-
Και εγώ C4 VTS θα πρότεινα, αλλά αν το παιδί δεν θέλει τι να κάνουμε...
147 και από μένα λοιπόν...
-
Εντάξει είναι η 147 από πλευράς αξιοπιστίας (όχι κορυφαία, αλλά όχι σαν τα παλιά ιταλικά). Μάθε όμως από ιδιοκτήτη της δίλιτρης (όχι από περιοδικά) πόσο καίει για να ξέρεις τι να περιμένεις. Το ίδιο και για τα υπόλοιπα μοντέλα-επιλογές σου.
-
Eδώ απέριψε τα ibiza γιατί παραείναι sportive και εσείς του προτείνετε clio...
Eκτός τόπου και χρόνου...δε ξερω αμα εχεις οδηγησει το αυτοκινητο αυτο αλλα υποθετω πως οχι για να γραφεις 'εκτος τοπου και χρονου'...
το διλιτρο κλιο ειναι ατμοσφαιρικο, δεν εχει σχεση με το στυλ ιμπιζα...
αυτα για να μη φευγω και απο το θεμα... -
η διλιτρη 147 ειναι για μενα ψιλοπεταμα χρηματων...μετριες επιδοσεις,γιατι να μην παρει πχ την 1600?και λιγοτερα λεφτα και το ιδιο ιματζ!
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Eδώ απέριψε τα ibiza γιατί παραείναι sportive και εσείς του προτείνετε clio...
Eκτός τόπου και χρόνου...Με όλο το σεβασμό, το να συγκρίνεις το ibiza με το rs κάνει εσένα να φαντάζεις εκτός τόπου και χρόνου.
Μικρό αυτοκίνητο που θα κινείται και ενδοαστικά, με συγκεκριμένη τιμή, με καλές επιδόσεις και κράτημα ζήτησε ο άνθρωπος να του προτείνουμε, και το rs φάνηκε σε κάποιους από μας το ιδανικό μικρό με επιδόσεις σε αυτά τα χρήματα. Αν το γκολφ, η κορόλα και το μάζντα θεωρούνται μικρά αυτοκίνητα πόλης, τότε μάλλον βλέπουμε κάποια πράγματα διαφορετικά. Αν δε συμφωνείς με το αυτοκίνητο που προτείναμε, δικαίωμά σου, οι χαρακτηρισμοί σου όμως είναι περιττοί.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
fozzie, το φόρουμ alfisti ( -
Αφού ο ίδιος ο ενδιαφερόμενος ζήτησε μέγεθος μικρομεσαίου. Το 'σπορ' έχει να κάνει και με τη ρύθμιση των αναρτήσεων. Δεν έχω οδηγήσει το συγκεκριμένο Clio, αλλά δεν είναι λίγο κούτσουρο σε σχέση με Corolla, Golf;
-
Εμενα δεν με πειραξε ο χαρακτηρισμος 'εκτος τοπου και χρονου' γιατι απλουστατα δεν ισχυει......
Στα υπολοιπα συμφωνω με τον Θοδωρη(Tazz)
-
Εμένα μου αρέσει που έχουμε φτάσει στο σημείο να λέμε 'πολεμικό' ένα αυτοκίνητο με δερμάτινο σαλόνι και κλιματισμό.
To Clio μπορεί να είναι απίστευτα σβέλτο, 'πολεμικό' πάντως δεν είναι με τίποτα. -
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
Στα υπολοιπα συμφωνω με τον Θοδωρη(Tazz)
...κι εσύ λάμπεις, μπάμπη μου
(ποιος είναι ο θοδωρής, βρε βαγγέλη, τάσο με λένε )
-
Το χανω το μυαλουδακι μου που και που μη με παρεξηγεις
Μανοοοο παμε πολεμο ???
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Eδώ απέριψε τα ibiza γιατί παραείναι sportive και εσείς του προτείνετε clio...
Eκτός τόπου και χρόνου...Με όλο το σεβασμό, το να συγκρίνεις το ibiza με το rs κάνει εσένα να φαντάζεις εκτός τόπου και χρόνου.
Μικρό αυτοκίνητο που θα κινείται και ενδοαστικά, με συγκεκριμένη τιμή, με καλές επιδόσεις και κράτημα ζήτησε ο άνθρωπος να του προτείνουμε, και το rs φάνηκε σε κάποιους από μας το ιδανικό μικρό με επιδόσεις σε αυτά τα χρήματα. Αν το γκολφ, η κορόλα και το μάζντα θεωρούνται μικρά αυτοκίνητα πόλης, τότε μάλλον βλέπουμε κάποια πράγματα διαφορετικά. Αν δε συμφωνείς με το αυτοκίνητο που προτείναμε, δικαίωμά σου, οι χαρακτηρισμοί σου όμως είναι περιττοί.
Φίλοι συνφορουμίτες μην μαλώνετε.
Μάλλον ο τίτλος του post είναι παραπλανητικός και σε αυτό ευθύνομαι εγώ. Θα έπρεπε να είναι μικρομεσαίο 2λιτρο με 25000 ευρώ. Για αυτό άλλωστε και τα αυτοκίνητα της επιλογής μου (golf, corolla, 147) ανήκουν στην μικρομεσαία κατηγορία. To clio RS είναι στη μικρή κατηγορία (supermini) αλλα το νέο Clio που έχει μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις όταν βγει σε έκδοση RS θα μπορούσε να αποτελεί επιλογή αφού φλερτάρει σε διαστάσεις με την κατηγορία C όπως γράφουν και οι 4Τ στό τελευταίο τέυχος. -
Δεν μαλωνουμε
Προσθεσε στο θεμα ενα μεσαιο(μετα το μικρο) για να μην πολεμαμε αδικα
-
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
Δεν μαλωνουμεΠροσθεσε στο θεμα ενα μεσαιο(μετα το μικρο) για να μην πολεμαμε αδικα
Done
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Eδώ απέριψε τα ibiza γιατί παραείναι sportive και εσείς του προτείνετε clio...
Eκτός τόπου και χρόνου...Με όλο το σεβασμό, το να συγκρίνεις το ibiza με το rs κάνει εσένα να φαντάζεις εκτός τόπου και χρόνου.
Μικρό αυτοκίνητο που θα κινείται και ενδοαστικά, με συγκεκριμένη τιμή, με καλές επιδόσεις και κράτημα ζήτησε ο άνθρωπος να του προτείνουμε, και το rs φάνηκε σε κάποιους από μας το ιδανικό μικρό με επιδόσεις σε αυτά τα χρήματα. Αν το γκολφ, η κορόλα και το μάζντα θεωρούνται μικρά αυτοκίνητα πόλης, τότε μάλλον βλέπουμε κάποια πράγματα διαφορετικά. Αν δε συμφωνείς με το αυτοκίνητο που προτείναμε, δικαίωμά σου, οι χαρακτηρισμοί σου όμως είναι περιττοί.Σύγκρινα εγώ ibiza με RS???
Εγώ αυτό που είπα είναι ότι ο άνθρωπος θεωρεί σπορ το ibiza και εσείς του προτείνεται clio RS??? Που αν μη τι άλλο, είναι ο ορισμός του μικρού σπορ αυτοκινήτου!!!
Yπάρχει λογική σε αυτό?? -
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Στα υπολοιπα συμφωνω με τον Θοδωρη(Tazz)
...κι εσύ λάμπεις, μπάμπη μου
(ποιος είναι ο θοδωρής, βρε βαγγέλη, τάσο με λένε )
Ξερει ο Βαγγελης τι λεει, απλα εσυ εισαι διχασμενη προσωπικοτητα. Δες κ το fight club κ θα καταλαβεις! Αληθεια, το SLK πως παει;
-
focus II .... 2.0 τα κάνει όλα και είναι πολύ ισοροποιμένο ...
για πιο σπορτιβ .... clio 2.0 (αλλά γαλικό)
-
- Αξιοπιστία-ποιότητα
- Επιδόσεις-κρατήματα
- Χώροι-άνεση
- Εξωτερικές διαστάσεις (πρέπει να ειναι περιορισμένες δηλαδή maximum μήκος περί τα 4.2 μέτρα )
Αντιλαμβάνομαι ότι θέλει αναβάθμιση της ποιότητας κύλισης και της ευκολίας οδήγησης (ροπές) και των εύκολων ρεπρίζ χωρίς υστερίες και με χώρους μικρομεσαίου χωρίς όμως και ιδιαίτερες απαιτήσεις.
Το αξιοπιστία το προσπερνώ, αφενός όλα είναι βελτιωμένα και αφετέρου ο ιάπων είναι μπροστά. Το ποιότητα είναι συζητήσιμο, σε αίσθηση απτής ποιότητας και χλίδας ο ιάπων υστερεί πολύ.
Πρέπει να τα οδηγήσει έστω και σε μικρότερες εκδόσεις για να δει ποιότητα κύλισης, αίσθηση επιδόσεων, αίσθηση τιμονιού οδική συμπεριφορά κλπ.
Σχετικά με το μέγεθος για πόλη οι 10 πόντοι επάνω ή κάτω δεν κάνουν διαφορά 20-30 πόντοι κάνουν. Συνεπώς θα ήμουν λιγότερο αυστηρός με το Focus που σαν δίλιτρο συνδυάζει μάλλον τα πάντα που ζητάς. Αντίστοιχα και προς τα κάτω ας δεις και το νέο Grande Punto αν βγει έγκαιρα με τους καλούς κινητήρες (αν και πάλι το VW GT θα πλεονεκτεί σε χώρους και χλίδα οπότε θα κερδίζει). Το Leon ίσως και αυτό να είναι ενδιαφέρον. Το Mazda και στις 2 του μορφές όντως ξεφεύγει πλέον σε μέγεθος.
Αν το πρόβλημα με το Ibiza είναι ο σπορ χαρακτήρας και όχι οι χώροι μήπως πρέπει να επανεξετάσει όλη την sueprmini κατηγορία.... Δηλαδή είναι κακό να έχει μεγάλες ζάντες και bucket καθίσματα αν οι αναρτήσεις δεν είναι πολύ σφιχτές?..... -
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Εμένα μου αρέσει που έχουμε φτάσει στο σημείο να λέμε 'πολεμικό' ένα αυτοκίνητο με δερμάτινο σαλόνι και κλιματισμό.
To Clio μπορεί να είναι απίστευτα σβέλτο, 'πολεμικό' πάντως δεν είναι με τίποτα.Πέστα γιατί η εποχή μας εχει διαφθείρει τους πάντες!
Μικρομεσαίο 2λιτρο με 25000 ευρώ