-
Ο χρήστης patro έγραψε:
εκτοσ θεματος.η ενζο,430,καρρερα εχουν κινητηρα-κινηση πισω,ποσο ευκολο νομιζετε ειναι να εχουν κατανομη 50/50?
για κινητηρα εμπρος-κινηση πισω η καλυτερη κατανομη ειναι 50/50 δια στοματος φερραρι, πχ.550 μαρανελο που ηταν 1700 κιλα και εστριβε οσο κανενα αλλο.
τοτε ολοι οι της φερραρι εγλυφαν το 50/50 της 550(κανει και ρημα), η κατανομη της ενζο και της 430 δεν σχολιαστηκε ιδιαιτερως ενω στην 550 ηταν απο τα κυριοτερα στοιχεια διαφημισης.
Από δημοσίευση sakiss:
Maserati Quattroporte 4.2V8 400hp ps 451nm 1930kgr 3064mm 5054mm
BMW M5 5.0V10 507hp ps 520nm 1780kgr 2888mm 4841mm
Alpina B5 4.4V8Turbo 500hp ps 699nm 1720kgr 2888mm 4841mmΒ5 3,4kgr/hp
M5 3,5kgr/hp
Quattroporte 4,825kgr/hpQuattroporte 1'28''355
M5 1'29''950
Alpina B5 1'30''100Δηλαδή η πιο βαριά Quattroporte(47/53+διπλά ψαλίδια) , με περισσότερα κιλά ανά ίππο κέρδισε στην πίστα την Μ5(50-50+μακφέρσον)!
Από κει και πέρα τα σούπερκαρς δεν έχουν 58/42 κατανομή ώς side-effect της πίσω τοποθέτησης του κινητήρα αλλά μάλλον το αντίθετο. Μαζί με άλλα ίσως πλεονεκτήματα, η τοποθέτηση του κινητήρα πίσω βοηθάει στο 58-42
Ομοίως και στα σούπερ καρς με κινητήρα εμπρός που επίσης έχουν 58-42 , δεν θα είχανε transaxle (κινητήρας στο διαμήκη+κιβώτιο πίσω) αλλά θα φέρνανε το κιβώτιο εμπρός για να έχουν 50-50.
Άρα κάτι θα ξέρουν και το κάνουν
Παλιότερα το 50-50 ίσως θεωρούταν καλό αλλά τα σύγχρονα σούπερ καρς το έχουν εγκαταλείψει.
Δέχομαι την ερμηνεί του gskarmou ότι ο κάθε κατασκευαστής ξέρει καλύτερα το αμάξι του και επιλέγει την καλύετερη γι' αυτόν κατανομή.
όμως όταν λέγεσαι BMW δηλαδή όμιλος με περισσότερη ιστορία-πρεστιζ-τεχνολογία και παράδοση σε αγώνες(Toυρισμού, GT, DTM, F1) και βγάζεις μια κορυφαία έκδοση Μ3 με σκοπό τις απόλυτες επιδόσεις και χάνεις από εταιρίες όπως η Mitsubishi-Nissan-Subaru(σίγουρα κολοσοί σε τεχνογνωσία αλλά όχι όσο η μπέμπα) και μάλιστα από αμάξια με 70 άλογα λιγότερα και 35000
-
Δεν είπαμε να σταματήσουμε τα εμπρηστικά ποστς;
-
Γιατί επιμένεις να βάζεις στον ίδιο κουβά τα Evo και τα Impreza με το Skyline? ΔΕΝ είναι στο ίδιο επίπεδο.
Και επιπλέον, το Skyline κοστίζει όσο μια Μ3, οπότε δικαιολογείται η οικονομική πλευρά.
Τώρα, για την ιστορία στους αγώνες κλπ, εκτός του ότι εμένα προσωπικά δε μου λένε τίποτα, θέλω να πω γενικώς πως επειδή οι Ιάπωνες είναι σε διαφορετικό πλανήτη από εμάς και δε μαθαίνουμε τα νέα τους, δε σημαίνει ότι δεν έχουν και ιστορία. Το Skyline, από την αρχή της παρουσίας του το 1975 δε σταμάτησε να τρέχει σε αγώνες στην Ιαπωνία. Αγώνες που δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από τους δικούς μας της τότε εποχής...
Το αν η BMW ξέρει να φτιάξει αυτοκίνητα ή αν έφαγε ήττα από τα...Datsun το αφήνω ασχολίαστο...
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Γιατί επιμένεις να βάζεις στον ίδιο κουβά τα Evo και τα Impreza με το Skyline? ΔΕΝ είναι στο ίδιο επίπεδο.Και επιπλέον, το Skyline κοστίζει όσο μια Μ3, οπότε δικαιολογείται η οικονομική πλευρά.
Τώρα, για την ιστορία στους αγώνες κλπ, εκτός του ότι εμένα προσωπικά δε μου λένε τίποτα, θέλω να πω γενικώς πως επειδή οι Ιάπωνες είναι σε διαφορετικό πλανήτη από εμάς και δε μαθαίνουμε τα νέα τους, δε σημαίνει ότι δεν έχουν και ιστορία. Το Skyline, από την αρχή της παρουσίας του το 1975 δε σταμάτησε να τρέχει σε αγώνες στην Ιαπωνία. Αγώνες που δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από τους δικούς μας της τότε εποχής...
Το αν η BMW ξέρει να φτιάξει αυτοκίνητα ή αν έφαγε ήττα από τα...Datsun το αφήνω ασχολίαστο...
Τα βάζω ίσως λάθος μου στον ίδιο κουβά γιατί πιστεύω ότι είναι από τ πιο κορυφαία Ιαπωνικά αμάξια, άξιοι εκπρόσωποι της σχολής τους.
Επίσης ο τίλτος του Thread είναι Skyline & EVO άρα ...
Σίγουρα οι Ιάπωνες έχουν τεχνογνωσία ο είπα άλλωστε κι εγώ, αλλά το κόλλημα με τα 280 άλογα πιστεύω ότι τους φέρνει σε υποδεέστερη εμπειρία από τους ΕΥΡΩΠΑΊΟΥΣ που φτιάχνουν αμάξια παραγωγής με πάνω απο 300 άλογα εδώ κει δεκαετίες.
3ον πιστεύω ότι η BMW ξέρει να φτιάχνει αμάξια δεν είπα το αντίθετο, και γι'αυτό απογοητέυτικά με αυτά που έιπατε ότι χάνει από EVO!! και είναι στο επίπεδο του 350Z-WRX.
Μάλλον δεν κατάλαβες καλά πως το είπα και γι'αυτό το θεώρισες ανάξιο σχολιασμού. Ελπίζω τώρα να κατάλαβες τι εννοώ
-
Οι κορυφαίες εκδόσεις των Ιmpreza/Evo είναι πρόσφορες για σύγκριση με το Skyline. Τουλάχιστον μέχρι πρότινος με το GTR-34.
Το νέο GTR μάλλον ξεφεύγει (αναμένεται όμως ανάλογη πρόοδος και στους υπόλοιπους, οπότε μάλλον θα 'χουμε και πάλι ιστορίες), με προφανείς στόχους 911 turbo, gallardo, F430 σε επίπεδο επιδόσεων-απόδοσης, αλλά σε πολύ χαμηλότερη τιμή. Αυτό είναι και το ατού του. Ανταγωνιστές του μπορούν να θεωρηθούν και τα RS4, M5, M3 (E90).Για μια ακόμη φορά, αποδοκιμάζω την φαντασιακή βελτίωση ενός αποδεδειγμένα κορυφαίου αυτοκινήτου (Μ3), μέσω λύσεων αμφιβόλου αποτελεσματικότητας (κιβώτιο πίσω, διπλά ψαλίδια), στο συγκεκριμένη υλοποίηση.
Εν πάση περιπτώσει το GTR είναι πολλά υποσχομένο γιατί φαίνεται και να συνδυάζει τα καλύτερα και των δύο κόσμων: πισωκίνητη ρυθμισιμότητα, παντός καιρού και συνθηκών ταχύτητα.
Σε αυτά τα λεφτά (100Κ), θα ήταν για μένα Η επιλογή.
Και ανεξαρτήτως χρημάτων ίσως. -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Σε αυτά τα λεφτά** (100Κ)**, θα ήταν για μένα Η επιλογή.
Και ανεξαρτήτως χρημάτων ίσως.Στα 100Κ ;;
Μεγάλο δίλημμα...
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Για μια ακόμη φορά, αποδοκιμάζω την φαντασιακή βελτίωση ενός αποδεδειγμένα κορυφαίου αυτοκινήτου (Μ3), μέσω λύσεων αμφιβόλου αποτελεσματικότητας (κιβώτιο πίσω, διπλά ψαλίδια), στο συγκεκριμένη υλοποίηση.
Δεν μιλάω για φαντασιακή βελτίωση!!
Μιλάω για εξαρχής διαφορετική σχεδίαση αφού η τωρινή χάνει σε πίστες από πολύ πιο αδύναμα και φθινά αμάξια
Εκτός κι αν η ήττα αυτή θεωρείτε επιβράβευση της υπάρχουσας σχεδίασης οπότε πάω πάσο
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Για μια ακόμη φορά, αποδοκιμάζω την φαντασιακή βελτίωση ενός αποδεδειγμένα κορυφαίου αυτοκινήτου (Μ3), μέσω λύσεων αμφιβόλου αποτελεσματικότητας (κιβώτιο πίσω, διπλά ψαλίδια), στο συγκεκριμένη υλοποίηση.
Δεν μιλάω για φαντασιακή βελτίωση!!
Μιλάς για φαντασιακή βελτίωση από τη στιγμή που λες ότι 'με διπλά ψαλίδια και κιβώτιο πίσω' θα ήταν καλύτερη. Αυτό πρέπει να επαληθευτεί θεωρητικά και -το κυριότερο- πειραματικά, για να μπορεί να ειπωθεί. Και μη θυμώνεις!
Μιλάω για εξαρχής διαφορετική σχεδίαση αφού η τωρινή χάνει σε πίστες από πολύ πιο αδύναμα και φθινά αμάξια
Από ποιόν έχασε σε πίστα; Η CSL με 7'50'' από ποιά αυτοκίνητα έχασε; Κουίζ!
Εκτός κι αν η ήττα αυτή θεωρείτε επιβράβευση της υπάρχουσας σχεδίασης οπότε πάω πάσο
Απάντησε στο παραπάνω και λύνονται όλες οι απορίες 'περί λανθασμένης σχεδίασης'.
-
Βρε Babbis:
o Τα Evo-STI δεν είναι ανταγωνιστές της Μ3. Εχεις δοκιμάσει να ταξιδέψεις με αυτά ? Εχεις δει τι εξοπλισμό έχουν ? Εχεις δει πόσο καίνε ? Κάθε πότε θέλουν συντήρηση ? Τα Evo-STI είναι homologation specials και η Μ3 είναι ένα σπορ-κουπέ GT με all-around χαρακτήρα (γραφείο και στις 5 το απόγευμα πίστα)
ο Γιατί επιμένεις να υπαινίσσεσαι πως η Μ5 χάνει (αν χάνει -ένα μόνο αποτέλεσμα δεν αποδεικνύει τίποτα, ιδίως μάλιστα από εμφανώς προκατειλλημένη πηγή, δηλ. που ΔΕΝ θα έδινε αντίστοιχα ΑΝΤΙΘΕΤΑ αποτελέσματα...) από την Quattroruotte λόγω των διπλών ψαλιδιών και βάζεις στην κουβέντα και απίθανα σενάρια για κιβώτιο πίσω κτλ. κτλ. ? Και το Evo μπορεί να κερδίζει την Maserati με McPherson και το μισό κόστος, οπότε ποιό είναι το συμπέρασμα ?
ο Το Skyline είναι ένα από τα ικανότερα οχήματα στον πλανήτη. Κοστίζει όμως όσο η Μ3 και, πολύ βασικό, είναι διαθέσιμο μόνο σε Ιαπωνία και Αγγλία (ως μεταχειρισμένο εξ Ιαπωνίας). Αρα γιατί πρέπει να μεμφθούμε τη BMW που η Μ3 χάνει από ένα περιορισμένης παραγωγής όχημα ίδιου κόστους ?
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Μιλάω για εξαρχής διαφορετική σχεδίαση αφού η τωρινή χάνει σε πίστες από πολύ πιο αδύναμα και φθινά αμάξια
Από ποιόν έχασε σε πίστα; Η CSL με 7'50'' από ποιά αυτοκίνητα έχασε; Κουίζ!
Από μια McLaren SLR, την Carrera GT, μια Murcielago και μερικές Porsche GT2, GT3 και Gemballa...
-
καποιοι εδω μεσα εχουν παντα δικιο
ναι,ναι ναι οτι πειτε.
νομιζω πως οι χρονοι που γραφουν μερικοι εδω μεσα ειναι για το π0υτσ0
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Μιλάς για φαντασιακή βελτίωση από τη στιγμή που λες ότι 'με διπλά ψαλίδια και κιβώτιο πίσω' θα ήταν καλύτερη. Αυτό πρέπει να επαληθευτεί θεωρητικά και -το κυριότερο- πειραματικά, για να μπορεί να ειπωθεί. Και μη θυμώνεις!
Δεν θυμώνω ρε, πλάκα κάνω
Αλλά για δεύτερη φορά σήμερα δεν διάβασες σωστά το ποστ μου και βάζεις λόγια στο στόμα μου
Γιαααααα ρίξε μια ματιά στο τι είπα!
Και λέω εγώ με τα επιπλέον 35 χιλιάρικα της Μ3 αν είχαν διπλά ψαλίδια και transaxle μήπως θα ήταν καλύτερες από τα evo-wrx-skyline και μήπως θα ήταν πραγματικά σούπερ-ντούπερ??
**Μπορέι ναι αλλά μπορεί και όχι. **Από ποιόν έχασε σε πίστα; Η CSL με 7'50'' από ποιά αυτοκίνητα έχασε; Κουίζ!
Η CSL είναι ακόμα πιο ακριβή νομίζω+10000
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
νομιζω πως οι χρονοι που γραφουν μερικοι εδω μεσα ειναι για το π0υτσ0Sport Auto, Αύγουστος 2003, BMW M3 CSL 7:50...
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
νομιζω πως οι χρονοι που γραφουν μερικοι εδω μεσα ειναι για το π0υτσ0
Sport Auto, Αύγουστος 2003, BMW M3 CSL 7:50...
δε το ειπα για σενα
και εγω εχω χρονους που το εβο χανει απο καθε λογης αμαξι και οχι μονο απο εμ3.
μηπως καποιοι εχουν ξεχασει οτι η εμ3 ειναι πισοκουνα ενω τα αλλα τετρακινητα?
η μπε εμ βε εχει μια παραδοση σε πισοκουνες δεν θα κατσει τωρα να βγαλει
τετρακινητο αμαξι για να περασει καποια ιαπωνικα.
και σου λεει ο αλλος για κατανομη βαρους.....αλλοι πρεπει να ανυσηχουν για το γκοντζιλα
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
δε το ειπα για σεναΚανένα πρόβλημα, απλώς είπα να δηλώσω την πηγή μου για να είμαι καλυμένος
-
παίδες με συγχωρείτε πολύ αλλά η σύγκριση M3 vs EVO/wrx/350z έχει ειπωθεί από πολλούς στο φόρουμ, έχει γραφεί σε άρθρα από περιοδικά, κι έχει γίνει και σε εκπομπές. Δεν ξύπνησα ένα πρωι και είπα ας τα συγκρίνω.
Κάθε σύγκριση έχει νόημα από κάποια(ες) οπτική γωνία και είναι ανούσια από κάποια(ες) άλλες οπτικες γωνίες.
Δεν θέλω να μεμφθώ την BMW oύτε την Μ3. Άλωστε είναι το αγαπημένο μου γήινο αμάξι (γήινο=
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Δεκτό ότι είναι rally car αλλά τότε αν η τεχνολογία rally κοστολογείτε τόσο κάτω από την Μ3 δεν είναι λογικό να ρωτήσω που πάνε **τα εξτρά χρήματα της Μ3? **Πέρα από αυτά που μας κλέβει το κράτος και οι Έλληνες εισγωγείς.
Από κει και πέρα μην παρεξηγηθώ, απλά κουβέντα κάνουμε. Πιστεύω αν το skyline κάνει 100χιλ τότε η Μ3 με 85χιλ είναι 'τιμολογιακά' στους ανταγωνιστές
εκεί που πάνε και τα επιπλέον για ένα Audi για μία MB και πρόσφατα για μία Alfa, για ένα Clio κλπ
να δεις πως λέγεται αυτή η λέξη
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
νομιζω πως οι χρονοι που γραφουν μερικοι εδω μεσα ειναι για το π0υτσ0
Sport Auto, Αύγουστος 2003, BMW M3 CSL 7:50...
δε το ειπα για σενα
Αλήθεια για ποιον το είπες και ποιοι χρόνοι είναι για το ανδρικό μόριο!
και εγω εχω χρονους που το εβο χανει απο καθε λογης αμαξι και οχι μονο απο εμ3.
μηπως καποιοι εχουν ξεχασει οτι η εμ3 ειναι πισοκουνα ενω τα αλλα τετρακινητα?
Από πότε τα τετρακίνητα είναι σίγουρα γρηγορότερα από τα πισωκίνητα
Να σου θυμίσω ότι τα κορυφαία αμάξια είναι πισωκούνες και από σούπερ καρς μόνο η Lambo είναι τετρακούνα και αυτή χάνει από αντίστοιχη Ferrari
To αν ένα αμάξι θα είναι πιο γρήγορο δεν εξαρτάται από το αν θα είναι πισω ή τετρα - κούνα, εξαρτάται από το πως έχει στηθεί και μέσα στο στήσιμο είναι και ο παράγον κατανομή βάρους
Φυσικά για 4κούνα με 50-50 ροπή μπρος πίσω η ιδανική κατανομή βάρους είναι 50-50. Το 58-42 είναι για πισωκούνες
η μπε εμ βε εχει μια παραδοση σε πισοκουνες δεν θα κατσει τωρα να βγαλει
τετρακινητο αμαξι για να περασει καποια ιαπωνικα.
και σου λεει ο αλλος για κατανομη βαρους.....αλλοι πρεπει να ανυσηχουν για το γκοντζιλα
Για πες μου ποιοί? Για να δούμε και ποιος θα δυναμιτήσει την συζήτηση, μια με τον π0υτ... και μια με αυτή την δήλωση
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
να δεις πως λέγεται αυτή η λέξη
PREMIUM, PREMIUM, PREMIUM, PREMIUM, PREMIUM, PREMIUM, PREMIUM, PREMIUM, PREMIUM, PREMIUM, PREMIUM, PREMIUM, PREMIUM, PREMIUM, PREMIUM, PREMIUM, PREMIUM, PREMIUM, PREMIUM, PREMIUM, PREMIUM,
Έπαθες εγκεφαλικό ή ακόμα
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
να δεις πως λέγεται αυτή η λέξη
P#$@%m, P#$@%m, P#$@%m, P#$@%m, P#$@%m, P#$@%m, P#$@%m, P#$@%m, P#$@%m, P#$@%m, P#$@%m, P#$@%m, P#$@%m, P#$@%m, P#$@%m, P#$@%m, P#$@%m, P#$@%m, P#$@%m, P#$@%m, P#$@%m,
Έπαθες εγκεφαλικό ή ακόμα
Skyline GTR-35- Evo X: Τα πράγματα σοβαρεύουν.