-
Ο χρήστης Batman έγραψε:
Ναι, το παράδοξο είναι ότι ούτε η αγορά το έχει καταλάβει, δεδομένου ότι οι δρόμοι έχουν 'βρωμίσει' στο C4!
Εντάξει για τον τρισάθλιο πωλητή και την αντιπροσωπεία, τέτοιοι υπάρχουν παντού. Η γενικότερη πολιτική της Σιτροέν σε τι σου έφταιξε;
Όταν η Citroen σε υποχρεώνει να ασφαλιστείς σε συγκεκριμένη ασφαλιστική (αυτό σίγουρα το κάνει η Citroen) και συγκεκριμένο πρακτορείο (αυτό σίγουρα το κάνει ο αντιπρόσωπος) 'για να σε παρακολουθεί καλύτερα', γιατί διαφορετικά δεν σε χρηματοδοτεί, νομίζω ότι δεν είναι και ότι πιο έξυπνο μπορεί να κάνει για να πουλήσει....
αυτο ειναι παρανομο και μπορεις να το αρνηθεις!
αν δεν θες να χανεις το χρονο σου, αντε, κανεις μια 6μηνη ασφαλεια στην αρχη σε αυτους, και απο εκει και μετα πας οπου αλλου θες
Το ξέρω και το είπα στον πωλητή ο οποίος μετά τα έριξε στην τράπεζα, ότι είναι όρος της σύμβασης και διαφορετικά δεν χρηματοδοτείσαι κτλ. Όταν του ανέφερα ότι ο όρος είναι **καταχραστικός **και μπορώ να μην τον αποδεχτώ καθ' ότι υπάρχει νόμος που δεν με υποχρεώνει να ασφαλιστώ εκεί όπου μου υποδεικνύνουν, εν ολίγοις προσπάθησε να με βγάλει τρελό και άσχετο!!! Μα καλά, για μαμάκες μας περνάνε?
εκει λοιπον του πετας το παραμυθι: 'Δεν ξερω αν εισαι μαμακας, αλλα σε 2 αλλες αντιπ/πιες citroen που πηγα, δεν μου αρνηθηκαν να κανω ασφαλεια εκει που εγω θελω, επομενως αν δεν με θελεις για πελατη σου θα παω σε αυτους και τελειωσε η ιστορια...'
για να δεις μετα πως αλλαζει υφος αμεσως
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Ναι, το παράδοξο είναι ότι ούτε η αγορά το έχει καταλάβει, δεδομένου ότι οι δρόμοι έχουν 'βρωμίσει' στο C4!
Εντάξει για τον τρισάθλιο πωλητή και την αντιπροσωπεία, τέτοιοι υπάρχουν παντού. Η γενικότερη πολιτική της Σιτροέν σε τι σου έφταιξε;
Όταν η Citroen σε υποχρεώνει να ασφαλιστείς σε συγκεκριμένη ασφαλιστική (αυτό σίγουρα το κάνει η Citroen) και συγκεκριμένο πρακτορείο (αυτό σίγουρα το κάνει ο αντιπρόσωπος) 'για να σε παρακολουθεί καλύτερα', γιατί διαφορετικά δεν σε χρηματοδοτεί, νομίζω ότι δεν είναι και ότι πιο έξυπνο μπορεί να κάνει για να πουλήσει....
αυτο ειναι παρανομο και μπορεις να το αρνηθεις!
αν δεν θες να χανεις το χρονο σου, αντε, κανεις μια 6μηνη ασφαλεια στην αρχη σε αυτους, και απο εκει και μετα πας οπου αλλου θες
Το ξέρω και το είπα στον πωλητή ο οποίος μετά τα έριξε στην τράπεζα, ότι είναι όρος της σύμβασης και διαφορετικά δεν χρηματοδοτείσαι κτλ. Όταν του ανέφερα ότι ο όρος είναι **καταχραστικός **και μπορώ να μην τον αποδεχτώ καθ' ότι υπάρχει νόμος που δεν με υποχρεώνει να ασφαλιστώ εκεί όπου μου υποδεικνύνουν, εν ολίγοις προσπάθησε να με βγάλει τρελό και άσχετο!!! Μα καλά, για μαμάκες μας περνάνε?
εκει λοιπον του πετας το παραμυθι: 'Δεν ξερω αν εισαι μαμακας, αλλα σε 2 αλλες αντιπ/πιες citroen που πηγα, δεν μου αρνηθηκαν να κανω ασφαλεια εκει που εγω θελω, επομενως αν δεν με θελεις για πελατη σου θα παω σε αυτους και τελειωσε η ιστορια...'
για να δεις μετα πως αλλαζει υφος αμεσως
Συμφωνώ και επαυξάνω αλλά προφανώς έπεσα σε γκάου-μπίου πωλητή (ο Θεός να τον κάνει πωλητή). Εδώ προσπαθούσε να με πείσει ότι το GPS είναι 'άχρηστο' διότι δεν υπάρχει εταιρία που να υποστηρίζει την επικοινωνία με δορυφόρο και να σου παρέχει υπηρεσίες πλοήγησης!!!
Αφού λοιπόν έφτασα στα πρόθυρα του εγκεφαλικού και του εμφράγματος μυοκαρδίου, συνειδητοποίησα ότι δεν έχει νόημα να συνεχίσω την κουβέντα-ψυχοθεραπεία με τον ανώμαλο και την έκανα επιτόπου!!! -
Κι εμενα τις ιδιες μαλακιες μου ελεγε ο πωλητης και του ξεκαθαρισα οτι εχω ασφαλεια δικια μου με bonus malus 2 και θα μεταβιβασω αυτη και τελος! Και ετσι εγινε.
-
Μάλλον η Citroen έχει παράδοση στους άσχετους πωλητές. Όταν είχα πάει να ρωτήσω παλιότερα για μένα, ήταν ένας τύπος μάλλον αγενής. Τίποτε όμως δε με είχε προετοίμασει για αυτό που βίωσα στην ίδια αντιπροσωπεία λίγα χρόνια μετά- το καλοκαίρι που μας πέρασε για την ακρίβεια.
Αναφέρομαι σε ένα απίθανο αστροπελέκι, μία (ναι μία!) απίστευτη πωλήτρια που έλεγε βλακείες και ανακρίβειες δίχως σταματημό. Από όσα θυμάμαι, ξεχωρίζω μερικά όπως:
Tο ότι το C4 έχει την καλύτερη μεταπωλητική αξία γιατί είναι το πιο καινούριο στην κατηγορία του, το ότι μόνο αυτό, άντε και το Focus, έχουν διάκριση 5 αστέρων στην οδική τους συμπεριφορά , πως ήθελε να φέρει το αυτοκίνητο με 18αρες ζάντες και χαμηλωμένο προκειμένου να καταλάβουμε περί τίνος πρόκειται και να το οδηγήσουμε, πως πρέπει βέβαια να το χαμηλώσουμε μετά γιατί το χρειάζεται, πως επειδή κέρδισε το rallye Αργεντινής το Xsara, το C4 είναι κορυφή- και συν τοις άλλοις ήταν πολύ χαρούμενη για αυτή τη νίκη κτλ κτλ κτλ.
Ούτε το 1/10 δε θυμήθηκα από όσα κατέβασε, αλλά επρόκειτο για τόσο απελπιστική κατάσταση που δε μπήκα καν στον κόπο να συνδιαλλαγώ μαζί της... θα έλεγα πως η λέξη που αδήριτα περιγράφει με καταπληκτική ακρίβεια την συγκεκριμένη πωλήτρια, συνυπολογίζοντας το ύφος και τη φρασεολογία της, δεν είναι άλλη παρά 'βλαμμένη!'
-
Κοιτα, να σου πω για τους πωλητες... και οχι μονο αυτοκινητων:
Για μενα δεν φταινε αυτοι! Οι εταιριες προσλαμβανουν κοσμο ο οποιος συνηθως ειναι ασχετος με το αντικειμενο, τους πληρωνουν ελαχιστα εως λιγο, δεν τους εκπαιδευουν επαρκως κτλ κτλ.
Επομενως αποδιδουν και τα αναλογα... -
Καλά οι πωλητές αυτοκινήτων αποτελούν εξαιρετική περίπτωση στην κατηγορία των πωλητών (με το συμπάθειο αν είναι κανείς εδώ μέσα) Όλο μπούρδες, ψέμματα, υπερβολές κτλ λένε για να πουλήσουν... Όταν πήρα το corolla ήθελε να με πείσει πως με το vvti όσο και να πατάς το γκάζει καίει 7l/100km , επίσης μου είπε πως αμα σου σπάσει το φανάρι μπορείς να αλλάξεις μόνο το πλαστικό απ'έξω και όχι όλο το φανάρι (@@ όπως αποδείχτηκε)... το αυτοκίνητο ήρθε σε 4 και όχι 3 μήνες όπως υποσχόταν....
Τέσπα.... τι θα γίνει με το corolla ρε παιδιά 4ετών μοντέλο με facelift και να πουλάει ακόμα έτσι.... ?
-
Ο χρήστης Batman έγραψε:
Ναι, το παράδοξο είναι ότι ούτε η αγορά το έχει καταλάβει, δεδομένου ότι οι δρόμοι έχουν 'βρωμίσει' στο C4!
Εντάξει για τον τρισάθλιο πωλητή και την αντιπροσωπεία, τέτοιοι υπάρχουν παντού. Η γενικότερη πολιτική της Σιτροέν σε τι σου έφταιξε;
Όταν η Citroen σε υποχρεώνει να ασφαλιστείς σε συγκεκριμένη ασφαλιστική (αυτό σίγουρα το κάνει η Citroen) και συγκεκριμένο πρακτορείο (αυτό σίγουρα το κάνει ο αντιπρόσωπος) 'για να σε παρακολουθεί καλύτερα', γιατί διαφορετικά δεν σε χρηματοδοτεί, νομίζω ότι δεν είναι και ότι πιο έξυπνο μπορεί να κάνει για να πουλήσει....
Κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας...; Σε ποιά δεν υπάρχουν ανενημέρωτοι ή έξυπνα κουτοπόνηροι πωλητές; Μην ξεχνάτε ότι δεν είναι όλοι οι καταναλωτές ενημερωμένοι. Υπάρχουν πολλά θύματα!
Στην περίπτωσή μου (αγόρασα σχετικά πρόσφατα ένα C4) ο πωλητής ήταν άψογος, καλά ενημερωμένος και το φοβερό ότι κρατήσαμε επαφές και μετά την αγορά.
Σαφώς και ΔΕΝ με πίεσε να κάνω ασφάλεια στις «δικές» τους αλλά μου το έθεσε ως επιλογή. Την προτίμησα γιατί δεν είχα ούτως ή αλλως κάτι καλύτερο. -
Σχεδον παντα οι τιμες πεφτουν με τον καιρό,ειναι προς οφελος του καταναλωτη να μην κλειδωθει η τιμη,ειδικα αμα θελει να περιμενει τοσο καιρο.
-
Εκεί δε που είναι τελείως για τα μπάζα η Citroen είναι στο Aftersales και τα service ......ευτυχώς που έληξε η εγγύηση και κάνω service πλέον στην μισή τιμή......
Για στατιστικούς λόγους παραθέτω service 40.000χλμ , CITROEN 250€ Χ 10% έκπτωση που θα έκαναν 225€.
service 40.000 σε συνεργείο PEUGEOT -CITROEN 120€!!!!!!
Άσε που στην CITROEN, δεν σου δείχνουν αυτά που αλλάζουν, υποψιάζομαι ότι σου βάζουν και αλλάζεις πράγματα που αντέχουν ακόμη 10.000χλμ (π.χ. τακάκια) δεν σου βάζουν Full synthetic oil, σου κάνουν το service σε χρόνο dt πιτσιρικάδες που μόλλις τελείωσαν την σχολή και μαθαίνουν στο αμάξι σου.....και το ΒΑΣΙΚΟ ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΡΩΝ -
Ο χρήστης xsara16v έγραψε:
ΕΆσε που στην CITROEN, δεν σου δείχνουν αυτά που αλλάζουν, υποψιάζομαι ότι σου βάζουν και αλλάζεις πράγματα που αντέχουν ακόμη 10.000χλμ (π.χ. τακάκια) δεν σου βάζουν Full synthetic oil, σου κάνουν το service σε χρόνο dt πιτσιρικάδες που μόλλις τελείωσαν την σχολή και μαθαίνουν στο αμάξι σου.....και το ΒΑΣΙΚΟ ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΡΩΝΜην είσαι απόλυτος, αυτά είναι χαρακτηριστικό των περισσοτέρων εξουσιοδοτημένων, και όχι μόνο της Citroen.
-
[quote='xsara16v']Εκεί δε που είναι τελείως για τα μπάζα η Citroen είναι στο Aftersales και τα service ......ευτυχώς που έληξε η εγγύηση και κάνω service πλέον στην μισή τιμή......
Για στατιστικούς λόγους παραθέτω service 40.000χλμ , CITROEN 250 -
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Κι εμενα τις ιδιες μαλακιες μου ελεγε ο πωλητης και του ξεκαθαρισα οτι εχω ασφαλεια δικια μου με bonus malus 2 και θα μεταβιβασω αυτη και τελος! Και ετσι εγινε.τι ειναι αυτό το 2? υπαρχει τοσο χαμηλο? σε ποια εταιρεία?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Κι εμενα τις ιδιες μαλακιες μου ελεγε ο πωλητης και του ξεκαθαρισα οτι εχω ασφαλεια δικια μου με bonus malus 2 και θα μεταβιβασω αυτη και τελος! Και ετσι εγινε.
τι ειναι αυτό το 2? υπαρχει τοσο χαμηλο? σε ποια εταιρεία?
Ειναι το ποιο χαμηλο στη δικια μου εταιρεια(Υδρογειο) αλλα και σε αλλες που ημουνα πριν...
-
Οταν παραγγειλαμε το Golf IV το 1999,με χρονο αναμονης 6 μηνες,επωφεληθηκαμε απο την ανοιχτη τιμη καθως στο ενδιαμεσο εγινε η μεγαλη μειωση καποιων τελων αν θυμαμαι καλα και μας κοστισε 500.000 δρχ. λιγοτερο
Μας το ειχε πει οτι η τιμη θα ειναι ανοιχτη,ειτε σε μειωση οπως και εγινε ειτε σε αυξηση.
Πρόβλημα σε παραγγελία αυτοκινήτου (C4). Τί ισχύει τελικά?