-
Ο χρήστης Thodwris έγραψε:
Την καινουργια Μ6 την εχει ο γειτονας μου!
Παρκαρει διπλα στο VIII μου!
Ειναι πραγματικα πολυ εντυπωσιακο, πανεμορφο και κανει φοβερο θορυβο!
Αψογη!
τυχεραι , πες του να τα ανταλεξεται για μια βολτα...
αλλα που να καταδεχτει αυτος να μπει σε ενα μιτσουμπισι...ολοκληρη μ6 εχει... (πλακα κανω )Μαζι με το Μ6 εχει και ενα Evo VI RS2
Μεσα στο γκαραζ εχουμε την πολυτελια να φιλοξενουμε ενα VI, ενα VIII και φυσικα την Μ6! 1000+ αλογα
Πού ακριβώς μένεις να περάσω να ...προσκυνήσω;
-
Ο χρήστης roufos s. έγραψε:
ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.......... ΜΕ ΤΑ ΥΠΕΡΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.ΤΡΑΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ....ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΥΧΑΙΝΟΜΑΙ ΤΑ FERRARI ΑΛΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝΕ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΘΟΥΝΕ ΜΕ ΕΝΑ BMW.ΤΩΡΑ ΑΝ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ ΜΟΝΟ ΤΑ ΓΚΑΖΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΕΙΤΕ ΜΕ ΕΝΑ BMW.ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΘΕΤΕ ΠΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ FERRARI.ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΜΑΚΡΥΑ, ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ.ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΟΥΡ...ΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΚΡΙΒΟ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΤΩΝ AMG ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΕΣΤΑΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΧΡΗΣΤΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΟΠΩΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΤΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ F430 ΜΕ ΤΗΝ Μ5.ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ,ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ ΣΟΥ, ΣΥΓΚΡΙΝΑΝΕ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.Γιατί είναι τραγικό λάθος; Στo Drive ήθελαν να δείξουν πόσο πολύ μοιάζουν και διαφέρουν δυο κατασκευές που ικανοποιούν ως επι το πλείστον διαφορετικές ανάγκες αλλά έχουν ως κοινό σκοπό την οδηγική ευχαρίστηση με τις επιδόσεις στο μέγιστο. Ξαναδιάβασε το άρθρο και μη κοιτάξεις στο τέλος το 0-100 μονάχα.
Επειδή δε θα μάθουμε ποτέ πόσο διαφορετική είναι μια Ferrari για πές μας...
Οι μετρήσεις δεν ειπώθηκε πουθενά για το κατά πόσο είναι ακριβείς ή όχι αλλά για το κατα πόσο μπορούν να οδηγήσουν σε κάποιο συμπέρασμα. Άν εσένα σε ικανοποιούν αυτά τα νούμερα πάω πάσο. Εμένα όχι.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Υ.Γ
θοδωρη δωσε το τρακατιρι σου ( ) και πανε προς γερμανο-ιταλια μερια....... παιξτο back door manΚαθε πραγμα στο καιρο του
-
μολις ειδα στο ΒΒc το ΤοπΓκιαρ...ειχαν συγκριτικο την Μ6 την 911 καρρερα και την Αστον μαρτιν βανταζ(την νεα μικρη με τον 8κυλινδρο).
απιστευτο επεισοδιο...εκλεισαν εναν δρομο σε βουνο διπλα στη θαλασσα και εβαλαν το Στιγκ να τα τρεξει...
6/7 δευτερα πιο γρηγορο το 911...καλο το Μ6 αλλα ειπαν πως δεν εχει φρενα καλα και δεν βαζει ολη την δυναμη στο δρομο...(αρα που την βαζει...?)
ομως καλο οχημα...
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
μολις ειδα στο ΒΒc το ΤοπΓκιαρ...ειχαν συγκριτικο την Μ6 την 911 καρρερα και την Αστον μαρτιν βανταζ(την νεα μικρη με τον 8κυλινδρο).απιστευτο επεισοδιο...εκλεισαν εναν δρομο σε βουνο διπλα στη θαλασσα και εβαλαν το Στιγκ να τα τρεξει...
6/7 δευτερα πιο γρηγορο το 911...καλο το Μ6 αλλα ειπαν πως δεν εχει φρενα καλα και δεν βαζει ολη την δυναμη στο δρομο...(αρα που την βαζει...?)
ομως καλο οχημα...
To μόνιμο μειονέκτημα των εκδόσεων Μ
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
μολις ειδα στο ΒΒc το ΤοπΓκιαρ...ειχαν συγκριτικο την Μ6 την 911 καρρερα και την Αστον μαρτιν βανταζ(την νεα μικρη με τον 8κυλινδρο).
απιστευτο επεισοδιο...εκλεισαν εναν δρομο σε βουνο διπλα στη θαλασσα και εβαλαν το Στιγκ να τα τρεξει...
6/7 δευτερα πιο γρηγορο το 911...καλο το Μ6 αλλα ειπαν πως δεν εχει φρενα καλα και δεν βαζει ολη την δυναμη στο δρομο...(αρα που την βαζει...?)
ομως καλο οχημα...
To μόνιμο μειονέκτημα των εκδόσεων Μ
ενταξει, αμα 'φθασουμε' εως εκει, υπαρχουν εξτρα τα καλα με ανθρακονηματα. Αυτα φοραγε και η 911. Κανουν 5000 λιρες....
-
///Μ5 αντι για ///Μ6, κάθε μερα
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ενταξει, αμα 'φθασουμε' εως εκει, υπαρχουν εξτρα τα καλα με ανθρακονηματα. Αυτα φοραγε και η 911. Κανουν 5000 λιρες....
Είναι και αυτό μια άποψη αλλά όταν η BMW σου προσφέρει αυτοκίνητα απο 343 έως 507 ίππους περιμένεις οτι κάπως πρέπει να σταματάνε. Μπορεί σε ένα και μοναδικό φρενάρισμα να μην αντιμετωπίζουν πρόβλημα αλλά σε πίστα ή μια κατάβαση π.χ. θα σε προδώσουν. Χρόνια τώρα τα κατακρίνουν σε πριοδικά αλλά σε όλα τα bmw club που έχω παρακολουθήσει. Δεν ιδρώνει το αυτί τους;
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
ενταξει, αμα 'φθασουμε' εως εκει, υπαρχουν εξτρα τα καλα με ανθρακονηματα. Αυτα φοραγε και η 911. Κανουν 5000 λιρες....
Είναι και αυτό μια άποψη αλλά όταν η BMW σου προσφέρει αυτοκίνητα απο 343 έως 507 ίππους περιμένεις οτι κάπως πρέπει να σταματάνε. Μπορεί σε ένα και μοναδικό φρενάρισμα να μην αντιμετωπίζουν πρόβλημα αλλά σε πίστα ή μια κατάβαση π.χ. θα σε προδώσουν. Χρόνια τώρα τα κατακρίνουν σε πριοδικά αλλά σε όλα τα bmw club που έχω παρακολουθήσει. Δεν ιδρώνει το αυτί τους;
και τα after market κλέφτες θα γίνουν;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
και τα after market κλέφτες θα γίνουν;
Τα aftermarket ας προσφέρουν τις βαμμένες σε διάφορες αποχρώσεις δαγκάνες με ό,τι λογότυπο θέλουν πάνω χαραγμένο.
-
Πολύ ήρεμη & καθαρή φωτό δεν είναι για ταχύτητα >330 km/h ;;
-
αφου δεν απογειωθηκε παλι καλα
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Πολύ ήρεμη & καθαρή φωτό δεν είναι για ταχύτητα >330 km/h ;;αναλογα με τι την τραβηξε
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
ενταξει, αμα 'φθασουμε' εως εκει, υπαρχουν εξτρα τα καλα με ανθρακονηματα. Αυτα φοραγε και η 911. Κανουν 5000 λιρες....
Είναι και αυτό μια άποψη αλλά όταν η BMW σου προσφέρει αυτοκίνητα απο 343 έως 507 ίππους περιμένεις οτι κάπως πρέπει να σταματάνε. Μπορεί σε ένα και μοναδικό φρενάρισμα να μην αντιμετωπίζουν πρόβλημα αλλά σε πίστα ή μια κατάβαση π.χ. θα σε προδώσουν. Χρόνια τώρα τα κατακρίνουν σε πριοδικά αλλά σε όλα τα bmw club που έχω παρακολουθήσει. Δεν ιδρώνει το αυτί τους;
τα οποία έξτρα ανθρακανημάτινα φρένα,μερικοί τα βγάζουν γιατί χαλάνε σε χρήση πίστας, όπως ο τυπάς με την GT3 RS που συνοδηγηδησα την περασμένη Δευτέρα.
-
Μπορεί σε ένα και μοναδικό φρενάρισμα να μην αντιμετωπίζουν πρόβλημα αλλά σε πίστα ή μια κατάβαση π.χ. θα σε προδώσουν.
Το πρόβλημα της BMW δεν είναι τα φρένα αυτά καθ' εαυτά που πιάνουν πολύ καλά, αλλά η υπερθέρμανση του υγρού. Δεν φαίνεται να μπορούν να το λύσουν, ή μπορεί και να μην πολυενδιαφέρονται.
-
ΣΤΗ ΦΩΤΟ ΜΕ ΤΑ 330 ΧΛΜ. Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ?
ΔΗΛ. 20 ΛΙΤΡΑ ΜΟΝΟ?ΜΟΥΦΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΦΩΤΟ...
-
Δυναμόμετρο?
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Δυναμόμετρο? -
Ο χρήστης AMG έγραψε:
ΣΤΗ ΦΩΤΟ ΜΕ ΤΑ 330 ΧΛΜ. Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ?
ΔΗΛ. 20 ΛΙΤΡΑ ΜΟΝΟ?ΜΟΥΦΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΦΩΤΟ...
Τι σχέση έχει ο δείκτης καυσίμου με την ταχύτητα????
-
ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ BMW ΟΡΓΑΝΟ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΣΤΙΓΜΙΑΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ.ΑΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ Η ΕΝΔΕΙΞΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ 20 LIT/100XLM.
ME 330 KM/H ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 120 L/100 XLM
BMW M6