα και ΜΟΝΟ, και ΠΡΙΝ κάνουν απόσβεση) και να δούμε: θα βάλουν κι άλλα;
Τα γερμανόκλειδα είναι ΤΣΑΜΠΑ!!! Τα έξυπνα σαμαράκια; -
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Τα «έξυπνα» σαμαράκια που κατασκεύασε ο Πίτερ Χιούζ έχουν τη δυνατότητα να παράγουν περίπου 10 κιλοβάτ ενέργειας κάθε φορά που ένα αυτοκίνητο περάσει από πάνω τους.
Η ηλεκτρική ενέργεια μετριέται σε KWh ή κάποια παρόμοια μονάδα. Το KW είναι μονάδα ισχύος. Αν ο 'εφευρέτης' δεν μπορεί να ξεχωρίσει τις μονάδες τότε καταλαβαίνει κανέις τί μαλακίες είναι η 'εφεύρεσή' του.
10 ΚiloWht!!!!!!!!
Ούτε πυρηνικό εργοστάσιο να ήτανε
Αυτοκίνητο: Η πάπια με τα χρυσά αυγά!