Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW M6
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. BMW M6
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Μελλοντικά Μοντέλα
    31
    64
    96
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panark last edited by

      Ο χρήστης Thodwris έγραψε:

      Την καινουργια Μ6 την εχει ο γειτονας μου!

      Παρκαρει διπλα στο VIII μου!

      Ειναι πραγματικα πολυ εντυπωσιακο, πανεμορφο και κανει φοβερο θορυβο!

      Αψογη!

      τυχεραι , πες του να τα ανταλεξεται για μια βολτα...
      αλλα που να καταδεχτει αυτος να μπει σε ενα μιτσουμπισι...ολοκληρη μ6 εχει... (πλακα κανω )

        Μαζι με το Μ6 εχει και ενα Evo VI RS2   
      

      Μεσα στο γκαραζ εχουμε την πολυτελια να φιλοξενουμε ενα VI, ενα VIII και φυσικα την Μ6! 1000+ αλογα

      Πού ακριβώς μένεις να περάσω να ...προσκυνήσω;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pavlos23 last edited by

        Ο χρήστης roufos s. έγραψε:
        ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.......... ΜΕ ΤΑ ΥΠΕΡΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.ΤΡΑΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ....ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΥΧΑΙΝΟΜΑΙ ΤΑ FERRARI ΑΛΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝΕ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΘΟΥΝΕ ΜΕ ΕΝΑ BMW.ΤΩΡΑ ΑΝ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ ΜΟΝΟ ΤΑ ΓΚΑΖΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΕΙΤΕ ΜΕ ΕΝΑ BMW.ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΘΕΤΕ ΠΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ FERRARI.ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΜΑΚΡΥΑ, ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ.ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΟΥΡ...ΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΚΡΙΒΟ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΤΩΝ AMG ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΕΣΤΑΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΧΡΗΣΤΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΟΠΩΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΤΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ F430 ΜΕ ΤΗΝ Μ5.ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ,ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ ΣΟΥ, ΣΥΓΚΡΙΝΑΝΕ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.

        Γιατί είναι τραγικό λάθος; Στo Drive ήθελαν να δείξουν πόσο πολύ μοιάζουν και διαφέρουν δυο κατασκευές που ικανοποιούν ως επι το πλείστον διαφορετικές ανάγκες αλλά έχουν ως κοινό σκοπό την οδηγική ευχαρίστηση με τις επιδόσεις στο μέγιστο. Ξαναδιάβασε το άρθρο και μη κοιτάξεις στο τέλος το 0-100 μονάχα.

        Επειδή δε θα μάθουμε ποτέ πόσο διαφορετική είναι μια Ferrari για πές μας...

        Οι μετρήσεις δεν ειπώθηκε πουθενά για το κατά πόσο είναι ακριβείς ή όχι αλλά για το κατα πόσο μπορούν να οδηγήσουν σε κάποιο συμπέρασμα. Άν εσένα σε ικανοποιούν αυτά τα νούμερα πάω πάσο. Εμένα όχι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thodwris last edited by

          Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
          Υ.Γ
          θοδωρη δωσε το τρακατιρι σου ( ) και πανε προς γερμανο-ιταλια μερια....... παιξτο back door man

          Καθε πραγμα στο καιρο του

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pik last edited by

            μολις ειδα στο ΒΒc το ΤοπΓκιαρ...ειχαν συγκριτικο την Μ6 την 911 καρρερα και την Αστον μαρτιν βανταζ(την νεα μικρη με τον 8κυλινδρο).

            απιστευτο επεισοδιο...εκλεισαν εναν δρομο σε βουνο διπλα στη θαλασσα και εβαλαν το Στιγκ να τα τρεξει...

            6/7 δευτερα πιο γρηγορο το 911...καλο το Μ6 αλλα ειπαν πως δεν εχει φρενα καλα και δεν βαζει ολη την δυναμη στο δρομο...(αρα που την βαζει...?)

            ομως καλο οχημα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pavlos23 last edited by

              Ο χρήστης pik. έγραψε:
              μολις ειδα στο ΒΒc το ΤοπΓκιαρ...ειχαν συγκριτικο την Μ6 την 911 καρρερα και την Αστον μαρτιν βανταζ(την νεα μικρη με τον 8κυλινδρο).

              απιστευτο επεισοδιο...εκλεισαν εναν δρομο σε βουνο διπλα στη θαλασσα και εβαλαν το Στιγκ να τα τρεξει...

              6/7 δευτερα πιο γρηγορο το 911...καλο το Μ6 αλλα ειπαν πως δεν εχει φρενα καλα και δεν βαζει ολη την δυναμη στο δρομο...(αρα που την βαζει...?)

              ομως καλο οχημα...

              To μόνιμο μειονέκτημα των εκδόσεων Μ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spiros last edited by

                Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:

                μολις ειδα στο ΒΒc το ΤοπΓκιαρ...ειχαν συγκριτικο την Μ6 την 911 καρρερα και την Αστον μαρτιν βανταζ(την νεα μικρη με τον 8κυλινδρο).

                απιστευτο επεισοδιο...εκλεισαν εναν δρομο σε βουνο διπλα στη θαλασσα και εβαλαν το Στιγκ να τα τρεξει...

                6/7 δευτερα πιο γρηγορο το 911...καλο το Μ6 αλλα ειπαν πως δεν εχει φρενα καλα και δεν βαζει ολη την δυναμη στο δρομο...(αρα που την βαζει...?)

                ομως καλο οχημα...

                To μόνιμο μειονέκτημα των εκδόσεων Μ

                ενταξει, αμα 'φθασουμε' εως εκει, υπαρχουν εξτρα τα καλα με ανθρακονηματα. Αυτα φοραγε και η 911. Κανουν 5000 λιρες....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  petran last edited by

                  ///Μ5 αντι για ///Μ6, κάθε μερα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pavlos23 last edited by

                    Ο χρήστης spiros έγραψε:

                    ενταξει, αμα 'φθασουμε' εως εκει, υπαρχουν εξτρα τα καλα με ανθρακονηματα. Αυτα φοραγε και η 911. Κανουν 5000 λιρες....

                    Είναι και αυτό μια άποψη αλλά όταν η BMW σου προσφέρει αυτοκίνητα απο 343 έως 507 ίππους περιμένεις οτι κάπως πρέπει να σταματάνε. Μπορεί σε ένα και μοναδικό φρενάρισμα να μην αντιμετωπίζουν πρόβλημα αλλά σε πίστα ή μια κατάβαση π.χ. θα σε προδώσουν. Χρόνια τώρα τα κατακρίνουν σε πριοδικά αλλά σε όλα τα bmw club που έχω παρακολουθήσει. Δεν ιδρώνει το αυτί τους;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lkar last edited by

                      Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:

                      ενταξει, αμα 'φθασουμε' εως εκει, υπαρχουν εξτρα τα καλα με ανθρακονηματα. Αυτα φοραγε και η 911. Κανουν 5000 λιρες....

                      Είναι και αυτό μια άποψη αλλά όταν η BMW σου προσφέρει αυτοκίνητα απο 343 έως 507 ίππους περιμένεις οτι κάπως πρέπει να σταματάνε. Μπορεί σε ένα και μοναδικό φρενάρισμα να μην αντιμετωπίζουν πρόβλημα αλλά σε πίστα ή μια κατάβαση π.χ. θα σε προδώσουν. Χρόνια τώρα τα κατακρίνουν σε πριοδικά αλλά σε όλα τα bmw club που έχω παρακολουθήσει. Δεν ιδρώνει το αυτί τους;

                      και τα after market κλέφτες θα γίνουν;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pavlos23 last edited by

                        Ο χρήστης lkar έγραψε:

                        και τα after market κλέφτες θα γίνουν;

                        Τα aftermarket ας προσφέρουν τις βαμμένες σε διάφορες αποχρώσεις δαγκάνες με ό,τι λογότυπο θέλουν πάνω χαραγμένο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          technik last edited by

                          Πολύ ήρεμη & καθαρή φωτό δεν είναι για ταχύτητα >330 km/h ;;


                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            popol-ros last edited by

                            αφου δεν απογειωθηκε παλι καλα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spiros last edited by

                              Ο χρήστης technik έγραψε:
                              Πολύ ήρεμη & καθαρή φωτό δεν είναι για ταχύτητα >330 km/h ;;

                              αναλογα με τι την τραβηξε

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimitrios last edited by

                                Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:

                                ενταξει, αμα 'φθασουμε' εως εκει, υπαρχουν εξτρα τα καλα με ανθρακονηματα. Αυτα φοραγε και η 911. Κανουν 5000 λιρες....

                                Είναι και αυτό μια άποψη αλλά όταν η BMW σου προσφέρει αυτοκίνητα απο 343 έως 507 ίππους περιμένεις οτι κάπως πρέπει να σταματάνε. Μπορεί σε ένα και μοναδικό φρενάρισμα να μην αντιμετωπίζουν πρόβλημα αλλά σε πίστα ή μια κατάβαση π.χ. θα σε προδώσουν. Χρόνια τώρα τα κατακρίνουν σε πριοδικά αλλά σε όλα τα bmw club που έχω παρακολουθήσει. Δεν ιδρώνει το αυτί τους;

                                τα οποία έξτρα ανθρακανημάτινα φρένα,μερικοί τα βγάζουν γιατί χαλάνε σε χρήση πίστας, όπως ο τυπάς με την GT3 RS που συνοδηγηδησα την περασμένη Δευτέρα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Μπορεί σε ένα και μοναδικό φρενάρισμα να μην αντιμετωπίζουν πρόβλημα αλλά σε πίστα ή μια κατάβαση π.χ. θα σε προδώσουν.

                                  Το πρόβλημα της BMW δεν είναι τα φρένα αυτά καθ' εαυτά που πιάνουν πολύ καλά, αλλά η υπερθέρμανση του υγρού. Δεν φαίνεται να μπορούν να το λύσουν, ή μπορεί και να μην πολυενδιαφέρονται.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    amg last edited by

                                    ΣΤΗ ΦΩΤΟ ΜΕ ΤΑ 330 ΧΛΜ. Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ?
                                    ΔΗΛ. 20 ΛΙΤΡΑ ΜΟΝΟ?

                                    ΜΟΥΦΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΦΩΤΟ...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      n_olympios last edited by

                                      Δυναμόμετρο?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        krusenstern last edited by

                                        Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
                                        Δυναμόμετρο?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • X
                                          xristos69 last edited by

                                          Ο χρήστης AMG έγραψε:
                                          ΣΤΗ ΦΩΤΟ ΜΕ ΤΑ 330 ΧΛΜ. Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ?
                                          ΔΗΛ. 20 ΛΙΤΡΑ ΜΟΝΟ?

                                          ΜΟΥΦΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΦΩΤΟ...

                                          Τι σχέση έχει ο δείκτης καυσίμου με την ταχύτητα????

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            amg last edited by

                                            ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ BMW ΟΡΓΑΝΟ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΣΤΙΓΜΙΑΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ.ΑΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ Η ΕΝΔΕΙΞΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ 20 LIT/100XLM.
                                            ME 330 KM/H ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 120 L/100 XLM

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr