Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κιβώτιο Ferrari: μηχανικό ή F1;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Κιβώτιο Ferrari: μηχανικό ή F1;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 5 / 6
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    35
    104
    410
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lotusnick last edited by

      Ο χρήστης Bruce έγραψε:
      παντως μεχρι τωρα καμια αυτοκινητοβιομηχανια δεν εχει βγαλει καθαροαιμο σειριακο οπως αυτα που ειναι στα μηχανακια. να εχει δηλαδη λεβιε και να ανεβοκατεβαζει μπροστα-πισω. μονο σε μια elise νομιζω προσπαθησαν να το βαλουν αλλα τελικα δεν ευφοκιμησε το πειραμα. και ξερετε τι δικαιολογια βρισκουν? οτι κανεις αυτοκινητιστης (καποιους σαν τον ε-κτελ θα ρωτησαν μαλλον...) δε θελει να κανει κατεβασματα πχ απο 4η σε νεκρά οταν σταματαει στο φαναρι (ενω στα ημιαυτοματα τραβας τα αυτακια ταυτοχρονα και μπαινει η νεκρα)...

      ειμαι σιγουρος οτι θα χαλουσε ελαχιστους απο μας μια τετοια κατασταση...

      ΥΓ μονο οι τρελοι οι αγγλοι εχουν σειριακα σε αμαξια που φορουν κινητηρα απο μηχανακια

      Auto den tha eitan efikto gia ena autokinito dromou.

      Gia ena pio eidiko me amesi sxesi me tin pista, exei kibotia an thes na baleis.
      Mia kai eipes gia Elise

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nidosan last edited by

        Ο χρήστης spiroz έγραψε:
        Να προσθέσω πως οντως το DSG κανει πιο αργο κατέβασμα απ'οτι ανέβασμα.
        επίσης τα paddles(ενω δεν κοστίζουν στα βάζουν μόνο σε συνδυασμο με cruise control-καθαρό μάδημα απο την VW)
        δεν είναι στάνταρ εξοπλισμός, και οτι αλλάζοντας καποιος με το πάνω κάτω του λεβιέ κάνει σίγουρα χειρότερους χρόνους.Η διαφορά
        είναι αισθητή.

        Χρήστο, μια που το έχεις, πόσο εκτιμάς εσύ ότι κάνει στο κατέβσαμα? Εμένα ναι μεν μου είχε φανεί πιο αργό, αλλά όχι και 0,9' για κάθε αλλαγή.

        Το κορυφαίο σε χρόνους ήταν το Κορεατάκι που είχα κάποτε. Κατέβαινα Πεντέλη, άλλαζα από 'D' σε 2α πριν τις φουρκέτες, μετρούσα '0...1...2' σε ρυθμό δευτερολέπτων, και στο '2' την 'επαιρνε'!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spiroz last edited by

          Ο χρήστης nidosan έγραψε:

          Να προσθέσω πως οντως το DSG κανει πιο αργο κατέβασμα απ'οτι ανέβασμα.
          επίσης τα paddles(ενω δεν κοστίζουν στα βάζουν μόνο σε συνδυασμο με cruise control-καθαρό μάδημα απο την VW)
          δεν είναι στάνταρ εξοπλισμός, και οτι αλλάζοντας καποιος με το πάνω κάτω του λεβιέ κάνει σίγουρα χειρότερους χρόνους.Η διαφορά
          είναι αισθητή.

          Χρήστο, μια που το έχεις, πόσο εκτιμάς εσύ ότι κάνει στο κατέβσαμα? Εμένα ναι μεν μου είχε φανεί πιο αργό, αλλά όχι και 0,9' για κάθε αλλαγή.

          Το κορυφαίο σε χρόνους ήταν το Κορεατάκι που είχα κάποτε. Κατέβαινα Πεντέλη, άλλαζα από 'D' σε 2α πριν τις φουρκέτες, μετρούσα '0...1...2' σε ρυθμό δευτερολέπτων, και στο '2' την 'επαιρνε'!!!

          φιλε nidosan θα προσπαθησω προσεγγιστικα να μετρησω το χρόνο που
          χρειάζεται για να κάνει κατέβασμα, αλλα προκαταβολικά σας λέω οτι είναι
          πολυ πιο γρήγορο απο το 0,9 που προαναφέρθηκε.Το οτι είναι πιο αργο
          το κατέβασμα δεν σημαίνει οτι είναι αργό.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kpsig moderator last edited by

            Χειροκίνητο για εμένα, σε κάθε εφαρμογή και περίπτωση.
            Δεν θα μου λείψουν μερικά δέκατα στην πίστα (εάν)... εμπρός στη χαρά της... κουτάλας

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              theom5 last edited by

              Ο χρήστης kpsig έγραψε:
              Χειροκίνητο για εμένα, σε κάθε εφαρμογή και περίπτωση.
              Δεν θα μου λείψουν μερικά δέκατα στην πίστα (εάν)... εμπρός στη χαρά της... κουτάλας

              **Μάγειραααα... **

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                theom5 last edited by

                Ο χρήστης spiroz έγραψε:
                φιλε nidosan θα προσπαθησω προσεγγιστικα να μετρησω το χρόνο που
                χρειάζεται για να κάνει κατέβασμα, αλλα προκαταβολικά σας λέω οτι είναι
                πολυ πιο γρήγορο απο το 0,9 που προαναφέρθηκε.Το οτι είναι πιο αργο
                το κατέβασμα δεν σημαίνει οτι είναι αργό.

                Μιας και βλέπω αρκετές ενστάσεις περί του χρόνου κατεβάσματος που ανέφερα πιο πάνω, φαντάζομαι πως αντιλαμβάνεστε ότι δεν το κατέβασα από το μυαλό μου το συγκεκριμένο 0.9 sec. Θα ψάξω να βρω την 'δημοσιογραφική πηγή' μου και να σας την παραθέσω αυτούσια

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spiroz last edited by

                  Ο χρήστης theo111r έγραψε:

                  φιλε nidosan θα προσπαθησω προσεγγιστικα να μετρησω το χρόνο που
                  χρειάζεται για να κάνει κατέβασμα, αλλα προκαταβολικά σας λέω οτι είναι
                  πολυ πιο γρήγορο απο το 0,9 που προαναφέρθηκε.Το οτι είναι πιο αργο
                  το κατέβασμα δεν σημαίνει οτι είναι αργό.

                  Μιας και βλέπω αρκετές ενστάσεις περί του χρόνου κατεβάσματος που ανέφερα πιο πάνω, φαντάζομαι πως αντιλαμβάνεστε ότι δεν το κατέβασα από το μυαλό μου το συγκεκριμένο 0.9 sec. Θα ψάξω να βρω την 'δημοσιογραφική πηγή' μου και να σας την παραθέσω αυτούσια

                  Αν υπάρχει καποια δημοσιογραφική μέτρηση θα μας λυσει την απορία.Σε κάθε
                  περίπτωση την δική μου αίσθηση μετέφερα και οχι μια σίγουρη μετρηση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nidosan last edited by

                    Επειδή η εκτίμηση/μέτρηση της δημοσιογραφικής πηγής που προαναφέρθηκε μου φαίνεται υπερβολική για το συγκεκριμένο κιβώτιο (ακόμα και το sensodrive του Citroen C2 που θεωρείται από τα πιο αργά κιβώτια δε θέλει παραπάνω από 0.4 sec για κάθε αλλαγή) έκανα ένα σύντομο ψάξιμο για DSG upshift/downshift times και βρήκα το εξής εδώ:

                    http://www.canadiandriver.com/articles/jk/031119.htm

                    *'By monitoring driving style, the computer predicts whether the driver will request an upshift or downshift next so it can pre-select the correct gear. It is possible to fool the computer by driving erratically, but *even if the wrong gear is pre-selected it only takes a fraction of a second for it to catch up. This transmission shifts fast, with shift times in the .03 to .04 second range. Even an excellent driver has trouble matching that consistently, and this transmission can do it all day long.'

                    Από άλλη πηγή βρήκα το παρακάτω:

                    http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=702200

                    The transmission can even shift from 6th to 2nd gear without having to sequentially run down through every gear. In this case, DSG will switch input shafts from 6th gear going to 5th temporarily on input shaft 2 and then into 2nd with input shaft 1 while blipping the throttle to match revs - all in less than .9 seconds.

                    Προσωπικά στη σύντομη επαφή που είχα με το εν λόγω κιβώτιο μου έδωσε την εντύπωση ότι η καθυστέρηση στο κατέβασμα ήταν minimal σε σχέση με ό,τι άλλο ημιαυτόματο έχω οδηγήσει, ακόμα κι όταν προσπάθησα να το 'μπερδέψω' κατεβάζοντας π.χ. σε 2α ενώ επιτάχυνα με 3η και 3500 σ.α.λ. (ώστε να έχει έτοιμη την 4η αντί της 2ας).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      theom5 last edited by

                      Ο χρήστης nidosan έγραψε:
                      The transmission can even shift from 6th to 2nd gear without having to sequentially run down through every gear. In this case, DSG will switch input shafts from 6th gear going to 5th temporarily on input shaft 2 and then into 2nd with input shaft 1 while blipping the throttle to match revs - all in less than .9 seconds.

                      Λες να μου 'έμεινε' αποσπασματικά το 0.9sec όταν διάβασα κάτι αντίστοιχο, ή να έγινε κακή μετάφραση στο κείμενο που διάβασα; Ποιος ξέρει! Μόλις το ξαναβρω θα σας πω... 😉

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης nidosan έγραψε:
                        The transmission can even shift from 6th to 2nd gear without having to sequentially run down through every gear. In this case, DSG will switch input shafts from 6th gear going to 5th temporarily on input shaft 2 and then into 2nd with input shaft 1 while blipping the throttle to match revs - all in less than .9 seconds.

                        Αν θυμάμαι καλά αυτός ο χρόνος ( 0.9 sec ) είναι ο max χρόνος αλλαγής στο DSG και αυτό μόνο όταν έχει να αλλάξει άξονες μετάδοσης.
                        Στο κατέβασμα από 6η σε 2α (εαν και εφόσον ...) μπορεί να κάνει 0.9 sec , στις υπόλοιπες αλλαγές και κατεβάσματα είναι στο 0.3 - 0.4 sec .
                        Είναι ίσως το μοναδικό 'ψεγάδι' του DSG

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          hellenic-tifosi last edited by

                          Πάντως γίνεται χαμός με τα συστήματα διπλού συμπλέκτη, αρκετά τέτοια συστήματα εξελίσσονται από διάφορες εταιρείες τόσο για εφαρμογές αυτοκινήτου όσο και φορτηγών.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nass last edited by

                            H Peugeot πάντως που πήγε να εξελίξει ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη στο 307WRC έσπασε τα μούτρα της

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jgio1987 last edited by

                              To DSG είναι ένα ανώριμο κιβώτιο ακόμα, με πολλές προοπτικές για το μέλλον κατα τη γνώμη μου. Οπώς και η πρώτη έκδοση του SMG στην Μ3, όπως και η πρώτη έκδοση του F1 στην F355 που πια σήμερα έχουμε SMG 3 καί τέταρτη γενιά του F1 (F430) που είναι ότι καλύτερο υπάρχει αυτή τη στιγμή σε ημιαυτόματα κιβώτια. Ανάλογη και ακόμα καλύτερη μπορεί να είναι η μοίρα του DSG στό μέλλον...............

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                jgio1987 last edited by

                                CVT (Continuously variable transmission) Nissan Murano

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spiros last edited by

                                  Ο χρήστης jgio1987 έγραψε:
                                  To DSG είναι ένα ανώριμο κιβώτιο ακόμα, με πολλές προοπτικές για το μέλλον κατα τη γνώμη μου. Οπώς και η πρώτη έκδοση του SMG στην Μ3, όπως και η πρώτη έκδοση του F1 στην F355 που πια σήμερα έχουμε SMG 3 καί τέταρτη γενιά του F1 (F430) που είναι ότι καλύτερο υπάρχει αυτή τη στιγμή σε ημιαυτόματα κιβώτια. Ανάλογη και ακόμα καλύτερη μπορεί να είναι η μοίρα του DSG στό μέλλον...............

                                  To 'ανωριμο' αυτο κιβωτιο εχει εντυπωσιασει καθημερινους οδηγους και δοκιμαστες...

                                  Προφανως θα βελτιωθει, αλλα ειναι ενα βημα προς τη σωστη κατευθυνση.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nidosan last edited by

                                    Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:

                                    The transmission can even shift from 6th to 2nd gear without having to sequentially run down through every gear. In this case, DSG will switch input shafts from 6th gear going to 5th temporarily on input shaft 2 and then into 2nd with input shaft 1 while blipping the throttle to match revs - all in less than .9 seconds.

                                    Αν θυμάμαι καλά αυτός ο χρόνος ( 0.9 sec ) είναι ο max χρόνος αλλαγής στο DSG και αυτό μόνο όταν έχει να αλλάξει άξονες μετάδοσης.
                                    Στο κατέβασμα από 6η σε 2α (εαν και εφόσον ...) μπορεί να κάνει 0.9 sec , στις υπόλοιπες αλλαγές και κατεβάσματα είναι στο **0.3 - 0.4 sec **.
                                    Είναι ίσως το μοναδικό 'ψεγάδι' του DSG

                                    Να σε διορθώσω εδώ Βασίλη - ο χρόνος που αναφέρεται στο άρθρο ότι απαιτείται για κάθε αλλαγή στο DSG είναι 0.03 με 0.04 δευτερόλεπτα, i.e. 3 με 4 εκατοστά του δευτερολέπτου, όχι δέκατα.
                                    4 δέκατα (0.4 sec) χρειάζεται το -πολύ πιο αργό- sensodrive του C2 που έφερα ως παράδειγμα πιο πάνω.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pathos last edited by

                                      Εγώ λέω

                                      F1 για τις κεντρομήχανες
                                      Manual για τις προσθιομήχανες

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        opterios last edited by

                                        Ο χρήστης Pathos έγραψε:
                                        F1 για τις κεντρομήχανες
                                        Manual για τις προσθιομήχανες

                                        Για ποιο λόγο;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spiroz last edited by

                                          Ο χρήστης jgio1987 έγραψε:
                                          To DSG είναι ένα ανώριμο κιβώτιο ακόμα, με πολλές προοπτικές για το μέλλον κατα τη γνώμη μου. Οπώς και η πρώτη έκδοση του SMG στην Μ3, όπως και η πρώτη έκδοση του F1 στην F355 που πια σήμερα έχουμε SMG 3 καί τέταρτη γενιά του F1 (F430) που είναι ότι καλύτερο υπάρχει αυτή τη στιγμή σε ημιαυτόματα κιβώτια. Ανάλογη και ακόμα καλύτερη μπορεί να είναι η μοίρα του DSG στό μέλλον...............

                                          ''Ανώριμο'' το DSG? χμμμμμ... μια δοκιμή θα πείσει οποιονδήποτε...
                                          θα σας παραθέσω σχόλιο(αληθινό παρακαλώ,το τονίζω γιατι υπάρχουν και πολλοί δύσπιστοι)
                                          συγγενή μου που εχει Μ5 με SMG και πήρε GTI manual για τις καθημερινές του
                                          μετακινήσεις (υπάρχουν και τετοιοι) μετά απο δοκιμή του DSG : 'Φανταστικό,
                                          αν ήξερα οτι δουλεύει έτσι στο κατέβασμα δεν θα το έπαιρνα manual'.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pathos last edited by

                                            Ο χρήστης opterios έγραψε:

                                            F1 για τις κεντρομήχανες
                                            Manual για τις προσθιομήχανες

                                            Για ποιο λόγο;

                                            Οι κεντρομήχανες (F430, Enzo) έτσι όπως είναι σχεδιασμένες και προχωρημένες τεχνολογικά είναι περισσότερο για πίστα και έχουν πιο 'αγωνιστική/F1' φιλοσοφία οπότε το να μην έχουν ένα σηριακό κιβώτιο το βρήσκω αντι φατικό. Αντίθετα, οι προσθιομήχανες είναι περισσότερο old-school και περισσοτερό για επαρχιακούς δρόμους οπότε θα προτημούσα να είχα ενα κλασσικό 6αρι χειροκίνητο κιβώτιο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 5 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr