-
Στο πρατηριο που βαζω καυσιμα εχει πολλων λογιων χημικα π.χ
Ειχε ενα που ελεγε οτι σε περιπτωση αλλαγης λαδιων το βαζεις μεσα στον κινητηρα πριν την αλλαγη τον δουλευεις για καμποσα λεπτα και μετα αδειαζεις ολη την βρωμια του κινητηρα με τα παλια λαδια για να βαλεις καινουργια και φιλτρο.Ενα αλλο υποσχοταν καθαρισμα βαλβιδων και εξαλυψη της καπνας ενα αλλο ηταν σπρει για καθαρισμο του εξαερωτηρα χωρις να τον βγαλεις κ.α πολλα. Το ερωτημα μου κλασσικο κατα ποσο ολα αυτα τα χημικα ειναι φερεγγυα και αν τα εχει χρεισιμοποιησει κανεις?Φιλικα
-
Στο πρατηριο που βαζω καυσιμα εχει πολλων λογιων χημικα π.χ
Ειχε ενα που ελεγε οτι σε περιπτωση αλλαγης λαδιων το βαζεις μεσα στον κινητηρα πριν την αλλαγη τον δουλευεις για καμποσα λεπτα και μετα αδειαζεις ολη την βρωμια του κινητηρα με τα παλια λαδια για να βαλεις καινουργια και φιλτρο.Ενα αλλο υποσχοταν καθαρισμα βαλβιδων και εξαλυψη της καπνας ενα αλλο ηταν σπρει για καθαρισμο του εξαερωτηρα χωρις να τον βγαλεις κ.α πολλα. Το ερωτημα μου κλασσικο κατα ποσο ολα αυτα τα χημικα ειναι φερεγγυα και αν τα εχει χρεισιμοποιησει κανεις?Φιλικα
-
Στο πρατηριο που βαζω καυσιμα εχει πολλων λογιων χημικα π.χ
Ειχε ενα που ελεγε οτι σε περιπτωση αλλαγης λαδιων το βαζεις μεσα στον κινητηρα πριν την αλλαγη τον δουλευεις για καμποσα λεπτα και μετα αδειαζεις ολη την βρωμια του κινητηρα με τα παλια λαδια για να βαλεις καινουργια και φιλτρο.Ενα αλλο υποσχοταν καθαρισμα βαλβιδων και εξαλυψη της καπνας ενα αλλο ηταν σπρει για καθαρισμο του εξαερωτηρα χωρις να τον βγαλεις κ.α πολλα. Το ερωτημα μου κλασσικο κατα ποσο ολα αυτα τα χημικα ειναι φερεγγυα και αν τα εχει χρεισιμοποιησει κανεις?Φιλικα
-
Κατά τη γνώμη μου, τα περισσότερα είναι απλά πεταμένα λεφτα... Με το μόνο που έχω διαπιστώσει βελτίωση, είναι ένα βελτιωτικό λαδιών πιου βάζεις ένα μπουκαλάκι 250 ml σε κάθε αλλαγή (κάνει περίπου 20
-
Φίλε Δημήτρη αν πραγματικά θέλεις να καθαρίσεις τον κινητήρα σου από τις επικαθίσεις και να βελτιώσεις την λειτουργία που μια και τα μπεκ σου θα δουλεύουν καλύτερα αλλά δεν θα έχεις και προαναφλέξεις που ρίχνουν την απόδοση του κινητήρα μια είναι η σωστή κίνηση. Πήγαινε σε ένα συνεργείο που του έχεις εμπιστοσύνη και ζήτα να στον καθαρίσουν μέσω του κατάλληλου μηχανήματος που συνδέεται στο σύστημα τροφοδοσίας του κινητήρα και τον καθαρίζει εν λειτουργία στο ρελαντί μέσα σε λίγα λεπτά. Όλα τα άλλα είναι από φίδια έως ημίμετρα.
-
Φίλε Δημήτρη αν πραγματικά θέλεις να καθαρίσεις τον κινητήρα σου από τις επικαθίσεις και να βελτιώσεις την λειτουργία που μια και τα μπεκ σου θα δουλεύουν καλύτερα αλλά δεν θα έχεις και προαναφλέξεις που ρίχνουν την απόδοση του κινητήρα μια είναι η σωστή κίνηση. Πήγαινε σε ένα συνεργείο που του έχεις εμπιστοσύνη και ζήτα να στον καθαρίσουν μέσω του κατάλληλου μηχανήματος που συνδέεται στο σύστημα τροφοδοσίας του κινητήρα και τον καθαρίζει εν λειτουργία στο ρελαντί μέσα σε λίγα λεπτά. Όλα τα άλλα είναι από φίδια έως ημίμετρα.
-
Εμμανουήλ, έχεις δείς πουθενά τέτοιο μηχάνημα? Το καλοκαίρι στην Σουηδία τα παιδιά απο το club εκεί μου είπαν για κάτι τετοιο αλλα δεν έχω βρεί στην Ελλάδα. Εγω χρησιμοποιήσα το Seafoam που φέραμε απο Αμερική και το τι μπίχλα έβγαλε το μοτέρ δεν λέγετε
(Μέσω ιntake manifold και 1 τεκεδάκι στο ντεπόζιτο)Για μέσα στο μοτέρ μου χρησιμοποιώντας όλη την ζωή του Μobil1 που έχει ενα καθαριστικό το supersyn δείτε πως ήταν προχθες που ανοιξαμε καπάκι στο συνεργείο για αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου..
-
Από Αθήνα δεν γνωρίζω αλλά δεν νομίζω να δυσκολευτείς να βρεις εκτός αν ψάχνεις κάτι εξειδικευμένο. πιθανά οι Αθηναίοι φίλοι μπορούν να σε βοηθήσουν περισσότερο.
-
Ναι υπάρχουν πολλά συνεργεία στην Αττική που κάνουν την δουλειά, Αχαρνων ~350 (στα σύνορα με νέα Χαλκιδόνα) έχω μπανίσει ένα, αλλά δε ξέρω αν είναι καλός ...
-
κοστίζει αυτή η δουλειά? Φαντάζομαι τι μπίχλα θα έχει μαζέψει το Σιβίκ τόσα χρόνια..
-
Δεν είναι μεγάλο το κόστος. Από όσο ξέρω στην περιοχή μας είναι περίπου 60 ευρώ. Στην Αθήνα δεν ξέρω πόσο πάει αν και σχεδόν κατά κανόνα είναι το ίδιο ή φτηνότερα.
-
Εμμανουηλ σε περιπτωση που εχουμε να κανουμε με εξαερωτηρα αλλαζει τιποτα στον τροπο που γινετε? δεν εχω εγχυση υποψην...
-
Ο χρήστης sokos έγραψε:
Εγω χρησιμοποιήσα το Seafoam που φέραμε απο Αμερική και το τι μπίχλα έβγαλε το μοτέρ δεν λέγετε
(Μέσω ιntake manifold και 1 τεκεδάκι στο ντεπόζιτο)Καλό το Seafoam αλλά αφήνει λίγο λερωμένα τα μπουζί. Εγώ κάθε χρόνο του δίνω να πιεί ένα λίτρο νερό (σιγά-σιγά, δεν θέλεις να σπάσει καμιά μπιέλα) και μετά από λίγα χιλιόμετρα ξεκάπνισμα ο κινητήρας δουλεύει πολύ καλύτερα.
Ρυθμίζω το ρελαντί (με το γκάζι) γύρω στο 1500 και ανάλογα με την εισαγωγή του κάθε κινητήρα (αυτά που ρουφάνε αέρα από το πλάι είναι δύσκολα) από κάποια υποπίεση ή από την βαλβίδα PCV που μοιράζει ποιό καλά τον αέρα σε όλους τους κυλίνδρους ρουφάει νερό, αρκετό για να επηρεάζει τη λειτουργία του κινητήρα αλλά όχι τόσο ώστε να σβήσει. ΠΡΟΣΟΧΗ όχι πολύ νερό, θα σπάσει ο κινητήρας.
Όποιος έχει αλλάξει φλάντζα κεφαλής γιατί έχανε ψυκτικό υγρό ο κινητήρας, θα έχει δει στο κύλινδρο που έχανε το νερό δεν υπάρχει καθόλου μαυρίλα, είναι πεντακάθαρος.
Το νερό μπαίνοντας στο κύλινδρο, δημιουργεί θερμικό σοκ στα κολλημένα κατάλοιπα καύσης, ραγίζουν και ξεκολλάνε. Παλιά χρησιμοποιούσα αντί για νερό, λάδι για αυτόματα σαζμάν (σε αυτοκίνητα χωρίς καταλύτη) αλλά βγάζει τέτοιο ντουμάνι από την εξάτμιση που θα φωνάξουν τη πυροσβεστική. Μετά το καθάρισμα ένα καλό ξεκάπνισμα και τελείωσες.
-
Ok με καλυψε o leonp
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Φίλε Δημήτρη αν πραγματικά θέλεις να καθαρίσεις τον κινητήρα σου από τις επικαθίσεις και να βελτιώσεις την λειτουργία που μια και τα μπεκ σου θα δουλεύουν καλύτερα αλλά δεν θα έχεις και προαναφλέξεις που ρίχνουν την απόδοση του κινητήρα μια είναι η σωστή κίνηση. Πήγαινε σε ένα συνεργείο που του έχεις εμπιστοσύνη και ζήτα να στον καθαρίσουν μέσω του κατάλληλου μηχανήματος που συνδέεται στο σύστημα τροφοδοσίας του κινητήρα και τον καθαρίζει εν λειτουργία στο ρελαντί μέσα σε λίγα λεπτά. Όλα τα άλλα είναι από φίδια έως ημίμετρα.Δωσε μας λεπτομέρειες για τον τρόπο που δουλεύει το σύστημα. τι κινδύνους έχει για το μοτερ;
-
Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος για τον κινητήρα. Συνδέεται στην τροφοδοσία και τροφοδοτεί τον κινητήρα με μείγμα που έχει καθαριστικές ιδιότητες. Μετά από λίγα λεπτά λειτουργίας εν στάση αποσυνδέεται και όλα είναι οκ. Η βελτίωση είναι άμεση και μπορεί να διαπιστωθεί με μια μέτρηση καυσαερίων.
-
Εγώ δεν αισθάνομαι άνετα ξέροντας ότι κυκλοφορεί ένα πολύ ισχυρό καθαριστικό στο σύστημα τροφοδοσίας. Ότι σαβούρα έχει μαζέψει για χρόνια το σύστημα τροφοδοσίας πρέπει να διαλυθεί και να ΠΕΡΑΣΕΙ μέσα από τα μπεκ. Καλύτερα να γεμίζω για ένα - δύο μήνες με 100άρα που περιέχει καθαριστικά σε πιο ανώδυνες συγκεντρώσεις.
Κάθε χρόνο βάζω στο ρεζερβουάρ ένα μπουκάλι καθαριστικό (συνήθως είναι ισοπροπυλική αλκοόλη αν και δεν αναφέρεται) που ανακατεύει με τη βενζίνη το νερό που έχει μαζευτεί και το ξεφορτώνεσαι σε μερικά γεμίσματα. Η ισοπροπυλική αλκοόλη είναι φθηνή, δεν χρειάζεται να δώσεις πολλά λεφτά για καλύτερο. Πιο δυνατά καθαριστικά τα φοβάμαι.
-
Ο χρήστης Dimitris_ έγραψε:
Ok με καλυψε o leonpΧρησιμοποιείς λάδι ή νερό για να καθαρίσεις το κινητήρα;
-
Oχι το ειπα με την ενοια οτι εχω σκοπο να το κανω στο μελλον με τον τροπο που ανεφερες. Αλλα παλι ηθελα να σε ρωτησω ποση περιπου ποσοτητα? ας πουμε οσο περναει απο ενα καλαμακι του καφε?
-
Εγώ χρησιμοποιώ 100άρες βενζίνες και που και που το Top Fuel Linear Cleaning της Pro Tec.
Έχω την εντύπωση ότι με αυτόν τον τρόπο είσαι καλυμμένος.
Εσωτερικος καθαρισμος κινητηρα