-
Πηρα niva και είμαι καλά
Εσείς πόσο καλά είσαστε???Αναβει το check engine κάποιες φορές, και συγχρόνως δεν τραβάει αρκετα.
Εχετε καμιά ιδέα, η να το πάω αντιπροσωπεία?? -
Πηρα niva και είμαι καλά
Εσείς πόσο καλά είσαστε???Αναβει το check engine κάποιες φορές, και συγχρόνως δεν τραβάει αρκετα.
Εχετε καμιά ιδέα, η να το πάω αντιπροσωπεία?? -
Πηρα niva και είμαι καλά
Εσείς πόσο καλά είσαστε???Αναβει το check engine κάποιες φορές, και συγχρόνως δεν τραβάει αρκετα.
Εχετε καμιά ιδέα, η να το πάω αντιπροσωπεία?? -
Έφυγες για αντιπροσωπεία. Είναι γνωστό πρόβλημα για τα Νίβα, πρέπει να σου αλλάξουν ένα σένσορα (δεν θυμάμαι ποιόν τώρα).
Edit: Το πρόβλημα με τους αισθητήρες και το (διάσημο) check engine λαμπάκι λύνεται συνήθως με αλλαγή του εργοστασιακού δυναμό (που είναι για τα μπάζα) με άλλο -συνήθως Iskra ή Bosch -
ΠΑΝΤΩΣ ΜΗΝ ΑΝΥΣΗΧΕΙΣ.ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΕ ΑΦΗΣΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟ.ΕΓΩ ΤΟ ΕΧΩ ΑΦΗΣΕΙ ΕΤΣΙ
-
Πάντως νομίζω αρχίζεις να καταλαβαίνεις γιατί παρόλο που όλοι αναγνωρίζουν τις ικανότητές του και το πόσο καλό εκτός δρόμου αυτοκίνητο είναι... πάνε και δίνουν και 50% περισσότερα και αγοράζουν Jimny κλπ κλπ
Ίσως απλά πρέπει να εξοικειωθείς με την νοοτροπία ότι αυτό ανάβει, το άλλο δεν δουλεύει, το τρίτο μου έχει μείνει στο χέρι αλλά το αυτοκίνητο συνεχίζει να πηγαίνει εκεί που δεν πάνε τα άλλα οπότε κανένα πρόβλημα και όλα καλά! -
ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΚΡΙΒΩΣ.ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΙΚΡΟΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑΚΙΑ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ (ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ) ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Π.Χ. ΑΛΛΑΓΗ ΙΜΑΝΤΑ,ΔΥΝΑΜΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
ΕΝΩ ΣΕ ΠΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑΚΙ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΕΙ ΘΑ ΣΟΥ ΚΟΣΤΙΣΕΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΣΑ ΕΔΩΣΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.ΣΤΟ NIVA ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΙΘΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ. ΕΠΙΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΑ 20000 ΧΛΜ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ. -
Παιδες ενα λασκαρισμένο παξιμάδι στο δυναμό μου είπανε στην lada, 30 γιούργια μαζί μέ κάτι που έβαλαν για να μην ξελασκάρει.
Για δυναμούς που ρώτησα ολοι μου είπαν bosch και καθάρισα(έχει λέει πρόβλημα ο μανίσιος....)
Περσέα δεν με άφησε απλά ένιωθα σαν να ήταν μπουκωμένο, δεν τράβαγε....
Ολα τα λεφτά πάντως είναι η μίζα(βάζεις κόσμο μέσα και ψάχνετε μιας και είναι απο την άλλη μεριά ) -
Αυτα ολα ειναι παιδικες ασθενειες και εχουν βαση το δυναμο το οποιο οταν το αλλαξεις θα εξαφανιστουν παρα πολλα προβληματα οπως και το check engine.Κατι ξερω πιστεψε με.
-
Ο χρήστης ergenis έγραψε:
Ολα τα λεφτά πάντως είναι η μίζα(βάζεις κόσμο μέσα και ψάχνετε μιας και είναι απο την άλλη μεριά )
Αγωνιστικό κατάλοιπο από την Ιταλική του καταγωγή.
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Ολα τα λεφτά πάντως είναι η μίζα(βάζεις κόσμο μέσα και ψάχνετε μιας και είναι απο την άλλη μεριά )
Αγωνιστικό κατάλοιπο από την Ιταλική του καταγωγή.
Και οι Porsche από αριστερά το έχουν!
-
Ολα τα λεφτά πάντως είναι η μίζα(βάζεις κόσμο μέσα και ψάχνετε μιας και είναι απο την άλλη μεριά )
Αγωνιστικό κατάλοιπο από την Ιταλική του καταγωγή.
Και οι Porsche από αριστερά το έχουν!
Ρε λες να πήρα πορσε και να μην το ξέρω??
-
Ο χρήστης ergenis έγραψε:
Ολα τα λεφτά πάντως είναι η μίζα(βάζεις κόσμο μέσα και ψάχνετε μιας και είναι απο την άλλη μεριά )
Αγωνιστικό κατάλοιπο από την Ιταλική του καταγωγή.
Και οι Porsche από αριστερά το έχουν!
Ρε λες να πήρα πορσε και να μην το ξέρω??
Θα το καταλάβεις απ' τη χροιά του κινητήρα και τις επιδόσεις!
-
Το καταλαβένω απο τις βλάβες...
Πρόβλημα στους καθαριστήρες.... -
Ο χρήστης ergenis έγραψε:
Το καταλαβένω απο τις βλάβες...
Πρόβλημα στους καθαριστήρες....Και αυτό κατάλοιπο της ιταλικής καταγωγής είναι!!!!!
Πάντως δεν μπορώ να καταλάβω τι σόι παιδικές ασθένειες είναι αυτές όταν το αυτοκίνητο κατασκευάζεται εδώ και 10, 20 ή 30 χρόνια? Ούτε εγώ δεν ξέρω πόσα. Δηλαδή αυτοί δεν κάνουν καμιά αλλαγή στο αυτοκίνητο? Δεν τους το έχει πει κανένας ότι το δυναμό είναι προβληματικό?
-
Ο χρήστης x-rover έγραψε:
Το καταλαβένω απο τις βλάβες...
Πρόβλημα στους καθαριστήρες....Και αυτό κατάλοιπο της ιταλικής καταγωγής είναι!!!!!
Πάντως δεν μπορώ να καταλάβω τι σόι παιδικές ασθένειες είναι αυτές όταν το αυτοκίνητο κατασκευάζεται εδώ και 10, 20 ή 30 χρόνια? Ούτε εγώ δεν ξέρω πόσα. Δηλαδή αυτοί δεν κάνουν καμιά αλλαγή στο αυτοκίνητο? Δεν τους το έχει πει κανένας ότι το **δυναμό **είναι προβληματικό?
Μην την ξαναπείς αυτή τη λέξη! Θα γυρίσουν τα φαντάσματα! Ευτυχώς τα τελευταία 4 χρόνια δουλεύει καλά!
Από παλαιότερο post μου (με ψιλο-προσθήκες):
Χώρα προέλευσης/μοντέλο: Ρωσία (βασικά ήταν από αυτά που κατασκευάστηκαν στην Ελλάδα, και το είδαμε σε όλα τα στάδια της κατασκευής) / Lada Niva 1.6 - Μοντ. '85 - 90.000 km - Τα συνήθη service και επισκευές σε έμπειρο γνωστό μηχανικό και ηλεκτρολόγο που ξέρουν όλη την πορεία του αυτοκινήτου. - Το αυτοκίνητο έχει οδηγηθεί αρκετά και σε εκτός δρόμου διαδρομές
Μηχανή: Αλλαγή μπουζί (στα συνήθη διαστήματα) και καρμπυρατέρ (κάποια εποχή έσβηνε όταν άφηνες απότομα το γκάζι - με αλλαγή καρμπυρατέρ όλα ΟΚ). Αλλαγή εξατμίσεων ανά 6-7 χρόνια περίπου (όποτε ετοιμάζεται να τρυπήσει). Επίσης μία ψιλοδουλειά στο κιβώτιο. Αλλαγή ψυγείου.
Ιμάντες: Στα πλαίσια της συνήθους συντηρήσεως
Αντλίες: Στα πλαίσια της συνήθους συντηρήσεως
Τριγμοί ( που; Στην πόρτα του οδηγού, του συνοδηγού και πίσω, αλλά όχι έντονοι. Πολύ λιγότεροι σε σχέση με 10 χρόνια νεότερα οχήματα πόλεως.
Μηχανισμοί παραθύρων: Μόνο του οδηγού. Αλλαγή στις ασφάλειες στα τριγωνικά παραθυράκια δύο φορές, μέχρι που τοποθετήθηκαν εργοστασιακά.
Τιμόνι: Καμία βλάβη, ο τζόγος είναι φυσικός για εκτός δρόμου όχημα.
Δίσκος/κιβώτιο: Αλλαγή πρώτου δίσκου στα 15.000Km με σχετικά άτσαλη οδήγηση. Από τότε ο ίδιος. Έχει οδηγηθεί με όχι και τόσο φροντίδα στις ταχύτητες και στο συμπλέκτη, τα πρώτα χρόνια τουλάχιστον. (όχι κολλήματα ή κάτι τέτοιο)
Δισκόπλακες: Όχι (95% σίγουρος)
Ηλεκτρολογικά ( ποια; Δυναμό (2 φορές), Μπαταρία στα συνήθη χρονικά διαστήματα, Πλατίνες μία φορά, αντικατάσταση συστήματος πλύσης προβολέων και πίσω φωτός ομίχλης (μάλλον μπήκε νερό κάπως και βραχυκύκλωσαν). Κάποιο πρόβλημα με το βαρελάκι (αντικατάσταση) και με το μοτέρ των εμπρός υαλοκαθαριστήρων. Τα ηλεκτρολογικά παρουσίαζαν πρόβλημα από το 1998 μέχρι το 2002 περίπου. Έκτοτε για άγνωστο λόγο λειτουργούν μια χαρά (με ίδια χρήση). Όμως τακτικό ψέκασμα με wd40 σε ευαίσθητες καλωδιώσεις & επαφές. Επίσης αλλαγή πίσω τζαμιού λόγω προβλήματος με τις τυπωμένες αντιστάσεις.
Ηλεκτρονικά (εγκέφαλος κλπ): Ντεν έχει (τώρα από τις απαντήσεις σας πιο πάνω μάλλον καλό είναι αυτό!)
Λάστιχα στις πόρτες/διαρροές: Όχι
Σκουριά ( που; ) Στο δεξί φτερό μετά από ψιλο-χτύπημα με λεωφορείο φυσαρμόνικα που άλλαξε λωρίδα χωρίς να κοιτάξει - το αυτοκίνητο δεν έπαθε τίποτα, εκτός από το φτερό που μπήκε λίγο μέσα και φαγώθηκε η μπογιά (το λεωφορείο ήταν ευτυχώς ασφαλισμένο). Βεβαίως φτιάχτηκε και βάφτηκε αμέσως - από τότε καμία ένδειξη σκουριάς. Έχει όμως βαφτεί συνολικά 2 φορές (όχι ταυτόχρονα).
Λαμπάκια ( πόσα; Μία φορά και τα δύο μπροστινά, ορισμένα φρένων πίσω, φλας και κάτι ψιλά. Λογικά για τη χρήση που γίνεται και την ηλικία του αυτοκινήτου (δεν καίει λάμπες δηλαδή)
-
Δηλαδή με λίγα λόγια χαλάνε τα όλα τα ηλεκτρικά αλλά μόνο αυτά. Οπότε κάτι είναι και αυτό γιατί αν χαλούσαν και τα μηχανικά μέρη δύσκολα τα πράγματα.
-
Δηλαδή με λίγα λόγια χαλάνε τα όλα τα ηλεκτρικά αλλά μόνο αυτά. Οπότε κάτι είναι και αυτό γιατί αν χαλούσαν και τα μηχανικά μέρη δύσκολα τα πράγματα.
Aυτό μου είπανε και μένα, να πετάξω όλα τα ηλεκτρικά απο πάνω.
Πάμε για δυναμό bosch και μοτερ καθαρηστήρα.. -
Παιδια..... να σας θυμισω ποσο κοστιζει????
Καινουργιο????????
με ποσα χρηματα φτιαχνετε ΟΛΕΣ τις γνωστες ατελειες και συγκρινετε μετα την σουμα.......
-
Ο χρήστης x-rover έγραψε:
Δηλαδή με λίγα λόγια χαλάνε τα όλα τα ηλεκτρικά αλλά μόνο αυτά. Οπότε κάτι είναι και αυτό γιατί αν χαλούσαν και τα μηχανικά μέρη δύσκολα τα πράγματα.Μαλλον θα διαφωνησω για τα μηχανικα μερη και ιδιαιτερα για την μεταδοση.
Το δικο μου σε 16 μηνες εχει αλλαξει εμπρος και πισω διαφορικα και 1 κιβωτιο.
Και.... Φωκιων συμφωνω.
Προβλήματα niva