Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυτοκίνητο ασφαλές για ηλικιωμένους
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αυτοκίνητο ασφαλές για ηλικιωμένους
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    22
    66
    686
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      skullone last edited by

      Σήμερα, τα περισσότερα αυτοκίνητα παρέχουν πολύ καλή παθητική ασφάλεια. Όμως, κανείς δεν εγγυάται τι θα συμβεί σε στούκα με κανένα από αυτά τα εκτρώματα που λέγονται SUV. Είχα δει από το Top Gear δοκιμή πρόσκρουσης ενός Pajero που χτύπησε με 60 χ.α.ω. ένα Civic προηγούμενης γενιάς και δεν έμεινε τίποτα. Το ανδρείκελο που βρισκόταν στο Civic (δεξιοτίμονο και το Pajero το χτύπησε από την αριστερή πόρτα έγινε κομμάτια. Απέναντι στα ξεράσματα της αυτοκινητοβιομηχανίας που λέγονται SUV (και που πρέπει κάποτε να τελειώνουμε μ'αυτά) κανένας δεν έχει ελπίδες σε σύγκρουση.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        athanasios last edited by

        To ίδιο αναλογικά θα συμβεί αν το Passat των 1400 κιλών συγκρουστεί με το Jazz των 1000 κιλών.
        http://www.safecarguide.com/exp/weight/idx.htm
        Γράφει και για την επικυνδινότητα των SUV απέναντι στα άλλα αυτοκίνητα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          skullone last edited by

          Περιττό βέβαια να πούμε πως είναι λίγο χαζό να παίρνουμε αυτοκίνητο θεωρώντας πως ντε και καλά θα την πάθουμε τη στούκα... Και, για να λέμε την αλήθεια, ποτέ δε συμπάθησα τα υπέρβαρα αυτοκίνητα.

          Θα σου υπενθυμίσω και τη μετωπική που έγινε εδώ στα Χανιά στη Λεωφόρο Σούδας. Primera προηγούμενης γενιάς με το Ibiza το αμέσως προηγούμενο από αυτό που κυκλοφορεί τώρα. Από τις ζημιές υπολογίζω ότι τα αυτοκίνητα πρέπει να πήγαιναν τη στιγμή της σύγκρουσης με κάπου 60-70 χ.α.ω. το καθένα (αυτά που είπαν τα δημοσιογράφα για 160 στο κοντέρ του Ibiza είναι ΒΛΑΚΕΙΕΣ). Όλοι οι επιβάτες και στα δυο αυτοκίνητα (3 επιβάτες στο Ibiza - χώρια ο οδηγός - και 2 στο Primera) βγήκαν χωρίς τραυματισμούς, εκτός απ'τον οδηγό του Ibiza που δε φόραγε ζώνη και σκοτώθηκε ακαριαία.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            athanasios last edited by

            Εγώ προσωπικά δεν το κάνω,γι αυτό και προτίμησα το Mondeo παρά τα 4 αστέρια σε παθητική αλλά τα ...δεκατέσσερα σε ενεργητική ασφάλεια.Όμως πλέον η πλειοψηφία των αγοραστών έχει τα αστέρια σε πολύ υψηλή προτεραιότητα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              skullone last edited by

              Ακόμα και με 3 αστέρια, τα σημερινά δίνουν πολύ μεγάλες πιθανότητες επιβίωσης στους επιβαίνοντες. Ξέρω αρκετά Punto, Polo, 206 και παλιότερα Clio που τράκαραν άσχημα, αλλά οι επιβάτες βγήκαν ατσαλάκωτοι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                ronaldinio last edited by

                Παίδες μην έχετε αυταπάτες:
                Όλα τα σύγχρονα crash tests γίνονται με 50κάτι ή 60κάτι χιλ. Εκεί εστιάζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, να βγουν στα tests πρώτες για λόγους marketing κυρίως ώστε να το διαφημίσουν μετά.
                Επομένως, είτε έχεις σουηδικό, είτε γερμανικό είτε ιαπωνικό, αν τρακάρεις με πάνω από 100 χιλ/ώρα, τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα!

                Τώρα στο θέμα μας, το μόνο που μπορώ να υποστηρίξω είναι ότι το μεγάλο το sedan είναι πιο δύσκολο στο παρκάρισμα και απότι θυμάμαι, το κέντρο της Θεσσαλονίκης έχει αθηνοποιηθεί...
                Αν τα χρήματα δεν αποτελούν ζήτημα, ας πάρουν την Mercedes Α150 η οποία σίγουρα είναι πιο χλιδάτη από το Jazz. Σε όλα τα άλλα, να είστε βέβαιοι, ότι θα εκπλαγούν ευχάριστα, αν αποφασίσουν και το πάρουν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Ο χρήστης ronaldinio έγραψε:
                  Όλα τα σύγχρονα crash tests γίνονται με 50κάτι ή 60κάτι χιλ. Εκεί εστιάζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, να βγουν στα tests πρώτες για λόγους marketing κυρίως ώστε να το διαφημίσουν μετά.
                  Επομένως, είτε έχεις σουηδικό, είτε γερμανικό είτε ιαπωνικό, αν τρακάρεις με πάνω από 100 χιλ/ώρα, τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα!

                  Δεν είναι ακριβώς έτσι. Δεν τρακάρεις με 100χαω αφρενάριστος. Όσο και ξαφνικό να είναι το συμβάν θα προλάβεις να μειώσεις αισθητά την ταχύτητά σου πριν την πρόσκρουση, οπότε τα 50-60 είναι πολύ κοντά στην πραγματικότητα για ταχύτητα πρόσκρουσης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1
                  • 2
                  • 3
                  • 4
                  • 4 / 4
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr