Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Άξιζε το Clio τον τίτλο του COTY;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Άξιζε το Clio τον τίτλο του COTY;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 4 / 6
    Περί αυτοκίνησης
    44
    103
    181
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      adis4gr last edited by

      πρωταθλητες κακα τα ψεματα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        bagus last edited by

        Συνυπογραφω

        Καλυτερη και απο τη Citroen θα ελεγα....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • elteo
          elteo last edited by

          Ο χρήστης Bagus έγραψε:
          Συνυπογραφω

          Καλυτερη και απο τη Citroen θα ελεγα....

          Εγκάθετε η Citroen δεν τσιτσιδώνεται.... ....εάν το κάνει κ αυτή τότε να δεις χαρές εδώ μέσα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mousatos last edited by

            Αισθητικά αδιάφορο και ακριβό.
            Θα στοιχημάτιζα ένα καλό τραπέζωμα οτι δεν πρόκειται να πιάσει τις πωλήσεις του προηγούμενου μοντέλου. Οι δεσποινίδες θα στραφούν σε κάτι πιο κομψό.

            Επίσης θεωρώ ανόητο να γίνονται βήματα εμπρός στην παθητική ασφάλεια και ταυτόχρονα πίσω στην ενεργητική(τιμόνι). Αυτά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              funkyreverend last edited by

              Το τιμόνι άλλαξε σε σχέση με το after-lift; Αν όχι, τότε το κακό συνετελέσθη το 2001 και όχι τώρα.

              Εδώ εν τω μεταξύ, κάτι μου βρωμάει. Απορρίπτουμε ΣΟΥΠΕΡΜΙΝΙ (αυτοκίνητα, όχι φούστες ) γιατί δεν έχουν αρκετούς χώρους και πορτ-μπαγκάζ και όταν αυτά μας προσφέρονται, διαμαρτυρόμαστε που μεγαλώνουν οι διαστάσεις. Ψάξτε ΚΑΘΕ thread που εμπλέκεται το Clio II και διαπιστώστε το ιδίοις όμμασι. Αντιθέτως, για το Jazz (το οποίο δεν βάζει σε καμιά περίπτωση φωτιά στο δρόμο και δεν πιστεύω ότι θα έχει ανώτερο τιμόνι ή στήσιμο από πολλά supermini) διατηρούμε όλα τα θετικά σχόλια...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lkar last edited by

                Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                Το τιμόνι άλλαξε σε σχέση με το after-lift; Αν όχι, τότε το κακό συνετελέσθη το 2001 και όχι τώρα.

                Εδώ εν τω μεταξύ, κάτι μου βρωμάει. Απορρίπτουμε ΣΟΥΠΕΡΜΙΝΙ (αυτοκίνητα, όχι φούστες ) γιατί δεν έχουν αρκετούς χώρους και πορτ-μπαγκάζ και όταν αυτά μας προσφέρονται, διαμαρτυρόμαστε που μεγαλώνουν οι διαστάσεις. Ψάξτε ΚΑΘΕ thread που εμπλέκεται το Clio II και διαπιστώστε το ιδίοις όμμασι. Αντιθέτως, για το Jazz (το οποίο δεν βάζει σε καμιά περίπτωση φωτιά στο δρόμο και δεν πιστεύω ότι θα έχει ανώτερο τιμόνι ή στήσιμο από πολλά supermini) διατηρούμε όλα τα θετικά σχόλια...

                Το Jazz όμως είναι μικρότερο από το Clio III, είναι περίπου όσο το Clio II, έχει χώρους... μεσαίου και πορτ μπαγκάζ μικρομεσαίου Το μοναδικό μειονέκτημα είναι η μία και μοναδική έκδοση με απλώς επαρκή κινητήρα, που είναι ότι πρέπει εντός πόλης, μαζί με το CVT φυσικά

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  funkyreverend last edited by

                  Αν δεν ήταν το Jazz (που έχει κερδίσει την εύνοια εδώ στο forum, όπως το mazda3) και όλα αυτά τα είχε το Clio III, θα διαμαρτυρόμασταν γιατί έγινε βανάκι! By the way, supermini δεν σημαίνει ΜΟΝΟ αυτοκίνητο πόλης (δέυτερο οικογενειακό), αλλά και πρώτο αυτοκίνητο νεαρών (ή το επόμενο βήμα μετά τα picanto και σία), άρα η φάση 'πολυμορφικοειδές με αχανή χώρο αποσκευών' δεν είναι και η μοναδική ενδεδειγμένη, όπως πασάρεται πολύ εδώ.

                  Ξαναλέω: Έχω παρατηρήσει ομαδοποίηση γνώμης, του στυλ 'για να το λένε τόσοι στο forum, μάλλον κάτι θα ξέρουν'.

                  Ξαναμαναλέω: Πριν γκρινιάζαμε για τους χώρους (σε κάθε θέμα), παραμερίζοντας την οδική συμπεριφορά και τους κινητήρες, όπως και τις αρκετά καλές τιμές...Τώρα γκρινιάζουμε για τους έξτρα 10κάτι πόντους, λέμε ότι το τιμόνι χάλασε (το οποίο αν χάλασε, αυτό έγινε το 2001 με το facelift, και όχι με το Clio III), οι επιδόσεις έπεσαν (το οποίο ακόμα δεν έχω πειστεί ότι έχει γίνει, με κάτι νούμερα που είδα) και οι τιμές είναι στο Θεό (πράγμα που ακόμα περιμένω ανάλυση αγοράς κατηγορίας από κάποιον).

                  Κάτι που λέω πρώτη φορά: Το Clio III έχει και κάτι diesel εις τας Ευρώπας, που αλλάζουν άρδην τις εντυπώσεις που μπορούν να έχουν ένα κάρο ειδικοί δημοσιογράφοι. Επίσης, όλες οι μεγάλες εταιρείες έχουν βγάλει πολλές φορές αυτοκίνητο της χρονιάς, οπότε το να μην πάρει το Yaris το βραβείο, δεν σημαίνει ότι δεν έπρεπε η Toyota να έχει τέταρτη επιτυχία στο θεσμό.

                  Σημειώνω ότι δεν έχω μπει/οδηγήσει καμιά από τις συμμετοχές του ίσως άχρηστου για μένα διαγωνισμού, απλά σχολιάζω την κριτική που ασκείται. Όσο αξίζει το Clio III το βραβείο, άλλο τόσο θα το αξίζει και η 159, και το Passat και το Yaris και τα υπόλοιπα...Αν πάλι όλη η αρνητική κριτική που δέχεται το Clio III απορρέει από τις μεγάλες προσδοκίες που είχαν όλοι ως διάδοχο του Clio II (ο βασιλιάς της κατηγορίας μέχρι και σχεδόν την αντικατάστασή του), τότε κάποιοι κρίνουν φορώντας γυαλιά (γερμανικά, ιαπωνικά και ιταλικά)...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    emmanoyhl last edited by

                    Δεν ξέρω αν είναι τυπογραφικό λάθος αλλά στην δοκιμή του κλειώ το περιοδικό δίνει θόρυβο γύρο στα 85 με 88 ντισιμπέλ ανάλογα τις συνθήκες!!!! Είναι δυνατό να βουίζει τόσο πολύ και αν ναι τότε μιλάμε για μεγάλη πατάτα!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      funkyreverend last edited by

                      ...δεν ξέρω...το Clio II που έχει αρκετό θόρυβο στις υψηλές ταχύτητες (συγκρινόμενο με το Leon π.χ.), δεν έχει 27 κιλά ηχομόνωσης που έχει το Clio III. Μήπως αυτή η ηχομόνωση κρατάει τον ήχο μέσα στην καμπίνα;;;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        emmanoyhl last edited by

                        Τι να πω δεν ξέρω. Μου έκανε όμως μεγάλη εντύπωση όταν το διάβασα. Με τόσο βάρος και ηχομόνωση θα έπρεπε να έχει το πολύ 75 ντισιμπέλ και όχι 88!!! Περιμένω διόρθωση από το περιοδικό αν είναι λάθος ή αλλαγή στα συμπεράσματα του τεστ!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          manosk last edited by

                          13 decibel δεν είναι σημαντική διαφορά. Τόσο θόρυβο κάνει ένα απλό ανεμιστηράκι υπολογιστή.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            krusenstern last edited by

                            Ο χρήστης manosk έγραψε:
                            13 decibel δεν είναι σημαντική διαφορά. Τόσο θόρυβο κάνει ένα απλό ανεμιστηράκι υπολογιστή.

                            Το decibel, είναι εκθετικό μέγεθος. 13 decibel από μόνα τους, δε λένε τίποτα. Από τα 75 στα 88 όμως, είναι σημαντική η διαφορά. Και, από τα 130 στα 145 ας πούμε, η διαφορά είναι ακούω---->μένω κουφός για πάντα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              funkyreverend last edited by

                              Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                              Το decibel, είναι εκθετικό μέγεθος. 13 decibel από μόνα τους, δε λένε τίποτα. Από τα 75 στα 88 όμως, είναι σημαντική η διαφορά. Και, από τα 130 στα 145 ας πούμε, η διαφορά είναι ακούω---->μένω κουφός για πάντα

                              Σωστός, για αυτό και το 88 είναι μάλλον αδύνατο να συμβαίνει, εκτός και αν βγάλαμε σιγαστήρες, η 3η μας χρησιμεύει για να ξεριζώνουμε σεκόιες και έχουμε αφαιρέσει όλα τα ηχομονωτικά σε απόσταση 5 μέτρων από το αυτοκίνητο!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                georgetabs last edited by

                                Μάλλον το 7Χ έγινε 8Χ και προσέθεσαν 10 ντεσιμπέλια.

                                Εκτός αν την ηχομέτρηση την έκαναν με την πεθερά στο πίσω κάθισμα!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  bagus last edited by

                                  Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                  Συνυπογραφω

                                  Καλυτερη και απο τη Citroen θα ελεγα....

                                  Εγκάθετε η Citroen δεν τσιτσιδώνεται.... ....εάν το κάνει κ αυτή τότε να δεις χαρές εδώ μέσα...

                                  Αν το κανει κ αυτη τοτε ισως αναθεωρησουμε......

                                  Μεχρι τοτε ομως Renault=champion

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nick last edited by

                                    Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                                    Δεν ξέρω αν είναι τυπογραφικό λάθος αλλά στην δοκιμή του κλειώ το περιοδικό δίνει θόρυβο γύρο στα 85 με 88 ντισιμπέλ ανάλογα τις συνθήκες!!!! Είναι δυνατό να βουίζει τόσο πολύ και αν ναι τότε μιλάμε για μεγάλη πατάτα!

                                    τυπογραφικό λάθος

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • elteo
                                      elteo last edited by

                                      Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                                      Αν δεν ήταν το Jazz (που έχει κερδίσει την εύνοια εδώ στο forum, όπως το mazda3) και όλα αυτά τα είχε το Clio III, θα διαμαρτυρόμασταν γιατί έγινε βανάκι! By the way, supermini δεν σημαίνει ΜΟΝΟ αυτοκίνητο πόλης (δέυτερο οικογενειακό), αλλά και πρώτο αυτοκίνητο νεαρών (ή το επόμενο βήμα μετά τα picanto και σία), άρα η φάση 'πολυμορφικοειδές με αχανή χώρο αποσκευών' δεν είναι και η μοναδική ενδεδειγμένη, όπως πασάρεται πολύ εδώ.

                                      Ξαναλέω: Έχω παρατηρήσει ομαδοποίηση γνώμης, του στυλ 'για να το λένε τόσοι στο forum, μάλλον κάτι θα ξέρουν'.

                                      Ξαναμαναλέω: Πριν γκρινιάζαμε για τους χώρους (σε κάθε θέμα), παραμερίζοντας την οδική συμπεριφορά και τους κινητήρες, όπως και τις αρκετά καλές τιμές...Τώρα γκρινιάζουμε για τους έξτρα 10κάτι πόντους, λέμε ότι το τιμόνι χάλασε (το οποίο αν χάλασε, αυτό έγινε το 2001 με το facelift, και όχι με το Clio III), οι επιδόσεις έπεσαν (το οποίο ακόμα δεν έχω πειστεί ότι έχει γίνει, με κάτι νούμερα που είδα) και οι τιμές είναι στο Θεό (πράγμα που ακόμα περιμένω ανάλυση αγοράς κατηγορίας από κάποιον).

                                      Κάτι που λέω πρώτη φορά: Το Clio III έχει και κάτι diesel εις τας Ευρώπας, που αλλάζουν άρδην τις εντυπώσεις που μπορούν να έχουν ένα κάρο ειδικοί δημοσιογράφοι. Επίσης, όλες οι μεγάλες εταιρείες έχουν βγάλει πολλές φορές αυτοκίνητο της χρονιάς, οπότε το να μην πάρει το Yaris το βραβείο, δεν σημαίνει ότι δεν έπρεπε η Toyota να έχει τέταρτη επιτυχία στο θεσμό.

                                      Σημειώνω ότι δεν έχω μπει/οδηγήσει καμιά από τις συμμετοχές του ίσως άχρηστου για μένα διαγωνισμού, απλά σχολιάζω την κριτική που ασκείται. Όσο αξίζει το Clio III το βραβείο, άλλο τόσο θα το αξίζει και η 159, και το Passat και το Yaris και τα υπόλοιπα...Αν πάλι όλη η αρνητική κριτική που δέχεται το Clio III απορρέει από τις μεγάλες προσδοκίες που είχαν όλοι ως διάδοχο του Clio II (ο βασιλιάς της κατηγορίας μέχρι και σχεδόν την αντικατάστασή του), τότε κάποιοι κρίνουν φορώντας γυαλιά (γερμανικά, ιαπωνικά και ιταλικά)...

                                      1. Το Jazz ξεκίνησε εξ αρχής ως βανάκι, το Clio όχι! Για αυτό και η μεγάλη απογοήτευση.

                                      2. Το Jazz ανταποκρίνεται πολύ καλά σε αυτό που κάνει (με μόλις 3,83m μήκος έναντι των ~4m του Clio) και μάλιστα σε παρεμφερείς τιμές έχοντας όμως το ατού των 5 επιπλέον ετών στην εγγύηση και την αποδεδειγμένα καλή αξιοπιστία.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        skullone last edited by

                                        Και την εξυπηρέτηση του Σακαράκη...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nicknt last edited by

                                          Όντως το Jazz είναι πολύ καλό σε αυτό που κάνει, αλλά για τους περισσότερο νεαρούς το Clio μου κάθεται πιο καλά ως μοναδικό αυτοκίνητο.

                                          Πάντως θα συμφωνήσω με τη θέση πως το Clio III δεν είναι τίποτε επαναστατικό, αλλά το ίδιο πάνω κάτω ισχύει και τα υπόλοιπα της ψηφοφορίας... όσο το άξιζε το Clio, τόσο το άξιζε το Yaris κ.ο.κ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • elteo
                                            elteo last edited by

                                            Ο χρήστης skullone έγραψε:
                                            Και την εξυπηρέτηση του Σακαράκη...

                                            Ενώ με την Renault είμαστε μέλι-γάλα. Τους είδα κ αυτούς. Και να μην μιλήσω και για κόστος των σέρβις...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 4 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr