Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογή Σουηδού, Γάλλου, Γερμανού;;;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Επιλογή Σουηδού, Γάλλου, Γερμανού;;;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    60
    320
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      skullone last edited by

      Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
      Δηλαδή μια Α150 με R/CD, Clima, ABS, 4+ αερόσακους (και τέρμα! Το πολύ πολύ κανένα ESP ακόμα) πόσο πάει;

      Περισσότερο απ'όσο έχει δικαίωμα αυτή η οπισθοδρομική εταιρεία (μόλις πριν από ελάχιστα χρόνια ανακάλυψε τις αρετές της κρεμαγιέρας... ) να χρεώνει για τα κακοστημένα και υπερτιμημένα της χρέπια.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        traveller last edited by

        Ο χρήστης hrdoukas έγραψε:

        αυτό να πάρεις, αν δε μπορείς να πάρεις κάτι καλύτερο. Αντε να γίνουμε πολλοί (2-3 είμαστε μεχρι τωρα στο φόρουμ) μπας και τα πουλήσουμε μετά.

        Ναι! Να γίνουμε 4 για να οργανώσουμε μετά και club! Nα κάνουμε και εκδρομές!

        Αμέ!!! ΝΑ κάνουμε και sub-forum Ti να μας πει και η Citroen με τις 400 σελίδες...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • elteo
          elteo last edited by

          Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:

          αυτό να πάρεις, αν δε μπορείς να πάρεις κάτι καλύτερο. Αντε να γίνουμε πολλοί (2-3 είμαστε μεχρι τωρα στο φόρουμ) μπας και τα πουλήσουμε μετά.

          Ναι! Να γίνουμε 4 για να οργανώσουμε μετά και club! Nα κάνουμε και εκδρομές!

          Αμέ!!! ΝΑ κάνουμε και sub-forum Ti να μας πει και η Citroen με τις 400 σελίδες...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης skullone έγραψε:
            Περισσότερο απ'όσο έχει δικαίωμα αυτή η οπισθοδρομική εταιρεία (μόλις πριν από ελάχιστα χρόνια ανακάλυψε τις αρετές της κρεμαγιέρας... ) να χρεώνει για τα κακοστημένα και υπερτιμημένα της χρέπια.

            Είσαι υπερβολικός νομίζω...
            Ειδικά για την νέα Α150 έχω ακούσει αρκετά καλά λόγια...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mirage last edited by

              Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
              ρε τραχανά , η κοπελα ρωτησε για τρια συγκεκριμενα αυτοκινητα....... δεν ειπε γενικως.....

              Όχι που θα μ' άφηνες
              Τώρα για την 150 Δημήτρη, το Volvo έχει καλύτερες επιδόσεις απο την 150.
              Σε οτι αφορά την τιμή της η 150 ( με 5 πόρτες ) με A/C και R/CD και αερόσακο παραθύρων, ηλεκτρικά παράθυρα μπρός, κάλλυμα χώρου αποσκερυών (!!!) και καθρέφτες που κλείνουν ( !!! ) ( το ESP είναι σταντάρ ) στην βασική έκδοση Classic χωρίς μεταλλικό χρώμα ( +570 ευρώ και μάλλον θα το βάλεις αφού μόνο το κόκκινο και το άσπρο είναι μη μεταλλικά ) διαμορφώνεται στα 20.212 ευρώ για την Elegance με τα ίδια πράγματα και καλύτερη εικόνα στο εσωτερικό σε ότι αφορά τις ταπεταρίες κυριώς + δερματινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων η τιμή φτάνει τα 22206 ευρώ . Τιμή αρκετά υψηλή κατά την γνώμη μου. Κατά τα άλλα η ποιότητα είναι δραματικά βελτιωμένη σε σχέση με την παλιά, το ίδιο και η ανάρτηση.
              Ενδεικτικά για την 170 Classic η τιμή για ίδιο εξοπλισμό με την παραπάνω 150 Classic είναι 24.781 ευρώ.
              Για αυτό επιμένω στο Volvo S40 και γιατί όχι V50

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                biko last edited by

                Ο χρήστης sado έγραψε:
                Φυσικά Volvo να πάρεις! Καλύτερα όμως δες τον 1.8 με λιγότερα extra παρά τον 1.6 με πολλά extra. Οχι οτι με τον 1.6 δεν πάει αλλά το 1.8 θα το χρειαστείς αν είσαι φορτωμένη για εκδρομή.

                Εξαρτάται πάντα από τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του καθενός. Για κάποιον τα 1.6 μπορεί να είναι υπεραρκετά με γνώμονα τις συνθήκες οδήγησης στην Ελλάδα...
                Θεωρώ το S40 1.6 εξαιρετική επιλογή.
                Αλήθεια, πώς πάει από θόρυβο κινητήρα και αξία μεταπώλησης. Παίζουν μεγάλο ρόλο στην αξία μεταπώλησης τα 1.6 από τα 1.8; Γιατί καλό θεωρώ, δεδομένων των αναλογιών, ένα αυτοκίνητο να μη σε απασχολεί πάνω από 3-4 χρόνια...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  skullone last edited by

                  Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:

                  Περισσότερο απ'όσο έχει δικαίωμα αυτή η οπισθοδρομική εταιρεία (μόλις πριν από ελάχιστα χρόνια ανακάλυψε τις αρετές της κρεμαγιέρας... ) να χρεώνει για τα κακοστημένα και υπερτιμημένα της χρέπια.

                  Είσαι υπερβολικός νομίζω...
                  Ειδικά για την νέα Α150 έχω ακούσει αρκετά καλά λόγια...

                  Μόνον από τα Ελληνικά περιοδικά που - ΔΥΣΤΥΧΩΣ - δεν τολμάνε να κράξουν πλέον τα κακοστημένα καρότσια (σε αντίθεση με κάτι Top Gear και Fifth Gear...) και το επίσημο όργανο της Γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, το AMS.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Ο χρήστης skullone έγραψε:

                    Περισσότερο απ'όσο έχει δικαίωμα αυτή η οπισθοδρομική εταιρεία (μόλις πριν από ελάχιστα χρόνια ανακάλυψε τις αρετές της κρεμαγιέρας... ) να χρεώνει για τα κακοστημένα και υπερτιμημένα της χρέπια.

                    Είσαι υπερβολικός νομίζω...
                    Ειδικά για την νέα Α150 έχω ακούσει αρκετά καλά λόγια...

                    Μόνον από τα Ελληνικά περιοδικά που - ΔΥΣΤΥΧΩΣ - δεν τολμάνε να κράξουν πλέον τα κακοστημένα καρότσια (σε αντίθεση με κάτι Top Gear και Fifth Gear...) και το επίσημο όργανο της Γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, το AMS.

                    Πάντως ο τίτλος του άρθρου των 4Τ για την B-class ('απ'το Α στο Β') μου ήχησε ιδιαιτέρως αλληγορικός και καυστικός.

                    Δεν πρέπει να το'χουν χάσει ο 4Τ αλλά τα γράφουν σε l337 για να το καταλαβαίνουν μόνο οι μυημένοι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      hunter last edited by

                      Τό θεωρείς όμως έντιμο αυτό,άν ισχύει;
                      Μόνο οι 'μυημένοι' πρέπει να λαμβάνουν τα μηνύματα;
                      Πού είναι ο ειλικρινής λόγος καί η ευθύτητα;
                      Προσωπικά έχω τήν τάση να απεχθάνομαι τήν πλάγια οδό,καί πολύ περισσότερο τήν μέθοδο τής Πυθίας.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                        Τό θεωρείς όμως έντιμο αυτό,άν ισχύει;

                        Όχι. Αν ισχύει προσπαθούν να έχουν και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο. Πολύ λεπτή ισορροπία.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          skullone last edited by

                          Ο χρήστης kyan έγραψε:

                          Δεν πρέπει να το'χουν χάσει ο 4Τ αλλά τα γράφουν σε l337 για να το καταλαβαίνουν μόνο οι μυημένοι.

                          Εξ ορισμού, το να γράφεις σε l337 είναι σημάδι ότι είσαι lamer. Προτιμώ την ευθεία κριτική, καλή ή κακή. Μακάρι να τολμήσουν οι 4Τ να ξαναρχίσουν να τα χώνουν. Θυμάμαι εκείνη την υπέροχη δοκιμή που έκανε ο Jeremy Clarkson στο Hyundai Accent, η οποία κατέληξε στην τροπετοποίησή του κατά τη διάρκεια ενός banger race (το μόνο πράγμα για το οποίο αξίζουν τέτοια χρέπια) και κατόπιν στο τσαλάκωμά του στην πρέσσα. Μακάρι να δω τέτοια γραφή στους 4Τ. Επίσης, οι 4Τ ακόμα ΔΕΝ έχουν συνέλθει. Π.χ., στο 0-100-0, τι ήταν αυτή η κεραμίδα που μου'ρθε; ΜΗΝ απενεργοποιείτε το ESP, έτσι κι αλλιώς δεν θα καταλάβετε διαφορά; Εγώ το ST του fiestapower δε μπορώ να το οδηγήσω με το ESP του ενεργοποιημένο (ούτε κι ο ίδιος το αντέχει...) κι ας είναι σωστά ρυθμισμένο. Εκτός κι αν το περιοδικό λέει στους αναγνώστες 'εντάξει, καλά τα παντιλίκια στα Μέγαρα (που θα μας πληρώσετε για να μπείτε), αλλά αφήστε τις παλικαριές στο δρόμο, γιατί είστε ΚΟΥΛΑΔΙΑ'.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mirage last edited by

                            Ο χρήστης kyan έγραψε:

                            Περισσότερο απ'όσο έχει δικαίωμα αυτή η οπισθοδρομική εταιρεία (μόλις πριν από ελάχιστα χρόνια ανακάλυψε τις αρετές της κρεμαγιέρας... ) να χρεώνει για τα κακοστημένα και υπερτιμημένα της χρέπια.

                            Είσαι υπερβολικός νομίζω...
                            Ειδικά για την νέα Α150 έχω ακούσει αρκετά καλά λόγια...

                            Μόνον από τα Ελληνικά περιοδικά που - ΔΥΣΤΥΧΩΣ - δεν τολμάνε να κράξουν πλέον τα κακοστημένα καρότσια (σε αντίθεση με κάτι Top Gear και Fifth Gear...) και το επίσημο όργανο της Γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, το AMS.

                            Πάντως ο τίτλος του άρθρου των 4Τ για την B-class ('απ'το Α στο Β') μου ήχησε ιδιαιτέρως αλληγορικός και καυστικός.

                            Δεν πρέπει να το'χουν χάσει ο 4Τ αλλά τα γράφουν σε l337 για να το καταλαβαίνουν μόνο οι μυημένοι.

                            Παρόλα αυτά δεν σημαίνει οτι η A Class είναι χρέπι. Υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα που απλά σε πάνε από το Α στο Β χωρίς αυτό να τα κάνει κακά ή επικίνδυνα αυτοκίνητα. Η προηγούμενη ήταν 'κακό' αυτοκίνητο αυτή είναι σημαντικά βελτιωμένη στους τομείς που η άλλη υστερούσε δηλαδή την οδική συμπεριφορά και την ποιότητα των υλικών. Από εκεί και πέρα αδιάφορη οδηγικά αλλά αρκετά έξυπνη λύση λόγω χωροταξικών επιλογών και αυτό το αναγνωρίζω στην Μercedes. Τώρα για την τιμή, πανάκριβη είναι αλλά ανήκει σε αυτά που κάποιοι αρέσκονται να αποκαλούν 'premium'....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lkar last edited by

                              Ο χρήστης mirage έγραψε:

                              Παρόλα αυτά δεν σημαίνει οτι η A Class είναι χρέπι. Υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα που απλά σε πάνε από το Α στο Β χωρίς αυτό να τα κάνει κακά ή επικίνδυνα αυτοκίνητα. Η προηγούμενη ήταν 'κακό' αυτοκίνητο αυτή είναι σημαντικά βελτιωμένη στους τομείς που η άλλη υστερούσε δηλαδή την οδική συμπεριφορά και την ποιότητα των υλικών. Από εκεί και πέρα αδιάφορη οδηγικά αλλά αρκετά έξυπνη λύση λόγω χωροταξικών επιλογών και αυτό το αναγνωρίζω στην Μercedes. Τώρα για την τιμή, πανάκριβη είναι αλλά ανήκει σε αυτά που κάποιοι αρέσκονται να αποκαλούν 'premium'....

                                   σε σχέση με το Jazz CVT που είναι καλύτερη η Α150;
                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mirage last edited by

                                Δεν είπα οτι είναι καλύτερη ( αν και μέσα δείχνει καλύτερη ), δεν είπα οτι θα την αγόραζα και το premium είναι ειρωνικό για αυτό και το έχω βάλει σε εισαγωγικά

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  skullone last edited by

                                  Γεγονός είναι ότι πλέον δεν τουμπάρει με το που πας να στρίψεις το τσέρκι... Αλλά απέχει πολύ από το να πούμε ότι στρίβει κιόλας. Βέβαια, έχει ξοδευτεί χρόνος για να βελτιωθεί το φινίρισμά της. Και λοιπόν;

                                  Για το 'premium' (κατηγορία που πήρε την οριστική της μορφή με την Ford Cortina III)... Δεν μπορώ να φανταστώ στέλεχος οποιασδήποτε εταιρείας να ελπίζει ότι θα πάρει για εταιρικό αυτοκίνητο μια κλούβα. Και μάλιστα μια κλούβα που ούτε καν προσποιείται ότι έχει έστω και το παραμικρό σπορ στοιχείο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mirage last edited by

                                    Ο χρήστης skullone έγραψε:
                                    Γεγονός είναι ότι πλέον δεν τουμπάρει με το που πας να στρίψεις το τσέρκι... Αλλά απέχει πολύ από το να πούμε ότι στρίβει κιόλας. Βέβαια, έχει ξοδευτεί χρόνος για να βελτιωθεί το φινίρισμά της. Και λοιπόν;

                                    Για το 'premium' (κατηγορία που πήρε την οριστική της μορφή με την Ford Cortina III)... Δεν μπορώ να φανταστώ στέλεχος οποιασδήποτε εταιρείας να ελπίζει ότι θα πάρει για εταιρικό αυτοκίνητο μια κλούβα. Και μάλιστα μια κλούβα που ούτε καν προσποιείται ότι έχει έστω και το παραμικρό σπορ στοιχείο.

                                    Η κυριά του κυρίου όμως????
                                    Και για να ξαναμπούμε στο θέμα μας όπως καταλαβαίνεις Αναστασία μην πάρεις την 150.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      skullone last edited by

                                      Εκτός αν έχει λεφτά για πέταμα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sokos last edited by

                                        Αν είναι για γυναίκα/κοπέλα, θα σου πρότεινα την A-class με κλειστά τα μάτια

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          skullone last edited by

                                          Για να μη βλέπει τι έκτρωμα πήγε και πήρε με τα ωραία της λεφτά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sokos last edited by

                                            Ο χρήστης skullone έγραψε:
                                            Για να μη βλέπει τι έκτρωμα πήγε και πήρε με τα ωραία της λεφτά...

                                            Απο τρόπους σκίζεις αγορίνα!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr