-
Ο χρήστης tifozif1 έγραψε:
Απο εβδομαδα ΧC90 2.5T 7θεσιο........ΤΑ ΠΟΥΛΗΣΑ ΚΑΙ ΤΑ 2 ΜΑΒΕΡΙΚ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ!!!
Δεν ήταν καλά τα Μαβερικ ??
σουπερ!!!και τα 2 αριστα σουβ!!!αλλα 5 θεσεις μονο ,και ηθελα 7θεσιο αλλα σουβ και οχι πολυμορφικο οπως Ζαφιρα OPC η Σενικ τουρμπο κτλ.κτλ.
-
Suzuki Jimny του 2000 ! 100 Κ χιλιόμετρα και βάζω μόνο λάδι . Πολύ θορυβώδες και πολύ στενό , αλλά ανυπέρβλητο εκτός δρόμου . Ειχα και Niva αλλά το πούλησα μετά από 1 χρόνο. Κάθε δεύτερη μέρα ήταν στο συνεργείο !
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
CHEVROLET SILVERADO pick up 2500 4x4 του εχω κανει οτι μπορει να σκεφτει το πιο διεστραμενο χωματινο μυαλο αλλα τιποτα μονο λαδια και πολυ βενζινη,τωρα μπαινει για ανακατασκευη και δυναμωμα κινητηρα,ψηλωμα και εξωτερικες αναβαθμισεις εκτος φαναρτζοδουλεια και βαψιμο γιατι παλι στο βουνο θα παει
Έλα ρε έχει ο κολλητός μου το 1500 Ζ71 του 99..... πάει παντού ......
Το πίο ωραίο είναι όταν μας ρωτούν 1500 κυβικά είναι???? και μόλις ακούν το καίκι των 6,0 επανέρχεται η τάξη!!!!!του δικου σου ειναι βορτεκ μοτερ πιο δινατο απο το δικο μου,αυτο με τα 2500,1500 και λοιπα εχεις δικιο,αλλα τα εχω βγαλει απο τις πορτες
-
Chevrolet LUV Pick-up 2800(κυβικά) Τurbo Diesel 125000 απροβλημάτιστα χιλίομετρα, ελπίζω να συνεχίσει.
-
Ford Maverick και τα μυαλά στα κάγκελα !!!!
Κανένα πρόβλημα δεν έχει δημιουργήσει περαν τις αλλαγής δίσκου στα πρώτα 10.000χλμ λόγω ελαττωματικής παρτίδας ανταλλακτικού.
Κατα τα αλλα είναι ένα σοβαρό suv που υπάκουει στις offroad ανάγκες μου χωρίς να ζητώ κατι το extreme.
Ανετα μπορώ να πάω νύφη σε γάμο αλλα και ανετα να ανέβω στα κατσάβραχα και τις λάσπες... -
Ειχα και Niva αλλά το πούλησα μετά από 1 χρόνο. Κάθε δεύτερη μέρα ήταν στο συνεργείο !
ωχ λες???
-
Ο χρήστης mavericklover έγραψε:
Ford Maverick και τα μυαλά στα κάγκελα !!!!
Κανένα πρόβλημα δεν έχει δημιουργήσει περαν τις αλλαγής δίσκου στα πρώτα 10.000χλμ λόγω ελαττωματικής παρτίδας ανταλλακτικού.
Κατα τα αλλα είναι ένα σοβαρό suv που υπάκουει στις offroad ανάγκες μου χωρίς να ζητώ κατι το extreme.
Ανετα μπορώ να πάω νύφη σε γάμο αλλα και ανετα να ανέβω στα κατσάβραχα και τις λάσπες...ΤΟ 3.0 ΕΙΔΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ 4Χ4
-
Ο χρήστης ergenis έγραψε:
Ειχα και Niva αλλά το πούλησα μετά από 1 χρόνο. Κάθε δεύτερη μέρα ήταν στο συνεργείο !
ωχ λες???
To δικό μου ήταν δεκαετίας ('94 καταλυτικό). Τα καινούργια απ'οτι ξέρω είναι πολύ βελτιωμένα (σε αξιοπιστία) αλλά δεν παίρνω και όρκο. Πάντως ο δικός μου εφιάλτης ήταν τα ηλεκτρικά ( 3 φορές έκαψε την μίζα, 2 το δυναμό, 3 φορές άλλαξα μπουζοκαλώδια, 1 φορά το σύστημα θέρμανσης κλπ). Επίσης 2 φορές άλλαξα τα συνεμπλόκ του κεντρικού άξονα γιατί τα έτρωγε σαν τσίχλα !
Αλλος εφιάλτης ήταν οι κλειδαριές ( 2 φορές αλλαγή). Ποιός δεν θα αγανακτούσε -
Grand vitara 2.0 freestyle από τον Μαιο 2005.
Το μόνο πρόβλημα που εχω ειναι ότι δεν έχει φωτισμό το σταχτοδοχειο την νύχτα. -
Πριν 1 μήνα πήρα το CHEROKEE 2.4
Όλοι μου λέγανε όχι γιατί βγάζει βλάβες και άλλες τέτοιες μ......ς για το συγκεκριμένο.
Μου ανακατεύανε όλα τα υπόλοιπα που είναι απλώς SUV
Κανείς δεν μπορεί να καταλάβει πως το CHEROKEE είναι καθαρόαιμο off road... -
Ο χρήστης kwstas151 έγραψε:
Grand vitara 2.0 freestyle από τον Μαιο 2005.
Το μόνο πρόβλημα που εχω ειναι ότι δεν έχει φωτισμό το σταχτοδοχειο την νύχτα.Σιγα το προβλημα.....
-
VOLVO XC90 T5 GEARTRONIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ!!!!!
-
Μεγειές!!
-
A!. Κι εγώ έχω ένα Cherokee 3.7 ως γνωστόν!
Γενικά ο κόσμος δεν τους χωνεύει όσους έχου αυτό το αυτοκίνητο. Επίσης στην Αμερική οι άντρες τα αγοράζουν για τις γυναίκες τους.
Στην Ελλάδα ήτανε 'της μόδας' πρίν βγούνετα Καγιέν. Μαλλον υπάρχει κατιτίς που μας συνδέει με τις φυλές των Ινδιάνων της Αμερικής. Τέλος πάντων...
Το αυτοκίνητο είναι τέλειο.Πέρα απο κάτι δισκόπλακες μπροστά (μεταχειρισμένο) δεν μου ζήτησε τίποτα άλλο πέρα απο βενζίνη. Πάω στα βουνα με το σκυλί μου και τη φωτογραφική μου μηχανή! Ενίοτε ταξιδεύω με άνεση στα 150Κμω.
Τι να πω! Θα ήθελα να έχει λιγο περισσότερες θήκες για γυαλιά και μικροαντικείμενα.
-
[quote='amstrad']Ειμαι ενα περηφανος ιδιοκτητης ενος Grand Vitara 1,6! Του προηγουμενου μοντελου πια και μεχρι στιγμης δεν με εχει απογοητευσει (το εχω απο 23 Ιουνιου '05). Του εχω αλλαξει τα φωτα στις εκτος δρομου διαδρομες αν και δεν εχω παει σε πολλα βουνα, αλλα εχω γυρισει αρκετα Πεντελη και Παρνηθα! Αυριο το παω για αλλαγη λαδιων μιας και εφτασε στα 8000 περιπου χιλιομετρα.
Εχω το Grand Vitara 1.6 του 2001, εχω κάνει 109.600 χλμ περιπου...
τα 'προβλήματα' που εβγαλε μεχρι τώρα ειναι τα εξής:
προβλεψιμα: αλλαγή δισκος πλατώ (90.000)
καταλύτης (και με την ευκαιρία εβαλα ενα καζανάκι ελευθέρας το οποιο εδωσε λιγο ζωντάνια στο μοτερ, (100.000)
'μη προβλεψιμα'
Αλλαγή τρόμπας υγρών υδραυλικου τιμονιου (60.000)
Αλλαγή αισθητήρα εκκεντροφόρου. (100.000)
με λίγα λόγια, ΔΕΝ ΣΠΑΕΙ- ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ!
-
ΕΓΩ ΠΗΡΑ 1 JIMNY ΜΤΧ ΜΟΝΤΕΛΟ 2002. ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΕΙΝΑΙ ΣΗΚΩΜΕΝΟ +6cm ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΛΑΣΤΙΧΑ 10 ΕΝΤΟΣ / 90 ΕΚΤΟΣ. ΕΠΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...
-
Οδηγω ενα lada niva το 25υ το επετιακο και το εχω σηκωσει με προσθηκες 3,2 ποντους συν καποια αλλα κολπα μια χαρα ειναι και σκυλος πραγματικος στο βουνο
-
ελα ρε σύντροφε.....
Νιώθεις σε μια άλλη εποχή με το niva πάντως -
Πραγματικά άλλης εποχής! Πάντως δένει πολύ καλά και σαν σχεδίαση και σαν δυνατότητες με άγριο σκηνικό σε κάποιο μέρος 'μακριά απ' τον πολιτισμό' με λάσπες, χιόνια και νερά.
Ένα τέτοιο, παλιό όμως, του '85! Τα τζάμια γράφουν και CCCP! Είναι από αυτά που κατασκευάζονταν στην Ελλάδα εκείνη την εποχή. -
Ναι οντως σε πιανει και μια νοσταλγια οταν μπαινεις μεσα αλλα πολυ γουσταρω ασε που λαδια ξυδια φιλτρα και διαφορα αλλα τα κανεις μονος σου ενω στα σημερινα αυτοκινητα...
Τι 4χ4 οδηγείτε...