-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Êáé ôá 2 öïñÜíå ôïí TFSi.
Íáé ñå êïýêëå áëëÜ îÝ÷áóåò ...ôçí Alfa!!!
Ìå ôçí 2.2. Ç 3.2 ðáßæåé óå Üëëç êáôçãïñßá.
Σορυ μεγάλε αλλά ήρθε η ώρα να την κάνω σιγά-σιγά.
Αύριο λοιπόν ή σήμερα το βράδυ στη Γλυφάδα , στο ...Mercedes (φτου κακα!!!) -
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Αυτό σημαίνει ότι δεν θες (ή δεν μπορείς) να απαντήσεις?
Babbis το Α4 DTM edition (premium enough?) γιατί δεν συγκρίνεται με την 159 2.2?
Το Α4 DTM edition ποιο είναι; Εκείνο που κόστιζε γύρω στα 50 χιλιάρικα;
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Αυτό σημαίνει ότι δεν θες (ή δεν μπορείς) να απαντήσεις?
Babbis το Α4 DTM edition (premium enough?) γιατί δεν συγκρίνεται με την 159 2.2?
Το Α4 DTM edition ποιο είναι; Εκείνο που κόστιζε γύρω στα 50 χιλιάρικα;
EDIT: Νόμιζα ότι το DTM ήταν πιο φθηνό σαν βασική έκδοση. Ας αντικαταστήσουμε το DTM με το απλό TFSi.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Αυτό σημαίνει ότι δεν θες (ή δεν μπορείς) να απαντήσεις?
Babbis το Α4 DTM edition (premium enough?) γιατί δεν συγκρίνεται με την 159 2.2?
Το Α4 DTM edition ποιο είναι; Εκείνο που κόστιζε γύρω στα 50 χιλιάρικα;
EDIT: Νόμιζα ότι το DTM ήταν πιο φθηνό σαν βασική έκδοση. Ας αντικαταστήσουμε το DTM με το απλό TFSi.
Επειδή δεν παρακολούθησα τη συζήτηση από την αρχή, για το Α4 μιλάμε για quattro;
-
Δεν το έχουμε διευκρινήσει, 2.5Κ
-
Ναι αλλά η διαφορά θα είναι ήδη γύρω στα 6 χιλιάρικα με το απλό. Αν μπούνε και άλλα 2-3 πάμε στα 42 χιλιάρικα. 33,5 το ένα, 42 το άλλο. Σου ακούγεται λογική σύγκριση;
Αν μιλάμε για το προσθιοκίνητο, η σύγκριση σαν συνολικό αποτέλεσμα ίσως να είναι ενδιαφέρουσα αν και προφανώς σε επίπεδο επιδόσεων (όπως και τιμής) θα υπάρχει σημαντική διαφορά.
Γιατί όμως να μην περιμένουμε και να συγκρίνουμε το Α4 με μια 159 που θα παίζει σε πιο κοντινά επίπεδα τιμής και άρα να υπάρχει και πραγματικό και ουσιαστικό δίλλημα; Θυμάμαι παλιά λέγανε ότι η 159 θα βγει και με κινητήρα 2.8 Q4. Δεν ξέρω αν τελικά καταργήθηκε και θα βγει μόνο 3.2. Σε κάθε περίπτωση αυτή θα ήταν μια άκρως ενδιαφέρουσα σύγκριση δύο οχημάτων με μετάδοση κίνησης στους 4 τροχούς, ειδικά στις ατμοσφαιρικές 3,2 εκδόσεις των δύο εταιρειών. -
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Σε τί ακριβώς είναι πιο γρήγορο το Passat 2.0 (πολύ καλό για τον οικογενειάρχη χωρίς οδηγικές ανησυχίες) απο την 159 2.2 ???Στην πίστα?
στα 0-100 ?
Στο πόσο γρήγορα θα το βαρεθεί ο ιδιοκτήτης του ?Στις περισσότερες ρεπρίζ (ενεργητική ασφάλεια) με 'μόλις' 150 άλογα, 2.000κ.εκ. έναντι '185' και 8Κ χαμηλότερη τιμή
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Ειπώθηκε ότι η 159 δεν είναι σπορ και μάλιστα κάποιος την παρομοίασε με νέα mercedes.
Κι εγώ σύγκρινα specs και lap times και έβαλα όπως είδες και την 1.9 και την 2.2!!Φυσικά και δεν είναι τόσο σπορ όσο ήταν η 156. Είναι λιγότερο σπορ. Με δεδομένο μάλιστα ότι το passat έχει βελτιωθεί πάρα πολύ στο συγκεκριμένο τομέα, μπορεί να σας φαίνεται περίεργο, αλλά τα δύο αυτοκίνητα πλεόν οδηγικά είναι πολύ κοντά.
Επίσης μην κοιτάς μονο τους χρόνους στην πίστα.
Μεγάλη σημασία έχει η αίσθηση όπως σου έγραψε πιο πίσω ο lkar.Πως λοιπόν ενώ δεν είναι σπορτιφ σύμφωνα με τα περιοδικά γυρνάει γρηγορότερα????????
Έν σπορ αμάξι πρέπει να γυρνάει όσο πιο γρήγορα γίνεται σε μια πίστα ή κάνω λάθος?
Σημαντικό ρόλο -αν και υποκειμενικός- παίζει και η αίσθηση. Χαρακτηριστικό παράδειγμα... C2 VTS Ναι, οκ γυρνάει γρήγορα, (γύρω στο 1:17 τη μέρα που δοκιμάστηκε) δεν έχει πρόβλημα στο στρίψιμο, αλλά αποστειρωμένη αίσθηση (καμία σχέση με saxo) και τιμόνι 'χαίρεται', το θυμάσαι kyan;
-
@ Kid
H 2.2 159 δεν έχει **καμιά **ελπίδα με το DTM A4 (220 PS), σε επίπεδο επιδόσεων, και εκτός αυτού, απέχουν αρκετά σε κόστος.
@ Spidey_TS , Βabbis
Η 159, με δεδομένο τους νέους κινητήρες, μπορoύν να συγκριθούν και οι δυο με τα 320i/A4 1.8 T. Καμιά σύγκριση δεν αποτελεί λάθος.
Με την ίδια λογική, μπορεί να συγκριθεί η 2,2 159 με το Α4 ΤFSI (με/χωρίς quattro).
Επιπλέον, το ότι η Alfa ανέβασε το βάρος της 159 και τοποθέτησε μεγαλύτερους κινητήρες (προσπάθεια premium-ποίησης; ),
δε σημαίνει ότι **πρέπει **να συγκρίνεται μόνο με χαμηλότερου κυβισμού μοντέλα. -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Η 159, με δεδομένο τους νέους κινητήρες, μπορoύν να συγκριθούν και οι δυο με τα 320i/A4 1.8 T. Καμιά σύγκριση δεν αποτελεί λάθος.
A τώρα ανακαλείς γιατί είχες γράψει:
Άντε πάλι με τα κυβικά... 2,2 159 vs 320 & 1.8T
Και επειδή από αυτή την δήλωσή σου ξεκίνησε ο νέος καυγάς, αύριο με τον κηδεμόνα σου!
Με την ίδια λογική, μπορεί να συγκριθεί η 2,2 159 με το Α4 ΤFSI (με/χωρίς quattro).
Αυτό πιωμένος το είπες ή το εννοείς.
Ποια ίδια λογική?
Είπαμε η 159 2.2 είναι κοντά στην τιμή με την 320-Α4 1.8Τ
Με το Α4 2.0TFSI απέχουν πολύ!!!!!Η 159 2.2 είναι η 3η έκδοση της γκάμας.
Το Α4 2.0TFSI είναι η 4η μετά την 1.6, 2.0, 1.8ΤΗ 159 2.2 έχει παρόμοια τιμή κιλά /ίππο , και κυρίως κιλά ανά κιλό ροπής
Το Α4 2.0TFSI απέχει παρασάγκαςΔεν βλέπω λογική μόνο παραλογισμό!
Επιπλέον, το ότι η Alfa ανέβασε το βάρος της 159 και τοποθέτησε μεγαλύτερους κινητήρες (προσπάθεια premium-ποίησης; ),
δε σημαίνει ότι **πρέπει **να συγκρίνεται μόνο με χαμηλότερου κυβισμού μοντέλα.Όχι αλλά αντί να πουμε μπράβο που ποτίμησε να δώσει 1.9 αντί 1.8, και 2.2 αντί 2.0 εμείς πάμε και την συγκρίνουμε με 1.8τούρμπο και 2.0 τούρμπο γιατί πρέπει να την βγάλουμε χειρότερη
Μου φαίνεται ότι μιλάω σε τοίχο:
Αν ήταν η 156 αντί της 159 :
- θα σύγκρινες την156 1.8 με το A4 1.8T?????
- θα σύγκρινες την156 1.8 με τhn 320????
- θα σύγκρινες την156 2.0 με τo A4 2.0TFSI????
Aν ναι πάω πάσο!!
Αν όχι τότε πρέπει να συγκρίνεις τον αντικαταστάτη κάθε έκδσοσης για να είσαι σωστός. Και στην περίπτωση της 159 λόγω βάρους (στο οποίο έχω χιλιοπεί ότι δεν συμφωνώ) ανέβηκε ο κυβισμός για να εξισώσει το βάρος.
οι αντικαταστάτες είναι:
156 1.6-->159 1.8
156 1.8-->159 1.9
156 2.0-->159 2.2
156 2.5-->159 2.8 (προσεχώς)
156 3.2-->159 3.2 -
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
οι αντικαταστάτες είναι:
156 1.6-->159 1.8
156 1.8-->159 1.9
156 2.0-->159 2.2
156 2.5-->159 2.8 (προσεχώς)
156 3.2-->159 3.2Μα γιατί ντε και καλά να υπάρχουν αντικαταστάτες????
Αφού οι διαφορές στις τιμές είναι χαοτικές. Είναι δυνατόν ένα αυτοκινητο που στοίχιζε 20Κ ευρώ να αντικατασταθεί από κάποιο που στοιχίζει 28-29Κ??? -
Ο χρήστης meco έγραψε:
οι αντικαταστάτες είναι:
156 1.6-->159 1.8
156 1.8-->159 1.9
156 2.0-->159 2.2
156 2.5-->159 2.8 (προσεχώς)
156 3.2-->159 3.2Μα γιατί ντε και καλά να υπάρχουν αντικαταστάτες????
Αφού οι διαφορές στις τιμές είναι χαοτικές. Είναι δυνατόν ένα αυτοκινητο που στοίχιζε 20Κ ευρώ να αντικατασταθεί από κάποιο που στοιχίζει 28-29Κ???Πρώτα πρώτα δεν είναι τόσο χαοτικές οι διαφορές. υπάρχει άυξηση της τάξης των 4-5000, η οποία δεν παέι μόνο στην κατ'όνομα premium-ποίηση αλλά και στην πολύ πιο ολοκληρωμένη και ποιοτική κατασκευή.
Από κει και πέρα κάθε εταιρία αντικαθιστά μια γκάμα με μια άλλη, δεν καταλαβαίνω την απορία σου.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
και τιμόνι 'χαίρεται', το θυμάσαι kyan;Ναι.
Αναρρωτιέμαι όμως γιατί οι 4Τ έχουν εντελώς αντίθετη άποψη από εμάς τους δύο.
-
Μα καλά κάποιος είπε ότι η Alfa 159 και το Passat είναι οδηγικά κοντά...είναι δυνατόν...κοιτάξτε καλά - καλά την διάταξη, ρύθμιση και επιλογές στην ανάρτηση Άλλο στήσιμο με διαφορετικούς προσανατολισμούς το κάθε μοντέλο...και όποιος δεν πείθεται ας πάρει περιοδικά του ειδικού τύπου και ας βγάλει τα συμπεράσματά του (μέχρι και το φιλογερμανικό ams έγραψε ότι η 159 δεν παίζεται... ). Καλές οι προτιμήσεις μας σε κάποια μάρκα αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα...
-
-
Ο χρήστης TIFOSI έγραψε:
Μα καλά κάποιος είπε ότι η Alfa 159 και το Passat είναι οδηγικά κοντά...είναι δυνατόν...κοιτάξτε καλά - καλά την διάταξη, ρύθμιση και επιλογές στην ανάρτηση Άλλο στήσιμο με διαφορετικούς προσανατολισμούς το κάθε μοντέλο...και όποιος δεν πείθεται ας πάρει περιοδικά του ειδικού τύπου και ας βγάλει τα συμπεράσματά του (μέχρι και το φιλογερμανικό ams έγραψε ότι η 159 δεν παίζεται... ). Καλές οι προτιμήσεις μας σε κάποια μάρκα αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα...Πόσες φορές θα το πω ότι δεν έχω προτιμήσεις!!!!!
Γερμανικό είχα, γιαπωνέζικο οδηγάω τώρα και στο μέλλον μπορεί να με δείτε και με ιταλικό. Εγώ κολλημένος δεν είμαι, Ούτε vwmaniac είναι το nick μου ούτε τtifosi ούτε bmwδάκιας, ή δεν ξέρω τι άλλο.
Όταν έψαχνα αυτοκίνητο και την GT κοίταξα και την 156 και δεν άφησα καμμία αντιπροσωπία έξω.
Για αυτό τώρα στο οποίο αναφέρεσαι.
Δε σου φαίνεται λογικό ότι είναι σχετικά κοντά? Μόνο να σκεφτείς ότι το τωρινο Passat είναι πολύ καλύτερο από το προηγούμενο ενώ η σημερινή 159 είναι χειρότερη από την 156 φτάνει (οδηγικά πάντα). -
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Ποια ίδια λογική?
Είπαμε η 159 2.2 είναι κοντά στην τιμή με την 320-Α4 1.8Τ
Με το Α4 2.0TFSI απέχουν πολύ!!!!!Και το Passat είναι στα 33Κ, το συγκρίνουμε και αυτό ή όχι?
Η 159 2.2 είναι η 3η έκδοση της γκάμας.
Το Α4 2.0TFSI είναι η 4η μετά την 1.6, 2.0, 1.8ΤΔηλαδή μέχρι η AR να βγάλει 6 εκδόσεις το RS4 θα παίζει μόνο του?
Δεν βλέπω λογική μόνο παραλογισμό!
+1
οι αντικαταστάτες είναι:
156 1.6-->159 1.8
156 1.8-->159 1.9
156 2.0-->159 2.2
156 2.5-->159 2.8 (προσεχώς)
156 3.2-->159 3.2Η 325 ή η 330 συγκρίνεται με την 2,8?
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Η 325 ή η 330 συγκρίνεται με την 2,8?
Όποια θες εσύ.
Αφού ότι και να σου πούνε θα βρεις και κάποιο μειονέκτημα -
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Και το Passat είναι στα 33Κ, το συγκρίνουμε και αυτό ή όχι?
Ρε γ@μwτ... μας πρήξατε με το passat
Eίπαμε η 159 παίζει στα premium με AUDI A4, BMW 3, MERCEDES C-CLASS, VOLVO S60, SAAB 93, κλπ
Και με βάση αυτά συζητάμεcan you respect that?
Kαι αφού σου απάντησα δύο φορές είδη ότι αν βγάλουμε τον παράγοντα μούρη το passat είναι το best value for money.
Γιατί το ξανααναφέρεις σε κάθε σου ποστ?
Eίστε στο thread της 159. Σεβαστείτε λίγο την συζήτηση. Αν θέλετε ας βγάλουμε το καλύτερο από τα premium και μετά το καλύτερο overall αλλά μην συγχέεται παρακαλώ τις δύο αναλύσεις
Δηλαδή μέχρι η AR να βγάλει 6 εκδόσεις το RS4 θα παίζει μόνο του?
Φυσικά το RS4 κοντράρεται με AMG/M έκδοση BMW/Mercedes.
Oύτε η Alfa Romeo, Saab, Volvo, Chrysler, Lexus κλπ έχουν εκεί έκδοση. Ο λόγος είναι ότι δεν είναι τόσο premium όσο οι 3 Γερμανικές
οι αντικαταστάτες είναι:
156 1.6-->159 1.8
156 1.8-->159 1.9
156 2.0-->159 2.2
156 2.5-->159 2.8 (προσεχώς)
156 3.2-->159 3.2Η 325 ή η 330 συγκρίνεται με την 2,8?
Παριστάνεις τον Χαζό φαντάζομαι
156 1.6-->159 1.8-->316-->A4 1.6
156 1.8-->159 1.9-->318-->A4 2.0
156 2.0-->159 2.2-->320-->A4 1.8T
156 2.5-->159 2.8-->325-->A4 2.0T
156 3.2-->159 3.2-->330-->A4 3.2H παραπάνω ομαδοποίηση ταιριάζει σε:
1.Τιμές δηλ ο υποψήφιος αγοραστής στα 32-24000θα διαλέξει
320 ή 2.2 όχι 320 ή 1.9
318 ή 1.9 κλπ
325 ή 2.8-
Συνδιασμό και Κιλών ανά Ίππο **και **Κιλών ανά κιλό ροπής
-
Δεν ανακατέβει τις εκδόσεις
[/b]
-
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
can you respect that?
Kαι αφού σου απάντησα δύο φορές είδη ότι αν βγάλουμε τον παράγοντα μούρη το passat είναι το best value for money.
Γιατί το ξανααναφέρεις σε κάθε σου ποστ?
Γιατί θέλω κάποιος να μου εξηγήσει που υπερτερεί η 159 (μιας και σε αυτής το thread είμαστε) συγκριτικά με το Passat.
Α, και μια απορία, γιατί σε κάθε μοντέλο της BMW/Audi αντιστοιχεί υποχρεωτικά κάποιο της AR? Γιατί θεωρείς ότι η AR έβγαλε τους κινητήρες που έβγαλε για να χτυπήσει την BMW/Audi και όχι για να καλύψει τις ανάγκες των αγοραστών της? (που είναι και το πιο λογικό!)
Alfa Romeo 159 & 159TBi