-
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
Το δικό μου αμάξι πόση συμπίεση έχει; 9,6:1;Την 100άρα, που βάζω εγώ, την βάζω για 3 κυρίως λόγους.
- Την αποφυγή πειρακίων
- Την έλλειψη θείου (με ό,τι αυτό συνεπάγεται στις εκπομπές αλλά και στις επικαθίσεις, στις αναθυμιάσεςι που φυλακίζει μέσα του το λιπαντικό κ.τ.λ.)
- Τα διάφορα καθαριστικά.
Οι καινούργιες λένε ότι έχουν μια ένωση που, μέσω χημικών δεσμών με τα μέταλλα, σχηματίζει ένα σκληρό προστατευτικό φιλμ. Σαν πρόσθετα υψηλής πίεσης, που έχουν τα λιπαντικά, ένα πράγμα
Πειράκια έχω με 95άρα πολλά, αλλά μόνο σε μερικά πατήματα του γκαζιού.
Με σειρα ερωτησεως:
- O 1.6 σου εχει 11:1 συμπιεση (I kid you not)!
- Ολες οι βενζινες απο το 2005 ελεω κοινοτικης οδηγιας εχουν θειο λιγοτερο απο 50ppm.
- Τα καθαριστικα δεν εχουν σχεση με τον αριθμο οκτανιων, οποτε υπαρχουν και σε μερικες 95αρες.
Ο καθενας βεβαια κανει οτι επιθυμει με την τσεπη και το αυτοκινητο του. Αλλος βαζει 100αρα βενζινη και αλλος προτιμα να ακουει φαδος,ταραντελες και καντσονετες. Και μαλλον ο δευτερος πρεπει να ετοιμαζεται σιγα σιγα και να αφησει το φορουμ...
-
Ο χρήστης Af9pk έγραψε:
Με σειρα ερωτησεως:- O 1.6 σου εχει 11:1 συμπιεση (I kid you not)!
- Ολες οι βενζινες απο το 2005 ελεω κοινοτικης οδηγιας εχουν θειο λιγοτερο απο 50ppm.
- Τα καθαριστικα δεν εχουν σχεση με τον αριθμο οκτανιων, οποτε υπαρχουν και σε μερικες 95αρες.
Ο καθενας βεβαια κανει οτι επιθυμει με την τσεπη και το αυτοκινητο του. Αλλος βαζει 100αρα βενζινη και αλλος προτιμα να ακουει φαδος,ταραντελες και καντσονετες. Και μαλλον ο δευτερος πρεπει να ετοιμαζεται σιγα σιγα και να αφησει το φορουμ...
Το έχω ακούσει επανειλημμένως αυτό περί 11:1, αλλά δεν μπορούσα να το διασταυρώσω. Επειδή μου φαινότανε τσιμπημένη τιμή, δεν το θεωρούσα έγκυρο. Αλλά αφού το λες και 'συ...
Τα πρόσθετα δεν έχουν καμιά σχέση με τα οκτάνια. Αλλά δεν είμαι σίγουρος αν τα ίδια πρόσθετα τα βάζουν και στις απλές. Νομίζω ότι μόνο η ΕΚΟ βάζει και στην 95άρα και στην 100άρα τα ίδια πρόσθετα.
Επίσης η νέα BP Ultimate έχει κάτω από 10ppm θείο. Αυτό περί χαμηλής περιεκτικότητας ( -
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
GTZ οι διαφορες ειναιι τοσο μικρες στις επιδοσεις που παιζουν στο οριο του σφαλματος και του ανθρωπινου παραγονται πιστευω. Καταλαβαινω οτι τα πραγματοποιησες σε οσο πιο ιδιες συνθηκες γινοταν αλλα ειναι πολυ μικρες για να βγαλουμε καποιο αποτελεσμα.
Στο STi παραξενευομαι που με απλη εχει μεγαλυτερη δυναμη αν και με τη shell(100αρα ειναι αυτη που λες;) εχει μεγαλυτερη ροπη....Οσον αφορα το C4 με συμπιεση 9,6:1: Για την 95αρα που αρχισα να βαζω αντι για 100αρα ημουνα ετοιμος να γραψω χτες αλλα ειπα να τελειωσω το ντεποζιτο που ειχα γεμισει και μετα να γραψω. Λοιπον δεν εχω καμια απολυτως διαφορα σε επιδοσεις ουτε χαμηλα ουτε ψηλα. Δεν το μετρησα κιολας οπως ο GTZ αλλα κανω συνεχεια τις ιδιες διαδρομες και ειμαι 99% σιγουρος οτι οπως τραβαγε και πριν απο χαμηλα και οσα εδινε πριν ψηλα εχει τα ιδια και τωρα. Απο αποψη καταναλωσης ο δεικτης δεν εχει ανανεωθει ακομα μαλλον η τεχει μεινει στα ιδια επιπεδα αν και οσο παω το παταω περισσοτερο οποτε μαλλον δεν εχουμε και καμια διαφορα και εκει. Εκει που παρατηρησα μια μικρη διαφορα ειναι στη θερμοκρασια. Δεν εχω κανα επιπλεον οργανο να την μετρησω και να δω τη διαφορα ΑΛΛΑ με την 100αρα αργουσε λιγο παραπανω να ερθει σε κανονικη θερμοκρασια λειτουργιας. Αυτο με εκνευριζε λιγο και τωρα ειδα οτι με την 95αρα ερχεται λιγο νωριτερα. Απο τη μια αυτο μου αρεσε απο την αλλη αυτο ισως να υποδηλωνει οτι θα δουλευε σε υψηλοτερη θερμοκρασια αν δεν υπηρχε το βεντιλατερ η οτι αυτο δουλευει υπερωριες κτλ. Αρα σε ολα τα αλλα 0 διαφορες και θα κοιταξω λιγο ακομα ποσο γρηγορα ερχεται σε κανονικη θερμοκρασια. Τωρα αν κανενας απο εσας εχει κανα τροπο να ακουει και το βεντιλατερ ειδικα εν κινησει για να δει αν δουλευει παραπανω ας μου τον πει γιατι εγω το ακουω μετα βιας οταν ειμαι και σταματημενος . Αρα θεωρω τον εαυτο μου ευτυχη που διαπιστωσα νωρις οτι το πορτοφολι μου θα μενει πιο γεματο μετα την εξοδο απο το πρατηριο χωρις να χανω σε επιδοσεις... Οσον αφορα τα καθαριστικα και τη συντηρηση των 100αρων βενζινων για αυτα τι να πω.... GTZ η αληθεια ειναι οτι τα Golf εχουν γενικα μια ευαισθησια αλλα ακομα και αυτο με τα 75hp να θελει 100αρα!!!! Ελεος δηλαδη...
Οι διαφορές δεν είναι μικρές για τις συγκεκριμένες ρερπρίζ και ο ανθρώπινος παράγοντας εκμηδενίστηκε διότι το γκάζι πατιέται τέρμα και μάλιστα πολύ πιό πριν μετρήσω το χρόνο μιας απο τις παραπάνω ρερπρίζ,ενω έγιναν στον ίδιο χώρο.
Σε λίγες μέρες θα επαναλάβω τις μετρήσεις... -
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Οι διαφορές δεν είναι μικρές για τις συγκεκριμένες ρερπρίζ και ο ανθρώπινος παράγοντας εκμηδενίστηκε διότι το γκάζι πατιέται τέρμα και μάλιστα πολύ πιό πριν μετρήσω το χρόνο μιας απο τις παραπάνω ρερπρίζ,ενω έγιναν στον ίδιο χώρο.
Σε λίγες μέρες θα επαναλάβω τις μετρήσεις...Που χαθηκες;;;; Προφανως δε θελω να 'σου την πω' αφου ο τροπος που πραγματοποιησες τις μετρησεις ηταν σχεδον επαγγελματικος(ISO.... ) απλως καποιες διαφορες ηταν κατω απο το μισο δευτερολεπτο και γιάυτο το ανεφερα. Πολυ καλη δουλεια παντως.
-
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
Με σειρα ερωτησεως:
- O 1.6 σου εχει 11:1 συμπιεση (I kid you not)!
- Ολες οι βενζινες απο το 2005 ελεω κοινοτικης οδηγιας εχουν θειο λιγοτερο απο 50ppm.
- Τα καθαριστικα δεν εχουν σχεση με τον αριθμο οκτανιων, οποτε υπαρχουν και σε μερικες 95αρες.
Ο καθενας βεβαια κανει οτι επιθυμει με την τσεπη και το αυτοκινητο του. Αλλος βαζει 100αρα βενζινη και αλλος προτιμα να ακουει φαδος,ταραντελες και καντσονετες. Και μαλλον ο δευτερος πρεπει να ετοιμαζεται σιγα σιγα και να αφησει το φορουμ...
Το έχω ακούσει επανειλημμένως αυτό περί 11:1, αλλά δεν μπορούσα να το διασταυρώσω. Επειδή μου φαινότανε τσιμπημένη τιμή, δεν το θεωρούσα έγκυρο. Αλλά αφού το λες και 'συ...
Τα πρόσθετα δεν έχουν καμιά σχέση με τα οκτάνια. Αλλά δεν είμαι σίγουρος αν τα ίδια πρόσθετα τα βάζουν και στις απλές. Νομίζω ότι μόνο η ΕΚΟ βάζει και στην 95άρα και στην 100άρα τα ίδια πρόσθετα.
Επίσης η νέα BP Ultimate έχει κάτω από 10ppm θείο. Αυτό περί χαμηλής περιεκτικότητας (
Για την 'drivemax' της Cyclon, τι έχετε ακούσει;
Κάτι παρόμοιο με τις άλλες, ε;Δημήτρη ίδιο κινητήρα φοράμε, μηχανικό που ρώτησα στην Citroen μου είπε ότι έχω 9,6:1. Τώρα τι να σου πω ...αυτόν πιστεύω εγώ.
(είχε γίνει ένα θέμα εδώ μέσα τι συμπίεση έχουμε στον 1.6 TU για αυτό και ρώτησα)
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Με σειρα ερωτησεως:
- O 1.6 σου εχει 11:1 συμπιεση (I kid you not)!
- Ολες οι βενζινες απο το 2005 ελεω κοινοτικης οδηγιας εχουν θειο λιγοτερο απο 50ppm.
- Τα καθαριστικα δεν εχουν σχεση με τον αριθμο οκτανιων, οποτε υπαρχουν και σε μερικες 95αρες.
Ο καθενας βεβαια κανει οτι επιθυμει με την τσεπη και το αυτοκινητο του. Αλλος βαζει 100αρα βενζινη και αλλος προτιμα να ακουει φαδος,ταραντελες και καντσονετες. Και μαλλον ο δευτερος πρεπει να ετοιμαζεται σιγα σιγα και να αφησει το φορουμ...
Το έχω ακούσει επανειλημμένως αυτό περί 11:1, αλλά δεν μπορούσα να το διασταυρώσω. Επειδή μου φαινότανε τσιμπημένη τιμή, δεν το θεωρούσα έγκυρο. Αλλά αφού το λες και 'συ...
Τα πρόσθετα δεν έχουν καμιά σχέση με τα οκτάνια. Αλλά δεν είμαι σίγουρος αν τα ίδια πρόσθετα τα βάζουν και στις απλές. Νομίζω ότι μόνο η ΕΚΟ βάζει και στην 95άρα και στην 100άρα τα ίδια πρόσθετα.
Επίσης η νέα BP Ultimate έχει κάτω από 10ppm θείο. Αυτό περί χαμηλής περιεκτικότητας (>
Για την 'drivemax' της Cyclon, τι έχετε ακούσει;
Κάτι παρόμοιο με τις άλλες, ε;Δημήτρη ίδιο κινητήρα φοράμε, μηχανικό που ρώτησα στην Citroen μου είπε ότι έχω 9,6:1. Τώρα τι να σου πω ...αυτόν πιστεύω εγώ.
(είχε γίνει ένα θέμα εδώ μέσα τι συμπίεση έχουμε στον 1.6 TU για αυτό και ρώτησα)
Και δε ρωταγες εμενα;;; Οντως μετα απο αρκετα ξενα και ελληνικα tests και στοιχεια για τη μηχανη ολα ελεγαν 9.6:1 εκτος απο μια δοκιμη του Autocar που διαβασα.
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Και δε ρωταγες εμενα;;; Οντως μετα απο αρκετα ξενα και ελληνικα tests και στοιχεια για τη μηχανη ολα ελεγαν 9.6:1 εκτος απο μια δοκιμη του Autocar που διαβασα.Ρε παιδιά!
Ο κατασκευαστής τι λέει; (τι τεστ κι' ιστορίες...)Επαναλαμβάνω : Για την drivemax της Cyclon, έχετε ακούσει τίποτα;
Την έχει δοκιμάσει κανείς; -
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
Και δε ρωταγες εμενα;;; Οντως μετα απο αρκετα ξενα και ελληνικα tests και στοιχεια για τη μηχανη ολα ελεγαν 9.6:1 εκτος απο μια δοκιμη του Autocar που διαβασα.
Ρε παιδιά!
Ο κατασκευαστής τι λέει; (τι τεστ κι' ιστορίες...)Επαναλαμβάνω : Για την drivemax της Cyclon, έχετε ακούσει τίποτα;
Την έχει δοκιμάσει κανείς;Και να θέλαμε με τόσο λίγα πρατήρια που έχει...δεν μπορούμε να την δοκιμάσουμε!
-
ο tu 1.6 16ν με τα 110αλογα του γκρουπ πεζο-σιτροεν εχει 11προς1 συμπιεση που να χτυπατε το ποπο σας κατω μεχρι να ματωσει....
εχετε ακουσει καποιες ερευνες που μιλανε στην ολανδια-σουηδια για αυξημενες φθορες απο τη χρηση σουπερ αμολυβδης σε μπεκ?????
εγω δε το βρισκω απιθανο με τοσα χημικα -
Θα τρελαθω με αυτη τη συμπιεση!!!!!!!!!
-
Και ο 1.6L Ti-VCT του Focus μου έχει 11.0:1 συμπίεση ...Με χρήση 100άρας δεν καταλαβαίνω ιδιαίτερες διαφορές (πέρα από τις ψυχολογικές) απλά θέλω να κάνω και εγώ τις σχετικές μετρήσεις προς επιβεβαίωση
**Μπορούμε να ανοίξουμε μια παρένθεση στο θέμα και να πούμε τι σημαίνει κατά κανόνα αυξημένη/χαμηλή συμπίεση (compression ratio) για ένα κινητήρα? **
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
ο tu 1.6 16ν με τα 110αλογα του γκρουπ πεζο-σιτροεν εχει 11προς1 συμπιεση που να χτυπατε το ποπο σας κατω μεχρι να ματωσει....εχετε ακουσει καποιες ερευνες που μιλανε στην ολανδια-σουηδια για αυξημενες φθορες απο τη χρηση σουπερ αμολυβδης σε μπεκ?????
εγω δε το βρισκω απιθανο με τοσα χημικαΔεν μάτωσε...
Στην Citroen μου το είπαν ο αρχιμηχανικός του σέρβις που το πάω.
-
Αν έχετε 11:1 αξίζει να γεμίζετε με την ακριβή 100άρα, έχετε ή δεν έχετε;
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Που χαθηκες;;;; Προφανως δε θελω να 'σου την πω' αφου ο τροπος που πραγματοποιησες τις μετρησεις ηταν σχεδον επαγγελματικος(ISO.... ) απλως καποιες διαφορες ηταν κατω απο το μισο δευτερολεπτο και γιάυτο το ανεφερα. Πολυ καλη δουλεια παντως..
Που να δείς τις ρερπρίζ της Laguna turbo...
Εκεί μια βελτίωση της τάξεως των 3 δεκάτων του δευτερολέπτου είναι πολύ πιό σημαντική και σημαίνει πολλά περισσότερα που μάλιστα γίνονται αισθητα και στο δρόμο.
Για παράδειγμα με το υπάρχον set up έχω 80-110 με 3η 3,1' και 100-140,100-180 με 5η στα 7,5'και 17,4' αντίστοιχα.Το καλοκαίρι (για να δείς και πόσο επηρεάζονται οι κινητήρες turbo απο τη ζέστη) οι αντίστοιχοι χρόνοι είναι 3,5',8,0' και 18,5' !!!
Εννοείται οτι κι εδώ οι χρονομετρήσεις έγιναν με βιντεοσκόπηση και windows movie maker ! -
kalimera se olous
na rotiso kai ego kati
exo ena ford fusion 1.6
me thn 100 bp den eixa kanena provlima me pirakia. malista exo thn entiposi oti htan poio oikonomiki stis megales diadromes (ektos polis ) pou kano sixna. omos logo tis megalis diaforas sthn timi apofasisa na vazo thn apli ths bp. apotelesma : stis xamiles strofes peirakia. xtipane kamia fora toso polu pou exeis thn entiposi oti tha spasei kati ston kinitira.
yparxei periptosei na ginei kati tetoio ? na pathei zimia o kinitiras?
eyxaristo -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
ο tu 1.6 16ν με τα 110αλογα του γκρουπ πεζο-σιτροεν εχει 11προς1 συμπιεση που να χτυπατε το ποπο σας κατω μεχρι να ματωσει....Peugeot 106
TU5J4 (1,6 16βάλβιδος)......10,8
TU5J2 (1,6 8βάλβιδος)........10,2
TU2J2 (1,3 8βάλβιδος)........10,2Citroen Saxo
TU5JP4 (1,6 16βάλβιδος).......10,8
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
ο tu 1.6 16ν με τα 110αλογα του γκρουπ πεζο-σιτροεν εχει 11προς1 συμπιεση που να χτυπατε το ποπο σας κατω μεχρι να ματωσει....
Peugeot 106
TU5J4 (1,6 16βάλβιδος)......10,8
TU5J2 (1,6 8βάλβιδος)........10,2
TU2J2 (1,3 8βάλβιδος)........10,2Citroen Saxo
TU5JP4 (1,6 16βάλβιδος).......10,8
Ο TU5J4 απεδιδε 120 αλογα και δεν κατασκευαζεται πλεον (δεν υπαρχουν τα 106-saxo). Ο τωρινος 1.6 του 206/307 και C4 εχει συμπιεση 11:1.
Πηγη: Πινακες του Ελληνικου EVO
Και μια που δεν μπορουσα να το παραθεσω online, ο γουγλης εβγαλε τα:
http://www.autolocate.co.uk/newcar/?Der ... ewall=true
http://research.carsguide.news.com.au/n ... GEOT&idx=0
http://www.buyacar.co.uk/technicalSpeci ... 3343.jhtml -
Ο χρήστης Af9pk έγραψε:
ο tu 1.6 16ν με τα 110αλογα του γκρουπ πεζο-σιτροεν εχει 11προς1 συμπιεση που να χτυπατε το ποπο σας κατω μεχρι να ματωσει....
Peugeot 106
TU5J4 (1,6 16βάλβιδος)......10,8
TU5J2 (1,6 8βάλβιδος)........10,2
TU2J2 (1,3 8βάλβιδος)........10,2Citroen Saxo
TU5JP4 (1,6 16βάλβιδος).......10,8
Ο TU5J4 απεδιδε 120 αλογα και δεν κατασκευαζεται πλεον (δεν υπαρχουν τα 106-saxo). Ο τωρινος 1.6 του 206/307 και C4 εχει συμπιεση 11:1.
Πηγη: Πινακες του Ελληνικου EVO
Και μια που δεν μπορουσα να το παραθεσω online, ο γουγλης εβγαλε τα:
http://www.autolocate.co.uk/newcar/?Der ... ewall=true
http://research.carsguide.news.com.au/n ... GEOT&idx=0
http://www.buyacar.co.uk/technicalSpeci ... 3343.jhtml -
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
:-?Tι έπαθες;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
:-?
Tι έπαθες;
Δεν ξερω τι γινεται και αυτο με τρελαινει!!! Ασε που αν εχουμε 11:1 θα παιζουμε με 100αρα μονο μαλλον...
Παραπάνω οκτάνια,ωφελούν;