-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Αυτό που σου λέω είναι πως η ακραία 'βελτίωση' ενός υπεραυτοκινήτου είναι το ίδιο και χειρότερο με τη 'βελτίωση' ενός Rallye. Ποιος οδηγός μπορεί να διαχειριστεί τους 700-800 ίππους που λες εκτός ίσως από τον Βάλτερ Ρερλ και τους όμοιούς του; Άρα μια τέτοια κίνηση είναι καθαρά για λόγους εγωισμού και αυτοεπιβεβαίωσης, για να τσαγιάζουμε κανα 'φεραρικό' στα φανάρια, η οποία στάση μάλλον σου ταιριάζει απόλυτα αν κρίνω από το ύφος γραφής σου. Πρόσεξε μόνο μη σε πετύχει καμμία από τις σπάνιες Κένιγκ και γίνεις ρόμπα.
Η υπογραφη μου κατ'αρχην δεν ειναι δικα μου λεγομενα,εχει υπογραφη....τον ξερεις τον κυριο?
Για μια ακόμα φορά, δε σταματάμε λίγο με τους χαρακτηρισμούς;
Και για να σε προλάβω 'άρχοντα των δρόμων' σχολίασα το ύφος γραφής σου, ούτε την υπογραφή σου ούτε σε χαρακτήρισα.
Εχεις δικιο,εγω δε διαβασα σωστα λογω του καταιγισμου των ποστ που πρεπει να απαντησω.Συγνωμη!
Καλο ειναι να διαβαζεις ολα τα ποστ για να βγαλεις συμπερασμα....
Υ.Γ.skullone το nickname βγαινει απο το ελληνικο 'σκαλωνει'???
-
Ρε παιδιά, είπα να σταματήσουν οι χαρακτηρισμοί. Μη με αναγκάσετε να αρχίσω να σβήνω!
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Δεν παρέλειψα να το αναφέρω.
Μεγάλο πλήγμα για την εικόνα της Porsche. Κι ας είναι ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί στην κατηγορία του.Εμ έτσι είναι... ΟΚ, έβγαλε η Porsche τα κέρατά της τα δίφορα από πλευράς χρημάτων μ'αυτήν τη μαούνα, αλλά...
Έπασχε που έπασχε η εικόνα της μ'όλους αυτούς τους καγκουροβελτιωτές που 'περιποιούνται' τις 911 και τις κάνουν σαν εμετό (γερμανοί βελτιωτές είναι όμως, οπότε αναμενόμενη είναι η καγκουροαισθητική), χειροτέρεψε και η Cayenne τα πράγματα...
Η 917 όντως έπασχε από ακαμψία. Αργότερα τη βελτίωσαν, κονταίνοντάς την.
Καταρχάς, η 917 σε σύγκριση με την 512S ήταν και πιο δυνατή και ελαφρύτερη. Δεν συνέκρινα την ακαμψία των πλαισιών τους, παρά μόνο έγραψα ότι η ακαμψία της 917 ήταν πολύ καλή δεδομένου του αλουμινένιου πλαισίου της. Οι ιδιότητες αυτές του αλουμινίου, που σχετίζονται με το μικρό βάρος και την ακαμψία είναι γνωστές.
Επιπλέον υπήρχε επιλογή μακριάς ή κοντής ουράς (εν είδει προσθήκης), που αύξανε το downforce ή χαμηλής οπισθέλκουσας ανάλογα με την χάραξη της πίστας. Επομένως δεν σχετιζόταν αυτό τόσο με την ακαμψία του αυτοκινήτου.
Διαρκώς άλλαζαν, με βάση την πίστα. -
double post
-
-
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Έχω μια φίλη στη Λάρισα, η οποία είναι ψιλογκαζιάρα. Στο εξοχικό τους δίπλα έρχεται ένας τύπος, ο οποίος έχει ένα καγκουρεμένο Ibiza και μια Porsche 911 GT2, με ζάντες κάπου 19 ή 20 ιντσών με μαύρες ακτίνες. Βρουμ-βρούμιζε λοιπόν ο μαγκάκος εκεί πέρα για να εντυπωσιάσει τα γκομενάκια που είχαν μαζευτεί...Και του πετάει την ατάκα η δικιά μου: 'ρε κακομοίρη, πού πας με το φουσκωμένο σου σκαραβαίο;'
Τα ιδια μυαλα εχεις με τη φιλη σου...
Εφαγες τα μουτρα σου με τα μοντελα που δεν ξερεις τι σου γινεται κι εχεις και μουτρα να συνεχιζεις,σχετικουλη.Κανε καμια γαργαρα ακομα να συνελθεις.
-
Τι να κάνουμε, υπάρχει και κόσμος που δεν εντυπωσιάζεται από τις καγκουριές... Και την έχει και σε ΑΣΗΜΙ, που είναι το κατ'εξοχήν καγκούρικο χρώμα για σπορ αυτοκίνητα, αφού είναι το σήμα κατατεθέν των μικρών, μικρομεσαίων και μεσαίων οικογενειακών.
-
Καταρχάς, η 917 σε σύγκριση με την 512S ήταν και πιο δυνατή
'La Ferrari con 550 CV ad 8500 giri/min era senz'altro pιu' potente della Porsche...' Ed McDonough (τον ξέρουμε τον κύριο; Kαλά τα copy-pastes, αλλά οι αυθεντίες γνωρίζουν καλύτερα)
Δεν συνέκρινα την ακαμψία των πλαισιών τους, παρά μόνο έγραψα ότι η ακαμψία της 917 ήταν πολύ καλή δεδομένου του αλουμινένιου πλαισίου της.
Θα έπρεπε να το κάνεις αφού η 512 ζύγιζε μόλις 840 kg συγκρινόμενη με την 917 του αλουμινένιου πλαισίου και των 800 kg.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Τι να κάνουμε, υπάρχει και κόσμος που δεν εντυπωσιάζεται από τις καγκουριές... Και την έχει και σε ΑΣΗΜΙ, που είναι το κατ'εξοχήν καγκούρικο χρώμα για σπορ αυτοκίνητα, αφού είναι το σήμα κατατεθέν των μικρών, μικρομεσαίων και μεσαίων οικογενειακών.Η αληθεια ειναι πως δε μου αρεσει καθολου το ασημι αλλα τετοια βλακεια ειχα πολυ καιρο να ακουσω!!!Καγκουρικο χρωμα το ασημι!!Οτι σπορ αυτοκινητο βγαινει σε ασημι ειναι καγκουρια,ΟΚ!!!Καλα ρε μαγκα εσυ δεν παιζεσαι.Με συγχωρεις αλλα μπαινεις σε mute απο μενα....
-
Μα φυσικά και είναι καγκούρικο σε σπορ αμάξι. Οι μοναδικοί που παίρνουν σπορ αμάξια σ'αυτό το χρώμα είναι κάτι ασχετοπανάσχετοι που πάνε σαν τις κότες - άντε ν'ανοίξουν σε κάνα φανάρι και πολύ είναι...
Και ο τρόπος γραφής σου μου θυμίζει ΠΟΛΥ Μπουρνάζι City, Νέα Φιλαδέλφεια και άλλα καγκουροστέκια.
-
Λυπάμαι, αλλά το θέμα έχει εξαντληθεί και κάνει κύκλους...
Ferrari VS Porsche