-
Φιλοι συναδελφοι,
επειδη ερχετε η ωρα να περασω **ΚΤΕΟ **(για πρωτη φορα!) και εχει προηγηθει αλλαγη διάστασης ελαστικων, αναρωτιεμαι αν θα εχω πρόβλημα!
Φορουσα 155/80 13R
και τωρα 185/60 14R
ξερετε κατι σχετικο? -
Φιλοι συναδελφοι,
επειδη ερχετε η ωρα να περασω **ΚΤΕΟ **(για πρωτη φορα!) και εχει προηγηθει αλλαγη διάστασης ελαστικων, αναρωτιεμαι αν θα εχω πρόβλημα!
Φορουσα 155/80 13R
και τωρα 185/60 14R
ξερετε κατι σχετικο? -
Φιλοι συναδελφοι,
επειδη ερχετε η ωρα να περασω **ΚΤΕΟ **(για πρωτη φορα!) και εχει προηγηθει αλλαγη διάστασης ελαστικων, αναρωτιεμαι αν θα εχω πρόβλημα!
Φορουσα 155/80 13R
και τωρα 185/60 14R
ξερετε κατι σχετικο? -
Το βιβλιαράκι του κατασκευαστή ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ τη διάσταση που φοράς τώρα;
Αν όχι, τα παλιά ζαντολάστιχα τα έχεις εύκαιρα;
-
αν δεν ''φωναζουν'' τα ζαντολαστιχα πχ τεραστια χαμηλοπροφιλα ή να εξεχουν των φτερων δεν θα εχεις κανενα προβλημα.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Το βιβλιαράκι του κατασκευαστή ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ τη διάσταση που φοράς τώρα;Αν όχι, τα παλιά ζαντολάστιχα τα έχεις εύκαιρα;
Εγώ πάντως πέρασα ΚΤΕΟ πριν από 5 μήνες με αλλαγμένη διάσταση ελαστικών, η οποία μάλιστα δεν προβλέπεται από τον κατασκευαστή και παρότι ελέγχθηκαν τα πάντα πάνω στο αυτοκίνητο (μιλάω για ιδιωτικό ΚΤΕΟ), κανείς δε μου σχολίασε την αλλαγή στη διάσταση των ελαστικών.
Στο κάτω κάτω αμφιβάλλω ότι θα σε έκοβαν επειδή έκανες το αυτοκίνητό σου πιο ασφαλές, βελτιώνοντας την πρόσφυσή του και μάλιστα με τη χρήση ελαστικών πολιτικής διάστασης (185/60-14) και όχι κάποιας αμιγώς σπορ διάστασης. -
Αν τα λάστιχα δεν βγαίνουν έξω από τα φτερά δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.
-
το ελενξα και η διασταση προβλέπετε απο την κατασκευαστρια εταιρια.(σε αλλα κυβικα ομως, το οποιο δεν εχει σημασία).
Παντως ουτε εξεχουν ουτε τιποτα αλλο σχετικο...μονο βρισκουν μερικες φορες στο θολο(τα πισω) χαμηλωμενο γαρ... -
Αν γράφει στην άδεια του αυτοκινήτου τη διάσταση των μαμίσιων ελαστικών
και είσαι τόοοοοσο γκαντεμης και ο υπάλληλος του ΚΤΕΟ την κοιτάξει και πάει στο όχημα για επαλήθευση τοτε...ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!! -
Ο χρήστης AMG έγραψε:
Αν γράφει στην άδεια του αυτοκινήτου τη διάσταση των μαμίσιων ελαστικών
και είσαι τόοοοοσο γκαντεμης και ο υπάλληλος του ΚΤΕΟ την κοιτάξει και πάει στο όχημα για επαλήθευση τοτε...ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!!Περιέχει η άδεια στοιχεία για τη διάσταση των ελαστικών του αυτοκινήτου;
Αν ναι, από πότε;Αμφιβαλλω αν θα ασχοληθούν ποτέ στο ΚΤΕΟ με τη διάσταση των ελαστικών εκτός εάν η διάσταση του ελαστικού είναι πραγματικά υπερβολική και προκλητική. Στο κάτω κάτω, σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από τη συνεχή αύξηση της διάστασης των ελαστικών, μάλλον λογικό μου φαίνεται να προχωράει κανείς σε αυτή την κίνηση. Επίσης, θεωρώ σημαντικό το ότι και οι ίδιες οι αντιπροσωπίες δίνουν τη δυνατότητα επιλογής της διάστασης των ελαστικών στον υποψήφιο αγοραστή ανεξάρτητα του κυβισμού του αυτοκινήτου. Με λίγα λόγια, το γεγονός ότι μπορεί το 1.4 να φοράει τα ίδια λάστιχα με το 2.0T (π.χ. Golf) σίγουρα περιπλέκει και άλλο την κατάσταση.
-
Οι διαστάσεις των ελαστικών αναγράφονται μόνο στις άδειες κυκλοφορίας των φορτηγών και των λεωφορείων.
-
Φαντάζομαι ότι τυπικά επιτρέπεται οποιαδήποτε διάσταση υπάρχει στην έγκριση τύπου του εκάστοτε μοντέλου.
Πιασ' τ' αυγό και κουρεφτο δηλαδή!
Σιγά μη ξέρει ο κτεατζης (και ο ιδιοκτήτης) τι περιλαμβάνει η έγκριση τύπου! -
Το λέει όμως το βιβλιαράκι του κατασκευαστή, οπότε εύκολα μπορείς να αποδείξεις πως προβλέπεται!
-
πραγματι, η αδεια κυκλοφοριας δεν γραφει τις διαστάσεις των ελαστικων του αυτοκινήτου!
-
Ο χρήστης nEK έγραψε:
το ελενξα και η διασταση προβλέπετε απο την κατασκευαστρια εταιρια.(σε αλλα κυβικα ομως, το οποιο δεν εχει σημασία).
Παντως ουτε εξεχουν ουτε τιποτα αλλο σχετικο...μονο βρισκουν μερικες φορες στο θολο(τα πισω) χαμηλωμενο γαρ...Κατά τη γνώμη μου, η μόνη περίπτωση να στην 'πουν' είναι να βρουν θόλους τα ελαστικά σου κατά την μέτρηση φρένων και ανάρτησης. Διαφορετικά δε νομίζω ότι θα έχεις πρόβλημα. Έχω περάσει χαμηλωμένο αμάξι με μία διάσταση ελαστικού μεγαλύτερη χωρίς κανένα πρόβλημα από ΙΚΤΕΟ.
-
καλα δεν νομιζω τοσο ευκολα να μου την πουν!Υπαρχουν και αλλα πιο σοβαρα να ελενξουν!
-
Είναι καλό για το αυτοκινητό σου όμως να βρίσκουν τα λάστιχα στους πίσω θόλους;Εγώ πάντως δεν θεωρώ ασφαλές.Καλό δε θα ήταν να έβαζες διαφορετικά αμορτισέρ πίσω ώστε να μην βρίσκουν;
-
Έχω περάσει δυο φορές με μεγαλύτερη διάσταση χωρίς πρόβλημα. Υπάρχουν όμως και μαρτυρίες φίλων και εδώ στο Forum Μας που ήθελαν να τους κόψουν και με γρυγορόσημο πέρασαν. Πιθανά ήταν απλά εκβιασμός για να πέσει το κάτι τι αλλά έτσι αναγκάστηκαν να υποκύψουν. Έχε λοιπόν το νου σου γιατί μπορεί να στοιχίσει περισσότερα από όσο νομίζεις το ΚΤΕΟ.
-
Στο ταμπελάκι με τις πιέσεις των ελαστικών στην πόρτα του οδηγού δεν έχει και το μέγεθος των ελαστικών; Βέβαια στην BMW έχει από τα 195/65R15 που φοράω ως τα 245/50R17. Ποιος θα βάλει μεγαλύτερο;
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Στο ταμπελάκι με τις πιέσεις των ελαστικών στην πόρτα του οδηγού δεν έχει και το μέγεθος των ελαστικών; Βέβαια στην BMW έχει από τα 195/65R15 που φοράω ως τα 245/50R17. Ποιος θα βάλει μεγαλύτερο;Κάποιος όμως μπορεί να θέλει να βάλει την 'μικρότερη' διάσταση, 245/45/17, ή κάτι αντίστοιχο σε 18άρα...
Ε, αυτά ΚΑΝΟΝΙΚΑ δεν προβλέπονται...Τελικώς διαπιστώνω πως ΚΑΙ ΕΔΩ, όπως και στα φυμέ τζάμια δεν παίζει ρόλο ΤΙΠΟΤΕ άλλο παρά το αν θέλει να τα αρπάξει ο ελεγκτής...
Πάντως αν η διάσταση προβλέπεται, δεν πιστεύω να μπορεί να κάνει κάτι να σε κόψει!!!
(θα σε κόψει βέβαια αλλού αν θέλει να λαδωθεί σώνει και ντέ...)
ΚΤΕΟ και διαστάσεις ελαστικων!