-
Ωραία λοιπόν με τις αυτο-κάλτσες, που μπορούμε να τις βρούμε Αθήνα;;
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Ωραία λοιπόν με τις αυτο-κάλτσες, που μπορούμε να τις βρούμε Αθήνα;;Εγω τις εχω βρει στο βενζιναδικο μου στη Καλλιθεα και στα quick fit στην Αμφιθεας..
-
Είδε κανείς στην Τουρκία το φρενάρισμα του Πεζώ 307 στον παγωμένο αυτοκινητόδρομο???????
-
.
Γνωστός μου εφαρμόζει την εξής πρακτική: Σε κατάβαση ελαφρώς κατηφορικού παγωμένου δρόμου (πατημένου χιονιού) και φορώντας αλυσίδες εμπλέκει την όπισθεν και κάνει την κατάβαση...
Χρησιμοποιεί δλδ την όπισθεν για να περιορίσει την ταχύτητα που αναπτύσσεται λόγω της κατηφόρας...
Το κάνει κανένας άλλος αυτό;
.
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
.Γνωστός μου εφαρμόζει την εξής πρακτική: Σε κατάβαση ελαφρώς κατηφορικού παγωμένου δρόμου (πατημένου χιονιού) και φορώντας αλυσίδες εμπλέκει την όπισθεν και κάνει την κατάβαση...
Χρησιμοποιεί δλδ την όπισθεν για να περιορίσει την ταχύτητα που αναπτύσσεται λόγω της κατηφόρας...
Το κάνει κανένας άλλος αυτό;
.
Αν φοράς αλυσίδες είσαι ΟΚ!!!!! Τι να προσφέρει η όπισθεν????
-
Όχι μόνο τι προσφέρει.. αλλά είναι και εντελώς κουλό! Να συμπλέξεις δεν μπορείς, θα σου σβήσει, ή θα σπάσεις το κιβώτιο, ή θα σπινιάρεις σα τρελός, ή.. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να πατινάρεις για να φρενάρεις, αλλά σε οποιαδήποτε ρεαλιστική κατάσταση, όπου η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει αρκετά λεπτά, πάει ο συμπλέκτης..
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Αυτό που δεν έλαβες υπόψη, είναι ότι τις 'αλυσίδες' δεν θα τις βάλεις από την Αθήνα. Για τον Παρνασσό συνήθως αλυσίδες βάζουμε μετά από την διασταύρωση με την Αγόριανη (αν ερχόμαστε από Αράχοβα), ή στην αφετηρία του 7 (αν ερχόμαστε από Αμφίκλεια και θέλουμε να πάμε στα Κελάρια), δηλαδή μια απόσταση μικρότερη από 10-12 χιλιόμετρα.
Φίλτατε συμφωνώ μαζί σου σε γενικές γραμμές όμως σκέψου οτι πιθανόν να μην πηγαίνουμε όλοι στον Παρνασσό (εκεί πηγαίνει ο τονισμός στη λέξη 'συνήθως').
Αλλά ακόμη και στον Παρνασσό να πηγαίναμε, δέν υπάρχουν μόνο τα Κελάρια........
Σκέψου οτι μερικοί είναι πιθανόν να κάνουμε πάνω απο 300-400 χιλιόμετρα ετησίως σε πάγο.
Αρα τα έχω λάβει όλα υπόψιν μου και προσπαθώ να τα αναφέρω συνολικά διότι αν κάποιος που κάνει τα δικά μου χιλιόμετρα σε πάγο, πάρει τις κάλτσες, ίσως να το μετανοιώσει.
Εξάλλου νομίζω οτι δεν ελέγχουμε εμείς ποιό κομμάτι του δρόμου θα είναι παγωμένο και ποιό όχι, έτσι δεν είναι?
Επίσης δεν βλέπω τον λόγο να κάθομαι να σκέφτομαι κάθε φορά αν θα με βγάλουν και σε αυτήν τη διαδρομή ή θα πέσω σε κανέναν γκρεμό.
Αναφορικά τώρα με τις φθορές που λές οτι γίνονται στα ελαστικά μου απο τη χρήση αλυσίδων, με βάση τη δική μου εμπειρία η φθορές είναι ελάχιστες (περισσότερες φθορές έχω σε 5 γύρους στα Μέγαρα, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία).
Τέλος να ενημερώσω γιατί βλέπω οτι δεν είναι γνωστό, οτι υπάρχουν αλυσίδες που δεν κάνουν ζημιά ούτε στην ανάρτηση αλλά ούτε και στους αισθητήρες των τροχών. Οποιος θέλει να μάθει περισσότερα παρακαλώ με pm, γιατί αρκετή διαφήμιση έχουμε κάνει ήδη........ΥΓ. Δεν είμαι έμπορος ιδιώτης είμαι, για να μην παρεξηγηθώ....
-
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
Χαρηηηη παμε να τις παρουμε ???Και βέβαια Βαγγέλη μου, αρκεί κάποιος να μου πεί διάρκεια ζωής έστω εκτιμώμενη.
-
Ελπίζω να μην εκληφθούν αυτά που έγραψα ως διαφήμιση του συγκεκριμένου προϊόντος, αν και τώρα που το ξαναδιαβάζω, μάλλον κάπως έτσι ακούγεται.
Τέλος, πάντων. Αυτό που θέλω να πω είναι για τις δικές μου ανάγκες, δηλαδή περίπου 120 - 150 χιλιόμετρα ανά χιονοδρομική περίοδο, και με την δική μου εμπειρία από αλυσίδες (και έχω δοκιμάσει από τριχιές και απλές αλυσίδες της λαϊκής, μέχρι spikes spider) το συγκεκριμένο σύστημα με καλύπτει απόλυτα και με έχει βολέψει όσο κανένα άλλο.
Σε κάθε περίπτωση, αν θεωρηθεί από τους συντονιστές ότι το παρών αποτελεί γκρίζα διαφήμιση παρακαλώ να διαγράψουν τα μηνύματα μου σε αυτό το νήμα μια και εγώ δεν μπορώ να το κάνω.
-
Ο χρήστης HARRY999 έγραψε:
Χαρηηηη παμε να τις παρουμε ???
Και βέβαια Βαγγέλη μου, αρκεί κάποιος να μου πεί διάρκεια ζωής έστω εκτιμώμενη.
Και μια και αναφέρθηκες στην εκτιμώμενη διάρκεια ζωής...
(http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=9137&start=45)
Τις Spikes Spider Sport (αυτές που έχουν **και **αλυσίδα) τις είχα εγώ μέχρι που στον 3 χρόνο χρήσης κατά τας γραφάς έσπασε ο ένας πλαστικός βραχίονας και παρέδωσαν το πνεύμα . Ήταν σχετικά εύκολες στην τοποθέτηση, αλλά έπιαναν πολύ χώρο στο πορτ μπαγκάζ, και προκαλούσαν πολλούς κραδασμους, σημαντικά περισσότερους από τις απλές αλυσίδες που χρησιμοποιώ τώρα. Επίσης, με το τιμόνι στριμένο σε φουρκέτες έβρισκαν στους θόλους.
Προχτές τις Spikes (χωρίς αλυσίδα) τις είδα στον Παναγιωταράκο με 500 + Ευρώ ( ), οπότε με συγχωρείτε, αλλά δεν θα (ξανα)πάρω. Για την ώρα ψάχνω απελπισμένα για autosock που να κάνουν σε μέγεθος 225/45/17.
Με χαρά βλέπω πολλά γνωστά nicknames από το snowclub εδώ μέσα...
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Ελπίζω να μην εκληφθούν αυτά που έγραψα ως διαφήμιση του συγκεκριμένου προϊόντος, αν και τώρα που το ξαναδιαβάζω, μάλλον κάπως έτσι ακούγεται.Τέλος, πάντων. Αυτό που θέλω να πω είναι για τις δικές μου ανάγκες, δηλαδή περίπου 120 - 150 χιλιόμετρα ανά χιονοδρομική περίοδο, και με την δική μου εμπειρία από αλυσίδες (και έχω δοκιμάσει από τριχιές και απλές αλυσίδες της λαϊκής, μέχρι spikes spider) το συγκεκριμένο σύστημα με καλύπτει απόλυτα και με έχει βολέψει όσο κανένα άλλο.
Σε κάθε περίπτωση, αν θεωρηθεί από τους συντονιστές ότι το παρών αποτελεί γκρίζα διαφήμιση παρακαλώ να διαγράψουν τα μηνύματα μου σε αυτό το νήμα μια και εγώ δεν μπορώ να το κάνω.
Για ποιο λογο να θεωρηθει διαφημιση???
Τις εμπειριες σου περιεγραψες,οι οποιες ειναι πολυ βοηθητικες για εμας ωστε να παρουμε μια αποφαση....
Ευχαριστω σου λεω εγω...
-
Ο χρήστης HARRY999 έγραψε:
Αυτό που δεν έλαβες υπόψη, είναι ότι τις 'αλυσίδες' δεν θα τις βάλεις από την Αθήνα. Για τον Παρνασσό συνήθως αλυσίδες βάζουμε μετά από την διασταύρωση με την Αγόριανη (αν ερχόμαστε από Αράχοβα), ή στην αφετηρία του 7 (αν ερχόμαστε από Αμφίκλεια και θέλουμε να πάμε στα Κελάρια), δηλαδή μια απόσταση μικρότερη από 10-12 χιλιόμετρα.
Φίλτατε συμφωνώ μαζί σου σε γενικές γραμμές όμως σκέψου οτι πιθανόν να μην πηγαίνουμε όλοι στον Παρνασσό (εκεί πηγαίνει ο τονισμός στη λέξη 'συνήθως').
Αλλά ακόμη και στον Παρνασσό να πηγαίναμε, δέν υπάρχουν μόνο τα Κελάρια........
Σκέψου οτι μερικοί είναι πιθανόν να κάνουμε πάνω απο 300-400 χιλιόμετρα ετησίως σε πάγο.
Αρα τα έχω λάβει όλα υπόψιν μου και προσπαθώ να τα αναφέρω συνολικά διότι αν κάποιος που κάνει τα δικά μου χιλιόμετρα σε πάγο, πάρει τις κάλτσες, ίσως να το μετανοιώσει.
Εξάλλου νομίζω οτι δεν ελέγχουμε εμείς ποιό κομμάτι του δρόμου θα είναι παγωμένο και ποιό όχι, έτσι δεν είναι?
Επίσης δεν βλέπω τον λόγο να κάθομαι να σκέφτομαι κάθε φορά αν θα με βγάλουν και σε αυτήν τη διαδρομή ή θα πέσω σε κανέναν γκρεμό.
Αναφορικά τώρα με τις φθορές που λές οτι γίνονται στα ελαστικά μου απο τη χρήση αλυσίδων, με βάση τη δική μου εμπειρία η φθορές είναι ελάχιστες (περισσότερες φθορές έχω σε 5 γύρους στα Μέγαρα, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία).
Τέλος να ενημερώσω γιατί βλέπω οτι δεν είναι γνωστό, οτι υπάρχουν αλυσίδες που δεν κάνουν ζημιά ούτε στην ανάρτηση αλλά ούτε και στους αισθητήρες των τροχών. Οποιος θέλει να μάθει περισσότερα παρακαλώ με pm, γιατί αρκετή διαφήμιση έχουμε κάνει ήδη........ΥΓ. Δεν είμαι έμπορος ιδιώτης είμαι, για να μην παρεξηγηθώ....
Μήπως σε αυτή την περίπτωση σε συμφέρει να πάρεις χειμερινά ή λάστιχα χιονιού;
-
To ρωτάς???
Αυτονόητο........
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Όχι μόνο τι προσφέρει.. αλλά είναι και εντελώς κουλό! Να συμπλέξεις δεν μπορείς, θα σου σβήσει, ή θα σπάσεις το κιβώτιο, ή θα σπινιάρεις σα τρελός, ή.. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να πατινάρεις για να φρενάρεις, αλλά σε οποιαδήποτε ρεαλιστική κατάσταση, όπου η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει αρκετά λεπτά, πάει ο συμπλέκτης..Αν από λάθος χειρισμό ο κινητήρας γυρίσει ανάποδα, εκτός από το μεγάλο ζόρισμα, στους περισσότερους κινητήρες με ιμάντα χρονισμού πηδάει δόντια ο ιμάντας και θα πάρεις τις βαλβίδες στο χέρι.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Τέλος, πάντων. Αυτό που θέλω να πω είναι για τις δικές μου ανάγκες, δηλαδή περίπου 120 - 150 χιλιόμετρα ανά χιονοδρομική περίοδο, και με την δική μου εμπειρία από αλυσίδες (και έχω δοκιμάσει από τριχιές και απλές αλυσίδες της λαϊκής, μέχρι spikes spider) το συγκεκριμένο σύστημα με καλύπτει απόλυτα και με έχει βολέψει όσο κανένα άλλο.Βάλε ένα χειμερινό λάστιχο (επιδόσεων αν θέλεις και για στεγνή άσφαλτο π.χ. GW3) και δεν θα σε πιάνει κανείς στους χιονισμένους δρόμους. Η επικίνδυνη υπερστροφική συμπεριφορά (μπροστινή κίνηση) με τις αλυσίδες και όλα τα άλλα πρόσθετα, θα είναι παρελθόν.
-
Φιλος και συναδελφος βρισκεται σε διλημμα :αλυσιδες ή χιονολαστιχα?
Το παλικαρι ειναι αγροτικος στα χωρια του Βοιου οπου ο χειμωνας θεωρειται αρκετα βαρυς.Φοραει λαστιχο michelen απλο 15000 χλμ ουτε χρονου,και επειδη τα χωρια που εχει ειναι σε αρκετο υψομετρο εκει που πιανει σχετικα ευκολα χιονι,ειναι αναμεσα στο αναγορασει ειτε ενα καλο χιονολαστιχο(προτεινετε και καποια) ή την λυση των spikes spider(300 ευρω).
Μου ειπε οτι θα κατεφευγε στην λυση του χιονολαστιχου κατευθειαν απλα επειδη δεν θα χρειαστει ματα απο αυτο το χειμωνα χειμερινο λαστιχο σκεφτεται τα spikes και σαν μια καλή και ευκολη λυση για μετεπειτα δυσκολες καταστασεις.Τι λετε? -
Παρατηρώ ότι χρονο με το χρόνο οι τεχνολογίες στα αντιολισθητικά συστήματα βελτιώνονται σημαντικα.
Υπάρχουν διάφορες θεωρείες
ΙΜΟ. Το χιονολάστιχο είναι επένδυση που θα τον βγάλει ασπροπρόσωπο στο 90% των περιπτώσεων, σε ένα 5% των περιπτώσεων μπορεί να χρειαστεί να βάλει αλυσίδες και σε χιονολάστιχο και σε ένα υπόλοιπο 5% των περιπτώσεων κάθεσαι σπίτι στο τζάκι.
Αν τα spikes στην διάσταση του, έχουν όντως 300, τα χιονολάστιχα θα έχουν 500....
Πες του να τα πάρει και ας τα πουλήσει μετά από ένα χρόνο μεταχειρισμένα.
Με τα spikes πρέπει να έχεις προβλέψει από πριν που είναι το δύσκολο σημείο για να τα φορέσεις και καμιά φορά αν περάσει το σημείο που έπρεπε ήδη να τα φορά μπορεί να έχει εκπλήξεις. Επιπλέον, θα έχει κραδασμούς στο τιμόνι και θα πρέπει σε καθημερινή βάση αν κάνει χειμώνα, να είναι βάλε-βγάλε, να λερώνεται κλπ.
Με το χιονολάστιχο οδηγείς πάνω σε μερέντα, ταξιδέυεις άνετα χωρίς τρομακτική φθορά στο στεγνο και όταν φθάνεις στα χιόνια έχεις σημαντικό πεονέκτημα στα δύσκολα σε σχέση με τους ρουβινσόνες με τα ελαστικά ασφάλτου με 20,000 χλμ στην πλάτη. -
Χιονολάστιχα χωρίς δεύτερη σκέψη (αλλά θα έχει και ένα σετάκι φτηνές αλυσίδες στο πορτ μπαγκάζ για την σπάνια περίπτωση που κολλήσει). Και εγώ φέτος θα βάλω στο Bora για τα χιονοδρομικά και τους Βούνους, αλλά δεν έχω ιδέα από λάστιχα. Την έρευνα αγοράς την ανέλαβαν 2 φίλοι από το snowclub και θα τα πάρουμε και οι 3 μαζί για να πετύχουμε και καλύτερη τιμή.
-
Eγώ το χειμώνα φοράω Nokian W και είμαι πολύ ευχαριστημένος
http://www.nokiantyres.com/tyre?id=1036 ... Nokian%20W
-
απο οτι καταλαβα ολοι ειστε υπερ του χιονολαστιχου,εκτος απο την νοκιαν ποια αλλα ειναι καλα χιονολαστιχα?
χρηστο μηπως ειναι καλυτερες οι υφασματινες?για κατι ωρα αναγκης αντι για απλες αλυσιδες?
Τι είναι καλύτερο στον πάγο: αλυσίδες ή λάστιχο ;