-
Παλικαρια να υπενθυμησω σε ολους οτι εν γνωση σου παιρνεις αυτο το αυτοκινητο ξεροντας οτι μπορει να σου βγαλει καποια προβληματα αλλα εαν βαλεις κατω το γεγονος οτι πολλα ακριβοτερα και υποτιθεται πιο αξιοπιστα αυτοκινητα στο βουνο ειναι ρουχλες και καλα που βγηκαν για μερικους τα σπρευ λάσπης τοτε συγνωμη αλλα πιστευω οτι αξιζει μεχρι δεκαρας τα λεφτα του.Τωρα οσον αφορα τα μηχανικα μερη ειναι και θεμα οδηγησης οτι και να παρεις σπαει και χαλαει αρκει να ξερεις μεχρι που φτανει το αυτοκινητο και εσυ.Σιγουρα το νιβα δεν ειναι για trial ουτε ειναι humer αλλα ειναι ενα αυτικνητο για τον συνηδητοποιημενο αγοραστη
-
Προσοχη,δεν εννοω οτι το αυτοκινητο ειναι κακο για τα λεφτα του.
Απλα εγω πριν αγορασω το NIVA ακουγα διαφορους,που αργοτερα
αποδειχθηκαν ασχετοι,οτι ειναι το απολυτο εργαλειο,δεν κολλαει,δεν σπαει,
και ολα τα σχετικα.
Αν δεν εισαι κανιβαλος το οχημα ειναι μια χαρα και δεν παρουσιαζει
σοβαρες βλαβες. -
Θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου φιλε strofimios στο κατω κατω οτι αγοραζεις παιρνεις και εγω αμα ειχα το χρημα θα επαιρνα οτι τραβαει η ψυχουλα μου αλλα ελα που το μαρουλι ειναι λιγοστο οποτε... καλο ειναι και το niva
-
To νιβα είναι καλο για τα λεφτά του, σκεφτομαι να του βάλω και ηλιοροφή
Αλλαγή δυναμο, μοτερ καθαριστήρα, και στεγανωση στα ηλεκτρικα.... -
Στην τελευταία κυριακάτικη Καθημερινή της 11/12/05 είχε ένα άρθρο για την διάσχιση της Ρωσίας απο Αγία Πετρούπολη μέχρι Βλαδιβοστόκ με Λάντα Νϊβα ,
απόσταση 10.000 χλμ ,διανύθηκε σε τρείς μήνες ,φαντάζομαι χαλαρά.
Αν το κάνατε τι προετοιμασία αυτοκινήτου θα κανατε και τι θα πέρνατε μαζί σας απο ανταλλακτικά ,δεδομένου ότι το αυτοκίνητο είναι ρώσικο και ίσως δεν υπάρχει πρόβλημα ανταλλακτικών?
Αναφέρομαι σε όσο το δυνατόν οικονομικότερο προυπολογισμό
και βέβαια 20.000 χλμ πήγαινε έλα συν 6.000 χλμ Ελλάδα Αγία Πετρούπολη
-
Χτές ήρθε ένας θείος μου από τα Γρεβενά.Στόν ρόμο έμεινε,καί γύρισε πίσω γιά τό συνεργείο,όπου διαπιστώθηκαν τρία ρουλεμάν 'κονιορτοποιημένα' στό διαφορικό,καί άλλα έξι στό σασμάν.
Ολα...μπίλιες!!!
Τί να συνέβει;Μπορεί κανείς να υποθέσει τό οτιδήποτε;
-
Κανένας δέν έχει ακούσει κάτι σχετικό;
Νά συμπεράνω πιθανή κακή χρήση;Κλειδωμένο διαφορικό κατα τό ταξίδι π.χ.; -
Εμενα παλι μου εχει σπασει τα νευρα το check engine.
Αναβει οποτε θελει η στα 80-90 χιλιομετρα.
Ο μαστορας μου ειπε οτι υπάρχουν δυο τροποι να φτιαχτει.
Ο ακριβος και οχι σιγουρος(αλλαζω σενσορες) και ο φθηνος και σιγουρος.....βγάζω το λαμπακι...κοινως μου ειπε γραψτο κανονικα.... -
το check engine δεν αναβει για πλακα ( το εχω περασει το θεμα ). οταν αναβει, σημαινει οτι κατι δεν δουλευει και ο εγκεφαλος μπαινει σε λeιτουργεια
safe mode, με πρωτη και κυρια παραμετρο την τροφοδοσια με βενζινα και την ρυθμιση του avans σταθερα. Περα της καταναλωσης, μακροπροθεσμα δηλητηριαζεις τον καταλυτη ( περα απο τα παραπανω καυσαερια) καθως και τον αισθητηρα 'λ' -
ΠΑΙΔΙΑ,ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΠΕΚΤΗΣΑ NIVA ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΗΔΗ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΟΥ ΣΤΑ 10.000 ΧΛΜ. ΤΡΙΓΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΤΑΖΙΕΡΑ ΠΙΣΩ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΤΙΒΑΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ. Ο ΤΟΠΙΚΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ Μ... ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΛΟΞΟ ΑΞΟΝΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ,ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΟΔΗΓΗΣΑ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΠΟΙΟ ΠΑΛΙΟ (ΠΕΡΙΠΟΥ 3 ΧΡΟΝΩΝ)ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ.ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΠΑΙΞΙΜΟ ΤΩΝ ΛΕΒΙΕΔΩΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΘΟΡΥΒΟ.ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΤΡΕΜΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ.ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ,ΚΑΙ Ο Μ... ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΤΟ ΜΕΤΡΗΣΕ ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟΙ ΔΕΝ ΦΡΕΝΑΡΑΝ ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ ΚΑΤΑΝΕΜΗΤΗΣ).ΤΟΝ ΞΕΚΟΛΛΗΣΕ ΑΛΛΑ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΦΡΕΝΑΡΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΕ 30 ΧΛΜ. ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΕ ΒΡΕΓΕΜΕΝΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΤΙΝΑΖ!!!ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ Η ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.
-
Πρόβλημα με τα φρένα στόν πίσω άξονα,είχα καί στα δύο νίβα (1,6 καί 1,7ί),καί πολλές φορές στό φρενάρισμα ακόμα καί στό στεγνό οδόστρωμα είχα ανεξέλεκτες αντιδράσεις.Αλλού πήγαινε η μούρη,αλλού ο κώλος.Σέ φρενάρισμα πανικού,είχαμε καί έξοδο.
Τό πρόβλημα δέν μπορέσαμε να τό λύσουμε ούτε στό ένα,ούτε στό άλλο.
Τά επισκευάζαμε,λυνότανε τό πρόβλημα γιά λίγο καιρό,καί ξαναεμφανιζόταν αργότερα. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Πρόβλημα με τα φρένα στόν πίσω άξονα,είχα καί στα δύο νίβα (1,6 καί 1,7ί),καί πολλές φορές στό φρενάρισμα ακόμα καί στό στεγνό οδόστρωμα είχα ανεξέλεκτες αντιδράσεις.Αλλού πήγαινε η μούρη,αλλού ο κώλος.Σέ φρενάρισμα πανικού,είχαμε καί έξοδο.
Τό πρόβλημα δέν μπορέσαμε να τό λύσουμε ούτε στό ένα,ούτε στό άλλο.
Τά επισκευάζαμε,λυνότανε τό πρόβλημα γιά λίγο καιρό,καί ξαναεμφανιζόταν αργότερα.Πολύ ωραια! Κάποιος είχε πεί ότι είναι 'τίμιο' για τα λεφτά του! Δηλαδή τι τίμιο βρίσκει σε όλα αυτά?
Εαν ισχύουν τα μισά απ'όσα έχω διαβάσει, τότε μιλάμε για ότι χειρότερο κυκλοφορεί στο δρόμο!
-
Τό ότι εγώ (εμπιστευόμενος τούς μηχανικούς τής Λάντα) δέν έκανα τήν κίνηση πού έπρεπε γιά να απαλλαγώ από τό πρόβλημά μου (να βάλω φρένα από άλλο αυτοκίνητο μάλλον-μεταχειρισμένα καί φτηνά) δέν σημαίνει ότι κάποιος άλλος δέν μπορεί να τό κάνει.
-
Γενικά το ότι κάποιοι (εμπιστευόμενοι το όνομα του Niva) θέλουν να περνάνε την ώρα τους troubleshooting το Niva τους δεν σημαίνει ότι κάποιο άλλοι δεν μπορούν να πάρουν οποιοδήποτε άλλο πιο αξιόπιστο τετρακίνητο....
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Γενικά το ότι κάποιοι (εμπιστευόμενοι το όνομα του Niva) θέλουν να περνάνε την ώρα τους troubleshooting το Niva τους δεν σημαίνει ότι κάποιο άλλοι δεν μπορούν να πάρουν οποιοδήποτε άλλο πιο αξιόπιστο τετρακίνητο....Φυσικά,αλλά όχι στα ίδια λεφτά.
-
Ο χρήστης nikosniva έγραψε:
ΠΑΙΔΙΑ,ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΠΕΚΤΗΣΑ NIVA ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΗΔΗ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΟΥ ΣΤΑ 10.000 ΧΛΜ. ΤΡΙΓΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΤΑΖΙΕΡΑ ΠΙΣΩ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΤΙΒΑΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ. Ο ΤΟΠΙΚΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ Μ... ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΛΟΞΟ ΑΞΟΝΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ,ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΟΔΗΓΗΣΑ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΠΟΙΟ ΠΑΛΙΟ (ΠΕΡΙΠΟΥ 3 ΧΡΟΝΩΝ)ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ.ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΠΑΙΞΙΜΟ ΤΩΝ ΛΕΒΙΕΔΩΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΘΟΡΥΒΟ.ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΤΡΕΜΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ.ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ,ΚΑΙ Ο Μ... ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΤΟ ΜΕΤΡΗΣΕ ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟΙ ΔΕΝ ΦΡΕΝΑΡΑΝ ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ ΚΑΤΑΝΕΜΗΤΗΣ).ΤΟΝ ΞΕΚΟΛΛΗΣΕ ΑΛΛΑ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΦΡΕΝΑΡΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΕ 30 ΧΛΜ. ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΕ ΒΡΕΓΕΜΕΝΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΤΙΝΑΖ!!!ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ Η ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ ΕΙΝΑΙ goodrich( ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ) ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ FYLDA TRAMP ΠΙΣΩ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ? Α, ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.ΘΕΛΩ ΕΝΑ ΦΘΗΝΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΕΡΓΑΤΗ.ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ?ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΟΥΝ ΤΑ ΦΡΕΝΑ?
-
Διάβασα με προσοχή ότι έχουν γράψει τα παιδιά του φόρουμ και έχω να κάνω την εξής απλή ερώτηση: τελικά αξίζει εν έτει 2006 - καλή μας χρονιά κιόλας- να ασχολούμαστε με τα φαντάσματα του πρώην ανατολικού μπλοκ, μόνο και μόνο γιατί είναι πολύ φθηνά.
Μήπως τελικά αυτός είναι ο λόγος που είναι τόσο φθηνά?
Διάβασα ιστορίες τρελλές για κονιορτοποιημένα ρουλεμάν, φωτάκια που αναβοσβήνουν, φρένα με προβλήματα κλπ, κλπ.
Δεν είναι ότι απλά κάποιο αυτοκίνητο είναι φθηνό ή ότι έχει φθηνά ανταλλακτικά, είναι φοβερά ψυχοφθόρο να αγοράσεις κάτι του κουτιού και κάποιοι να σε βάλουν στο τριπάκι του ...έλα μωρέ θα το φτιάξεις φθηνα και πάλι οκ θα είσαι, μέχρι να σου ξαναχαλάσει.
Βασικά χάνεται η χαρά της αυτοκίνησης όταν με το παραμικρό τρέχεις στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο και στέκεσαι σαν το κορόιδο για κάτι που δεν φταις εσύ.
Συγνώμη αν σας κούρασα αλλά πριν 3 χρόνια και κάτι ήμουν στο τσακ να πάρω NIVA. Τελικά αγόρασα κάτι άλλο, διαισθανόμενος ίσως τα προβλήματα που θα αντιμετώπιζα.
Νάστε όλοι καλά, καλά χιλιόμετρα και καλή μας χρονιά. -
Εάν όμως θέλεις κάτι πού θα βάλει τα γυαλιά στα μάτια στό βουνό σέ πολύ ακριβότερα τετρακίνητα;
Σίγουρα σάν σύνολο δέν μπορεί να ανταγωνιστεί τα άλλα τετρακίνητα,αλλά έχει κρυφές χάρες.
Εγώ είχα δύο Νίβα στήν κατοχή μου,τα γνώρισα τα προβλήματά τους από πρώτο χέρι,αλλά θα ξανααγόραζα.
Καί αυτό γιατί μέ ενδιαφέρει η εκτός δρόμου επίδοση. -
[quote='rainman39'] Διάβασα με προσοχή ότι έχουν γράψει τα παιδιά του φόρουμ και έχω να κάνω την εξής απλή ερώτηση: τελικά αξίζει εν έτει 2006 - καλή μας χρονιά κιόλας- να ασχολούμαστε με τα φαντάσματα του πρώην ανατολικού μπλοκ, μόνο και μόνο γιατί είναι πολύ φθηνά.
Μήπως τελικά αυτός είναι ο λόγος που είναι τόσο φθηνά?
Διάβασα ιστορίες τρελλές για κονιορτοποιημένα ρουλεμάν, φωτάκια που αναβοσβήνουν, φρένα με προβλήματα κλπ, κλπ.
Δεν είναι ότι απλά κάποιο αυτοκίνητο είναι φθηνό ή ότι έχει φθηνά ανταλλακτικά, είναι φοβερά ψυχοφθόρο να αγοράσεις κάτι του κουτιού και κάποιοι να σε βάλουν στο τριπάκι του ...έλα μωρέ θα το φτιάξεις φθηνα και πάλι οκ θα είσαι, μέχρι να σου ξαναχαλάσει.
Βασικά χάνεται η χαρά της αυτοκίνησης όταν με το παραμικρό τρέχεις στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο και στέκεσαι σαν το κορόιδο για κάτι που δεν φταις εσύ.
Συγνώμη αν σας κούρασα αλλά πριν 3 χρόνια και κάτι ήμουν στο τσακ να πάρω NIVA. Τελικά αγόρασα κάτι άλλο, διαισθανόμενος ίσως τα προβλήματα που θα αντιμετώπιζα.
Νάστε όλοι καλά, καλά χιλιόμετρα και καλή μας χρονιά.ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ.ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΝΙVA ΤΟ ΠΗΡΑΜΕ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΝΑ ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΟΥΜΕ (ΛΑΘΟΣ ΦΟΒΕΡΟ) ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ Η ΦΗΜΗ ΤΟΥ ΑΤΡΩΤΟΥ ΚΑΙ ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΟΥ ΤΖΙΠ.ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΙΣΧΥΕΙ.ΠΡΙΝ 10 ΗΜΕΡΕΣ ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΤΑ ΧΙΟΝΙΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΠΑΘΑ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΜΟΥ.ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΟ.ΑΥΤΟΣ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΛΕΒΙΕΣ )ΚΑΡΟ) ΕΙΝΑΙ ΣΩΤΗΡΙΟΣ!!
ΠΕΡΑ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ,ΟΤΑΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΡΕΧΕΙΣ ΣΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ,ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΞΕΝΕΡΩΝΕΙΣ!ΚΑΙ ΔΕ ΦΤΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΕΛΕΕΙΝΗ.Π.Χ. ΟΤΑΝ ΤΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ Ο ΔΙΣΚΟΣ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ,ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ , ΚΑΙ ΣΟΥ ΛΕΕΙ: ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟ ΒΑΖΕΙΣ ΝΑ ΤΡΑΒΑΕΙ ΒΑΓΟΝΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΛΥΦΟΡΤΩΝΕΙΣ ?ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ?ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΒΑΖΕΙΣ ΣΤΗ ΓΥΑΛΑ?ΕΛΕΟΣ!! -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Εάν όμως θέλεις κάτι πού θα βάλει τα γυαλιά στα μάτια στό βουνό σέ πολύ ακριβότερα τετρακίνητα;Καλησπέρα. Υπάρχουν πολύ καλύτερες λύσεις γι'αυτή την περίπτωση. Πιο συγκεκριμένα, με **λιγότερα **χρήματα από ένα καινούργιο Niva (με τεχνολογία 30ετίας) μπορεί κανείς να αγοράσει ένα μεταχειρισμένο Vitara. Eίχα ένα Niva 1.6 για αρκετά χρόνια, αλλά όταν έκανα την παραπάνω σοφότατη κίνηση, πίστεψέ με, βρήκα την υγειά μου!
quote: **Σίγουρα σάν σύνολο δέν μπορεί να ανταγωνιστεί τα άλλα τετρακίνητα,αλλά έχει κρυφές χάρες. **
Μάλλον πρέπει να είναι καλά κρυμμένες..
quote: Καί αυτό γιατί μέ ενδιαφέρει η εκτός δρόμου επίδοση.
Στο συγκεκριμένο παράδειγμα, δεν νομίζω να έχει καλύτερη επίδοση εκτός δρόμου από το Vitara ή από ένα Jimny.
Προβλήματα niva