Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέα BMW Σειρά 3
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νέα BMW Σειρά 3
    • 1
    • 2
    • 44
    • 45
    • 46
    • 47
    • 48
    • 55
    • 56
    • 46 / 56
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    134
    1120
    1720
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      melos86 last edited by

      Ο χρήστης skye έγραψε:

      για αυτο το κουκλι με τους αεραγωγους στο καπο καθ οτι κινητηρας 10 κυλινδρων...τι εχετε να πειτε?
      .

      Ότι είναι full κακόγουστο

      Εγω δεν βρισκω κατι το κακογουστο σε αυτο το αυτοκινητο... Λιγο Χtreme, ναι, αλλα αλλο τοσο Xtreme ειναι να βαλεις τον V10 σε αυτο το αυτοκινητο! 😉

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        babbis last edited by

        Ο χρήστης sokos έγραψε:
        παιδιά λάθος να συγκρίνετε η BMW με τις Alfa..
        ειπα.. είχαμε και τα δυο, η BMW ειναι αλλού.. τουλάχιστον μέχρι την 156.
        μόνο με Mercedes μπορεί να συγκριθεί, η αιώνια κόντρα

        Πολύ θεωρούν την σύγκριση ΒΜW-ALFA άτοπη διότι πως μπορεί η ταπεινή Ιταλική εταιρία να κοντραριστεί με την Γερμανική Τεχνολογία που βρίσκει την υλοποίησή της στην BMW στην MERCEDES και στην AUDI.

        Έτσι μου είπε και μια οικογενειακή φίλη και γειτόνισα με 316 μοντ 2002! Μόλις έμαθε ότι πήρα GT μου είπε 'Όχι ρε Μπάμπη, 30χιλ και δεν πήρες 316!! Γερμανική τεχνολογία ρε Μπάμπη...'

        Αρχικά διαφωνησα μαζί της και είπα ότι τι να ξέρει η φουκαριάρα.

        Αλλά διαβάζοντας στο φόρουμ τις απόψεις μελών όπως ο φίλος sokos που αν μη τι άλλο είναι πολύ πιο διαβασμένοι και σχετικοί με το χώρο του αυτοκινήτου μάλλον η γειτόνισσα είχε δίκιο

        Πάντως πράγματι απορώ γιατί όλος ο τύπος συνέκρινε την 156 με BMW-MERCEDES-AUDI-VOLVO-SAAB και συνεχίζει το ίδιο βιολί με την 159.
        Και το χειρότερο από όλα είναι ότι συγκρίνουν και την 147 με τα 'premium' γερμανικά!! Αυτό δεν μπορώ να το εξηγήσω!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lkar last edited by

          ALERT!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            babbis last edited by

            Ο χρήστης lkar έγραψε:
            ALERT!!!

            Αν είναι να κλειδωθεί ευχαρίστως να σβύσω την δημοσίευση! Πάντως καλό θα είναι να σβύσει και του sokos αφού αυτή ουσιαστικά ξεκινά τον πόλεμο.

            Πάντως τέτοιου είδους δημοσιεύσεις υπήρξαν άπειρες στο thread της 159 χωρίς κίνδυνο να κλειδωθεί. ίσως η ευαισθησία συμβαδίζει με την ανώτερη Γερμανική Τεχνολογία.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • elteo
              elteo last edited by

              Ο χρήστης Babbis έγραψε:

              ALERT!!!

              Αν είναι να κλειδωθεί ευχαρίστως να σβύσω την δημοσίευση! Πάντως καλό θα είναι να σβύσει και του sokos αφού αυτή ουσιαστικά ξεκινά τον πόλεμο.

              Πάντως τέτοιου είδους δημοσιεύσεις υπήρξαν άπειρες στο thread της 159 χωρίς κίνδυνο να κλειδωθεί. ίσως η ευαισθησία συμβαδίζει με την ανώτερη Γερμανική Τεχνολογία.

              Βabbis δεν είναι μόνο αυτό...απλά εμένα προσωπικά αλλά και άλλους πιστεύω έχει κουράσει αυτή η συνεχιζόμενη γερμανο-ιταλική «κόντρα».

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                babbis last edited by

                Ο χρήστης elteo έγραψε:

                ALERT!!!

                Αν είναι να κλειδωθεί ευχαρίστως να σβύσω την δημοσίευση! Πάντως καλό θα είναι να σβύσει και του sokos αφού αυτή ουσιαστικά ξεκινά τον πόλεμο.

                Πάντως τέτοιου είδους δημοσιεύσεις υπήρξαν άπειρες στο thread της 159 χωρίς κίνδυνο να κλειδωθεί. ίσως η ευαισθησία συμβαδίζει με την ανώτερη Γερμανική Τεχνολογία.

                Βabbis δεν είναι μόνο αυτό...απλά εμένα προσωπικά αλλά και άλλους πιστεύω έχει κουράσει αυτή η συνεχιζόμενη γερμανο-ιταλική «κόντρα».

                Μα αν σε έχει κουράσει τότε θα έπρεπε η δημισίευση του lkar να πήγαινε αμέσως μετά στου sokos που αυτός ξεκίνησε λέγοντας ότι είναι αλλού. Γιατί μπήκε μετά την δικιά μου? Όπως και η δικία σου.

                Μετά δεν είναι λογικό να φανεί ότι υπάρχει ανοχή στις 'Φιλογερμανικές' προκλήσεις? ενώ αυστηρότητα στις φιλοΙταλικές?

                Αλήθεια αν μπω στο thread της 159 και πω ότι Αlfa Romeo είναι αλλού πιστεύεις ότι δεν θα αντιδρούσαν όλοι? εδώ ομως αντέδρασα μόνο εγώ και θα με φιμώσετε. [/list]

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lkar last edited by

                  Ο χρήστης Babbis έγραψε:

                  ALERT!!!

                  Αν είναι να κλειδωθεί ευχαρίστως να σβύσω την δημοσίευση! Πάντως καλό θα είναι να σβύσει και του sokos αφού αυτή ουσιαστικά ξεκινά τον πόλεμο.

                  Πάντως τέτοιου είδους δημοσιεύσεις υπήρξαν άπειρες στο thread της 159 χωρίς κίνδυνο να κλειδωθεί. ίσως η ευαισθησία συμβαδίζει με την ανώτερη Γερμανική Τεχνολογία.

                  χωρίς κίνδυνο να κλειδωθεί; για κοίτα πόσες προειδοποιήσεις υπάρχουν

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • elteo
                    elteo last edited by

                    Ο χρήστης Babbis έγραψε:

                    ALERT!!!

                    Αν είναι να κλειδωθεί ευχαρίστως να σβύσω την δημοσίευση! Πάντως καλό θα είναι να σβύσει και του sokos αφού αυτή ουσιαστικά ξεκινά τον πόλεμο.

                    Πάντως τέτοιου είδους δημοσιεύσεις υπήρξαν άπειρες στο thread της 159 χωρίς κίνδυνο να κλειδωθεί. ίσως η ευαισθησία συμβαδίζει με την ανώτερη Γερμανική Τεχνολογία.

                    Βabbis δεν είναι μόνο αυτό...απλά εμένα προσωπικά αλλά και άλλους πιστεύω έχει κουράσει αυτή η συνεχιζόμενη γερμανο-ιταλική «κόντρα».

                    Μα αν σε έχει κουράσει τότε θα έπρεπε η δημισίευση του lkar να πήγαινε αμέσως μετά στου sokos που αυτός ξεκίνησε λέγοντας ότι είναι αλλού. Γιατί μπήκε μετά την δικιά μου? Όπως και η δικία σου.

                    Μετά δεν είναι λογικό να φανεί ότι υπάρχει ανοχή στις 'Φιλογερμανικές' προκλήσεις? ενώ αυστηρότητα στις φιλοΙταλικές?

                    Αλήθεια αν μπω στο thread της 159 και πω ότι Αlfa Romeo είναι αλλού πιστεύεις ότι δεν θα αντιδρούσαν όλοι? εδώ ομως αντέδρασα μόνο εγώ και θα με φιμώσετε. [/list]

                    Exω 1 γαλλικό, 1 ιταλικό και 1 ιαπωνέζικο αυτοκίνητο. Λες να νοιάζομαι για γερμανικά και ιταλικά στρατόπεδα;

                    Ξεκολλάτε από τις ταμπέλες...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      technik last edited by

                      Ο χρήστης lkar έγραψε:

                      ALERT!!!

                      Αν είναι να κλειδωθεί ευχαρίστως να σβύσω την δημοσίευση! Πάντως καλό θα είναι να σβύσει και του sokos αφού αυτή ουσιαστικά ξεκινά τον πόλεμο.

                      Πάντως τέτοιου είδους δημοσιεύσεις υπήρξαν άπειρες στο thread της 159 χωρίς κίνδυνο να κλειδωθεί. ίσως η ευαισθησία συμβαδίζει με την ανώτερη Γερμανική Τεχνολογία.

                      χωρίς κίνδυνο να κλειδωθεί; για κοίτα πόσες προειδοποιήσεις υπάρχουν

                      Είπαμε...στις 159 σελ.------>

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        babbis last edited by

                        Ο χρήστης elteo έγραψε:

                        Exω 1 γαλλικό, 1 ιταλικό και 1 ιαπωνέζικο αυτοκίνητο. Λες να νοιάζομαι για γερμανικά και ιταλικά στρατόπεδα;

                        Ξεκολλάτε από τις ταμπέλες...

                        Μα γιατί σηκώνεις του τόνους? Γιατί συγχίζεσαι? Γιατί εκφράσεις του στύλ ξεκολλάτε? Είδες να προκαλώ με τέτοιες εκφράσεις?

                        Θα μπορούσες να απαντήσεις:

                        1. Δεν πρόσεξα την δημοσίευση του sokos και γι'αυτό δεν αντέδρασα
                          ή

                        2. Θεώρησα την δημοσίευση του sokos καθόλου προκλητική οπότε δεν αντέδρασα.

                        3. Δεν ήθελα να απαντήσω.

                        Αντ' αυτού με λες κολλημένο θεωρώντας τον εαυτό σου μη κολλημένο.
                        Γιατί σηκώνεις τους τόνους? Και λες ότι κουράστηκες από τις κόντρες!! Σκέψου να μην είχες κουραστει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sokos last edited by

                          Babbis τι ακριβώς θέλεις να πείς τώρα δεν σε καταλαβαίνω ?!
                          Καλοριζικό το GT πανέμορφο είναι!
                          Οταν θα πάρεις ενα 320ci αντίστοιχο, έλα να γράψεις εντυπώσεις στο τόπικ 😉

                          αντικειμενικά!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            babbis last edited by

                            Ο χρήστης sokos έγραψε:
                            Babbis τι ακριβώς θέλεις να πείς τώρα δεν σε καταλαβαίνω ?!
                            Καλοριζικό το GT πανέμορφο είναι!
                            Οταν θα πάρεις ενα 320ci αντίστοιχο, έλα να γράψεις εντυπώσεις στο τόπικ 😉

                            αντικειμενικά!

                            Είπες ότι η BMW είναι αλλού και ότι σύγκριση με ALFA είναι άτοπη

                            Και εγώ απλά έκανα μια αντιπαραβολή της άποψής σου όπως εκφράστηκε με την άποψη μιας κατίνας και είδα ότι συμπίπτουν, και απλά το ανέφερα ότι πλέον στις μέρες μας και οι κατίνες ξέρουν από αμάξια.

                            Προς Θεού δεν λέω ότι είσαι κατίνα, απλά ότι στο συγκεκριμένο θέμα ταυτίζεσαι με μια τέτοια από ενθουσιασμό και όχι βέβαια από ασχετοσύνη. Οπότε μην το πέρνεις στραβά.

                            Τώρα για την 320ci που ανέφερες πρέπει να σου πω ότι μαζί με την GTV όλες οι 3άρες κουπέ είναι από τα αγαπημένα μου γήινα αυτοκίνητα. Eιδικότερα για μένα που οι ανάγκες μου απαιτούν κάτι παραπάνω από χώρους η 3άρα κουπέ θα με κάλυπτε εντελώς.

                            Η GT επίσης έλυνε το πρόβλημα των χώρων της GTV. Άρα ήμουν ανάμεσα σε 3άρα κουπέ και GT. Κέρδισε η GT διότι η 3άρα κουπέ αποσυρόταν
                            , δεν μπορούσα να περιμένω την νέα , και διότι η GT μου εκανε ένα κλικ συναισθηματικό παραπάνω.

                            Η άποψή μου είναι ότι η BMW 3 E46 είναι συνολικά καλύτερο αμάξι από την 156 αλλά δεν απέχουν και πολύ. Επίσης είναι καλύυτερη και από τα S40/60, Saab 93, A4, C-Class.

                            Δεν υπερτερεί όμως παντού αλλά ούτε και απέχει τόσο πολύ από την 156. Σε αυτό συνηγορει και ο περιοδικός τύπος, πιστεύω. Διαφώνησα με την βαρύγδουπη δήλωσή σου ότι η 3άρα είναι αλλού!!

                            Η GT πιστεύω ισοδυναμέι με την 3άρα κουπέ.

                            Η 159 ισοδυναμεί με την νέα 3άρα στην κορυφή της κατηγορίας.

                            Αυτή είναι η άποψή μου και το πόρισμα των περιοδικών

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lkar last edited by

                              benchmark vs benchmark

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                krusenstern last edited by

                                Να μείνουμε στο θέμα καλύτερα, και να αφήσουμε τα .vs?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alfisti_gr last edited by

                                  Ωραία η BMW 3 (ναι αν και alfista μου αρέσει), αλλά μπορεί κάποιος να μου πεί, γιατί είναι τόσο μα τόσο εξωφρενικά ακριβή;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    babbis last edited by

                                    Δεν είναι εξωφρενικά ακριβή! Σε σχέση με τα άλλα premium είναι μια χαρά.

                                    Μην ξεχνάς ότι είναι πισωκίνητη με ότι αυτό συνεπάγεται σε απόλαυση, στήσιμο, αλλά και τιμή, είναι πιο ποιοτική και αξιόπιστη από άλλα αμάξια της κατηγορίας, και δίνει πολύ μα πολύ κύρος. Εξωφρενικά ακριβή είναι η 316, αλλά η 320 για premium είναι καλά.

                                    Αγοράζοντας μια BMW πέρνεις το κορυφαίο ίσως αμάξι στην κατηγορία. Και πέρα από την τεχνολογία πληρώνεις και το κοινωνικό σεβασμό. Μπορεί να γελάσουν μερικοί, κι εγώ δεν συμφωνώ, αλλά μιa BMW μπορεί να φανεί χρήσιμη σε έναν επιχειρηματία γιατρό, μηχανικό κλπ διότι του παρέχει το απαραίτητο κυρος για τις κοινωνικο-εππαγγελμαιτκές δραστηριότητες. Χώρια οι γυναίκες που συγκινούνται με την προπέλα.

                                    Αυτά πρέπει να πληρωθούν.

                                    Τα χνάρια της μπέμπας τα ακολουθούν και στην Alfa Romeo πλέον [/b]

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      sokos last edited by

                                      Έπρεπε κάποιος (ακόμη και γιαγιά, πόσο μάλλον μια κατίνα) να μπεί στην τριών ετών 156 και μετά στην τριών ετών σήμερα E46 και να καταλάβει αμέσως γιατί είναι αλλού και ατοπη η σύγκριση..

                                      Δεν είπα σύγκριση νέας 3άρας με 159 γιατί πιστεύω σε σχέση με την 156 έχει κάνει κάποια βήματα παραπάνω η AR σε θέματα ποιότητας (κύλισης, τριγμών, μηχανής κτλ)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        technik last edited by

                                        Ο χρήστης sokos έγραψε:

                                        Δεν είπα σύγκριση νέας 3άρας με 159 γιατί πιστεύω σε σχέση με την 156 έχει κάνει κάποια βήματα παραπάνω η AR σε θέματα ποιότητας (κύλισης, τριγμών, μηχανής κτλ)

                                        ...και κάποια βήματα παρακάτω

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          babbis last edited by

                                          Ο χρήστης sokos έγραψε:
                                          Έπρεπε κάποιος (ακόμη και γιαγιά, πόσο μάλλον μια κατίνα) να μπεί στην τριών ετών 156 και μετά στην τριών ετών σήμερα E46 και να καταλάβει αμέσως γιατί είναι αλλού και ατοπη η σύγκριση..

                                          Δεν είπα σύγκριση νέας 3άρας με 159 γιατί πιστεύω σε σχέση με την 156 έχει κάνει κάποια βήματα παραπάνω η AR σε θέματα ποιότητας (κύλισης, τριγμών, μηχανής κτλ)

                                          Κοίτα δεν έχω μπει στην 156 που είχατε αλλά σε κόσμο που έχει και μπήκα δεν είχε πρόβληματα φθοράς και τριγμών.

                                          Και μάλιστα η 156 θεωρείτε η 1η AR που μετά τα πέτρινα χρόνια έφερε την AR σε απευθείας αντιπαράθεση με το Γερμανικό λόμπι λόγω της καλής ποιότητας και τχνολογίας που κουβαλούσε. Μου κάνει εντύπωση που λες ότι η 156 σε 3 χρόνια έγινε ερείπιο καθώς από ότι γωνρίζω οι ιδιοκτήτες είναι πολύ ευχαριστημένοι.

                                          Πάντως δεν αμφισβητώ ότι μπορεί σε μια 156 να ακούσεις τριγμούς που δεν θα άκουγες σε μια 3άρα. Οι τριγμοί είναι εγγενές πρόβλημα των AR. και ελπίζω να έχουν βελτιωθεί.

                                          Επίσης δεν αμφισβητώ, και άλλωστε το έχω πει επαννηλημένα και σε αυτό το thread πιο πριν ότι οι BMW στον τομέα 'Αντοχή-Φθορές χρόνου' δεν παίζονται , και δεν μιλάω για αξιοπιστία αλλά για το 'πόσο παλιο-φθαρμένο φαίνεται ένα αμάξι'.

                                          Απο κει και πέρα όταν κάνουμε δηλώσεις του στυλ 'η BMW είναι αλλού' καλο είναι να διευκρινίζουμε για ποιους τομείς αναφερόμαστε.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            babbis last edited by

                                            Ο χρήστης technik έγραψε:

                                            Δεν είπα σύγκριση νέας 3άρας με 159 γιατί πιστεύω σε σχέση με την 156 έχει κάνει κάποια βήματα παραπάνω η AR σε θέματα ποιότητας (κύλισης, τριγμών, μηχανής κτλ)

                                            ...και κάποια βήματα παρακάτω

                                            Παρακάτω βήματα δεν έκανε. Στον Πραγματικό κόσμο και όχι στον ουτοπικό πρέπει να προσαρμόζεσαι αλλιώς υπάρχει το λουκέτο!!

                                            Η 159 στο segment που πάιζει έπρεπε να παρέχει ΚΑΙ Άνεση, ΚΑΙ Ασφάλεια, ΚΑΙ Ηχομόνωση.

                                            Έτσι δυστυχώς το πλαίσιο παραβάρυνε προσφέροντας καλύτερη παθητική ασφάλεια, κρατήματα και ποιότητα κύλισης.

                                            Παρόλαυτά στο φρενάρισμα στους 4Τ ηταν καλύτερη!!

                                            Και για να διατηρηθούν οι επιδόσεις αυξήθηκαν τα άλογα και τα κυβικά: 1600 TS 120PS -->1800 ΜΡΙ 140PS
                                            1800 TS 140PS -->1900 JTS 160PS
                                            2000 JTS 165PS-->2200 JTS 185PS

                                            ώστε να έχουμε παρόμοια αναλογία κιλών ανά ίππο.

                                            Και στην πίστα μια χαρούλα τα πήγε απέναντι σε πισωκίνητη 320, και τετρακίνητο Α4 η 2.2 που ήταν ταχύτερη αλλά και η 1.9 δεν έχασε πολύ

                                            Μπήκαν πιο χοντρά κρύσταλλά και άλλα ηχομονωτικά και έτσι ο κινητήρας δεν ακούγεται

                                            Φυσικά έχασε σε αίσθηση, αλλά αν δε έχανε θα ήταν απλά ένα παραδοσιακά σπορ και απολαυστικό αμάξι που όλοι θα λέγανε μπράβο στην AR που μένει πιστή στις αρχές της **αλλά κανέις δεν θα αγόραζε σε μια εποχή που κυριαρχούν οι αερόσακοι, τα ηλεκτρονικά και η άνεση
                                            **

                                            Και όταν θα έκλεινε η εταιρία θα λέγανε όλοι για τους διοικούντες που δεν προσαρμόστηκαν στην σύγχρονη εποχή ...

                                            Εγώ πιστεύω ότι καλώς ή κακώς όλα τα αμάξια σήμερα υστερούν σε αίσθηση σε σχεση με τους προκατόχους τους είτε αυτά είναι Ferrari-Lamborghini-Porsche είτε BMW-AUDI-MERCEDES είναι EVO- 350Z- RX8.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 46 / 56
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr