-
Κ εγω πιστευω οτι οι παραπανω προσεγγιζουν καλυτερα την πραγματικοτητα.....
-
Οι μετρήσεις του Autocar είναι πέρα για πέρα πραγματικές, τα παιδιά του fiestaSToc.com τις έχουν επιβεβαιώσει σε dragsterάδηκη άσφατο!!!
Πιστεύω πάντως ότι η συζήτηση περι επιδόσεων του ST στην ευθεία αδικεί τον όλο χαρακτήρα του αυτοκινήτου το οποίο μόνο για κοντρες δεν έχει στηθεί.
Μιχάλη, απορώ πραγματικά πως προτιμάς το κολτ!
Είναι πραγματικά ένα έκτρωμα, μπροστα στο ST. Μπλιαχ!!! -
Ο χρήστης fiestapower έγραψε:
Λοιπόν επειδή και εγώ ως κάτοχος ST το έχω ψάξει πολύ, πρόσεξε:
Το αγγλικό ST, με τις 17άρες και χωρίς ESP & Antispin, είναι αισθητά πιο γρήγορο από το 'δικό μας' που δοκιμάσαν τα ελληνικά περιοδικά.
...........
- Το ελληνικό έχει με 2α κόφτη (7200rpm) 96 km/h, με αποτέλεσμα να χρειάζεται τρίτη, ενώ το αγγλικό πιάνει τα 60mph με 2α (λόγω 17'')
-
Τα 60mph είναι 96kph. Και το 'ελληνικό' τα πιάνει με 2α.
-
Τι σχέση έχουν οι ζάντες; Οι τροχοί την ίδια εξωτερική διάμετρο έχουν είτε φοράς 16' είτε 17'. Απλά είναι πιο χαμηλό το προφίλ με 17'.
-
-
Ο χρήστης Thevoice έγραψε:
Λοιπόν επειδή και εγώ ως κάτοχος ST το έχω ψάξει πολύ, πρόσεξε:
Το αγγλικό ST, με τις 17άρες και χωρίς ESP & Antispin, είναι αισθητά πιο γρήγορο από το 'δικό μας' που δοκιμάσαν τα ελληνικά περιοδικά.
...........
- Το ελληνικό έχει με 2α κόφτη (7200rpm) 96 km/h, με αποτέλεσμα να χρειάζεται τρίτη, ενώ το αγγλικό πιάνει τα 60mph με 2α (λόγω 17'')
-
Τα 60mph είναι 96kph. Και το 'ελληνικό' τα πιάνει με 2α.
-
Τι σχέση έχουν οι ζάντες; Οι τροχοί την ίδια εξωτερική διάμετρο έχουν είτε φοράς 16' είτε 17'. Απλά είναι πιο χαμηλό το προφίλ με 17'.
Λάθος και στα δύο.
1)Το ελληνικό πιάνει 95,5κμ/ώρα με 2α, το αγγλικό 97κμ/ώρα με δευτέρα. 60μίλια = 67 χλμ.
2)Το ελληνικό φοραει 195/45/16 και το αγγλικό 205/40/17, έχει δηλαδή συνολικά μεγαλύτερο βήμα. -
Ο χρήστης fiestapower έγραψε:
Λοιπόν επειδή και εγώ ως κάτοχος ST το έχω ψάξει πολύ, πρόσεξε:
Το αγγλικό ST, με τις 17άρες και χωρίς ESP & Antispin, είναι αισθητά πιο γρήγορο από το 'δικό μας' που δοκιμάσαν τα ελληνικά περιοδικά.
...........
- Το ελληνικό έχει με 2α κόφτη (7200rpm) 96 km/h, με αποτέλεσμα να χρειάζεται τρίτη, ενώ το αγγλικό πιάνει τα 60mph με 2α (λόγω 17'')
-
Τα 60mph είναι 96kph. Και το 'ελληνικό' τα πιάνει με 2α.
-
Τι σχέση έχουν οι ζάντες; Οι τροχοί την ίδια εξωτερική διάμετρο έχουν είτε φοράς 16' είτε 17'. Απλά είναι πιο χαμηλό το προφίλ με 17'.
Λάθος και στα δύο.
1)Το ελληνικό πιάνει 95,5κμ/ώρα με 2α, το αγγλικό 97κμ/ώρα με δευτέρα. 60μίλια = 67 χλμ.
2)Το ελληνικό φοραει 195/45/16 και το αγγλικό 205/40/17, έχει δηλαδή συνολικά μεγαλύτερο βήμα.-
Οι αγγλικές μετρήσεις 0-60 mph μεταφράζονται σε 0-96 χλμ/ώρα. 60x1.6=96. Αν θέλει 3η για 0.5 χλμ/ώρα...
-
Μεγαλύτερο βήμα (κατά 2.4% - ο υπολογισμός γίνεται εύκολα εδώ http://www.miata.net/garage/tirecalcold.html ) σημαίνει χειρότερη επιτάχυνση (και μεγαλύτερη θεωρητική τελική), όχι καλύτερη.
-
-
ευαγγελε βαλε τον κλιουμποδεινοσαυρο!!!!
-
Το Ευαγγελε μαλλον προς εμενα πηγαινε οποτε απαντω
-Προς το παρον μονο avatar καθως δεν το εχω παρει ακομα.Ηθελα η αδεια και οι πινακιδες να ειναι του 2006 βλεπεις......
-
αντε αντε μας πετανε αυτες τις διχρωμιες και νομιζουν οτι κομπλαρουμε!
-
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
ωραιο το γκαβλακι σου........εεεεεεεε σορρυ το αυτοκινητακι σου θελω να πω...Που να το οδηγήσεις κιόλας...
Γιώργο (fiestapower) εμένα γενικά σε όλα τα πράγματα μου αρέσουν οι καινοτομίες. Τα σχέδια του αυτοκινήτου δεν θα μπορούσαν να ξεφύγουν από αυτόν τον κανόνα. Το fiesta δεν είναι άσχημο σε καμμία περίπτωση, αλλά σαν σχήμα είναι κάτι το συνηθισμένο. Το CZT όμως μόλις το δεις κολλάει το βλέμμα σου. Έχει κάτι το φρέσκο, το καιινούριο...
-
... Το 'καγκουρεμένο απ'τη μάνα του'...
Αν και κάποιος πρέπει να του πει κάτι του Γιώργου για τη μπροστινή πινακίδα με τα αυτοκόλλητα. Είναι κάπως...
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
... Το 'καγκουρεμένο απ'τη μάνα του'...Αν και κάποιος πρέπει να του πει κάτι του Γιώργου για τη μπροστινή πινακίδα με τα αυτοκόλλητα. Είναι κάπως...
Γιατί το λες καγκουρεμένο?
-
Γιατί είναι σαν κοντή κλούβα μήπως; Έλεος πια με την 'πολυμορφική' αισθητική, δεν αντέχω πια!
Υ.Γ. Υπόψιν ότι μιλάω για το Colt.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Γιατί είναι σαν κοντή κλούβα μήπως; Έλεος πια με την 'πολυμορφική' αισθητική, δεν αντέχω πια!Υ.Γ. Υπόψιν ότι μιλάω για το Colt.
Νόμιζα ότι μιλούσες για το ST αλλά και πάλι διαφωνώ ότι είναι καγκουρεμένο. Άσχημο το δέχομαι, καγκουρεμένο όμως όχι..
-
Κανών: η εργοστασιακή καγκουριά δεν είναι καγκουριά.
Εξαιρούνται:
- τα ΗΠΑμερικάνικα.
- τα αυτοκίνητα της Daewoo με σηματάκι Chevrolet.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Κανών: η εργοστασιακή καγκουριά δεν είναι καγκουριά.ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΟΥ ΔΕ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΣΚΟΙΝΙ!
-
Επίσης:
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Επίσης:Μάνο σε εγκαλώ εις την τάξην. Κοινώς σοβαρέψου.
Ford Fiesta ST 2.0