-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Megane Trophy ( )
Ήταν στήριξη αεροτομής αυτή;
Βέβαια, για ένα αυτοκίνητο που προορίζεται για ενιαίο πρωτάθλημα, δε νομίζω ότι πρώτη προτεραιότητα είναι η απόδοση (εφόσον δεν έχεις εξωτερικό ανταγωνισμό), αλλά το κόστος (δλδ το R&D).
Πάντως, μπράβο στη Renault που έφερε ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ F1, έστω και παλιό. Τα άλλα 2 ήταν πλαστικά.
Και το McLaren ήταν παλιό.
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Πάντως, μπράβο στη Renault που έφερε ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ F1, έστω και παλιό. Τα άλλα 2 ήταν πλαστικά.Πλάκα μας κάνεις? Και της τογιοτα ήταν το περσυνό μονοθέσιο αλλά δεν ήταν πλαστικό!! Κατα κυριο λόγο ήταν real το μονοθέσιο.Οπως θα γνωριζεις τα ανθρακονήματα φέρουν πολύ σε πλαστικό και υπάρχει περιπτωση κάποια εξαρτήματα να μην είναι original, αυτο δεν σημαινει ότι ειναι όλο το μονοθέσιο πλαστικό.
Και της μακλάρεν δεν το έφερε η μακλάρεν, το έφερε το στάντ εκεί οπότε είναι λογικο αρκετά μερη να ειναι πλαστικά! Και μιλάμε για μονοθέσιο αρκετων χρόνων (ήταν διετίας και).
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
msn? e-mail? pm?
Σορυ Krus!! Δεν το ήθελα να σε ενοχλήσω, ήταν στα πλαίσια της πλάκας για την έκθεση (ε ξεφυγε και λιγακι)!
-
STA test drives ti amaksia exoun diathesima?o,ti goustarw tous zitaw?
oles tis wres mporw na kanw test?
episis xwris diplwma den odigas?i de sto elegxoun katholou? -
Ο χρήστης aekara21 έγραψε:
STA test drives ti amaksia exoun diathesima?o,ti goustarw tous zitaw?
oles tis wres mporw na kanw test?
episis xwris diplwma den odigas?i de sto elegxoun katholou?Αν δεις στην προηγουμενη σελιδα εχω αναφερει ολα τα αμαξια που μπορεις να κανεις on road οχι τα off road. Οχι απλως σου ελεγχουν το διπλωμα αλλα πρεπει να ειναι ανω το 2 ετων. Ενας δεν μπορεσε επειση γινοταν 2ετιας σε 15 μερες! Επισης πρεπει να εχεις παρει κουπονι απο μεσα.
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
STA test drives ti amaksia exoun diathesima?o,ti goustarw tous zitaw?
oles tis wres mporw na kanw test?
episis xwris diplwma den odigas?i de sto elegxoun katholou?Αν δεις στην προηγουμενη σελιδα εχω αναφερει ολα τα αμαξια που μπορεις να κανεις on road οχι τα off road. Οχι απλως σου ελεγχουν το διπλωμα αλλα πρεπει να ειναι ανω το 2 ετων. Ενας δεν μπορεσε επειση γινοταν 2ετιας σε 15 μερες! Επισης πρεπει να εχεις παρει κουπονι απο μεσα.
Εμενα δε μου το έλεγξαν καθόλου. Μόνο στην VW με εβαλε να της το δειξω αλλά δεν το άνοιξε. Με ρωτάγαν μόνο αν έχω δίπλωμα και όταν τους έλεγα ναι μου λέγανε οκ. Εγώ τα μόνα που οδήγησα τελικά ήταν το colt και το fabia. Το gti είχε ουρά καμιά 10αρια άτομα ενώ το seat που ήθελα να κάνω βιαζόταν η παρέα μου. Πάντως το καλό με το test drive είναι ότι σε αφήνουν να τα ανοίξεις (όσο προλαβαίνεις βέβαια). Αυτό σε αντίθεση με την περσινή έκθεση (δεν ήταν διεθνής) που είχα μπει στο fr και με άφησε να πάω μέχρι 20-30 χιλιόμετρα (ευτυχώς μετά που μου έλεγε να του γράψω εντυπώσεις στο χαρτί γέλεγε και ο ίδιος!)
Αν μπορείτε προσπαθήστε να κάνετε test drive το touareg. Νομίζω είναι το μόνο που περνάει από το μεγάλο λόφο στην χωμάτινη πίστα. Εγώ όταν πήγα (δευτέρα) δεν πέρναγε γιατί έλεγαν ότι το συγκεκριμένο εμπόδιο είχε πρόβλημα. Εμάς που μας είδε πορώμενους το παλικάρι που οδηγούσε μας πέρασε. Οι φίλοι μου τα είδαν όλα (εγώ το είχα ξανακάνει στην περσινή έκθεση).
-
Ο χρήστης pavleouras έγραψε:
STA test drives ti amaksia exoun diathesima?o,ti goustarw tous zitaw?
oles tis wres mporw na kanw test?
episis xwris diplwma den odigas?i de sto elegxoun katholou?Αν δεις στην προηγουμενη σελιδα εχω αναφερει ολα τα αμαξια που μπορεις να κανεις on road οχι τα off road. Οχι απλως σου ελεγχουν το διπλωμα αλλα πρεπει να ειναι ανω το 2 ετων. Ενας δεν μπορεσε επειση γινοταν 2ετιας σε 15 μερες! Επισης πρεπει να εχεις παρει κουπονι απο μεσα.
Εμενα δε μου το έλεγξαν καθόλου. Μόνο στην VW με εβαλε να της το δειξω αλλά δεν το άνοιξε. Με ρωτάγαν μόνο αν έχω δίπλωμα και όταν τους έλεγα ναι μου λέγανε οκ. Εγώ τα μόνα που οδήγησα τελικά ήταν το colt και το fabia. Το gti είχε ουρά καμιά 10αρια άτομα ενώ το seat που ήθελα να κάνω βιαζόταν η παρέα μου. Πάντως το καλό με το test drive είναι ότι σε αφήνουν να τα ανοίξεις (όσο προλαβαίνεις βέβαια). Αυτό σε αντίθεση με την περσινή έκθεση (δεν ήταν διεθνής) που είχα μπει στο fr και με άφησε να πάω μέχρι 20-30 χιλιόμετρα (ευτυχώς μετά που μου έλεγε να του γράψω εντυπώσεις στο χαρτί γέλεγε και ο ίδιος!)
Αν μπορείτε προσπαθήστε να κάνετε test drive το touareg. Νομίζω είναι το μόνο που περνάει από το μεγάλο λόφο στην χωμάτινη πίστα. Εγώ όταν πήγα (δευτέρα) δεν πέρναγε γιατί έλεγαν ότι το συγκεκριμένο εμπόδιο είχε πρόβλημα. Εμάς που μας είδε πορώμενους το παλικάρι που οδηγούσε μας πέρασε. Οι φίλοι μου τα είδαν όλα (εγώ το είχα ξανακάνει στην περσινή έκθεση).
Αντιθετα σε εμενα και οσους ειδα το ελεγχαν με προσοχη... Και δε φαινομαι μικρος...
-
Ο χρήστης pavleouras έγραψε:
Εμενα δε μου το έλεγξαν καθόλου. Μόνο στην VW με εβαλε να της το δειξω αλλά δεν το άνοιξε. Με ρωτάγαν μόνο αν έχω δίπλωμα και όταν τους έλεγα ναι μου λέγανε οκ. Εγώ τα μόνα που οδήγησα τελικά ήταν το colt και το fabia. Το gti είχε ουρά καμιά 10αρια άτομα ενώ το seat που ήθελα να κάνω βιαζόταν η παρέα μου. Πάντως το καλό με το test drive είναι ότι σε αφήνουν να τα ανοίξεις (όσο προλαβαίνεις βέβαια). Αυτό σε αντίθεση με την περσινή έκθεση (δεν ήταν διεθνής) που είχα μπει στο fr και με άφησε να πάω μέχρι 20-30 χιλιόμετρα (ευτυχώς μετά που μου έλεγε να του γράψω εντυπώσεις στο χαρτί γέλεγε και ο ίδιος!)
Αν μπορείτε προσπαθήστε να κάνετε test drive το touareg. Νομίζω είναι το μόνο που περνάει από το μεγάλο λόφο στην χωμάτινη πίστα. Εγώ όταν πήγα (δευτέρα) δεν πέρναγε γιατί έλεγαν ότι το συγκεκριμένο εμπόδιο είχε πρόβλημα. Εμάς που μας είδε πορώμενους το παλικάρι που οδηγούσε μας πέρασε. Οι φίλοι μου τα είδαν όλα (εγώ το είχα ξανακάνει στην περσινή έκθεση).
Σε μεγάλα γρήγορα αυτοκίνητα, όπως Impreza STi, Mitsubishi Evi IX, Audi RS4 αφήνουν να κάνει κανείς test drive, ή εκεί είναι βλέπε και μην αγγιζεις...???
Εγώ παιδιά πήγα στην έκθεση αλλά δεν προλάβαινα να ασχοληθώ με test drive, αν και θα το ήθελα πολύ γιά μερικά αυτοκίνητα... !
Επίσης πέρα από τα πολλά και ενδιαφέροντα που είχε στην έκθεση, θα πρέπει ίσως να τονίσω κάτι που μου προξένησε πολύ αρνητική εντύπωση, και αυτό είναι το ύφος και το στύλ των πωλητών της Audi-Kosmocar, οι οποίοι είχαν ένα απαράδεκτο υφάκι και καλά αν ήθελαν σου απαντούσαν και σε στοιχειώδης ερωτήσεις. Κάποιος πρέπει να μιλήσει στα στελέχη της εταιρείας ότι αυτό το ύφος διώχνει κόσμο και δυνητικούς πελάτες ... Εάν πάλι το target group τους είναι ο νεόπλουτος νεο-Ελληνάρας που μέχρι πρίν λίγα χρόνια αγόραζε Μερτσεντέ και Μπέμπες και τώρα θα το γυρίσει στα Αudi, τότε πάω πάσο ... -
Και βεβαια σε τετοια αυτοκινητα δεν γινεται τεστ. οτι γινοταν τα ειχαν εξω και απο on road ηταν οτι ανεφερα εκτος κι αν ξεχασα κανενα...
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Σε μεγάλα γρήγορα αυτοκίνητα, όπως Impreza STi, Mitsubishi Evi IX, Audi RS4 αφήνουν να κάνει κανείς test drive, ή εκεί είναι βλέπε και μην αγγιζεις...???
Εγώ παιδιά πήγα στην έκθεση αλλά δεν προλάβαινα να ασχοληθώ με test drive, αν και θα το ήθελα πολύ γιά μερικά αυτοκίνητα... !
Επίσης πέρα από τα πολλά και ενδιαφέροντα που είχε στην έκθεση, θα πρέπει ίσως να τονίσω κάτι που μου προξένησε πολύ αρνητική εντύπωση, και αυτό είναι το ύφος και το στύλ των πωλητών της Audi-Kosmocar, οι οποίοι είχαν ένα απαράδεκτο υφάκι και καλά αν ήθελαν σου απαντούσαν και σε στοιχειώδης ερωτήσεις. Κάποιος πρέπει να μιλήσει στα στελέχη της εταιρείας ότι αυτό το ύφος διώχνει κόσμο και δυνητικούς πελάτες ... Εάν πάλι το target group τους είναι ο νεόπλουτος νεο-Ελληνάρας που μέχρι πρίν λίγα χρόνια αγόραζε Μερτσεντέ και Μπέμπες και τώρα θα το γυρίσει στα Αudi, τότε πάω πάσο ...αφού είναι premium λέμε αν και οι πωλητές στα stands των εταιρειών είναι από dealer των Aθηνών. Ούτε η Mercedes Hellas έχει πωλητές, ούτε η BMW ούτε... θα ναι από Ισμαήλο, Σπανό, Παζαρόπουλο κλπ
-
Θα συμφωνήσω σχετικά με την συμπεριφορά ορισμένων. Στην VW η κοπέλα μου μας έκοψε τα χαρτάκια του test drive ήταν σαν να μας έκανε χάρη, στην skoda λίγο καλύτερα. Επίσης ένας φίλος μου που είχε μπει με πρόσκληση από την volvo (που τη βρήκε ο μπαγασας δεν ξερω) όταν πήγε στην volvo για να πάρει χαρτι για test drive (τους έδειξε και την πρόσκληση) του λέγαν ότι δεν υπάρχει αυτοκίνητο έξω. Και όταν τους έλεγε ότι είδε τα αμάξια έξω ότι υπάρχουν άρχισαν να τα μασάνε. Δεν τους είπε τίποτε και σηκώθηκε και έφυγε αφού δεν ήταν και το ονειρό του να οδηγήσει volvo. Δεν είμαστε και πολύ μικροί, 26 στα 27 είμαστε (όχι ότι αν είμασταν 20 θα είχαν δίκαιο να μας φέρονται έτσι). Και όλα αυτά Δευτέρα μεσημέρι που δεν είχαν και πολύ κόσμο. Φαντάζομαι όταν πήξουν τί θα λένε.
Πάντως όταν πληρώνεις 9 ευρώ περιμένεις τουλάχιστο λίγο καλύτερη συμπεριφορά. Επαναλαμβάνω ότι δεν εξάγω γενικό συμπέρασμα. Αναφέρομαι μόνο στις συγκεκριμένες περιπτώσεις. Στην seat και sthn mitsubishi οι κοπέλες ήταν ευγενέστατες.
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Σε μεγάλα γρήγορα αυτοκίνητα, όπως Impreza STi, Mitsubishi Evi IX, Audi RS4 αφήνουν να κάνει κανείς test drive, ή εκεί είναι βλέπε και μην αγγιζεις...???
Εγώ παιδιά πήγα στην έκθεση αλλά δεν προλάβαινα να ασχοληθώ με test drive, αν και θα το ήθελα πολύ γιά μερικά αυτοκίνητα... !
Επίσης πέρα από τα πολλά και ενδιαφέροντα που είχε στην έκθεση, θα πρέπει ίσως να τονίσω κάτι που μου προξένησε πολύ αρνητική εντύπωση, και αυτό είναι το ύφος και το στύλ των πωλητών της Audi-Kosmocar, οι οποίοι είχαν ένα απαράδεκτο υφάκι και καλά αν ήθελαν σου απαντούσαν και σε στοιχειώδης ερωτήσεις. Κάποιος πρέπει να μιλήσει στα στελέχη της εταιρείας ότι αυτό το ύφος διώχνει κόσμο και δυνητικούς πελάτες ... Εάν πάλι το target group τους είναι ο νεόπλουτος νεο-Ελληνάρας που μέχρι πρίν λίγα χρόνια αγόραζε Μερτσεντέ και Μπέμπες και τώρα θα το γυρίσει στα Αudi, τότε πάω πάσο ...Εμένα πάντως με εξυπηρέτησαν, όταν ρώτησα, αν ο Φαέθωνας έχει θύρα USB...
-
Εγω ειχα δει τα Smart εξω και ειπα ας οδηγησω ενα και οταν ζητησα χαρτι απο μεσα μου ειπαν οτι δεν εχουν εξω αυτοκινητα, ισως ειναι κανενος αντιπροσωπου το δικο του κτλ...
-
Αυτα ειναι τα γνωστά προβλήματα των εταιριών...
Δίνουν ενα καρο λεφτα σε διαφημιση και χανουν τον πελατη απο τους πωλητές που ειναι τουπε και αγενήςΤο μόνο μέρος της Ελλαδος που εχω δει πωλητή που να ειναι ευγενικός κλπ... (χωρις να ειναι το μαγαζί δικό του) είναι στο Βασιλόπουλο...
Σεμινάρια κανουνε?Στα αυτοκίνητα, μηδεν, λες και τους χρωστάς λεφτά. Γι αυτό στο τέλος θα παίρνουμε απο ιντερνετ.
-
Ο χρήστης Funis έγραψε:
Πάντως, μπράβο στη Renault που έφερε ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ F1, έστω και παλιό. Τα άλλα 2 ήταν πλαστικά.
Πλάκα μας κάνεις? Και της τογιοτα ήταν το περσυνό μονοθέσιο αλλά δεν ήταν πλαστικό!! Κατα κυριο λόγο ήταν real το μονοθέσιο.Οπως θα γνωριζεις τα ανθρακονήματα φέρουν πολύ σε πλαστικό και υπάρχει περιπτωση κάποια εξαρτήματα να μην είναι original, αυτο δεν σημαινει ότι ειναι όλο το μονοθέσιο πλαστικό.
Και της μακλάρεν δεν το έφερε η μακλάρεν, το έφερε το στάντ εκεί οπότε είναι λογικο αρκετά μερη να ειναι πλαστικά! Και μιλάμε για μονοθέσιο αρκετων χρόνων (ήταν διετίας και).
Της Toyota ήταν ψεύτικο. Αν έχεις φωτογραφίες δες τα πίσω ψαλίδια. Για την McLaren διατηρώ επιφυλάξεις καθώς σε συγκεκριμένα σημεία ΉΤΑΝ αληθινό (π.χ. μπροστινά push-rods) και σε άλλα σημεία φώναζε 'πλαστικό'.
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Με χαλασε που η Nissan δεν ειχε τιποτα σχεδον οπως και τα υπολοιπα Γαλλακια! Μου αρεσε το Civic αν και δεν το περιμενα. Δεν μπορεσα να καταλαβω τις διαφορες αναμεσα σε C1 και Aygo. Μηχανικα εχουν διαφορες;;; Επισης ο τυπος στο Astra μου ειπε οτι βγαζει 107 αλογα και παραπανω ισως. Οπα ρε λεω το Astra;; Και τα αλλα τι βγαζουν;;; Λοιπον απο test drives για on road θα τα αναφερω μιας και κανενας αλλος δεν το εκανε... Τα γραφω επειδη τα εκανα ολα οποτε ανα καποιο δεν το εχω κανει γιατι δεν το προσεξα να το αναφερετε μεχρι αυριο να ξαναπαωωωωωωω :
Volvo S60 2.0 180hp
VW Golf Gti 2.0 - Jetta 1.6 102hp - Golf Plus 1.6 FSI
Seat Leon 2.0 150hp - Leon 2.0 Turbo 185hp
Ford Focus Sedan 1.6 100hp (μη μου πειτε οτι ειχε Mondeo και δεν το ειδα)
Opel Astra 1.6
Toyota Corolla 1.6 - Avensis 1.8 130hp - Aygo
Scoda Fabia 1.4 RS 116hp - Octavia Combi 4x4 150hp
Renault Clio 1.4 - Clio 1.6
Suzuki Swift 1.3
Mitsubishi Colt 5D 1.3
Honda Jazz 1.4
Smart με σειριακο κιβωτιο μαλλον με τα 62hp(δεν ξερω ποια εκδοση ηταν)Εντωμεταξυ στη Smart ειχε ενα roadster εκει παρκαρισμενο το οποιο δεν το εκανα τεστ και στη Honda δεν ειχαν Accord απ'οτι ειδα. Επισης το Fabia RS ενω ηξερα οτι εχει πρασινες δαγκανες αυτο δεν ειχε. Μηπως ηταν μουφα;;;
Εκτος απο αυτα ειχε και καποιο on road της Kia η της Hyundai δε θυμαμαι. Δε θυμαται αλλος κανενα αλλο; Επισης μηπως θυμαται κανενας το Octavia του τεστ ηταν το παλιο η το νεο με 1.8 ή 2.0;
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Πάντως, μπράβο στη Renault που έφερε ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ F1, έστω και παλιό. Τα άλλα 2 ήταν πλαστικά.
Πλάκα μας κάνεις? Και της τογιοτα ήταν το περσυνό μονοθέσιο αλλά δεν ήταν πλαστικό!! Κατα κυριο λόγο ήταν real το μονοθέσιο.Οπως θα γνωριζεις τα ανθρακονήματα φέρουν πολύ σε πλαστικό και υπάρχει περιπτωση κάποια εξαρτήματα να μην είναι original, αυτο δεν σημαινει ότι ειναι όλο το μονοθέσιο πλαστικό.
Και της μακλάρεν δεν το έφερε η μακλάρεν, το έφερε το στάντ εκεί οπότε είναι λογικο αρκετά μερη να ειναι πλαστικά! Και μιλάμε για μονοθέσιο αρκετων χρόνων (ήταν διετίας και).
Της Toyota ήταν ψεύτικο. Αν έχεις φωτογραφίες δες τα πίσω ψαλίδια. Για την McLaren διατηρώ επιφυλάξεις καθώς σε συγκεκριμένα σημεία ΉΤΑΝ αληθινό (π.χ. μπροστινά push-rods) και σε άλλα σημεία φώναζε 'πλαστικό'.
Εχουμε φωτογραφιες μόνο απο τα μπροστινά Το σασί πάντως δεν ήταν πλαστικό! Τωρα άμα ήταν τα πίσω ψαλίδια πλαστικά, δεν πειράζει. Δεν σημαινει ότι επειδη οι αναρτησεις ηταν πλαστικές ήταν όλο!!
Να έφερνε η Ρενω το φετινο μονοθέσιο να της λέγαμε μπράβο!!
-
Ο χρήστης Funis έγραψε:
Πάντως, μπράβο στη Renault που έφερε ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ F1, έστω και παλιό. Τα άλλα 2 ήταν πλαστικά.
Πλάκα μας κάνεις? Και της τογιοτα ήταν το περσυνό μονοθέσιο αλλά δεν ήταν πλαστικό!! Κατα κυριο λόγο ήταν real το μονοθέσιο.Οπως θα γνωριζεις τα ανθρακονήματα φέρουν πολύ σε πλαστικό και υπάρχει περιπτωση κάποια εξαρτήματα να μην είναι original, αυτο δεν σημαινει ότι ειναι όλο το μονοθέσιο πλαστικό.
Και της μακλάρεν δεν το έφερε η μακλάρεν, το έφερε το στάντ εκεί οπότε είναι λογικο αρκετά μερη να ειναι πλαστικά! Και μιλάμε για μονοθέσιο αρκετων χρόνων (ήταν διετίας και).
Της Toyota ήταν ψεύτικο. Αν έχεις φωτογραφίες δες τα πίσω ψαλίδια. Για την McLaren διατηρώ επιφυλάξεις καθώς σε συγκεκριμένα σημεία ΉΤΑΝ αληθινό (π.χ. μπροστινά push-rods) και σε άλλα σημεία φώναζε 'πλαστικό'.
Εχουμε φωτογραφιες μόνο απο τα μπροστινά Το σασί πάντως δεν ήταν πλαστικό! Τωρα άμα ήταν τα πίσω ψαλίδια πλαστικά, δεν πειράζει. Δεν σημαινει ότι επειδη οι αναρτησεις ηταν πλαστικές ήταν όλο!!
Να έφερνε η Ρενω το φετινο μονοθέσιο να της λέγαμε μπράβο!!
Σιγά μη φέρνανε φετινό μονοθέσιο!!! Τόσες ώρες εξέλιξης να πάνε χαμένες;
Το μονοθέσιο της Renault είχε φθαρμένα ημιαξόνια, σκουριασμένες βίδες, καλωδίωση, αισθητήρες μπροστά από τους πίσω τροχούς, κλπ. Προσωπικά ευχαριστήθηκα θέαμα!
Το σασί της Toyota πώς το είδες;?!?;
Επίσης, παρατήρησε κανείς ότι η Toyota δεν είχε πίσω δαγκάνες φρένων;
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Σιγά μη φέρνανε φετινό μονοθέσιο!!! Τόσες ώρες εξέλιξης να πάνε χαμένες;Σιγά οι κατάσκοποι μην περίμεναν τις εκθέσεις για να δουν τα ανταγωνιστικά μονοθέσια!! Στα GP τα τελευταία χρόνια απαγορεύονται οι κουκούλες και είναι ευκολο το έργο τους!!
-
Ο χρήστης Funis έγραψε:
Σιγά μη φέρνανε φετινό μονοθέσιο!!! Τόσες ώρες εξέλιξης να πάνε χαμένες;
Σιγά οι κατάσκοποι μην περίμεναν τις εκθέσεις για να δουν τα ανταγωνιστικά μονοθέσια!! Στα GP τα τελευταία χρόνια απαγορεύονται οι κουκούλες και είναι ευκολο το έργο τους!!
Γιατί να δώσουν παραπάνω στοιχεία από τα απολύτως απαραίτητα;
Στα ουσιαστικά (τουλάχιστον για μένα) δεν είδα απάντηση...
Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου 2005 [ΕΛΛΗΝΙΚΟ]