-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
...Κλαπηκε!!!!!
και μαλιστα οχι μονο απο τη Τatra αλλα και απο τη Skoda!!!...
Πιο συγκεκριμενα το εμπρος μερος ηταν ενα αυτουσιο πρωτοτυπο της Skoda και το πισω ηταν αντιγραφη του Tatra oπως και τα μηχανικα του μερη.Παιδιά διαφωνώ..πέρα από το ότι το συγκεκριμενο VW που το λέει για κάποιο λόγο ΙΙ ενώ είναι το V1, το οποίο μοιάζει εκπληκτικά με την τατρα, ελπίζω να κατανοείτε οτι επρόκειτο για πρωτότυπο (τρία βγήκαν μόνο!) το οποίο ουδεμία σχέση έχει με το VW που βγήκε αρχικά στην παραγωγή με τη μορφή των 30 VW38 και βεβαίως μοιάζουν με σκαραβαίους και όχι με...Tatra. Τα αμαξώματα αυτά κατασκευάστηκαν τσάτρα-πάτρα ( και όχι Τάτρα )και χρησίμευαν για να καλύπτουν μόνο τα πλαίσια όπου παιζόταν όλη η ιστορία. Για τα μηχανικά διαφωνώ, δε, ακόμα περισσότερο, διότι και πάλι ουδεμία σχέση είχαν με τις τάτρες και τις σκόντες. Για την ακρίβεια, ουδεμία σχέση είχαν και με τα αρχικά σχέδια!
Τέλος, το Kdf-wagen, αργότερα VW, είναι η άκρη του παγόβουνου! Είχαν προηγηθεί πολύ νωρίτερα παρόμοια σχέδια (π.χ. NSU, Zuendapp type 12) από τις αρχές του '30. Τα μερσέντια 130Η και 170Η τα ξεχάσαμε; Και αυτά αντιγραφές των Tatra;
Παίδες,
Κοιτώντας το δέντρο χάνουμε το δάσος...
Η μαγκιά του εγχειρήματος δεν ήταν οτι ήταν όμορφο λόγω αντιγραφής του πρωτοτύπου από την σκόντα. Πέρα από τη φάτσα, οι τάτρες κλπ, ήταν αυτοκίνητα πολυτελή τη στιγμή που το ταλαίπωρο το σκαθάρι έπρεπε να στοιχίζει λιγότερα από 1000μάρκα! Ο τύπος αυτός κατάφερε το ακατόρθωτο, σε μιά εποχή που τα πράγματα ήταν 'σφιχτά' για τους πάντες στην Ευρώπη, λίγο με την μηχανοσύνη του και λίγο με τη μηχανορραφία του!! Ο κύριος Πόρσε (ο οποίος κάλλιστα θα μπορούσε να ήταν Έλληνας) ήταν τόσο καλός μηχανικός όσο και καλός διαπραγματευτής, στην ιστορία, όμως, θα μείνει ως ο πατέρας του πιο επιτυχημένου αυτοκινήτου EVER!
Εγώ προσωπικά, συνιστώ σε όποιον θέλει να διάβάσει την ιστορία του σκαραβαίου από τη γέννησή του και μετά και του υπόσχομαι ότι θα βλέπει τα σκαθάρια με διαφορετικό μάτι.
Επειδή πολλές απόψεις ακούγονται από πολλούς, με τις πηγές του ο καθένας, άλλες πιο αξιόπιστες άλλες λιγότερο, προσωπικά σας προτείνω ως reference το βιβλίο του κυρίου Chris Barber με τίτλο 'Birth of the Beetle' που αποτελεί και την πιο ολοκληρωμένη ιστορική εργασία πάνω στην εξέλιξη, προπολεμικά, του σκαθαριού. Αν έχετε μεράκι με τα παλιά αυτοκίνητα, το διαβάσετε και μετά δε νιώσετε την ανάγκη να αναπαλαιώσετε ένα σκαθαράκο, εμένα να μου τρυπήσετε τη μύτη!οκ, μπορει καποιος να ειναι αμετανοητος vwάκιας, αλλα μην τρελαθουμε κι ολας..
οι φωτογραφιες μιλανε μονες τους..
και οπλα αντεγραψαν οι γερμανοι απο τους τσεχους (ΠΧ ΠΑΝΤΣΕΡ) -
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Για την 'τερατώδη' ομορφιά αυτού τι λέτε?
http://www.italiaspeed.com/2005/events/ ... y/117.html
http://www.italiaspeed.com/2004/cars/au ... /1211.htmlΕυτυχώς ακόμα κάποια πράγματα είναι στο απυρόβλητο. Ένα από αυτά είναι και το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Έτσι είναι τα έργα τέχνης φίλε μου... Είναι έτσι φτιαγμένα ώστε δύσκολα να αναγνωρίζονται.
Λίγοι μπορούν να τα εκτιμήσουν... Οι υπόλοιποι τα πυροβολούν... -
Ο χρήστης Spidey_TS έγραψε:
http://alfisti.net/modellhistorie/show_ ... =en&id=495
2000 Sprint
Transmission: Rear Wheel DriveΠίσω κίνηση? Φτού φτού φτού, επικίδνυνο, μακρυά απο μάς. Μπροστοκούνα και ξερό ψωμί
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
οκ, μπορει καποιος να ειναι αμετανοητος vwάκιας, αλλα μην τρελαθουμε κι ολας..
οι φωτογραφιες μιλανε μονες τους..
και οπλα αντεγραψαν οι γερμανοι απο τους τσεχους (ΠΧ ΠΑΝΤΣΕΡ)Ορε σύντεκνε, λέτε και επιμένετε για το πρωτότυπο το οποίο ουδεμία σχέση είχε με τον κανονικό σκάθαρο... το οτι μπορεί (λέμε τώρα ) να είμαι σκληροπυρηνικός σκαθαρόφιλος δεν αλλάζει το γεγονός οτι το V1 (μάλιστα το συγκεκριμένο δεν είχε καν flat-four αλλά δικύλινδρο D60 μοτεράκι) δε βγήκε ποτέ σε παραγωγή. Στις μέρες μας πρώτα σχεδιάζουν το αμάξωμα και μετά το υπόλοιπο αυτοκίνητο, εκείνη την εποχή, όμως, τους απασχολούσε κυρίως το πλαίσιο και στο αμάξωμα έφταναν πολύ αργότερα (αν έφταναν και ποτέ_μην ξεχνάμε οτι πολλά αυτοκίνητα μικρών εταιριών τότε έβγαιναν αποκλειστικά με coachbuilt αμαξώματα).
Αν δεις τα επόμενα πρωτότυπα, από το V3/3, τα V303, τα W30 και αργότερα τα VW38 νομίζω οτι φαίνεται καθαρά το πως διαφοροποιήθηκαν. Τι σχέση έχει το πρώτο πραγματικό σκαθάρι παραγωγής που βγήκε μετά τον πόλεμο με τις Tatra-Skoda; Δε μοιάζει ούτε κατά διάνοια!
Εντάξει, λοιπόν, για να μη μου φωνάζετε κιόλας, παραδέχομαι οτι το V1 μοιάζει 'ύποπτα' με την Tatra, όμως, ήταν testbed και όχι αυτοκίνητο ρε παιδιά...Για τα όπλα δεν έχω άποψη (και το panzer του Porsche ήταν, όπως, όμως και τα tiger και royal tiger που έχουν μια ιστορία από τις αρχές του αιώνα με την υβριδική Lohner-Porsche...).
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Για τα όπλα δεν έχω άποψη (και το panzer του Porsche ήταν, όπως, όμως και τα tiger και royal tiger που έχουν μια ιστορία από τις αρχές του αιώνα με την υβριδική Lohner-Porsche...).δεν ειναι κακο να μην ξερεις κατι...κακο ειναι να μην το παραδεχεσαι.
τα panzer ητανε επισης του πορσε?
χεχε, συμφωνω. οσο ητανε και το beetleενα πολυ προχειρο λινκ στο wikipedia...
http://en.wikipedia.org/wiki/LT-38 -
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
Για τα όπλα δεν έχω άποψη
δεν ειναι κακο να μην ξερεις κατι...κακο ειναι να μην το παραδεχεσαι.
τα panzer ητανε επισης του πορσε?
χεχε, συμφωνω. οσο ητανε και το beetleΕνδιαφέρον λινκ. Προσωπικά, δε με ενδιέφεραν ποτέ τα όπλα παντώς τύπου και γιαυτό και δήλωσα εξάρχής οτι δεν έχω άποψη. Και προφανώς έκανα λάθος και το μπέρδεψα με κάποιο άλλο τανκ (το ferdinand?).
Όσο αφορά το vw λυπάμαι πολύ που δε με πιστεύεις (και τα μάτια σου δλδ, αν δεις τα πρωτότυπα που αναφέρω και διαβάσεις το reference που προτείνω)...
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
ενα πολυ προχειρο λινκ στο wikipedia...
http://en.wikipedia.org/wiki/LT-38
η skoda παιδες δεν φτιαχνει μονο fabia..και ενα λινκ για περισσοτερες λεπτομερειες
http://www.skoda.cz/uvod.asp?Q85A=C0J2P1
(Με κλικ στο αγγλικο σημαιακι και ακομα ενα στο Products )
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Όσο αφορά το vw λυπάμαι πολύ που δε με πιστεύεις (και τα μάτια σου δλδ, αν δεις τα πρωτότυπα που αναφέρω και διαβάσεις το reference που προτείνω)...Φιλε D-Jet δεν τιθεται θεμα οτι δε σε πιστευουμε.
Απλα γεγονοτα παραθετουμε.
Εν πασει περιπτωσει και μονο το γεγονος οτι η ιδια η VW *παραδεχτηκε *το γεγονος αυτο γιαυτο και πληρωσε αποζημιωση νομιζω οτι λεει πολλα.Στο τελος τελος αυτο δεν εχει να κανει ουτε με την αξιοπιστια του σκαθαριου ουτε με την οποια μηχανολογικη καταρτιση ή ευφι'ι'α αν θες του Dr.Porsche.
Εχει να κανει με τη γεννηση του σκαθαριου ειδικοτερα αλλα και της vw γενικοτερα η οποια εγινε κατω απο πολυ περιεργες (ανωμαλες θα ηταν πιο δοκιμος ορος) συνθηκες.....
-
Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:
Φιλε D-Jet δεν τιθεται θεμα οτι δε σε πιστευουμε.
Απλα γεγονοτα παραθετουμε.
Εν πασει περιπτωσει και μονο το γεγονος οτι η ιδια η VW *παραδεχτηκε *το γεγονος αυτο γιαυτο και πληρωσε αποζημιωση νομιζω οτι λεει πολλα.Αν έγινε έτσι, πάω πάσο. Ίσως να φταίει το γεγονός οτι όταν με ενδιαφέρει κάτι δεν περιμένω από περιοδικά η websites για να ενημερωθώ και συνήθως αγοράζω σχετικά βιβλία. Τώρα, αν είναι όλοι οι συγγραφείς πολωμένοι και δεν αναφέρουν αυτή τη μικρή 'λεπτομέρεια', δεν το ξέρω... Από την άλλη, το να βγαίνει κανείς και να λεει οτι ένα αυτοκίνητο το οποίο εξελίχθηκε 15 χρόνια (!), δοκιμάστηκε στις χειρότερες καταστάσεις πολέμου, υπέστη ούτε λίγο ούτε πολύ 78000 αλλάγές (!) (μόνο ένα εξάρτημα έμεινε το ίδιο:quiz) και δούλεψαν πάνω σε αυτό περισσότεροι από 500000 άνθρωποι κατά τη διάρκεια της ζωής του οτι είναι μια κακή αντιγραφή ενός αυτοκίνητου που καλά καλά δεν βγήκε σε μαζική παραγωγή, από έναν άνθρωπο που έχει το μεγαλύτερο, ίσως, αριθμό πατεντών στην Γερμανία (ο Porsche δεν είναι κανονικός Δρ., είναι Dr.Ing.H.C) μου φαίνεται...'κάπως'.
Και πάλι δε μου απαντάτε στο ερώτημα, τι ακριβώς σχέση έχει αισθητικά η τατρα-σκόντα ΚΑΙ ΤΟ V1 με το τελικό σχήμα του σκαθαριού; Πολύ περισσότερο μηχανικά....BTW Ο Porsche, δεν είχε καμία σχέση με τη VW ως εταιρία αφού μέχρι στα χρόνια τα δικά του το VW ήταν επίθετο και όχι επωνυμία...
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
http://alfisti.net/modellhistorie/show_ ... =en&id=495
2000 Sprint
Transmission: Rear Wheel DriveÐßóù êßíçóç? Öôïý öôïý öôïý, åðéêßäíõíï, ìáêñõÜ áðï ìÜò. Ìðñïóôïêïýíá êáé îåñü øùìß
Êáìßá ó÷Ýóç...
Ç ðßóù êßíçóç ôçò Alfa Þôáí ðïëý ãëõêéÜ êáé éóïññïðçìÝíç (óáí ôï mx-5 Ýíá ðñÜãìá) , óõíÞèùò ç ðéï ìåëåôçìÝíç ðáãêïóìßùò (ç ðñþôç ðïõ Ýâáëå óå áìÜîé ðáñáãùãÞò ôï êéâþôéï ðßóù áêïëïõèïýìåíç áðü Porsche-Jaguar-Aston Martin) , åíßïôå ç êïñõöáßá ðáãêïóìßùò (SZ/RZ) ìå ìéêñÝò äõóÜñåóôåò åîáéñÝóåéò (Montreal).
-
Με συγχωρεις skullone αλλα δεν ειναι ακριβως ετσι:
Το σχεδιο του σκαραβαιου δεν χρησιμοποιηθηκε ως λαφυρο.Κλαπηκε!!!!!
και μαλιστα οχι μονο απο τη Τatra αλλα και απο τη Skoda!!!
Πιο συγκεκριμενα το εμπρος μερος ηταν ενα αυτουσιο πρωτοτυπο της Skoda και το πισω ηταν αντιγραφη του Tatra oπως και τα μηχανικα του μερη.
Απλα μετα τον πολεμο η VW αναγνωρισε την κλοπη και αναγκαστηκε να πληρωσει το κρατος της Τσεχοσλοβακιας στο οποιο ανηκαν πλεον οι δυο εταιρειες μετα την κρατικοποιηση τους ενα μεγαλο ποσον ως αποζημιωση για την κλοπη
Φράσεις του τύπου 'κλάπηκε', 'αντίγραφα' και τα λοιπά, μόνο δογματισμό έχουν να προσφέρουν... Δογματισμό ο οποίος μάλιστα έχει να κάνει με ένα κατασκεύασμα αποδεδειγμένα μετριότατο -αν όχι απιτυχημένο- σχεδιαστικά. Πόσο ανόητος θα πρέπει να είναι κάποιος ώστε να κλέψει κάτι, να το αντιγράψει και να δημιουργήσει το.......Σκαραβαίο...
Οι Γερμανικές στρατιωτικές αρχές απαγόρευσαν στους στρατιωτικούς να οδηγούν το Tatra T87 διότι απεδείχθη ανασφαλές και προκαλούσε πολλά ατυχήματα. Το εμπρός τμήμα ανασηκωνόταν στις υψηλές ταχύτητες.
Όπως πολύ σωστά είπε ο D-Jet όλοι ξαχνάτε το Mercedes-Benz Typ130 όταν αναφέρεστε σε πισομήχανα πισωκίνητα...
Ακόμη όμως κι αν αγνοήσουμε το παραπάνω, θα πρέπει να είμαστε σε θέση να διαχωρίζουμε τις έννοιες 'αντιγράφω στεγνά μια τεχνική' και 'ακολουθώ μια τεχνική φιλοσοφία'. Εάν δεν είμαστε σε θέση να το κάνουμε αυτό, τότε περιμένω από όλους να γράψουν πως ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ LANCIA LAMBDA ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΣ ΑΥΤΗΣ.
Επίσης υπήρχε ένα ρητό στους παλιούς μηχανικούς αεροσκαφών που έλεγε το εξής: 'Υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν να σχεδιάσουν ένα εξάρτημα που να ζυγίζει 100 γραμμάρια και το οποίο ο κάθε ανόητος μπορεί να το σχεδιάσει να ζυγίζει 200 γραμμάρια'. Ο νοών νοήτω...
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
...Συμφωνώ σχεδόν σε όλα (εκτός από το ότι ο Σκαραβαίος είναι μετριότατος... αυτό έλλειπε! Σε ένδειξη διαμαρτυρίας μάλιστα, αλλάζω το avatar μου σε σκαθάρι για να το βλέπετε κάθε φορά που θα κάνω post και να μάθετε! )
Καλή συνέχεια, σύντροφοι! -
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
FORD SCORPIOΕμένα το συγκεκριμένο Scorpio μου ασκεί μια κάποια γοητεία πάντως. Ακόμα και δέκα χρόνια μετά αν δω κάποιο παρκαρισμένο τρέχω να το θαυμάσω από κοντά.
-
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
Επίσης υπήρχε ένα ρητό στους παλιούς μηχανικούς αεροσκαφών που έλεγε το εξής: 'Υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν να σχεδιάσουν ένα εξάρτημα που να ζυγίζει 100 γραμμάρια και το οποίο ο κάθε ανόητος μπορεί να το σχεδιάσει να ζυγίζει 200 γραμμάρια'. Ο νοών νοήτω...
καπου ειχα διαβασει οτι αυτο το ελεγε κι ο πρωτομαστορας της Ducati... γι' αυτο και εχει φτασει εκει που εχει φτασει. να κοντραρει (και να κερδιζει) τα ιαπωνικα μεγαθηρια...
ο ιταλος οταν θελει κανει θαυματα. το θεμα ειναι οτι οσο περναει ο καιρος ολο και λιγοτερο 'θελει'....
Ή όλο και περισσότερο είναι αναγκασμένος να επιδιώξει την 'perceived' ποιότητα για λόγους μάρκετινγκ.
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Επίσης υπήρχε ένα ρητό στους παλιούς μηχανικούς αεροσκαφών που έλεγε το εξής: 'Υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν να σχεδιάσουν ένα εξάρτημα που να ζυγίζει 100 γραμμάρια και το οποίο ο κάθε ανόητος μπορεί να το σχεδιάσει να ζυγίζει 200 γραμμάρια'. Ο νοών νοήτω...
οι νέοι Ιταλοί μηχανικοί πάντως τα φτιάχνουν 1.600 κιλά
-
Ας είναι καλά η προπαγάνδα υπέρ του 'perceived quality'.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Ας είναι καλά η προπαγάνδα υπέρ του 'perceived quality'.άρα καλύτερο marketing δεν θα βλάπτε
όταν έχεις Γερμανό αφεντικό τι περιμένεις;
-
Δεν κατάλαβες... Τόσα χρόνια οι γερμαναράδες ήταν (με κάτι 'αξιόπιστα' έντυπα τύπου AMS και Auto Bild) που μας έπρηζαν για το πόσο βαρύ πρέπει να'ναι τ'αμάξι. Αλήθεια, γιατί κανείς δεν παραπονιέται για το Α6 που ξεπερνάει χαλαρά τα 1600 κιλά;
Ήταν ελαφριές οι Alfa, ΕΣΕΙΣ οι γερμανόφιλοι τις βρίζατε γιατί δεν είχαν... ποιότητα. Τώρα που βάρυναν για να σας ικανοποιήσουν, πάλι τις βρίζετε γιατί είναι βαριές. Ε, από κάποιο σημείο κι έπειτα, το παίρνει κανείς απόφαση και παύει να σας δίνει σημασία, γιατί ό,τι κι αν γίνει, εσείς πάντα θα γκρινιάζετε, μόνο και μόνο γιατί σιχαίνεστε την Alfa Romeo και θα βρίσκετε πάντα ένα λόγο για να τις βγάζετε άχρηστες.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Δεν κατάλαβες... Τόσα χρόνια οι γερμαναράδες ήταν (με κάτι 'αξιόπιστα' έντυπα τύπου AMS και Auto Bild) που μας έπρηζαν για το πόσο βαρύ πρέπει να'ναι τ'αμάξι. Αλήθεια, γιατί κανείς δεν παραπονιέται για το Α6 που ξεπερνάει χαλαρά τα 1600 κιλά;Η κάθε χώρα έχει τα δικά της 'αξιόπιστα' έντυπα...
Ήταν ελαφριές οι Alfa, ΕΣΕΙΣ οι γερμανόφιλοι τις βρίζατε γιατί δεν είχαν... ποιότητα. Τώρα που βάρυναν για να σας ικανοποιήσουν, πάλι τις βρίζετε γιατί είναι βαριές. Ε, από κάποιο σημείο κι έπειτα, το παίρνει κανείς απόφαση και παύει να σας δίνει σημασία, γιατί ό,τι κι αν γίνει, εσείς πάντα θα γκρινιάζετε, μόνο και μόνο γιατί σιχαίνεστε την Alfa Romeo και θα βρίσκετε πάντα ένα λόγο για να τις βγάζετε άχρηστες.
Ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σου λόγια!
Η Alfa-Romeo έχει βγάλει από αριστουργήματα μέχρι πατάτες... όπως και η VW και η Skoda και η ΜΒ και όλοι οι άλλοι... Ξέρεις τι πιστεύω όμως; Αν σου αρέσει πραγματικά η αυτοκίνηση δε μπορεί να είσαι ούτε γερμανόφιλος ούτε ιταλόφιλος ούτε τίποτα παρά Αυτοκινητόφιλος. Αν δεν το θέλεις έτσι και επιμένεις οτι υπάρχουν κάποιοι αμετανόητοι γερμανόφιλοι, τότε ναι, θα ήταν πιο γκρινιάρηδες (το αποδέχομαι διότι στα γερμανικά αυτοκίνητα πάντοτε κάτι έλλειπε!) αλλά εσείς οι αμετανόητοι ιταλόφιλοι θα είσασταν οι πιο φανατισμένοι και δεν είναι καλό αυτό...
Εμένα πάντως μαρέσει το ίδιο μια κλασσική MB W111 coupe με τη giulietta βλέποντας στο κάθε ένα την ιδιαιτερότητά του και την αξία του. Εσύ, μπορείς να σ'αρέσουν και τα δυο; -
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Δεν κατάλαβες... Τόσα χρόνια οι γερμαναράδες ήταν (με κάτι 'αξιόπιστα' έντυπα τύπου AMS και Auto Bild) που μας έπρηζαν για το πόσο βαρύ πρέπει να'ναι τ'αμάξι. Αλήθεια, γιατί κανείς δεν παραπονιέται για το Α6 που ξεπερνάει χαλαρά τα 1600 κιλά;Ήταν ελαφριές οι Alfa, ΕΣΕΙΣ οι γερμανόφιλοι τις βρίζατε γιατί δεν είχαν... ποιότητα. Τώρα που βάρυναν για να σας ικανοποιήσουν, πάλι τις βρίζετε γιατί είναι βαριές. Ε, από κάποιο σημείο κι έπειτα, το παίρνει κανείς απόφαση και παύει να σας δίνει σημασία, γιατί ό,τι κι αν γίνει, εσείς πάντα θα γκρινιάζετε, μόνο και μόνο γιατί σιχαίνεστε την Alfa Romeo και θα βρίσκετε πάντα ένα λόγο για να τις βγάζετε άχρηστες.
έγινα και γερμανόφιλος τώρα; καλό κι αυτό
ποιοι είναι το 'ΕΣΕΙΣ';
FYI, το Α6 με 4,92 μήκος και V6 κινητήρα 2.400κ.εκ. ζυγίζει 1525 κιλά
προσωπικά εμένα δεν με ικανοποίηση καθόλου το βάρος και το κατακρίνω συνέχεια, ειδικά οταν δεν υπάρχει επαρκή ισχύς. Σίγουρα δεν μ'αρέσουν ούτε τα περίπου 1.400 κιλά του δικού μου, αλλά υπάρχει ικανή ιπποδύναμη.
Design Disasters...