-
Όλοι γνωρίζουμε ότι κάποια μοντέλα αυτοκινήτων βγαίνουν απο το εργοστάσιο με ενσωματωμένο σύστημα προστασίας της μπαταρίας από αποφόρτιση. Τι γίνεται όμως όταν το αυτοκίνητο σου δεν έχει αυτό το σύστημα και ο ίδιος είσαι απρόσεκτος/ξεχασιάρης κάποιες φορές με αποτέλεσμα να αφήνεις π.χ. το λαμπάκι της καμπίνας ανοιχτό και όταν πας μετά από αρκετές ώρες στο γκαράζ σου το αυτοκίνητο να μην παίρνει μπρος.
Επειδή τέτοιο περιστατικό μου έχει τύχει 2-3 φορές με το accord, όπου δεν υπάρχει εργοστασιακά ενσωματωμένο σύστημα προστασίας της μπαταρίας από αποφόρτιση και, επειδή την τελευταία φορά (πριν 2-3 μέρες) που μου έτυχε και το jump start τύγχανε και αυτό αποφορτισμένο με αποτέλεσμα να εκνευριστώ πρωινιάτικα, θα ήθελα να ρωτήσω αν κανεις γνωριζει αν μπορώ να βρω στην αγορά ένα τέτοιο σύστημα και πόσο περίπου θα μου στοίχιζε. Θα μου ήταν πραγματικά πολύ χρήσιμο.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων. -
Όλοι γνωρίζουμε ότι κάποια μοντέλα αυτοκινήτων βγαίνουν απο το εργοστάσιο με ενσωματωμένο σύστημα προστασίας της μπαταρίας από αποφόρτιση. Τι γίνεται όμως όταν το αυτοκίνητο σου δεν έχει αυτό το σύστημα και ο ίδιος είσαι απρόσεκτος/ξεχασιάρης κάποιες φορές με αποτέλεσμα να αφήνεις π.χ. το λαμπάκι της καμπίνας ανοιχτό και όταν πας μετά από αρκετές ώρες στο γκαράζ σου το αυτοκίνητο να μην παίρνει μπρος.
Επειδή τέτοιο περιστατικό μου έχει τύχει 2-3 φορές με το accord, όπου δεν υπάρχει εργοστασιακά ενσωματωμένο σύστημα προστασίας της μπαταρίας από αποφόρτιση και, επειδή την τελευταία φορά (πριν 2-3 μέρες) που μου έτυχε και το jump start τύγχανε και αυτό αποφορτισμένο με αποτέλεσμα να εκνευριστώ πρωινιάτικα, θα ήθελα να ρωτήσω αν κανεις γνωριζει αν μπορώ να βρω στην αγορά ένα τέτοιο σύστημα και πόσο περίπου θα μου στοίχιζε. Θα μου ήταν πραγματικά πολύ χρήσιμο.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων. -
Όλοι γνωρίζουμε ότι κάποια μοντέλα αυτοκινήτων βγαίνουν απο το εργοστάσιο με ενσωματωμένο σύστημα προστασίας της μπαταρίας από αποφόρτιση. Τι γίνεται όμως όταν το αυτοκίνητο σου δεν έχει αυτό το σύστημα και ο ίδιος είσαι απρόσεκτος/ξεχασιάρης κάποιες φορές με αποτέλεσμα να αφήνεις π.χ. το λαμπάκι της καμπίνας ανοιχτό και όταν πας μετά από αρκετές ώρες στο γκαράζ σου το αυτοκίνητο να μην παίρνει μπρος.
Επειδή τέτοιο περιστατικό μου έχει τύχει 2-3 φορές με το accord, όπου δεν υπάρχει εργοστασιακά ενσωματωμένο σύστημα προστασίας της μπαταρίας από αποφόρτιση και, επειδή την τελευταία φορά (πριν 2-3 μέρες) που μου έτυχε και το jump start τύγχανε και αυτό αποφορτισμένο με αποτέλεσμα να εκνευριστώ πρωινιάτικα, θα ήθελα να ρωτήσω αν κανεις γνωριζει αν μπορώ να βρω στην αγορά ένα τέτοιο σύστημα και πόσο περίπου θα μου στοίχιζε. Θα μου ήταν πραγματικά πολύ χρήσιμο.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων. -
Έχω ακούσει για μπαταρίες με σύστημα προστασίας κατά της κλοπής. Αφήνουν δηλαδή μικρά φορτία (φώτα αναμμένα) αλλά δεν δίνουν το πολύ ρεύμα που χρειάζεται η μίζα.
Δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι αντίστοιχο με αυτό που λες. Υπάρχουν μόνο προειδοποιητικοί βομβητές για να κλείσεις τα φώτα του αυτοκινήτου.
Εσύ θέλεις ένα βομβητή που να λειτουργεί όχι όταν το λαμπάκι της καμπίνας είναι αναμμένο με τη πόρτα ανοιχτή, αλλά όταν είναι αναμμένο, η πόρτα ανοικτή ΚΑΙ Ο ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ της λάμπας πατημένος.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Έχω ακούσει για μπαταρίες με σύστημα προστασίας κατά της κλοπής. Αφήνουν δηλαδή μικρά φορτία (φώτα αναμμένα) αλλά δεν δίνουν το πολύ ρεύμα που χρειάζεται η μίζα.αν θέλει ο άλλος να στο σηκώσει το αμάξι δε θα κολλήσει εκεί, βάζει μια άλλη μπαταρία και τελείωσε το θέμα
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Εσύ θέλεις ένα βομβητή που να λειτουργεί όχι όταν το λαμπάκι της καμπίνας είναι αναμμένο με τη πόρτα ανοιχτή, αλλά όταν είναι αναμμένο, η πόρτα ανοικτή ΚΑΙ Ο ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ της λάμπας πατημένος.
Eγώ θέλω ένα σύστημα(μπορεί να είναι και χωρίς βομβητή) που να προστατεύει την μπαταρία όταν κάποια από τις ηλεκτρικές/ηλεκτρονικές συσκευές του αυτοκινήτου παραμείνει για κάποιο λόγο αναμμένη για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα μετά που κλειδώνει το αυτοκίνητο.
Κάποια σύγχρονα μοντέλα (π.χ.της OPEL και της VOLVO και αν δεν κάνω λάθος και κάποια από τα μοντέλα της VAG) έρχονται με προεγκατεστημένο το σύστημα που ψάχνω για το αυτοκίνητο μου (ή παρέχεται από την αντιπροσωπεία δυνατότητα εγατάστασης του)
Τα περισσότερα αυτοκίνητα (και το accord) έχουν το σύστημα υπενθύμισης για αναμμένα φώτα.
(Το λαμπάκι της καμπίνας παρέμεινε αναμμένο και αποφόρτισε την μπαταρία του αυτοκινήτου μου όχι επειδή υπήρχε ανοιχτή πόρτα αλλά διότι το είχα ανάψει εγώ το βράδι όταν πήγα να βάλω στο ντουλαπάκι το ασφάλιστρο του αυτοκινήτου) -
Ο χρήστης sodhad έγραψε:
Εσύ θέλεις ένα βομβητή που να λειτουργεί όχι όταν το λαμπάκι της καμπίνας είναι αναμμένο με τη πόρτα ανοιχτή, αλλά όταν είναι αναμμένο, η πόρτα ανοικτή ΚΑΙ Ο ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ της λάμπας πατημένος.
Eγώ θέλω ένα σύστημα(μπορεί να είναι και χωρίς βομβητή) που να προστατεύει την μπαταρία όταν κάποια από τις ηλεκτρικές/ηλεκτρονικές συσκευές του αυτοκινήτου παραμείνει για κάποιο λόγο αναμμένη για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα μετά που κλειδώνει το αυτοκίνητο.
Κάποια σύγχρονα μοντέλα (π.χ.της OPEL και της VOLVO και αν δεν κάνω λάθος και κάποια από τα μοντέλα της VAG) έρχονται με προεγκατεστημένο το σύστημα που ψάχνω για το αυτοκίνητο μου (ή παρέχεται από την αντιπροσωπεία δυνατότητα εγατάστασης του)
Τα περισσότερα αυτοκίνητα (και το accord) έχουν το σύστημα υπενθύμισης για αναμμένα φώτα.
(Το λαμπάκι της καμπίνας παρέμεινε αναμμένο και αποφόρτισε την μπαταρία του αυτοκινήτου μου όχι επειδή υπήρχε ανοιχτή πόρτα αλλά διότι το είχα ανάψει εγώ το βράδι όταν πήγα να βάλω στο ντουλαπάκι το ασφάλιστρο του αυτοκινήτου)Ας μην ξεχαναμε και τα C4 με το συστημα προστασιας αποφορτισης
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
Έχω ακούσει για μπαταρίες με σύστημα προστασίας κατά της κλοπής. Αφήνουν δηλαδή μικρά φορτία (φώτα αναμμένα) αλλά δεν δίνουν το πολύ ρεύμα που χρειάζεται η μίζα.
αν θέλει ο άλλος να στο σηκώσει το αμάξι δε θα κολλήσει εκεί, βάζει μια άλλη μπαταρία και τελείωσε το θέμα
Έχω δει αυτοκίνητο να μην ξεκινά μετά από αλλαγή μπαταρίας λόγω immobilizer! Απαιτούνταν μια σειρά 'περίεργων' ενεργειών, με ασφάλειες και χειριστήρια του αυτοκινήτου, για να ξεκλειδωθεί ο immobilizer και να ξεκινήσει η μηχανή!
-
Ο χρήστης tt έγραψε:
Έχω ακούσει για μπαταρίες με σύστημα προστασίας κατά της κλοπής. Αφήνουν δηλαδή μικρά φορτία (φώτα αναμμένα) αλλά δεν δίνουν το πολύ ρεύμα που χρειάζεται η μίζα.
αν θέλει ο άλλος να στο σηκώσει το αμάξι δε θα κολλήσει εκεί, βάζει μια άλλη μπαταρία και τελείωσε το θέμα
Έχω δει αυτοκίνητο να μην ξεκινά μετά από αλλαγή μπαταρίας λόγω immobilizer! Απαιτούνταν μια σειρά 'περίεργων' ενεργειών, με ασφάλειες και χειριστήρια του αυτοκινήτου, για να ξεκλειδωθεί ο immobilizer και να ξεκινήσει η μηχανή!
Αυτό δε θα τύχει στον κλέφτη...
Γιατί αν έχει όρεξη να στο κλέψει θα γεφυρώσει πρώτα τις δύο μπαταρίες, οπότε η νέα ΕΙΝΑΙ συνδεδεμένη, μετά θα βάλει μπρος (η καινούρια θα δίνει το πολύ ρεύμα), και θα βγάλει την νέα.
Ή που μετά τη γεφύρωση βγάζει την παλιά, αφήνει την νέα και φεύγει.
-
Ο χρήστης tt έγραψε:
Έχω ακούσει για μπαταρίες με σύστημα προστασίας κατά της κλοπής. Αφήνουν δηλαδή μικρά φορτία (φώτα αναμμένα) αλλά δεν δίνουν το πολύ ρεύμα που χρειάζεται η μίζα.
αν θέλει ο άλλος να στο σηκώσει το αμάξι δε θα κολλήσει εκεί, βάζει μια άλλη μπαταρία και τελείωσε το θέμα
Έχω δει αυτοκίνητο να μην ξεκινά μετά από αλλαγή μπαταρίας λόγω immobilizer! Απαιτούνταν μια σειρά 'περίεργων' ενεργειών, με ασφάλειες και χειριστήρια του αυτοκινήτου, για να ξεκλειδωθεί ο immobilizer και να ξεκινήσει η μηχανή!
Αυτό δε θα τύχει στον κλέφτη...
Γιατί αν έχει όρεξη να στο κλέψει θα γεφυρώσει πρώτα τις δύο μπαταρίες, οπότε η νέα ΕΙΝΑΙ συνδεδεμένη, μετά θα βάλει μπρος (η καινούρια θα δίνει το πολύ ρεύμα), και θα βγάλει την νέα.
Ή που μετά τη γεφύρωση βγάζει την παλιά, αφήνει την νέα και φεύγει.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Έχω δει αυτοκίνητο να μην ξεκινά μετά από αλλαγή μπαταρίας λόγω immobilizer! Απαιτούνταν μια σειρά 'περίεργων' ενεργειών, με ασφάλειες και χειριστήρια του αυτοκινήτου, για να ξεκλειδωθεί ο immobilizer και να ξεκινήσει η μηχανή!
Αυτό δε θα τύχει στον κλέφτη...
Γιατί αν έχει όρεξη να στο κλέψει θα γεφυρώσει πρώτα τις δύο μπαταρίες, οπότε η νέα ΕΙΝΑΙ συνδεδεμένη, μετά θα βάλει μπρος (η καινούρια θα δίνει το πολύ ρεύμα), και θα βγάλει την νέα.
Ή που μετά τη γεφύρωση βγάζει την παλιά, αφήνει την νέα και φεύγει.
Σίγουρα δε θα του τύχει Γιώργο. Θα μάθει και θα κάνει ό,τι χρειαστεί για να καταφέρει το σκοπό του.
-
Καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα τη γνώμη σας σε κάτι για το οποίο μάλλον πιάστηκα κορόιδο: Στα 80,000 χλμ, μετά από 6 χρόνια, αναγκάστηκα να αλλάξω μπαταρία. Έβαλα & πάλι την ίδια, εργοστασιακή, 60 Ampere, κλειστού τύπου με 'ματάκι', καθώς έμεινα ευχαριστημένος από την απόδοσή της τόσα χρόνια. Η αλλάγή έγινε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Skoda, που χρόνια εμπιστεύομαι. Σύνολο: 132 ευρώπουλα... Σαν πολλά μου φάνηκαν, μα αρχικά δεν έδωσα σημασία. Ξέρει κανείς πού κυμαίνονται οι τιμές; Νιώθω ότι μ'έπιασαν λιγάκι Κώτσο... Ευχαριστώ!
-
Στα μισά νομίζω.
-
Εγώ έβαλα Varta πριν 2 χρόνια 47 ευρώ. Δεν πλήρωσα τίποτα για περαστικά γιατί ο ηλεκτρολόγος είναι φίλος. Πολλά μου φαίνονται...
-
-
Κοίτα, αν σου αντέξει όσο η παλιά, δεν είναι τόσο κακή η τιμή.
-
Μια τετοιου τυπου μπαταρια (καλη μαρκα) στοιχιζει 80-90 ευρω. Βαλε τοποθετηση, κερδος και (δηθεν) ελεγχο του συστηματος φορτισης, τα εφτασες τα λεφτα που εδωσες. Αν ηθελες μπορουσες να παρεις Bosch απο το ΜΑΚΡΟ και να τη βαλεις εσυ.
-
Οι αντιπροσωπείες τσεκουρώνουν γενικά στις τιμές των μπαταριών τους. Η Fiat μου χρέωσε 150 ευρώ τη μπαταρία που έβαλε στο Tipo μου.
-
Αν είναι κάπως ειδική κλειστού τύπου, χωρίς αναθυμιάσεις κλπ τότε είναι σαφώς ακριβότερες από τις απλές.
Και αν μια ίδια κράτησε 6 χρόνια τότε μάλλον τα αξίζει τα λεφτά της. -
Προφανως θα μπορουσες να γλυτωσεις κανα 50αρι αν το εκανες μονος σου.Οι εργοστασιακές παντως κρατάνε αρκετό καιρό, αυτο ισως εχει να κανει και με την κατάσταση του αυτοκινήτου.
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΑΠΟ ΑΠΟΦΟΡΤΙΣΗ