-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
ΝΑ ΔΙΕΙΣΔΥΣΕΙ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΙΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΕΣ!!! ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;;;
Λες να ακούσουν???
Εμείς σαν Πληροφορική της ΑΣΟΕΕ έχουμε ηλεκτρονική γραμματεία
-
Εγώ τι να πω για το Μαθηματικό Αθηνών την περίοδο 1988-1994. Μπάχαλο!
Υπήρχε ένας τομέας (Ανάλυση) που οι καθηγητές συναγωνίζονταν ποιος θα κόψει τους περισσότερους φοιτητές. Υπήρχαν (υποχρεωτικά) μαθήματα του τομέα που είχαν σταθερά ποσοστό επιτυχίας 3%.
Πολλοί καθηγητές εντελώς απαράδεκτοι και θρασύτατοι.
-
Καθηγητής να απορρίπτει (σωστή) λύση σε άσκηση που έβαλε ως θέμα επειδή είναι γραμμένη σε βιβλίο άλλου καθηγητή και να το λέει ξεκάθαρα μέσα στο αμφιθέατρο.
-
Πολλές φορές φοιτητές που έδιναν δύο κόλλες κόβονταν γιατί οι κόλλες τους βαθμολογούνταν ξεχωριστά. Επειδή είχε καταργηθεί το να μπορείς να δεις την κόλλα σου (μόνο αναβαθμολόγηση μπορούσες να ζητήσεις) πρακτικά δεν υπήρχε τρόπος να διορθωθεί το λάθος, αφού οι καθηγητές ήταν εντελώς απόμακροι και απροσπέλαστοι. Σε μία και μοναδική περίπτωση που ξέρω να έγινε κάτι για να διορθωθεί τέτοιο λάθος ο καθηγητής απαίτησε από τον φοιτητή να ξαναδώσει το μάθημα το Σεπτέμβρη και να γράψει τουλάχιστον 5 για να του βάλει το βαθμό που θα έπαιρνε αν δεν είχε γίνει το λάθος. Ο συγκεκριμένος καθηγητής θεωρείτο από τους πιο 'λογικούς'.
-
Καθηγητής να βάζει τρία θέματα (να γράψουμε και τα τρία) και να δίνει από 2.5 βαθμούς στα δύο και 5 στο τρίτο, το οποίο φυσικά δεν παλευόταν.
-
Εννοείται πως τα μεγαλοστελέχη των παρατάξεων είχαν τα θέματα από πριν σε κάθε μάθημα και έπαιρναν 10άρια με 2 μέρες διάβασμα. Το παραδέχονταν ανοιχτά.
-
Περιπτώσεις χρηματισμού ήταν πολύ διαδεδομένες και τελικά βγήκαν στην επιφάνεια με την περίπτωση του Δάλλα (αποδιοπομπαίος τράγος). Μέχρι να συμβεί αυτό το Μαθηματικό Αθηνών είχε ξεπεράσει την Ιατρική σε δυσκολία και ήταν πίσω μονάχα από τους Ηλεκτρολόγους-Μηχανικούς του ΕΜΠ.
Η γραμματεία ήταν όπως τη φαντάζεστε και χειρότερα. Υποτίθεται ήταν ανοικτή Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή 10 με 1 αλλά μόλις τελείωναν οι δηλώσεις μαθημάτων ζήτημα να ήταν ανοιχτή μία μέρα τη βδομάδα. Στο τηλέφωνο απαντούσαν σπάνια και ήταν εξαιρετικά αγενείς.
Οι φοιτητές ανοργάνωτοι και αδιάφοροι. Κοίταζαν μονάχα την πάρτη τους (τα τελευταία χρόνια κανείς δεν έδινε σημειώσεις, ακόμα κι αν ήσουν στο 10ο έτος παντρεμένος με παιδιά) ή τα μικροκομματικά συμφέροντα όσοι ήταν οργανωμένοι σε παρατάξεις. Οι φοιτητικές συνελέυσεις συνήθως ήταν παρωδία και πολλοί καθηγητές έκαναν μάθημα παράλληλα παρόλο που απαγορεύεται, υποστηριζόμενοι από μερικούς σπασίκλες φοιτητές.
Τη σχολή μου δυστυχώς τη θυμάμαι με αηδία και ένοιωσα μονάχα ανακούφιση όταν πέρασα και το τελευταίο μάθημα και πήρα το πτυχίο. Απ'ό,τι έχω ακούσει μετά την ιστορία με το Δάλλα έχουν αλλάξει δραματικά τα πράγματα προς το καλύτερο και πλέον η σχολή είναι σχετικά ανθρώπινη.
-
-
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
ΝΑ ΔΙΕΙΣΔΥΣΕΙ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΙΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΕΣ!!! ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;;;
Λες να ακούσουν???
Εμείς σαν Πληροφορική της ΑΣΟΕΕ έχουμε ηλεκτρονική γραμματεία
Εμεις σαν Δ.Ε.Ο.Σ της ασοεε εχουμε σε κάποια πραγματα πάλι.. Σε πολλα άλλα λειπει! Αλλα όσο πάει όλο και καλυτερα! Πλέον κάποιες δουλειες γινονται ηλεκτρονικα αλλά υπαρχει μεγααααααλο περιθωριο βελτίωσης!
-
Αποφοίτησα το 2003 από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης. Έχω να πω τα εξής:
α) Πρακτική έκανα. Ελάχιστη αλλά έκανα και ήταν υποχρεωτική!
β) ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΑ ΚΤΙΡΙΑ!!! Όχι το καλύτερο στην Ελλάδα, αλλά πολύ καλό! Το Πολυτεχνείο Κρήτης είναι όντως φρικτό από κάθε άποψη! (Ξεκίνησα ένα μεταπτυχιακό εκεί γι' αυτό ξέρω 1-2 πράγματα)
γ) Ιντερνετ στη γραμματεία ΔΕΝ είχαμε, αλλά ο Βόλος είναι μικρή πόλη, όση ώρα κάνει η dial-up pstn να συνδεθεί, έχεις κάνει να πας Πανεπιστήμιο, που λέει ο λόγος.
δ) Ιδιαίτερα ικανοποιητικά συγγράματα! Σήμερα συχνά αγοράζω βιβλία που έδιναν σε μαθήματα επιλογής που δεν πήρα...
ε) Εκτός εξαιρέσεων, πολύ πρόθυμοι καθηγητές. Και αρκετά ΜΕΓΑΛΑ ονόματα της Χωροταξίας-Πολεοδομίας στην Ελλάδα, χωρίς τουπέ και μαλακίες όμως. Μάλιστα σε κάποιους μιλούσαμε και στον Ενικό από ένα σημείο και μετά.
στ) Καμία σχέση με μαλακίες κομματικά και παπαριές. Τώρα ξεκινάνε σιγά-σιγά απ' ότι μαθαίνω!Γενικά, απ' αυτά που άκουσα εδώ, αναρωτιέμαι αν ανήκαμε σε άλλο εκπαιδευτικό σύστημα εμείς!!!
-
Γραμματείες: αθλιότητα, αθλιότητα, αθλιότητα.
Έχω τόσες ιστορίες να γράψω για δαύτους που δεν ξέρω από που ν'αρχίσω. Τι να σου κάνω που τότε φοβόμουν ότι θα με καίγανε τα κολλητάρια τους οι καθηγητές και δεν τράβαγα τα μπινελίκια που τους άξιζαν.
Και μόνο το γεγονός ότι αφιερώνουν μόνο 6 (3Χ2) ώρες την εβδομάδα για αυτούς που υποτίθεται ότι λειτουργούν, δηλ. για τους φοιτητές, είναι αρκετό για να καταλάβει κανείς τι χαμένα κορμιά που είναι.
Αν μάλιστα κάνουν κάποιο λάθος και δεν σου περάσουν βαθμό, την έχεις βάψει κανονικά. Είναι σαν να μηδενίστηκες. Οι καθηγητές τα κάνουν πλακάκια μαζί τους, άρα δεν έχεις ελπίδα καμιά. -
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Αποφοίτησα το 2003 από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης. Έχω να πω τα εξής:α) Πρακτική έκανα. Ελάχιστη αλλά έκανα και ήταν υποχρεωτική!
β) ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΑ ΚΤΙΡΙΑ!!! Όχι το καλύτερο στην Ελλάδα, αλλά πολύ καλό! Το Πολυτεχνείο Κρήτης είναι όντως φρικτό από κάθε άποψη! (Ξεκίνησα ένα μεταπτυχιακό εκεί γι' αυτό ξέρω 1-2 πράγματα)
γ) Ιντερνετ στη γραμματεία ΔΕΝ είχαμε, αλλά ο Βόλος είναι μικρή πόλη, όση ώρα κάνει η dial-up pstn να συνδεθεί, έχεις κάνει να πας Πανεπιστήμιο, που λέει ο λόγος.
δ) Ιδιαίτερα ικανοποιητικά συγγράματα! Σήμερα συχνά αγοράζω βιβλία που έδιναν σε μαθήματα επιλογής που δεν πήρα...
ε) Εκτός εξαιρέσεων, πολύ πρόθυμοι καθηγητές. Και αρκετά ΜΕΓΑΛΑ ονόματα της Χωροταξίας-Πολεοδομίας στην Ελλάδα, χωρίς τουπέ και μαλακίες όμως. Μάλιστα σε κάποιους μιλούσαμε και στον Ενικό από ένα σημείο και μετά.
στ) Καμία σχέση με μαλακίες κομματικά και παπαριές. Τώρα ξεκινάνε σιγά-σιγά απ' ότι μαθαίνω!Γενικά, απ' αυτά που άκουσα εδώ, αναρωτιέμαι αν ανήκαμε σε άλλο εκπαιδευτικό σύστημα εμείς!!!
Nάσο θα συμφωνήσω σε όλα οσα είπες. Είμαι στους Μηχανολόγους Μηχανικούς ΒΙομηχανιας του Π.Θ.
Αν εξερέσεις το παλιό κτίριο τα άλλα ισχίουν ΟΛΑ και σε μας.Πώς γίνεται αυτό δεν μπορώ να καταλάβω, άλλη Ελλάδα είναι εδω??
-
Παίδες, μετά το δίπλωμα είναι το μεγάλο χάος...τόσο μέσα όσο και έξω από τα πανεπιστήμια. Τα ακαλαίσθητα κτήρια και οι αγενείς γραμματείς είναι ψιλά γράμματα.
-
Ο χρήστης mixmavros έγραψε:
Προβλήματα;;;Λοιπόν... Αρχίζω με τα απαράδεκτα ωράρια των γραμματειών (εδώ στην Ιατρική Αθήνας οι γραμματείες λειτουργούν μέρα παρά μέρα από 3 ώρες ).
Συνεχίζω με τα συγγράματα... ειδικά στην ιατρική (σε λίγα μόνο μαθήματα) είναι απαράδεκτο να έχω το ίδιο σύγγραμα που έκανε και πριν 30 χρόνια ο πατέρας μου...
Τέλος, ΝΑ ΔΙΕΙΣΔΥΣΕΙ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΙΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΕΣ!!! ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;;; Γιατί πρέπει εγώ να κατέβω στο Γουδί αν μένω Μαρκόπουλο ή ακόμα και Ελευσίνα για να δω αν θα απεργήσουν οι καθηγητές ή αν αναβλήθηκε το τάδε εργαστήριο;;;:roll:Τα κτίριά μας δεν είναι σύγχρονα, αλλά έχω δει και χειρότερα. Όσον αφορά την πρακτική, από αυτήν έχουμε μπόλικη...
Ετσι και ισως και χειροτερα ειναι τα πραγματα στην Ιατρικη Αθηνας...Μιλαμε για το αντρο της ανοργανωσιας!!
Οι περισσοτερες γραμματειες ειναι απαραδεκτες και πρεπει να εχεις αστρο για να ολοκληρωσεις μια δουλεια σου!!!
Φιλε μου αναφορικα με την πρακτικη,πιστευεις οτι οταν με το καλο τελειωσουμε,θα ειμαστε «γιατροι» ? ?
Εγω πολυ αμφιβαλω παντως....
-
Καθηγητές πανεπιστημίου σε επαρχιακή πόλη να είναι δήμαρχοι κάποιου δήμου Αττικής (αλλά και διευυντές της ΔΕΗ στην επαρχιακή πόλη )
Καθηγητές πανεπιστημίου να είναι διευθυντές ΟΤΕ (και να τρέχουν τα σκάνδαλα από πίσω)
Καθηγητές μέλη της τεκτονικής στοάς (και να το παραδέχονται ανοικτά και να συζητάνε γι' αυτό στο 'μάθημα')
και πολλά άλλα, απλώς αυτά ήταν από τα πιο χτυπητά
μην ξεχνάμε βέβαια το Πάντειο... με το μαγαζί ακριβών μεταχειρισμένων απέναντι. Όταν βούτηξαν τα λεφτά (με προφορά Αυλωνίτη ) το πρώτο πράγμα που έκανε ένας από αυτούς ήταν να πάρει μία Ferrari που φαίνεται ότι ζαχάρωνε πολλά χρόνια που την έβλεπε.
Και καλά, την πήρε τη Ferrari, μαγκιά του... τι ήταν το πρώτο πράγμα που έκανε; πηγαινοερχόταν κάθε μέρα στο Πάντειο και την πάρκαρε δίπλα στο πρυτανικό
και προφανώς άρχισαν να αναρωτιούνται πως γίνεται να 'χει Ferrari και βγήκαν στη φόρα μετά από λίγο
-
Παντως αφουπιασατε και το κτιριακο ζητημα θα ηθελα να προσθεσω:
Τα φοιτητικα μου χρονια τα περασα σε αλλη ευρωπαικη χωρα. Τα κτιρια μπορει να ηταν του 1821 (που λεει ο λογος) αλλα ηταν ομως φροντισμενα και οπου υπηρχε αναγκη γινονταν συμπληρωματικες παρεμβασεις στις υποδομες. Γενικα στον χωρο του πανεπιστημιου επικρατουσε ησυχια-ταξη-καθαριοτητα. Και που λετε, μερικα χρονια μετα, παω στο Πανεπιστημιο Μακεδονιας για να γραφτω σε κατι επιμορφωτικα σεμιναρια. Παω να μπω... και νομιζα πως εμπαινα σε ΚΑΤΑΛΗΨΗ!!! Θρανεια πεταμενα δεξια και αριστερα με ενα τονο φοιτητες πισω απο αυτα να διαφημιζουν ΔΙΑΚΟΠΕΣ!!!! και αλλοι τοσοι τα κομματακια τους.... Οι δε καδοι απορριματων να ξεχειλιζουν απο σκουπιδια... εντος κτιριου παντα... Μπααα λεω.... σε τουριστικο γραφειο θα μπηκα. Οι τοιχοι ηταν πιταρισμενοι στην αφισα και γενικως επικρατουσε ενα μπαχαλο... (δεν αγγιζω τους υπαλληλους οι καθηγητες, παρα μονο τους φοιτητες)
Η εικονα αυτη ομολογω πως δεν μου αρεσε καθολου. Η εντυπωση που μου δοθηκε ηταν μια ελλειψη σεβασμου απο τους φοιτητες για τον χωρο που τους φιλοξενει. Λιγη ντροπη ρε παιδια... τι δουλεια εχουν μεσα στον χωρο του πανεπιστημιου τα 'τουριστικα γραφεια', 'κομματικα παραρτηματα' και φοιτητες να βαφουνε τοιχους, να διατηρουνε τον χωρο οσο ποιο βρωμικο και χαωδη γινετε?.... χωρος εκπαιδευσης πιστευω πως ειναι και οχι χωρος για να βγαλουμε τα απωθημενα μας η να προωθησουμε τα μικροκομματικα συμφεροντα μας. Δεν ξερω αν λυπουνται οι πρυτανικες αρχες για την εικονα που δινουν, παντως εγω ως φορολουγουμενος Ελλην πολιτης λυπαμαι.
ps: θα ηθελα πολυ να μαθω ποιο τσακαλι σχεδιασε ετσι το κτιριο του Πανεπιστημιου Μακεδονιας... εργονομια και πρακτικοτητα = ΜΗΔΕΝ
-
Ο χρήστης mixmavros έγραψε:
Τέλος, ΝΑ ΔΙΕΙΣΔΥΣΕΙ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΙΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΕΣ!!! ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;;; Γιατί πρέπει εγώ να κατέβω στο Γουδί αν μένω Μαρκόπουλο ή ακόμα και Ελευσίνα για να δω αν θα απεργήσουν οι καθηγητές ή αν αναβλήθηκε το τάδε εργαστήριο;;;:roll:Στο Πανεπιστήμιο Αθηνών αρχίζει να υπάρχει βελτίωση σε αυτόν τον τομέα.
Υπάρχει μία καινούρια υπηρεσία, το 'My-Studies', στην οποία μπορούν να γίνονται δηλώσεις μαθημάτων μέσω του web. Μπορεί να δείξει αναλυτική κατάσταση της βαθμολογίας και ιστορικό των αποτελεσμάτων στις εξεταστικές. Εχει και επιλογές για έκδοση πιστοποιητικών κ.λπ. αλλά πρέπει να ενεργοποιούνται από την εκάστοτε γραμματεία. Αυτό το σύστημα λειτουργεί προς το παρόν μόνο σε 3-4 τμήματα του Πανεπιστημίου.
Υπάρχει το σύστημα e-class όπου οι καθηγητές μπορούν να ανεβάζουν υλικό, μαθήματα, ανακοινώσεις και να γίνονται συζητήσεις. Φυσικά, πολλοί καθηγητές (που ζουν στο 'σήμερα' ) έχουν τα προσωπικά τους site όπου έχουν τις διαλέξεις, ασκήσεις κ.λπ.
Επίσης, μερικά τμήματα που φροντίζουν κάπως περισσότερο τα sites τους, έχουν τις ανακοινώσεις γραμματειών ή τις βαθμολογίες των φοιτητών στις εξεταστικές online.
Disclaimer: Δουλεύω για το Πανεπιστήμιο και αυτά τα λέω γιατί ξέρω την κατάσταση από μέσα. Δε διαφωνώ ότι πολλές γραμματείες θέλουν πολλή δουλειά ακόμη για να βελτιωθούν. Αλλωστε είμαι ακόμη και φοιτητής, και έχω ζήσει κι εγώ πολλά βάσανα από τη γραμματεία του Τμήματός μου... Απλά, τονίζω ότι υπάρχουν σημάδια βελτίωσης και η κατάσταση μόνο χειρότερη δεν πρόκειται να γίνει.
-
Κακός χρονικός προγραμματισμός κατανομής της διδακτέας ύλης:
Στο χειμερινό εξάμηνο του 1994, είχαμε κάποιον διδάσκοντα να μας κάνει διαφορικό και ολοκληρωτικό λογισμό. Ως πρωτοδεσμίτες, ήταν των αδυνάτων αδύνατον (ΤΟΤΕ) να μπούμε σε Πολυτεχνείο χωρίς να ξέρουμε συνέχεια συναρτήσεων, θεώρημα του Rolle, παραγώγιση συναρτήσεων, απλά ολοκληρώματα.
Κι όμως, ο διδάσκων έφαγε δυόμιση μήνες για να μας κάνει επανάληψη στη συνέχεια συναρτήσεων και στην παραγώγιση! Το αποτέλεσμα ήταν ότι όλα τα υπόλοιπα τα περάσαμε επί τροχάδην.
Ο ίδιος διδάσκων μας είχε και στο χειμερινό του '95 στις διαφορικές εξισώσεις. Έφαγε Οκτώβρη, Νοέμβρη και το μισό Δεκέμβρη για το πρώτο κεφάλαιο του βιβλίου του Τραχανά!!! Αν είναι δυνατόν!!!
Έτσι περιμένει το Γενικό Τμήμα να χτίσει τις βάσεις που θα εξυπηρετήσουν τις ανάγκες των άλλων τμημάτων;
Τι να πω για τη φυσική, που, όταν έφυγε ο Σιώμος ανέθεσαν το μάθημα σε έναν τύπο που δεν ξέρει την τύφλα του... Ευτυχώς εγώ την πέρασα με το Σιώμο - σκληρός και αυστηρός μεν, με απίστευτες γνώσεις δε.
Στο γραμμικό προγραμματισμό είχαμε για πρώτη φορά τον Μηλολιδάκη, ο οποίος ευτυχώς έφυγε στο αμέρικα και πήζει άλλους... Ο τύπος είναι της απόψεως '10 παίρνει ο θεός, 9 παίρνω ΕΓΩ και όλοι οι άλλοι από 5 και κάτω'.
Καθηγηταράδες που στις παραδόσεις απλώς διαβάζουν τις σημειώσεις τους και δεν προσφέρουν τίποτα περαιτέρω... Στις δε ασκήσεις έχουν και λάθος εκφωνήσεις.
Καθηγηταράδες που όχι μόνον απλώς διαβάζουν τις σημειώσεις τους - στερώντας από τον φοιτητή κάθε ενδιαφέρον - αλλά, όταν οι φοιτητές πια ξενερώσουν και αποφασίσουν ότι δεν αξίζει τον κόπο να παρακολουθούν το μάθημα, μετά πεισμώνουν και σου λένε 'αφού δεν παρακολουθούσατε, εγώ δεν σας λύνω απορίες' και ρίχνουν λεπίδι στις εξετάσεις...
-
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
Φιλε μου αναφορικα με την πρακτικη,πιστευεις οτι οταν με το καλο τελειωσουμε,θα ειμαστε «γιατροι» ? ?
Εγω πολυ αμφιβαλω παντως....
Χχμμμ...
Το μεγαλύτερο πρόβλημα των ελληνικών πανεπιστημίων, είναι κατά τη γνώμη μου, η εξουσιομανία. Σχεδόν οποιοσδήποτε έχει ένα δράμι εξουσίας, από τον τελευταίο γραμματέα μέχρι τον καθηγηταρά, θεωρεί πως είναι καλό να κάνει επίδειξή της στους φοιτητές.... Αίσχος!
Ευτυχώς υπάρχουν αρκετοί (κυρίως νεότεροι) που απέχουν μακρά από αυτές τις ηλίθιες πρακτικές.
Εκνευρισμό μου προκαλούν και οι παράλογα μεγάλες απαιτήσεις μερικών, χωρίς μάλιστα να δείχνουν και οι ίδιοι τον ανάλογο ζήλο.
Απαράδεκτη επίσης, η καθυστέρηση παράδοσης συγγραμάτων! Σήμερα πήρεμα βιβλία για ένα μάθημα. Πέρσυ, σε ένα άλλο, πήραμε μόνο άτλαντα και όχι το κανονικό βιβλίο, παρόλο που τα χρήματα έχαν δοθεί από το πανεπιστήμιο (μας το πε ο καθηγητής)...
Το θέμα της πρακτικής είναι πολύ πονεμένο! Είτε τα μέλη ΔΕΠ θα είναι πολύ λίγα για να μπορέσουν να προσφέρουν κάτι, είτε (εκεί που είναι αρκετοί) θα είναι απασχολημένοι με τις δουλειές τους....
Νομίζω πως οι καθηγητές θα έπρεπε να είναι πάνω απ' όλα ΔΑΣΚΑΛΟΙ και μετά ο,τιδήποτε άλλο (τουλάχιστον κάποιοι απ' αυτούς).
-
Ωραίο θέμα για συζήτηση. Ευκαιρία να βγάλω τόσα μα τόσα πολλά που κρύβω μέσα μου.
Φίλε skullone τα ίδια με εσένα έχω να πω.
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Στο γραμμικό προγραμματισμό είχαμε για πρώτη φορά τον Μηλολιδάκη, ο οποίος ευτυχώς έφυγε στο αμέρικα και πήζει άλλους... Ο τύπος είναι της απόψεως '10 παίρνει ο θεός, 9 παίρνω ΕΓΩ και όλοι οι άλλοι από 5 και κάτω'.Μία πληγή από τις πολλές. Άντε μετά να βγάλεις και βαθμό στο πτυχίο. Κάναμε εργαστήριο ψηφιακών κυκλωμάτων. Απλές και βασικές έννοιες. Το θέμα στο τεστάκι το λύναμε όλοι. Η καθηγήτρια έλεγχε τα γραπτά και ο άλλος έβαζε βαθμολογία στο βιβλίο του εργαστηρίου.
Παπαδόπουλος σωστό, έβαζε 7, Γεωργόπουλος σωστό, έβαζε 8, Βασιλόπουλος σωστό, έβαζε 7 κλπ κλπ. Αφού είναι σωστό ρε ξεφτιλισμένε γιατί 7 ή 8; Κάνε πιο ποιοτικό μάθημα ώστε αντί να περνάει ένα ολόκληρο εξάμηνο με μλκ, αυτές να ξεπετιόνται τις 2-3 πρώτες εβδομάδες και να δισάσκει περισότερα και ποιοτικότερα.Καθηγηταράδες που στις παραδόσεις απλώς διαβάζουν τις σημειώσεις τους και δεν προσφέρουν τίποτα περαιτέρω... Στις δε ασκήσεις έχουν και λάθος εκφωνήσεις.
Γμσε τα φίλε. Ξέρεις τι έχω πει; Εάν θες να διώξεις τέτοιο καθηγητή από το ΤΕΙ είναι πανεύκολο. Του κλέβεις το ντοσιέ με τις σημειώσεις. Τα κιτρινισμένα φύλλα των οποίων το περιεχόμενο προφέρει καθώς το αντιγράφει στον πίνακα κάθε εξάμηνο.
Κατ'αρχήν, έχουμε να κάνουμε με δημόσιους υπαλλήλους, οι οποίοι είναι αντάξιοι της φήμης τους. Επίσης, η κομματικοποίηση και τα πολιτικά παιχνίδια δεν λείπουν.
Τυγχάνω πτυχιούχος του ΤΕΙ Αθήνας. Την εποχή που σπούδαζα οι ΔΑΠίτες (για όσους δεν ξέρουν, τα κομματόσκυλα της Νέας Δημοκρατίας) είχαν δύναμη. Τον καιρό του ΤΕΙ (αλλά και μετέπειτα) είδα πολλά, άκουσα πολλά και έμαθα πολλά από ανθρώπους οι οποίοι είναι μέσα στα πράγματα και με εμπιστεύονται αρκετά ώστε να μου πουν διάφορα για διάφορους.
Αυτούς της ΔΑΠ τους έχω σιχαθεί. Θα μου πεις τα άλλα κόμματα είναι καλύτερα; Όχι. Αλλά με αυτά που είδα έχω σχηματίσει τέτοια γνώμη για τους δαπίτες που αν την γράψω θα με διαγράψουν από το φόρουμ. Ο εκφοβισμός και το νταηλίκι ήταν προσφιλής πρακτική τους. Στο εξάμηνο μου είχα ένα τσογλανάκι το οποίο μπήκε στο ψηφοδέλτιο της ΔΑΠ από το 1ο εξάμηνο. Καμάρωνε που κάποιος αλητήριος καθηγητής είχε δηλώσει ομοϊδεάτης τους. Νόμιζε ότι θα πέρναγε τα μαθήματα του χωρίς να γράψει. Κάτι όμως χάλασε στην πορεία για αυτόν. Άλλοι όμως καβατζώθηκαν. Νόμιζε ότι λόγω του κόμματος ήταν παντοδύναμος και μπορούσε να μας κάνει όλους του εξαμήνου να μην περάσουμε μάθημα. Είμαστε μλκ που δεν του ρίξαμε ένα χέρι ξύλο. Πείτε με βάρβαρο, πείτε με απολίτιστο αλλά αυτός αποδείχτηκε 10 φορές πιο απολίτιστος.
to be continued
-
Ειναι τρομερή πάντως η απογοήτευση που παίρνεις οταν περάσεις 'με το καλό' στο πανεπιστήμιο... Κι εγώ πριν ήμουν γεμάτος χαρά, αλλα πλέον έχω απογοητευθεί πολύ... Έχουν δεί και αρκετά τα μάτια μου αυτά τα 5 (5? Πότε περάσανε!? ) χρόνια...
Το Φυσικό Πάτρας όσοι το έχουν ζήσει, δεν το ξεχνάνε εύκολα... Και αυτό το εννοώ αρνητικά... 8 χρόνια μέσος όρος αποφοίτησης (αν δεν κάνω λάθος ο υψηλότερος στην Ελλάδα )
Θυμάμαι ενα μάθημα (Γεν. Φυσική ΙΙ) το οποίο λόγω του οτι το χρωστούσανε πολλοί ειχανε κάνει σύστημα προόδων που περιλάμβανε εβδομαδιαία προφορική (με κατάλογο στο πίνακα! ) και γραπτή εξέταση της ύλης της προηγούμενης εβδομάδας. Έτσι μπορούσες να περάσεις το μάθημα χωρίς να το δώσεις στην εξεταστική.
Εγώ, χωρίς να ξέρω τι παίζει με το συγκεκριμένο καθηγητή, και επειδή μισώ την λογική της εξέτασης στο πίνακα, είπα να το δώσω στην εξεταστική... Δύο φορές χρειάστηκε να το δώσω για να το περάσω με ενα μίζερο 5... Εγώ και αλλα 6-7 άτομα απο τις 5-6 αίθουσες που είχανε γεμίσει! Μεγαλύτερος βαθμός: 6.
Οταν πήγα να ρωτήσω γιατι κόπηκα την πρώτη φορά έμαθα δύο πράγματα. Πρώτον τι σημαίνει 'αρνητική βαθμολόγηση'. Δεύτερον, οτι ο συγκεκριμένος καθηγητής, 'off the record', ακόμα κι αν είχες γράψει πάνω απο 5, δε σε πέρναγε αν δεν είχες λύσει σωστά ενα συγκεκριμένο θέμα (εννοείται οτι η κόλλα έγραφε πως όλα τα θεματα ειναι ισοδύναμα)... -
Κ στην ιατρικη Αθηνων καπου τοσα χρονια ειναι ο μεσος ορος παντως.....
-
Ναι, αλλα το Φυσικό είναι -υποτίθεται - 4ετής σχολή...
-
Όταν ήμουν δευτεροετής με είχε πλησιάσει συνάδελφός μου από το αμέσως μεγαλύτερο έτος (και ένα χρόνο μεγαλύτερός μου), γιος καθηγήτριας του λυκείου στο οποίο πήγαινα. Στέλεχος της ΠΑΣΠ ο τύπος, πήγε να με πλησιάσει κάνοντας μια ιδεολογική εισαγωγή που μου θύμισε τον τρόπο που σε πιάνουν οι μάρτυρες του ιεχωβά, ελπίζοντας ότι θα πήγαινα μαζί τους. Είχα ήδη γίνει σχετικά γνωστός από τις γενικές συνελεύσεις, και ήθελε να με βάλει στα μέλη του κόμματος, να μπαίνω υποψήφιος κλπ... Μου έταζε ρε παιδιά, σε ό,τι θεό πιστεύετε, συμμετοχή σε ερευνητικά προγράμματα, λεφτά από το κόμμα (δηλαδή λεφτά του μαλάκα λαουτζίκου που πληρώνει φόρους), γκόμενες (!) κλπ.
Επειδή όμως την πολιτική τη σέβομαι πολύ περισσότερο απ'ό,τι τη σέβονται αυτά τα υποκείμενα της ΔΑΠ, της ΠΑΣΠ, των ΕΑΑΚ, της ΠΚΣ και δε συμμαζεύεται, αρνήθηκα την προσφορά του. Όταν κάναμε κατάληψη κατά των Προγραμμάτων Σπουδών Επιλογής (δηλαδή κατά της ΜΕΓΑΛΗΣ αρπαχτής και ψηφοθηρικής λαϊκίστικης εκστρατείας του Αρσένη), είχε αποδοθεί σε έναν αγώνα τηλεφωνημάτων, αυτός και οι συν αυτώ, για να ψήσουν τους φοιτητές να λήξουν την κατάληψη (με την πρυτανεία όμως εντελώς ανυποχώρητη - άλλωστε ΔΑΠίτες και ΠΑΣΠίτες τα'χαν κάνει πλακάκια μαζί τους, γιατί μαζί τρώγανε τα λεφτά του κράτους)... Βγαίνει στη συνέλευση βρώμα ότι είχαν πλακώσει στα τηλέφωνα τους πάντες, οπότε ανεβαίνει στο βήμα ένα ατομάκι, ωραίος χαφιές, από το δικό μου τμήμα και έτος, και τα αρνείται όλα... Ε, πάω σπίτι μου και φέρνω την κασσέτα απ'τον τηλεφωνητή μου και τους κάνω ρόμπες.
Έκτοτε, η ΠΑΣΠ και η ΔΑΠ με είχαν ρημάξει στα απειλητικά τηλεφωνήματα. Θα μου σπάσουν έλεγαν τ'αμάξι κλπ κλπ κλπ. Έχω ενδείξεις μάλιστα ότι τα τηλέφωνα όσων φοιτητών και καθηγητών δεν 'συμμορφώνονταν προς τας υποδείξεις' παρακολουθούνταν. Αλλιώς δεν εξηγείται πως πρόσωπα προσκείμενα στους 'κυρίους' Σωτηρόπουλο, Σκιαδά και Χριστοδούλου ήξεραν πράγματα εντελώς προσωπικής φύσεως που είχα συζητήσει από τηλεφώνου με τη μητέρα μου και δεν τα είχα αποκαλύψει σε κανέναν άλλον.
Λυπάμαι που το λέω, αλλά η ΔΑΠ και η ΠΑΣΠ λειτουργούν με τρόπο που παραπέμπει σε ΕΚΟΦ, η ΠΚΣ είναι βλακωδώς κολλημένη και τα ΕΑΑΚ είναι 'αριστεροί' φασίστες. Για τα ΕΑΑΚ θα μιλήσω αργότερα...
-
skullone είσαι ο ήρωάς μου.
Εγώ ποτέ δεν ασχολήθηκα με τα κομματικά, μόνο και μόνο επειδή τα έβρισκα πολύ καταθλιπτικά και τούς θεωρώ όλους κακομοίρηδες!
Γιατί να μην είμαστε όπως στην Αγγλία; Εκεί οι υποψήφιοι για τους φοιτητικούς συλλόγους είναι συνήθως μακριά από κομματικά συμφέροντα και τέτοια, και αυτό που υπόσχονται για να πάρουν ψήφους είναι... περισσότερα πάρτυ και μπύρες!
-
Μέχρι το 1997 απείχα από τα κομματικά. Θεωρούσα πάντοτε τα κομματόσκυλα, είτε είναι συνδικαλιστές σε επαγγελματικούς χώρους είτε σε φοιτητικούς είτε - για όνομα! - σε μαθητικούς, παράσιτα της κοινωνίας που πρέπει να αποβληθούν από αυτήν με τον ίδιο τρόπο όπως βγάζουμε απ'τους σκύλους τα τσιμπούρια. Αυτήν την άποψη την έχω ακόμη και τώρα και δεν πρόκειται να την αλλάξω.
Τέλος πάντων, το καλοκαίρι του 1997 περνά από το θερινό τμήμα της βουλής με ελάχιστους παρόντες (γνωστή στημένη φάση, ουδόλως δημοκρατική) ο ν. 2525/97. Αυτός είχε ορισμένες καλές παροχές (δεν είμαι μηδενιστής), όπως το ολοήμερο σχολείο. Αλλά είχε και τα Προγράμματα Σπουδών Επιλογής...
Προσέξτε να δείτε πώς κορόιδευε τον κόσμο ο Αρσένης μ'αυτό το πράγμα, εκμεταλλευόμενος τον πόθο του γονιού να πάρει το παιδί του ένα πτυχίο - ό,τι πτυχίο και να'ναι, αρκεί να'ναι ένα χαρτί. Και μετά απορούμε γιατί τα πτυχία τα λέμε κωλόχαρτα τώρα πια...
-
Λειτουργούν εντός των πανεπιστημίων, ΧΩΡΙΣ δικά τους κτίρια, εργαστήρια ή υποδομές.
-
Είναι - και καλά - ισότιμα με τα πανεπιστήμια, αλλά: (α) ΔΕΝ έχουν 'το βάρος των επαγγελματικών δικαιωμάτων' (πού είναι το κακό δηλαδή με το δικαίωμα να υπογράφεις μελέτες επί του αντικειμένου σου; Ακόμα δεν μου το έχει εξηγήσει κάποιος από τους υπερμάχους και απολογητές τους...) (β) η εισαγωγή σ'αυτά γίνεται με αίτηση (στα δικά μας πάντως υπήρξαν καταγγελίες ότι οι πρυτάνεις απαιτούσαν σε πολλές περιπτώσεις φακελλάκι), ενώ στα κανονικά ΑΕΙ μέσω των πανελληνίων - ποια ισότητα ευκαιριών; (γ) η συντριπτική πλειοψηφία των εισαχθέντων ήταν - τουλάχιστον για τους 700 (!!!) που έβαλαν οι Σωτηρόπουλος, Σκιαδάς και Χριστοδούλου (σ'ένα πολυτεχνείο που με δυσκολία υποστήριζε τους περίπου 1000 προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς του φοιτητές μέχρι τότε... ) (δ) οι διδάσκοντες στα ΠΣΕ δεν χρειαζόταν να έχουν ούτε καν μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης (απαιτούμενο για να διδάξεις στα ΤΕΙ) (ε) οι σπουδαστές πλήρωναν δίδακτρα.
-
Χρήματα δίνονταν για μισθοδοσίες, γραμματειακή υποστήριξη και αναλώσιμα γραμματείας, ΟΧΙ για εργαστήρια, συγγράμματα κλπ. Αυτά ή θα καλύπτονταν απ'τα δίδακτρα ή (κατά ΚΥΡΙΟ λόγο) από την περικοπή άλλων δαπανών του ΑΕΙ-ξενιστού (διότι τελικά παρασιτικά είναι τα ΠΣΕ, όπως καταλαβαίνετε) ώστε να διευκολυνθούν τα ΠΣΕ.
Για να φτιάξουν τα ΠΣΕ σ'εμάς, οι τότε 'πρυτάνεις' φαίνεται ότι πλαστογράφησαν τα πρακτικά της 60ης συνεδρίασης της Συγκλήτου (έχω και τα δυο πρακτικά στο αρχείο μου - και αυτό που έστειλαν στο ΥΠΕΠΘ λέγοντας ότι η σύγκλητος απεφάνθη υπέρ της δημιουργίας αυτών των ΠΣΕ με αυτά τα τεχνικά δελτία και αυτό που επιβεβαιώνεται από την απομαγνητοφώνηση, στο οποίο συμφωνεί η Σύγκλητος να συζητήσει το θέμα σε άλλη συνεδρίαση.
Ευρισκόμενοι οι φοιτητές προ τετελεσμένου γεγονότος και βλέποντας το ξεπούλημα που είχαν διαπράξει η ΔΑΠ και η ΠΑΣΠ, αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε ως πυρήνα μια ανεξάρτητη παράταξη που προϋπήρχε και να συνασπισθούν σε αυτήν άτομα όλων των πολιτικών χώρων που ήθελαν να ξεβρωμίσει το Πολυτεχνείο και να μπει ένα τέλος στις οικονομικές, φορολογικές και διοικητικές ατασθαλίες. Αυτή ήταν η Ενωτική Πρωτοβουλία, μία ad hoc παράταξη η οποία δημιουργήθηκε για να καταργήσει τα ΠΣΕ, να ρίξει τους συγκεκριμένους πρυτάνεις και να συμβάλει στην επαναφορά της ηρεμίας στο Πολυτεχνείο. Έτσι ξεκίνησε.
-
Προβλήματα της πανεπιστημιακής ζωής