-
Την Παρασκευή έκανα τροπέτο το δύσμοιρο το παπί μου. Ηταν ένα Dayang 50cc με μοτέρ Supra 100cc, το οποίο έχει ήδη μια καλύμπρα και άλλες δύο πτώσεις με κυρίως ζημιές στα πλαστικά, και 38.000χλμ από το 2001 που το είχα αγοράσει 575.000 καινούργιο
Το ευτυχές είναι πως δεν έπαθα σχεδόν τίποτα και πως έφταιγε άλλος, και το δυστυχές είναι που δεν είχε περάσει μήνας από τότε που το έφτιαξα από την τελευταία πτώση του Αυγούστου (πάλι έφταιγε ο άλλος, εγώ με νάρθηκα στο πόδι).
Επειδή την κόβω τη ζημιά να φτάνει γύρω στα 800-1000 ευρώ, θα βγει μάλλον ολική. Πέρα από τις αναστολές που έχω μήπως δεν πρέπει να ξαναπάρω, στη δουλειά μου έχει καταντήσει απαραίτητο. Είμαι λογιστής, μένω Πειραιά και δουλεύω στο κέντρο της Αθήνας και μετακινούμαι πάνω-κάτω σαν τον Βέγγο συνήθως.
Το παπί είναι εσκεμμένα παπί και όχι κάτι μεγαλύτερο, γιατί θέλω να με αποτρέπει να το παίρνω βράδυα για βόλτες και το έχω ΜΟΝΟ για τη δουλειά μου. Αντε και για κανέναν κοντινό καφέ με δύσκολο πάρκινγκ, ή σαν ρεζέρβα όταν μου παίρνουν δίπλωμα και πινακίδες στο αυτοκίνητο (δίπλωμα μοτοποδηλάτου από Τροχαία έχω ). Δίνω μεγάλο βάρος στην ευκολία κίνησης στο μποτιλιάρισμα, και στην μηδαμινή συντήρηση που χρειάζεται.
Αυτό που σκέφτομαι τώρα, είναι μήπως θα έπρεπε να πάρω κανένα μεγαλύτερο παπί (πχ FX125) ή κάτι παρεμφερές. Και μια που θα μπω σε έξοδα, μήπως πάρω δίπλωμα απεριορίστων κυβικών. Είμαι 30 χρονών, έχω από 18 δίπλωμα αυτοκινήτου, από 24 επαγγελματικό Β και από 26 δίπλωμα μοτοποδηλάτου από Τροχαία μέχρι 50cc.
Να βγάλω δίπλωμα Α1; Να βγάλω Α; Πόσο κοστίζει χοντρικά το καθένα; Και σε τι θα πρέπει να εξεταστώ; Σε πόσο χρόνο χοντρικά θα έχω ένα δίπλωμα στα χέρια μου;
Επίσης επειδή δεν παίζουν και πολλά λεφτά αυτή την περίοδο, θα καταλήξω μάλλον σε κανένα μεταχειρισμένο. Για το FX125 τι λέτε; Εχετε κάτι άλλο να προτείνετε; Για παραπάνω από 125cc καμιά καλή ιδέα (εκτός σκούτερ) και σε λογικό κόστος; Πχ κανένα Serrow ή AX250; Προβλήματα συμπλέκτη κλπ δεν έχω, αφού έχω μάθει από τα 14 περίπου να οδηγώ με συμπλέκτη. Δίχρονα αποκλείονται...
-
Την Παρασκευή έκανα τροπέτο το δύσμοιρο το παπί μου. Ηταν ένα Dayang 50cc με μοτέρ Supra 100cc, το οποίο έχει ήδη μια καλύμπρα και άλλες δύο πτώσεις με κυρίως ζημιές στα πλαστικά, και 38.000χλμ από το 2001 που το είχα αγοράσει 575.000 καινούργιο
Το ευτυχές είναι πως δεν έπαθα σχεδόν τίποτα και πως έφταιγε άλλος, και το δυστυχές είναι που δεν είχε περάσει μήνας από τότε που το έφτιαξα από την τελευταία πτώση του Αυγούστου (πάλι έφταιγε ο άλλος, εγώ με νάρθηκα στο πόδι).
Επειδή την κόβω τη ζημιά να φτάνει γύρω στα 800-1000 ευρώ, θα βγει μάλλον ολική. Πέρα από τις αναστολές που έχω μήπως δεν πρέπει να ξαναπάρω, στη δουλειά μου έχει καταντήσει απαραίτητο. Είμαι λογιστής, μένω Πειραιά και δουλεύω στο κέντρο της Αθήνας και μετακινούμαι πάνω-κάτω σαν τον Βέγγο συνήθως.
Το παπί είναι εσκεμμένα παπί και όχι κάτι μεγαλύτερο, γιατί θέλω να με αποτρέπει να το παίρνω βράδυα για βόλτες και το έχω ΜΟΝΟ για τη δουλειά μου. Αντε και για κανέναν κοντινό καφέ με δύσκολο πάρκινγκ, ή σαν ρεζέρβα όταν μου παίρνουν δίπλωμα και πινακίδες στο αυτοκίνητο (δίπλωμα μοτοποδηλάτου από Τροχαία έχω ). Δίνω μεγάλο βάρος στην ευκολία κίνησης στο μποτιλιάρισμα, και στην μηδαμινή συντήρηση που χρειάζεται.
Αυτό που σκέφτομαι τώρα, είναι μήπως θα έπρεπε να πάρω κανένα μεγαλύτερο παπί (πχ FX125) ή κάτι παρεμφερές. Και μια που θα μπω σε έξοδα, μήπως πάρω δίπλωμα απεριορίστων κυβικών. Είμαι 30 χρονών, έχω από 18 δίπλωμα αυτοκινήτου, από 24 επαγγελματικό Β και από 26 δίπλωμα μοτοποδηλάτου από Τροχαία μέχρι 50cc.
Να βγάλω δίπλωμα Α1; Να βγάλω Α; Πόσο κοστίζει χοντρικά το καθένα; Και σε τι θα πρέπει να εξεταστώ; Σε πόσο χρόνο χοντρικά θα έχω ένα δίπλωμα στα χέρια μου;
Επίσης επειδή δεν παίζουν και πολλά λεφτά αυτή την περίοδο, θα καταλήξω μάλλον σε κανένα μεταχειρισμένο. Για το FX125 τι λέτε; Εχετε κάτι άλλο να προτείνετε; Για παραπάνω από 125cc καμιά καλή ιδέα (εκτός σκούτερ) και σε λογικό κόστος; Πχ κανένα Serrow ή AX250; Προβλήματα συμπλέκτη κλπ δεν έχω, αφού έχω μάθει από τα 14 περίπου να οδηγώ με συμπλέκτη. Δίχρονα αποκλείονται...
-
Την Παρασκευή έκανα τροπέτο το δύσμοιρο το παπί μου. Ηταν ένα Dayang 50cc με μοτέρ Supra 100cc, το οποίο έχει ήδη μια καλύμπρα και άλλες δύο πτώσεις με κυρίως ζημιές στα πλαστικά, και 38.000χλμ από το 2001 που το είχα αγοράσει 575.000 καινούργιο
Το ευτυχές είναι πως δεν έπαθα σχεδόν τίποτα και πως έφταιγε άλλος, και το δυστυχές είναι που δεν είχε περάσει μήνας από τότε που το έφτιαξα από την τελευταία πτώση του Αυγούστου (πάλι έφταιγε ο άλλος, εγώ με νάρθηκα στο πόδι).
Επειδή την κόβω τη ζημιά να φτάνει γύρω στα 800-1000 ευρώ, θα βγει μάλλον ολική. Πέρα από τις αναστολές που έχω μήπως δεν πρέπει να ξαναπάρω, στη δουλειά μου έχει καταντήσει απαραίτητο. Είμαι λογιστής, μένω Πειραιά και δουλεύω στο κέντρο της Αθήνας και μετακινούμαι πάνω-κάτω σαν τον Βέγγο συνήθως.
Το παπί είναι εσκεμμένα παπί και όχι κάτι μεγαλύτερο, γιατί θέλω να με αποτρέπει να το παίρνω βράδυα για βόλτες και το έχω ΜΟΝΟ για τη δουλειά μου. Αντε και για κανέναν κοντινό καφέ με δύσκολο πάρκινγκ, ή σαν ρεζέρβα όταν μου παίρνουν δίπλωμα και πινακίδες στο αυτοκίνητο (δίπλωμα μοτοποδηλάτου από Τροχαία έχω ). Δίνω μεγάλο βάρος στην ευκολία κίνησης στο μποτιλιάρισμα, και στην μηδαμινή συντήρηση που χρειάζεται.
Αυτό που σκέφτομαι τώρα, είναι μήπως θα έπρεπε να πάρω κανένα μεγαλύτερο παπί (πχ FX125) ή κάτι παρεμφερές. Και μια που θα μπω σε έξοδα, μήπως πάρω δίπλωμα απεριορίστων κυβικών. Είμαι 30 χρονών, έχω από 18 δίπλωμα αυτοκινήτου, από 24 επαγγελματικό Β και από 26 δίπλωμα μοτοποδηλάτου από Τροχαία μέχρι 50cc.
Να βγάλω δίπλωμα Α1; Να βγάλω Α; Πόσο κοστίζει χοντρικά το καθένα; Και σε τι θα πρέπει να εξεταστώ; Σε πόσο χρόνο χοντρικά θα έχω ένα δίπλωμα στα χέρια μου;
Επίσης επειδή δεν παίζουν και πολλά λεφτά αυτή την περίοδο, θα καταλήξω μάλλον σε κανένα μεταχειρισμένο. Για το FX125 τι λέτε; Εχετε κάτι άλλο να προτείνετε; Για παραπάνω από 125cc καμιά καλή ιδέα (εκτός σκούτερ) και σε λογικό κόστος; Πχ κανένα Serrow ή AX250; Προβλήματα συμπλέκτη κλπ δεν έχω, αφού έχω μάθει από τα 14 περίπου να οδηγώ με συμπλέκτη. Δίχρονα αποκλείονται...
-
-
Ο χρήστης nasos έγραψε:
Να βγάλω δίπλωμα Α1; Να βγάλω Α; Πόσο κοστίζει χοντρικά το καθένα; Και σε τι θα πρέπει να εξεταστώ; Σε πόσο χρόνο χοντρικά θα έχω ένα δίπλωμα στα χέρια μου;Τα χρήματα είναι τα ίδια και στις δύο περιπτώσεις, γύρω στα 300-400 ευρώ και συμπεριλαμβάνει μαθήματα, παράβολα, παράσταση κτλ. Τα υποχρεωτικά μαθήματα είναι 10.
Η θεωρητική εξέταση έχει μόνο ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών (όχι σήματα ή σχεδιαγράμματα). Στο σύνολό τους είναι γύρω στις 180, ενώ το κάθε φύλλο εξέτασης έχει νομίζω 8-10 ερωτήσεις.
Στα πρακτικά, για την κατηγορία Α1 εξετάζεσαι με παπί 125 κυβικών, με ταχύτητες αλλά χωρίς συμπλέκτη. Για την κατηγορία Α η εξέταση γίνεται με μηχανή 500 κυβικών.
Η εξέταση και στις δύο κατηγορίες περιλαμβάνει τα εξής: Πρώτα κάνεις δύο οχτάρια χωρίς να πατήσεις τις γραμμές που οριοθετούν το χώρο και χωρίς να πατήσεις τα πόδια σου κάτω. Πρέπει να βγάζεις φλάς και να ρίξεις μια ματιά γυρνώντας το κεφάλι σου προς τη μερια που στρίβεις.
Όταν τελειώσεις με τα οχτάρια πάς χωρίς να πατήσεις τα πόδια σου κάτω στην δεύτερη δοκιμασία, η οποία είναι να περάσεις ανάμεσα απο δύο γραμμές όσο πιο αργά μπορείς χωρίς όμως να τις πατήσεις.
Οταν περάσεις επιτυχώς και αυτό, μετά πρέπει πάλι να περάσεις απο τις δύο γραμμές σε πιό γρήγορο ρυθμό, δικάβαλο με το δάσκαλό σου και πρέπει να κάνεις και ένα ανέβασμα ταχύτητας.
Όταν περάσεις και αυτό, μετά σε βγαζουν έξω στο δρόμο. Φοράς ενδοεπικοινωνία στο κράνος και ο δάσκαλος με τους εξεταστές σε ακολουθούν απο πίσω με αυτοκίνητο και σου δίνουν οδηγίες. Να θυμάσαι οτι όταν σταματάς σε STOP πρέπει να κατεβάσεις και τα δύο πόδια κάτω.
Αν τα περάσεις όλα αυτά τότε σε 2 εβδομάδες πας στο υπουργείο στο Σταυρό οπου πληρώνεις ένα παράβολο γύρω στα 25 ευρώ, σου κρατάνε το παλιό δίπλωμα και σου δίνουν το καινούριο.
Απ ότι ξέρω, αν πάρεις για Α1 αυτόματα αναβαθμίζεται σε Α μετά απο ένα χρόνο. Λογικά όμως πρέπει να ξαναπληρώσεις το παράβολο, οπότε μάλλον είναι καλύτερα να πας για Α κατευθείαν.
-
Ο χρήστης panark έγραψε:
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=13414Για παραπάνω από 125cc καμιά καλή ιδέα (εκτός σκούτερ) και σε λογικό κόστος;
dog80, σ'ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Απ ότι ξέρω, αν πάρεις για Α1 αυτόματα αναβαθμίζεται σε Α μετά απο ένα χρόνο. Λογικά όμως πρέπει να ξαναπληρώσεις το παράβολο, οπότε μάλλον είναι καλύτερα να πας για Α κατευθείαν.Όχι, δεν είναι έτσι. Πριν απο 1,5 χρόνο περίπου αναβάθμισα το δίπλωμά μου απο Α1 (το οποίο είχα για 5+ χρόνια) σε Α. Μου κόστισε περί τα €200, δεν έδωσα θεωρητικές εξετάσεις, παρά μόνο πρακτικές (όπως ακριβώς τις περιγράφει ο dog10) σε ένα FX125.
Παράδοξο το οτι εξετάστικα με μηχανάκι 125 κυβικών για να οδηγώ απεριόριστου κυβισμού δίκυκλο! Αλλά αφού ήταν πάνω απο 125 κυβικά και είχε συμπλέκτη στο χέρι, κάλυπτε τις προδιαγραφές του νόμου! Αν όμως έδινα απο την αρχή Α, θα εξεταζόμουν με μηχανή 500 κυβικών.
Δεύτερο παράδοξο οτι την ώρα που ετοιμαζόμασταν για πορεία έγινε ένα μπλέξιμο με τα μηχανάκια και τελικά έκανα βόλτες με ένα ...παπί!
Παράδοξο 3: Το δίπλωμα κάνει 15-20 μέρες για να βγεί, ανάλογα με τον φόρτο εργασίας της εκάστοτε διεύθυνσης. Εγώ το πήρα την επόμενη το πρωΐ, γιατί οι εξετάστριες δεν είχαν αυτοκίνητο και τις πέταξα απο τον Γέρακα μέχρι την εθνική άμυνα...
Άποψή μου είναι οτι αφού θα μπείς στη διαδικασία να βγάλεις δίπλωμα, δώσε για Α κατ΄ευθείαν να ξεμπερδεύεις. Δεν ξέρεις αν και πότε θα το χρειαστείς, και αν γίνει κάτι τέτοιο άντε πάλι απο την αρχή... Η διαφορά στα χρήματα πρέπει να είναι μικρή.
Για μηχανάκι τώρα, διαφωνώ για το FX. Αφού κινείσαι αποκλειστικά στο κέντρο, ποιός ο λόγος να είσαι με την μανέττα πάνω κάτω; Ένας φίλος είχε ένα FX, ξύπνησε ένα πρωΐ και του είχαν κλέψει την μπροστινή ρόδα και το ψυγείο! Ο λόγος: πανάκριβα και δυσεύρετα ανταλλάκτικά.
Για την περίπτωσή σου θα πρότεινα ένα mainstream σκούτερ, διάβασε το παραπάνω θέμα, πές μας και μέχρι πόσα χρήματα διαθέτεις, και το συζητάμε.
Σιδερένιος απο τις τούμπες, και καλό ψάξιμο!
-
Για μή σκούτερ:
Yamaha XT125X/R:
http://www.yamaha-motor.gr/products/mot ... xt125x.jsp
http://www.yamaha-motor.gr/products/mot ... xt125R.jspHonda CBR125R:
http://www.honda.gr/honda/motorcycles/m ... odel_id=59Honda XL125V Varadero:
http://www.honda.gr/honda/motorcycles/m ... model_id=4Honda CBF:250/500
http://www.honda.gr/honda/motorcycles/m ... odel_id=64
http://www.honda.gr/honda/motorcycles/m ... odel_id=77
http://www.honda.gr/honda/motorcycles/m ... odel_id=38Honda XR125L:
http://www.honda.gr/honda/motorcycles/m ... odel_id=51 -
Στη θέση σου θα αγόραζα ένα 50 c.c. αφού το θέλεις μόνο για τη μετάβαση στη δουλειά σου. Σε περίπτωση που αποκτήσεις δίπλωμα για περισσότερα κυβικά, σίγουρα θα σκεφτείς αργότερα να αγοράσεις και μοτοσικλέτα μεγαλύτερου κυβισμού.
-
Ο χρήστης luck έγραψε:
Στη θέση σου θα αγόραζα ένα 50 c.c. αφού το θέλεις μόνο για τη μετάβαση στη δουλειά σου. Σε περίπτωση που αποκτήσεις δίπλωμα για περισσότερα κυβικά, σίγουρα θα σκεφτείς αργότερα να αγοράσεις και μοτοσικλέτα μεγαλύτερου κυβισμού.Είσαι σίγουρος πως διάβασες το αρχικό μου post;
Για μηχανάκι τώρα, διαφωνώ για το FX. Αφού κινείσαι αποκλειστικά στο κέντρο, ποιός ο λόγος να είσαι με την μανέττα πάνω κάτω; Ένας φίλος είχε ένα FX, ξύπνησε ένα πρωΐ και του είχαν κλέψει την μπροστινή ρόδα και το ψυγείο! Ο λόγος: πανάκριβα και δυσεύρετα ανταλλάκτικά.
Χμμ, σ'αυτά όντως έχεις ένα point. Δεν το είχα σκεφτεί έτσι...
Για την περίπτωσή σου θα πρότεινα ένα mainstream σκούτερ
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΣΚΟΥΤΕΡ! ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΡΝΑΩ ΑΝΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ! :razz: :razz:
-
Ακριβως στην ιδια θεση με σενα βρεθηκα πριν 6 μηνες...απελπιστηκα με το αυτοκινητο και ξαναγυρισα στο μηχανακι.
Ειχα ενα FB50 απο το 93 φοιτητης αλλα πλεον τα ειχε φαει τα ψωμια του..επομενως πηγε στο εξοχικο για περα δωθε το καλοκαιρι.
Διπλωμα ειχα απο τα 16μου για 50αρη μοτοποδηλατο. ....
Για αρχη εβγαλα διπλωμα κατηγοριας Α...μην το σκεφτεσαι για Α1 δεν αξιζει τα ιδια λεφτα ειναι και ξεμπερδευεις μονιμα......
Η διαδικασια ειναι ακριβως οπως στην περιεγραψαν πιο πανω ...εμενα μου κοστισε 400 ε.
Στο ψαξιμο τι να παρω κατεληξα στο innova .... δεν ηθελα με τιποτα κατι μεγαλυτερο , ηθελα κατι ευκινητο ελαφρη, ευελικτο και οσο ασφαλες γινεται για το κεντρο.
Για την δουλεια που το πηρα ειναι αριστο , καλα φρενα με δισκοφρενο πισω για επιπλεον ασφαλεια, αρκετη δυναμη, ευελικτο....με λιγα λογια για το κεντρο μια χαρα ειναι, για παραπερα δεν με ενδιαφερει...
Ειχα ψαξει και για μεταχειρισμενο αλλα ζητουσαν 1500ε για 5ετιας μηχανακι ... ετσι εδωσα 2000 και πηρα καινουργειο....και εχω κανει 3000χλμ σε εξι μηνες.....
ΤΟ fx125 εχει συμπλεκτη και μεσα στην κινηση θα σε κουραζει πιστευω....οπως και οτιδηποτε μεγαλυτερο και βαρυτερο.
Για σκουτερ μονο αυτα με τις μεγαλες ροδες αξιζουν..αλλα εχουν μεγαλο ογκο που τα κανουν δυσκολα στους ελιγμους....ειναι και σημαντικα ακριβοτερα.
Για τα διχρονα πολυ σωστα τα απεκλεισες ...δεν ειναι πρεπον να πηγαινεις σε πελατη και να βρωμας βενζινολαδο... ασε που δεν εχουν ουτε στοιχειωδη αξιοπιστια ,και καινε τα αντερα τους.... -
Για να περνας αναμεσα απο τα αυτοκινητα πιο ευκολο ειναι το παπι βεβαια. Εχω παρει το CryptonR και ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Μαλλον εχει λιγο πιο στενο τιμονι απο το innova και τρυπωνει παντου. Και φυσικα αμα τσεκαρεις θα δεις οτι υπαρχουν τα παντα σε ανταλλακτικα και σε κανονικες τιμες. Επισης μου καιει το περισσοτερο 2,5lt/100km.
Αν θες μηχανη μεταχειρισμενη, το Serow που εχω και εγω ειναι μια πολυ καλη λυση. Αν μπορεις βεβαια να το βρεις αντιπροσωπειας, πρωτο χερι, τελευταιο μοντελο, με λιγα χιλιομετρα και καλομεταχειρισμενο δωσε αβλεπη οσα σου ζητησουν, οπως εκανα και εγω και δεν το μετανοιωσα. Ειναι απο τα πιο αξιοπιστα μηχανακια και ειναι το δευτερο που εχω. Εχω παει παντου και καβαλαει τις ψηλες νησιδες σαν μαγικο χαλι! Μπορει να σε κουρασει σε πολυ μεγαλες διαδρομες η στενη του σελλα, αλλα επειδη ειναι ελαφρυ, θα σε αποζημιωσει οταν θα περασεις απο δυσβατο μερος μονο εσυ και καποια καθαροαιμα. (Ενταξει υπαρχουν και τα καθαροαιμα, αλλα επειδη ειναι πιο ειδικα, δεν κανουν για τη δουλεια μας και τις εκδρομες φορτωμενα, ασε που ειναι και διχρονα).
Ο συμπλεκτης ομως εμενα με κουραζει και γι αυτο χρησιμοποιω το παπι κυριως, εκτος αν παω μακρια, οποτε το serow υποχρεωτικα.
Μια αλλη περιπτωση μεταχειρισμενου ειναι το suzuki DR200, αλλα εδω κανεις συμβιβασμους στις επιδοσεις και σε αλλα λιγα πραγματα, οπως το ταμπουρο πισω, μονο πεντε ταχυτητες, λιγοτερη ελαστικοτητα, κ.λ.π. Προσοχη δεν ειναι serow και πουλιουνται πολλα απο ενοικιασεις.
Φυσικα και θα βγαλεις για μεγαλη μηχανη διπλωμα, αφου το κανεις που το κανεις, κανε το μια και καλη. Αυτα. -
Ο χρήστης nasos έγραψε:
Πχ κανένα Serrow ή AX250; Προβλήματα συμπλέκτη κλπ δεν έχω, αφού έχω μάθει από τα 14 περίπου να οδηγώ με συμπλέκτη. Δίχρονα αποκλείονται...Έτοιμος ήμουν να σου το πω, με πρόλαβες. Το μηχανάκι αυτό είναι ένα μεγάλο παπί ως προς την ευελιξία και την κατανάλωση και μια κανονική μηχανή ως προς τα υπόλοιπα. Διάβασε τι έχω γράψει γι' αυτό και σε άλλα posts.
Αν έχεις σκοπό να επεκτείνεις το δίπλωμά σου, κάντο απεριορίστων... Μικρή διαφορά στην τιμή, τεράστια στο πόσο χρήσιμο μπορεί να σου φανεί... Άντε, σιδεροκέφαλος από εδώ και πέρα...
-
Ας τους να λένε. Πάρε ...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ας τους να λένε. Πάρε ...Τη θέλω τη ζωή μου, άσε...
-
Τελικά κατέληξα σ'ένα Suzuki FX125 '99. Το βρήκα 1200 ευρώ, από ψιλομεγάλο τύπο, εντελώς μαμά, φαίνεται προσεγμένο και η συναλλαγή θα γίνει τη Δευτέρα. Προχτές έκανα τα χαρτιά μου για δίπλωμα απεριορίστων κυβικών (380 ευρώ κομπλέ), και σήμερα έχω το πρώτο μάθημα. Ελπίζω σε δύο εβδομάδες να έχω ξεμπερδέψει, γιατί έχω πολλά απογεύματα κλεισμένα και ήδη 20 μέρες τώρα χωρίς μηχανάκι έχω πήξει με τη δουλειά.
Το σπάσιμο είναι πως είδα το βιβλίο των θεωρητικών, και σιγουρεύτηκα πως είναι η ίδια αηδία μ'αυτή που έδωσα στην Τροχαία για το 50άρι πριν μερικά χρόνια, με τις ίδιες βλαμμένες ερωτήσεις και θα πρέπει να κάνω υποχρεωτικά 10 ώρες θεωρητικό μάθημα πάνω σ'αυτό...
Θα προσπαθήσω το βράδυ να σας ποστάρω μερικές ερωτήσεις για να καταλάβετε σε τι IQ απευθύνεται.
-
Με υγεία και το μηχανάκι και το δίπλωμα (προσεχώς, έστω).
-
Σήμερα έδωσα πορεία και το πήρα, για απεριόριστα κυβικά. Επιτέλους!
-
Καλές βόλτες και σιδεροκέφαλος!
-
Την πάτησα πάλι... Γυρνώντας από τη δουλειά σήμερα, κινούμουν σε μικρό (προτεραιότητας) δρόμο και σε στοπ το οποίο ξέρω πως συχνά παραβιάζουνε, πετάχτηκε ένα φορτηγάκι πηγαίνοντας μαλλιά κουβάρια. Δεν πρόλαβα ούτε κιχ να κάνω, αφού πρόσεχα για οδηγούς που απλά δεν προσέχουν το στοπ και όχι γι'αυτούς που δεν προσέχουν το στοπ πηγαίνοντας αεροπορία.
Με χτύπησε ο προφυλακτήρας του στο ύψος της δεξιάς κνήμης, πετάχτηκα στον αέρα, έκανα 1-2 τούμπες και έσκασα στο δρόμο λίγο πιο κάτω ανάσκελα. Ο τύπος σταμάτησε, νεαρός, βοήθησε κλπ κλπ. Αστυνομία, ασθενοφόρο, γερανός, όπως προβλέπονται (3 πτώσεις σε 6 μήνες, έχω μάθει πλέον). Να μην σας το πολυλογώ, πήγα στο Ακληπιείο με πόνους και στα δύο πόδια (κυρίως στο δεξί) και λίγο στο θώρακα αριστερά. Στο υπόλοιπο σώμα μάλλον με προστάτεψε το ειδικό μπουφάν (+ τα κιλά μου). Το ευτύχημα είναι πως δεν έχω σπάσει τίποτα, ούτε κάταγμα, ούτε διάστρεμμα! Στο παντελόνι έχει μείνει κόκκινη μπογιά από το φορτηγάκι...
Μου έκαναν λίγο μανούρα στην Τροχαία επειδή δεν είχα δίπλωμα, αλλά ελπίζω να είναι έτοιμο αφού έχω περάσει τις εξετάσεις από 4 Ιανουαρίου. Θα μάθω αύριο...
Το μηχανάκι ΜΑΛΛΟΝ δεν έχει πάθει τρομερή ζημιά, αλλά την άκουσα τόσο που ούτε ασχολήθηκα (σκεφτόμουνα τις τούμπες και να βλέπω το έδαφος ενώ είμαι στον αέρα). Το έστειλα με γερανό στο συνεργείο.
Αυτά.
Από μοτοποδήλατο σε μοτοσυκλέτα