-
Ο χρήστης Spidey_TS έγραψε:
Αυτό σημαίνει ότι δεν θες (ή δεν μπορείς) να απαντήσεις?
Babbis το Α4 DTM edition (premium enough?) γιατί δεν συγκρίνεται με την 159 2.2?
-
Σε τί ακριβώς είναι πιο γρήγορο το Passat 2.0 (πολύ καλό για τον οικογενειάρχη χωρίς οδηγικές ανησυχίες) απο την 159 2.2 ???
Στην πίστα?
στα 0-100 ?
Στο πόσο γρήγορα θα το βαρεθεί ο ιδιοκτήτης του ? -
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Αυτό σημαίνει ότι δεν θες (ή δεν μπορείς) να απαντήσεις?
Babbis το Α4 DTM edition (premium enough?) γιατί δεν συγκρίνεται με την 159 2.2?
Κοίτα kid. Το κρυφτούλη το ξεκινήσατε εσείς.
Ειπώθηκε ότι η 159 δεν είναι σπορ και μάλιστα κάποιος την παρομοίασε με νέα mercedes.
Κι εγώ σύγκρινα specs και lap times και έβαλα όπως είδες και την 1.9 και την 2.2!!
Μάλιστα ενώ αρχικά (πριν κανά δυο εβδομάδες) θεώρούσα ότι η η 1.9 δεν πρέπει να συγκρίνεται με την 320 μετά από τις τότε συζητήσεις αναθεώρησα και γι'αυτό όπως είδες έβαλα και τα δύο
Με αυτό πιστεύω απέδειξα και ο τι δεν είμαι τόσο κολλημένος αφού αναθεώρησα την άποψή μου.
Εσείς όμως μείνατε κολλημένοι στην δικιά σας και εξακολουθέιτε να πιστεύεται ότι 2.2 με 320 δεν πρέπει να συγκρίνονται.
Άρα ποιος είναι κολλημένος εγώ που αναθεώρησα η εσείς που όχι μόνο δεν αναθεωρήσατε αλλά ειρωνέυεστε κιόλας λέγοντας για DTM εκδόσεις.
Τελικά όμως δεν απαντήθηκε κανένα ερώτημα από τα 5 που έθεσα, παρόλο που το ζήτησα. Και ο λόγος είναι ότι η απάντήσεις δεν σας συμφέρουν.
Εγώ αντίθετα δέχτηκα ότι το passat 2.0TFSI είναι η πιο λογική επιλογή.
Άρα κοιτάξε στον καθρέπτη και σκέψου ποιος εχει κότσια!!
[/img]
-
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Πως λοιπόν ενώ δεν είναι σπορτιφ σύμφωνα με τα περιοδικά γυρνάει γρηγορότερα????????
Έν σπορ αμάξι πρέπει να γυρνάει όσο πιο γρήγορα γίνεται σε μια πίστα ή κάνω λάθος?
Εκτός κι αν σπορτιφ σήμερα σημαίνει πετάω κώλο σε επιδείξεις και events ή ακόμα χειρότερα σε δημόσιο δρόμο
Μάλλον Καγκουρο-Σπορτφ μου φέρνει αυτό.
Παρακαλώ διαφωτίστε με γιατί έχω μπερδευτεί!!
Σημαντικό ρόλο -αν και υποκειμενικός- παίζει και η αίσθηση. Χαρακτηριστικό παράδειγμα... C2 VTS Ναι, οκ γυρνάει γρήγορα, (γύρω στο 1:17 τη μέρα που δοκιμάστηκε) δεν έχει πρόβλημα στο στρίψιμο, αλλά αποστειρωμένη αίσθηση (καμία σχέση με saxo) και τιμόνι 'χαίρεται', το θυμάσαι kyan;
Ναι αλλά αν ένα πόντο τον πέρνεις από την αίσθηση , άλλον ένα πόντο τον πέρνεις απο τα lap times που σε πραγματικό δρόμο μπορεί να υπερτερεί ακόμα πιο πολύ από την πισωκίνητη μπέμπα.
άρα το δίκαιο είναι να πουν ΙΣΟΠΑΛΙΑ και όχι προταιρημα στην μπέμπα. Αν δε βάλεις και το πιο κοφτερό τιμόνο 2.2 στροφών ίσως η Alfa πέρνει πλεονέκτημα.
Άρα πιστεύω ότι για τον τύπο σπορ σημαίνει πετάω κώλους και όχι πηγαίνω από το ένα σημείο στο άλλο γρηγορότερα.
Ίσως αυτοί ξέρουν καλύτερα.
-
Υπάρχουν τοσες πτυχές.. και έχετε γράψει 20 σελίδες για το εάν θα πρέπει να συγκρίνουμε την 1.9 ή την 2.2 ...
ΗΜΑΡΤΟΝ !!!
Καλύτερα να μιλάγατε για την μοκέτα
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Υπάρχουν τοσες πτυχές.. και έχετε γράψει 20 σελίδες για το εάν θα πρέπει να συγκρίνουμε την 1.9 ή την 2.2 ...ΗΜΑΡΤΟΝ !!!
Καλύτερα να μιλάγατε για την μοκέτα
ίσως να έχεις και δίκιο αλλά με την 1.9 η 159 κατατάσεται τελευταία και σε επιδόσεις αλλά και σε lap times, κάτι που δεν τιμάει καθόλου το αυτοκίνητο και την ιστορία της μάρκας.
Με την 2.2 τα πράγματα αντιστρέφονται.
Άρα πιστεύω ότι είναι ουσιώδες.
Από κει και ύστερα δεν είχα διάθεση για τέτοια κουβέντα και ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΩ ΕΒΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ!!. Άλλοι άρχισαν τις ειρωνίες.
Πάντως ζητώ συγνώμη από όσους τους κούρασα. Περιμένω από technik/kid απάντηση στα 5 ερωτήματα με pm για να μην ξευτιλιστεί άλλο το thread[/img]
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Áõôü óçìáßíåé üôé äåí èåò (Þ äåí ìðïñåßò) íá áðáíôÞóåéò?
Babbis ôï Á4 DTM edition (premium enough?) ãéáôß äåí óõãêñßíåôáé ìå ôçí 159 2.2?
Φιλαράκι κοίτα και παραπάνω...δεν ρώτησες εμένα κάτι...μάλλον τον Μπάμπη ρώτησες
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
...¶ñá ðïéïò åßíáé êïëëçìÝíïò åãþ ðïõ áíáèåþñçóá ç åóåßò ðïõ ü÷é ìüíï äåí áíáèåùñÞóáôå áëëÜ åéñùíÝõåóôå êéüëáò ëÝãïíôáò ãéá DTM åêäüóåéò....
Áöïý ïé DTM åßíáé ïé âáóéêÝò åêäüóåéò!!!
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Κοίτα kid. Το κρυφτούλη το ξεκινήσατε εσείς.Ποιο κρυφτούλι? Ξεκάθαρες ερωτήσεις κάνω.
Ειπώθηκε ότι η 159 δεν είναι σπορ και μάλιστα κάποιος την παρομοίασε με νέα mercedes.
Κι εγώ σύγκρινα specs και lap times και έβαλα όπως είδες και την 1.9 και την 2.2!!
Δεν το είπα εγώ αυτό, και σε καμία περίπτωση δεν συμφωνώ. Αυτό που ρώτησα είναι γιατί δεν συγκρίνεται η 159 (είτε 1.9, είτε 2.2) με το Passat και γιατί το Passat δεν προσφέρει συγκινήσεις που προσφέρει η 159 ( == ένα ακόμα προσθιοκίνητο).
Εσείς όμως μείνατε κολλημένοι στην δικιά σας και εξακολουθέιτε να πιστεύεται ότι 2.2 με 320 δεν πρέπει να συγκρίνονται.
Άρα ποιος είναι κολλημένος εγώ που αναθεώρησα η εσείς που όχι μόνο δεν αναθεωρήσατε αλλά ειρωνέυεστε κιόλας λέγοντας για DTM εκδόσεις.
Δεν είπα ότι η 2.2 δεν πρέπει να συγκρίνεται με την 320. Για την 320 δεν αναφέρθηκα πουθενά. Η έκδοση DTM υπάρχει, δεν είναι καθόλου ειρωνικό το σχόλιο μου.
Τελικά όμως δεν απαντήθηκε κανένα ερώτημα από τα 5 που έθεσα, παρόλο που το ζήτησα. Και ο λόγος είναι ότι η απάντήσεις δεν σας συμφέρουν.
Εγώ αντίθετα δέχτηκα ότι το passat 2.0TFSI είναι η πιο λογική επιλογή.
Άρα κοιτάξε στον καθρέπτη και σκέψου ποιος εχει κότσια!!
Προσωπικά δεν απάντησα στα 5 ερωτήματα γιατί δεν νομίζω οτι απευθύνθηκες σε μένα.
Απαντήστε και εδώ αν θέλετε γιατί μάλλον σας ξέφυγε.
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 436#438436Σίγουρα τουλάχιστον για το 90% του πλυθυσμού
- Σχεδίαση
Δεκτόν αν και παραμένει τελείως υποκειμενικό.
- Κινητήρα
Που ακριβώς υπερτερεί? Αν δεν κάνω λάθος, το Passat αναμένεται να βγει και με τον γνωστό 3.2L.
- Κρατήματα
- Σπορ Αίσθηση
Κάποιο link υπάρχει?
- Ποιότητα-συναρμογή(ελάχιστα πάνω αφού ισοδυναμεί με Α4 στα συγκριτικά)
Συναρμογή να το δεχτώ, ποιότητα όμως πως μπορούν να την κρίνουν αφού μιλάμε για 2 καινούργια αυτοκίνητα? Μήπως εννοείς πολυτέλεια?
- ίσως σε επιδόσεις αν συγκρίνουμε το 2.0 με την 1.9 (που για μένα είναι λάθος)
Δηλαδή ποια σύγκριση θες/συμφέρει την Alfa; 26.300 έχει το 2.0 FSI και 33Κ το TFSI
Ισοπαλία μέχρι να βγει κάποιο συγκριτικό:
- Ηχομόνωση
- -ποιότητα κύλισης
Τα οποία είναι άμεσα συνδεδεμένα με την άνεση?
@ Spidey_TS όταν ρώτησα για το DTM και για το TFSi σε 'σενα απευθύνθηκα, είναι προφανές από τα quotes νομίζω.
-
Λοιπόν να επαναφέρουμε την τάξη
Έκανα ένα ερώτημα: Με ποια κριτίρια τα περιδικά θεωρούν ένα μοντέλο σπορ.
Το ερώτημα το έθεσα γιατί το EVO-4T θεωρούν την 159 λιγόερο σπο ανώ είναι ταχύτερη σε πίστα.
Ρώτησα λοιπόν στο φόρουμ γιατί καταλήγουν σε αυτό το συμπέρασμα.
Νομίζω είναι εύλογο το ερώτημα.Τι δουλεια έχει το passat και το Α4 DTM δεν ξέρω εκτός κι αν αυτή είναι η απάντηση σου kid στο ερώτημά μου.
Παρόλαυτά σου ξαναλέω ότι παραδέχτηκα μερικά ποστ πιο πάνω ότι το passat 2.0TFSI είναι πιο λογική επιλογή. Πιστεύω να σου έφυγε το άχτι τώρα και να κοιμηθείς πιο ήσυχα το βράδυ.
Αν λοιπόν έχεις την καλοσύνη απάντησε και συ περι σπορ χαρακτηρισμών
-
Προφανώς και δεν κρίνεται ένα μοντέλο σπορ μόνο από τον χρόνο της πίστας. Μια C55AMG κάνει (υποθέτω) πολύ καλύτερο χρόνο από τα 159/320/TFSi αλλά δεν νομίζω να πιστεύει κάποιος μας ότι η C είναι Sport αυτοκίνητο ή ότι έχει τέτοιους προσανατολισμούς.
Σίγουρα παίζουν και άλλα πράγματα ρόλο όπως η αίσθηση που μεταφέρει το αυτοκίνητο στον οδηγό. Παρόλα αυτά, δεν είμαι εγώ αρμόδιος να κρίνω τα περιοδικά.
Εγώ ρώτησα τελείως διαφορετικό πράγμα, καμία σχέση με αυτό που είπες εσύ για την πίστα. Γιατι το Passat και το DTM (το οποίο είναι η 2λιτρη έκδοση του Α4 με TFSi) δεν συγκρίνονται με την 159 (οποιασδήποτε έκδοσης).
Ακόμα και αν δεχτώ ότι το Passat δεν είναι premium enough, το Α4 αδυνατώ να καταλάβω γιατί δεν συγκρίνεται με την 159 αλλά προτιμάται η σύγκριση με τον αρχαίο 1.8Τ.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
@ Spidey_TS üôáí ñþôçóá ãéá ôï DTM êáé ãéá ôï TFSi óå 'óåíá áðåõèýíèçêá, åßíáé ðñïöáíÝò áðü ôá quotes íïìßæù.
ÏÊ ìÜëëïí åãþ ìðåñäåýôçêá!!!
Ìðïñåßò íá äéáôõðþóåéò îáíÜ ôçí åñþôçóç óïõ ïëïêëçñùìÝíç please? -
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Σαν μωρά κάνετε...
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
ÐÁÍÁÈÇÍÁÚÊÏÓ - ÏËÕÌÐÉÁÊÏÓÓáí ìùñÜ êÜíåôå...
Äßêéï Ý÷åéò.
ÁëëÜ ãéáôß ãßíïíôáé óôï 'ãÞðåäï' ìáò?
Åßäåò ðüóåò åßíáé ïé óåëßäåò ôçò 159?
ÌÞðùò Üëëïé ìáò ôóéãêëÜíå?
¸÷åéò äåé ôé îåóôïìßæïõíå?
ÓÜðéá..Üêïõ óÜðéá!!! -
Ο χρήστης Spidey_TS έγραψε:
@ Spidey_TS όταν ρώτησα για το DTM και για το TFSi σε 'σενα απευθύνθηκα, είναι προφανές από τα quotes νομίζω.
ΟΚ μάλλον εγώ μπερδεύτηκα!!!
Μπορείς να διατυπώσεις ξανά την ερώτηση σου ολοκληρωμένη please?Ρώτησα γιατί δεν συγκρίνονται τα A4 DTM και Passat TFSi με την 159.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
@ Spidey_TS üôáí ñþôçóá ãéá ôï DTM êáé ãéá ôï TFSi óå 'óåíá áðåõèýíèçêá, åßíáé ðñïöáíÝò áðü ôá quotes íïìßæù.
ÏÊ ìÜëëïí åãþ ìðåñäåýôçêá!!!
Ìðïñåßò íá äéáôõðþóåéò îáíÜ ôçí åñþôçóç óïõ ïëïêëçñùìÝíç please?Ñþôçóá ãéáôß äåí óõãêñßíïíôáé ôá A4 DTM êáé Passat TFSi ìå ôçí 159.
Πρώτα απ' όλα εγώ δεν μπλέχτηκα σε αυτή την κουβεντούλα σας και δεν την παρακολούθησα.
Αnyway , no problem!
Κυβισμούς please? -
Και τα 2 φοράνε τον TFSi.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Êáé ôá 2 öïñÜíå ôïí TFSi.Ναι ρε κούκλε αλλά ξέχασες ...την Alfa!!!
-
Ο χρήστης Spidey_TS έγραψε:
Και τα 2 φοράνε τον TFSi.
Ναι ρε κούκλε αλλά ξέχασες ...την Alfa!!!
Με την 2.2. Η 3.2 παίζει σε άλλη κατηγορία.
Alfa Romeo 159 & 159TBi