Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι βελτιωμενων αυτοκινητων το αναγνωσμα...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περι βελτιωμενων αυτοκινητων το αναγνωσμα...
    • 1
    • 2
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 12 / 13
    Περί αυτοκίνησης
    44
    249
    1163
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lotusnick last edited by

      Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
      θα τη βαλουμε να εισπνευσει τα καυσαερια

      Petro.

      Pos milas etsi se mia kopela?
      Kai malista se mia kopela pou einai fan tis autokinisis.
      Respect

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        michelle last edited by

        Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
        βαζω στοιχημα οτι το μοτερ ειναι μαμα

        I knew you were going to say that!!!

        @Nick: thanks!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
          βαζω στοιχημα οτι το μοτερ ειναι μαμα

          Και καίει και 'φτύνει' τα κέρατά του λόγω πλημμελούς έως ανύπαρκτης συντήρησης από την γυναίκα κάτοχό του.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            petran last edited by

            για πες μας βρε μισελ εσυ τι μοντιφες εχεις κανει στο εργαλειο?
            εμεις να μη σε κοροιδεψουμε λιγακι? μονο εσυ εμας?

            νικ, συμπαθα με ρε φιλε αλλα το ειπα αστειευομενος και μαλλον δεν το καταλαβες..
            τι να κανω, κανεις δεν ειναι τελειος.. προς αποφυγη παρεξηγησεων, να μια ακομα μοντιφα που σκεφτομαι να κανω:

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              felleas last edited by

              Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
              Swsti h Michelle

              Kai ti tha katalabei apo tin bolta re Timo?
              Ante tha dei oti o kinitiras einai odigisimos mesa stin poli.
              Alla ta 240 aloga kai ta 30kgm ropis me kanonikous rypous pos tha ta katalabei?

              Νικ, όπως σωστά έχεις πει ο καλύτερος τρόπος να δεις τι έχεις είναι στο δρόμο και όχι στο δυναμόμετρο.
              Τα 30 κιλά ρόπης -5πάνω -5κάτω αν τα έχεις νιώσει ποτέ ξέρεις και να τα αισθανθείς. σωστά?

              Για να σταματήσεις να αναρωτιέσαι λοιπόν, ζήτα από τον Am να σε πάει μια βολτά να καταλάβεις.

              Ελα κι εσυ να σε παω μια βολτα με το Μινι να μου πεις ποσα αλογα το εχω φτασει το μοτερ, ποση ροπη, τι καταναλωση και τι καυσαερια βγαζει!

              Τα έχω οδηγήσει όλα, το Works μου έχει ξεφλυγει......
              Ωραίο αυτοκινητάκι πόλης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                michelle last edited by

                Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
                για πες μας βρε μισελ εσυ τι μοντιφες εχεις κανει στο εργαλειο?
                εμεις να μη σε κοροιδεψουμε λιγακι? μονο εσυ εμας?

                Θα σε βαλω μεσα να μου πεις εσυ!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  michelle last edited by

                  Ο χρήστης felleas έγραψε:
                  ο καλύτερος τρόπος να δεις τι έχεις είναι στο δρόμο και όχι στο δυναμόμετρο.
                  Τα 30 κιλά ρόπης -5πάνω -5κάτω αν τα έχεις νιώσει ποτέ ξέρεις και να τα αισθανθείς. σωστά?

                  Θα 'αισθανθεις' ροπες, ιπποδυναμεις, μετα διαιρεις και με το βαρος (σκεφτηκα την πρωτη Elise που δεν ειχε καλα-καλα 120 αλογα...) κι ετοιμος!!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    petran last edited by

                    αμα εχεις και φισσα ΟBD, εχω και ενα πολυ ωραιο προγραμματακι να στο χαλασ...εεεεε βελτιωσω

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      petran last edited by

                      υποτιθεται ρε μισελ οτι θα εχεις αποψη και απο το αμαξι γενικα.
                      ετσι θα καταλαβεις τη διαφορα δυναμης..
                      αμα ψαχνεις την λεπτομερεια και οχι την ουσια θα τ'ακουσεις παλι..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        felleas last edited by

                        Ο χρήστης Michelle έγραψε:

                        ο καλύτερος τρόπος να δεις τι έχεις είναι στο δρόμο και όχι στο δυναμόμετρο.
                        Τα 30 κιλά ρόπης -5πάνω -5κάτω αν τα έχεις νιώσει ποτέ ξέρεις και να τα αισθανθείς. σωστά?

                        Θα 'αισθανθεις' ροπες, ιπποδυναμεις, μετα διαιρεις και με το βαρος (σκεφτηκα την πρωτη Elise που δεν ειχε καλα-καλα 120 αλογα...) κι ετοιμος!!!!

                        Στον Νίκο πήγαινε το quote.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lotusnick last edited by

                          Ο χρήστης felleas έγραψε:

                          Swsti h Michelle

                          Kai ti tha katalabei apo tin bolta re Timo?
                          Ante tha dei oti o kinitiras einai odigisimos mesa stin poli.
                          Alla ta 240 aloga kai ta 30kgm ropis me kanonikous rypous pos tha ta katalabei?

                          Νικ, όπως σωστά έχεις πει ο καλύτερος τρόπος να δεις τι έχεις είναι στο δρόμο και όχι στο δυναμόμετρο.
                          Τα 30 κιλά ρόπης -5πάνω -5κάτω αν τα έχεις νιώσει ποτέ ξέρεις και να τα αισθανθείς. σωστά?

                          Nai, ekei blepeis an ekanes beltiosei sto amaxi sou.
                          Alla den mporeis na miliseis gia noumera.
                          Paizoun rolo polloi paragontes. Ti sxesis exei to sazman? baros?...(mpes stin elise kai tha nomizeis oti exei 40kgm )
                          Oso gia to 5 pano 5 kato....pame sta 25kgm opote allo kapelo.
                          Ston dromo den ginonte auta otan milame gia apolyta noumera.
                          Makari o AM einai eixaristimenos alla ta noumera auta(mazi me drivability, emissions,) emena akoma mou fenonte ligo outopika.
                          Kai apantiseis stis texnikes erwtiseis den peirame, oute kapio antistixo paradeigma dothike😉

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lotusnick last edited by

                            Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
                            υποτιθεται ρε μισελ οτι θα εχεις αποψη και απο το αμαξι γενικα.
                            ετσι θα καταλαβεις τη διαφορα δυναμης..
                            αμα ψαχνεις την λεπτομερεια και οχι την ουσια θα τ'ακουσεις παλι..

                            Petro

                            Diladi ante kai pigame kai to Alfa tou AM pigenei poly kala.
                            Auto simenei oti exei 240 aloga mme 30kgm ropi kai swsta emissions?

                            Re paidia tsampa syzitame.
                            Mono to drivability mporeis na katalabeis me mia bolta.
                            Ta noumera theloun pago kai oute kano DYNO troxon

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              felleas last edited by

                              Ο χρήστης lotusnick έγραψε:

                              Diladi ante kai pigame kai to Alfa tou AM pigenei poly kala.
                              Auto simenei oti exei 240 aloga mme 30kgm ropi kai swsta emissions?

                              Όχι, αυτό σημαίνει πως με κατάλληλο χάρτη-ρυθμίσεις, μπορεί να βγάλει νουμέρα και με άλλο χάρτη-ρυθμίσεις να έχει σωστά emissions.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                gskarmou last edited by

                                Ο χρήστης felleas έγραψε:
                                ÅãñÜøá êáé èá îáíáãñÜîù ãéáôß âáñÝèçêá ôá ßäéá êáé ôá ßäéá.

                                Ïé êáôáóêåõáóôÝò ÐÁÍÔÁ Ý÷ïõí êÜðïéá standards, ïéêïíïìßáò êáõóßìïõ, ç÷ïñýðáíóçò!, åêðïìðþí ñýðùí, êëð,êëð,êëð.

                                Åäþ ìðïñåßò íá ðÜñåéò Ýíá ðáñÜäåéãìá óôá ÁããëéêÜ, (âáñéÝìáé íá ìåôáöñÜæù ôþñá) ãéá ôï ÐÙÓ óêÝöôåôáé ç ðáãêüóìéá áõôïêéíçôïâéïìç÷áíßá.

                                Óôçí ðáñÜãñáöï åîçãåß ãéáôß ï ðéï åîåëßîçìïò êéíçôÞñáò óôïí ðëáíÞôç ï RB ôçò Íissan ðïõ ìðïñåß íá öôÜóåé êáé ôá 1000 Üëïãá, ðåñéïñßæåôå áðü ôçí ðáñáãùãÞ þóôå ôï ü÷çìá íá ÷áñáêôçñßæåôå LOW EMISSION ðñïöáíþò ñýðùí...Êáé áêïýóùí-Üêïõóùí óõìöùíßá êõñßùí óôçí Éáðùíßá íá ìçí îåðåñíÜíå ôá 280 Üëïãá!!!

                                From 1998 the RB series (except the RB20E and RB30E, as they were discontinued) was released with a 'NEO' head. This enabled the engine to be classed as a LEV (low emission vehicle) engine. With the NEO head, torque and power were further improved although the RB26DETT produced still only 280 PS (206 kW) on paper, according to Nissan specs. In reality it produces more than this, but it is underestimated because all main Japanese car manufacturers have a gentlemen's agreement not to produce cars with engines exceeding 206 kW. The 'RB' name is misconstrued and thought to represent 'rhythm & balance', or 'race bred'. This is not the case, it simply is a 'series designator'.

                                ÂëÝðåéò ëïéðüí üôé áñêåôïß ðáñÜãïíôåò äåí áöÞíïõí ôéò áõôïêéíçôïâéïìç÷áíßåò íá áðïäüóïõí áõôÜ ðïõ èÝëïõí Þ ìðïñïýí.

                                To áðüëõôï ðáñÜäåéãìá
                                áðï ôçí ÍéóóÜí ðÜëé õðÞñ÷å Ýíáò 1600Üñçò êéíçôÞñáò ï ïðïßïò Ýâãáæå êÜðïõ óôá 200 áëïãÜêéá áëëÜ äåí âãÞêå áðï ôæáðÜí ëüãù ñýðùí .Ôþñá ç èÝëçóç ôçò ÍéóóÜí -áöïý ï êéíçôÞñáò Ýé÷å äõíáôüôçôá ìåôáâïëÞò ÷ñïíéóìïý åêêåíôñïöüñù êáé âõèßóìáôïò âáëâßäùí - äåí Þôáí íá öôéÜîåé ôï ðéï êáèáñü êéíçôÞñá Þ ôï ðáãêüóìéï ìðåóô óÝëåñ,ðñÜãìá ðïõ ãéíüôáí ðáíÝõêïëá ìå ôéò äõíáôüôçôåò ðïõ åß÷å ï êéíçôÞñáò .

                                Ôï íá óôåßëåé óôçí ðáñáãùãÞ Ýíá ìïôÝñ áñêåôÜ áêñéâü êáé ìå éäáßôåñåò áðáéôÞóåéò óôçí óõíôÞñçóç Ýéíáé Ýíá ñßóêï ðïõ äåí ôï êÜíïõí óõ÷íÜ ïé åôáéñßåò .×Üíïõí óå åéêüíá ,öÞìç ðïëý ðåñéóóüôåñá áðï ôá Üëïãá ðïõ êåñäßæïõí ïé áðáíôá÷ïý ðõñïâïëÞìÝíïé.

                                Ãéá ôï Âéôåê áò ìçí îå÷íÜìå üôé äïêéìÜóôçêå êáé áðüäåéîå ôçí áîéïðéóôßá ôïõ ðñùôá óå ìïôïóõêëÝôåò êáé ìåôÜ óå áõôïêßíçôá êáé áí ìçí ôé Üëëï Þôáí êáé ï ëüãïò ðïõ óôá wtcc äåí áíÝâáéíáí ðÜíù áðï 8500 óáë.Ðïßïò èá ôá Ýâãáæå ðÝñá ìå ôçí áãùíéóôéêÞ Ýêäïóç ôïõ ? Ç åðßóçìç ôïðïèÝôçóç Þôáí ëüãïé êüóôïõò .

                                Ïóï ãéá ôá ïäçãéóçìüôçôá êáé ñïðÞ ÷áìçëÜ ,áõôÜ âñßóêïíôáé ìÝóù ðñïãñÜììáôïò ðñïößë ôùí åêêÝíôñùí ôïõ êÜèå åêêåíôñïöüñïõ ,ó÷åäéÜóçò åéóáãùãÞò êáé êëð êëð .Ï Am -êáô åìÝ - äåí èá âãÜëåé ëáãïýò áðï ôï êáðÝëëï ,èá ðëçóéÜóåé êáé ðéèáíþí íá îåðåñÜóåé êÜðïéåò äõíáìéêÝò ðïõ Þäç õðÜñ÷ïõí .ÕðÜñ÷ïõí áñêÝôá ðñÜãìáôá ðïõ ìðïñïýí íá ôïí âïçèÞóïõí êáé áñêåôÜ êüëðá ðïõ ÷ñçóéìïðïéïýí êáé ïé ßäéïé ïé êáôáóêåõáóôÝò ,Üëëùóôå êáíÝíáò äåí ôïí åìðïäßæåé åþò ôéò óôñïöÝò üðïõ ãßíïíôáé ïé åñãïóôáóéáêÝò ìåôñÞóåéò èïñýâïõ êáé ñýðùí íá åðéëÝîåé Ýíá õðïôïíéêü ðñüãñáììá ðñÜãìá ðïõ êÜíïõí üëïé ïé êáôáóêåõáóôÝò ðëÝïí ,áí íïìßæåôå üôé åßíáé ìðáñïýöåò ìðïñåßôå íá äåßôå ôá üðïéá åðßóçìá äéáãñÜììáôá éó÷ýïò ñïðÞò ãéá üðïéïí êéíçôÞñá åõñåßáò êáôáíÜëùóçò êáé ðáñáôçñÞóôå ôçí ðåñéï÷Þ ìåôáîý 1500 åþò 4000 óáë .Åéíáé ó÷åäüí óßãïõñï üôé èá âñåßôå ôéò Üðåéñåò ïìïéüôçôåò.

                                @ Ám óõíÝ÷á ôï ,Üëëùóôå ôï ôáîßäé êáìéá öïñÜ ðñïò ôçí ÉèÜêç åßíáé êáëõôåñï áðï ôçí ÉèÜêç ........

                                áí êáé åäþ ðïõ ôá ëÝìå óå 'êüâù' ëßãï ðñßí öôÜóåéò íá êÜíåéò áíáóôñïöÞ êáé íá ôï îåêéíÜò áðï ôçí áñ÷Þ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  felleas last edited by

                                  Ο χρήστης gskarmou έγραψε:

                                  @ Αm συνέχα το ,άλλωστε το ταξίδι καμια φορά προς την Ιθάκη είναι καλυτερο απο την Ιθάκη ........

                                  αν και εδώ που τα λέμε σε 'κόβω' λίγο πρίν φτάσεις να κάνεις αναστροφή και να το ξεκινάς απο την αρχή

                                  Τοχεί κάνει ήδη 2-3 φορές

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    amaxopoulos last edited by

                                    Συγνωμη,ποιο ειναι το κοστος που μπορει να φτασει για να πλησιασεις πειραματιζοντας σε οριακες καταστασεις ενα μοτερ 1.8?
                                    Να πω ενα νουμερο 100000 ευρω?Δεν ξερω,αλλα για να πλησιασεις να δεις τετοια νουμερα σημαινει και οτι θα σπας και κανα δυο μοτερ στην προσπαθεια.
                                    Παντως αλλο παραδειγμα μοτερ με τετοια αποδοση(και καμια σχεση με φιλικοτητα-χρηστικοτητα) ειναι του 306 maxi,το ειχαν φτασει στα 295 αλογα(διλιτρο)στις 9750! στροφες με ροπη περιπου 28kgm,αλλα λεγανε χαρακτηριστικα οτι για να αυξησουν τα αλογα(κατι που συνεβαινε ηδη απο τα περιπου 265-270)επρεπε να αντεχει-μπορει ο κινητηρας να στροφαρει ακομα πιο ψηλα.
                                    Δηλαδη οσο αντεχε να αυξανουν το οριο περιστροφης του μοτερ,τοσο μπορουσαν να του δωσουν δυναμη.Βεβαια δεν συζηταγαν για ροπη,το φασμα λειτουργιας μικραινε επικινδυνα προς τα πανω.
                                    Και ολα αυτα στο εργοστασιο του PIPO στη Γαλλια,φανταζεστε με τι εξοδα!!!
                                    Απο την αλλη τα αλογα(240) σε ειδικη εκδοση μοτερ(για υψηλη δυναμη,αλλα μικρο ευρος λειτουργιας και ασχημης οδηγησιμοτητας) οι γαλλοι τα ειχαν βγαλει σε 1600αρι!(σαξο κιτ-καρ στα τελευταια του με τετραπεταλουδο),οποτε απο 1.8 σιγουρα βγαινουν 240,για τα υπολοιπα αμφιβαλλω....(ροπη,οδηγησιμοτητα,ρυπους,ρελαντι,κλπ)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      gskarmou last edited by

                                      Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
                                      Óõãíùìç,ðïéï åéíáé ôï êïóôïò ðïõ ìðïñåé íá öôáóåé ãéá íá ðëçóéáóåéò ðåéñáìáôéæïíôáò óå ïñéáêåò êáôáóôáóåéò åíá ìïôåñ 1.8?
                                      Íá ðù åíá íïõìåñï 100000 åõñù?Äåí îåñù,áëëá ãéá íá ðëçóéáóåéò íá äåéò ôåôïéá íïõìåñá óçìáéíåé êáé ïôé èá óðáò êáé êáíá äõï ìïôåñ óôçí ðñïóðáèåéá.
                                      Ðáíôùò áëëï ðáñáäåéãìá ìïôåñ ìå ôåôïéá áðïäïóç(êáé êáìéá ó÷åóç ìå öéëéêïôçôá-÷ñçóôéêïôçôá) åéíáé ôïõ 306 maxi,ôï åé÷áí öôáóåé óôá 295 áëïãá(äéëéôñï)óôéò 9750! óôñïöåò ìå ñïðç ðåñéðïõ 28kgm,áëëá ëåãáíå ÷áñáêôçñéóôéêá ïôé ãéá íá áõîçóïõí ôá áëïãá(êáôé ðïõ óõíåâáéíå çäç áðï ôá ðåñéðïõ 265-270)åðñåðå íá áíôå÷åé-ìðïñåé ï êéíçôçñáò íá óôñïöáñåé áêïìá ðéï øçëá.
                                      Äçëáäç ïóï áíôå÷å íá áõîáíïõí ôï ïñéï ðåñéóôñïöçò ôïõ ìïôåñ,ôïóï ìðïñïõóáí íá ôïõ äùóïõí äõíáìç.Âåâáéá äåí óõæçôáãáí ãéá ñïðç,ôï öáóìá ëåéôïõñãéáò ìéêñáéíå åðéêéíäõíá ðñïò ôá ðáíù.
                                      Êáé ïëá áõôá óôï åñãïóôáóéï ôïõ PIPO óôç Ãáëëéá,öáíôáæåóôå ìå ôé åîïäá!!!
                                      Áðï ôçí áëëç ôá áëïãá(240) óå åéäéêç åêäïóç ìïôåñ(ãéá õøçëç äõíáìç,áëëá ìéêñï åõñïò ëåéôïõñãéáò êáé áó÷çìçò ïäçãçóéìïôçôáò) ïé ãáëëïé ôá åé÷áí âãáëåé óå 1600áñé!(óáîï êéô-êáñ óôá ôåëåõôáéá ôïõ ìå ôåôñáðåôáëïõäï),ïðïôå áðï 1.8 óéãïõñá âãáéíïõí 240,ãéá ôá õðïëïéðá áìöéâáëëù....(ñïðç,ïäçãçóéìïôçôá,ñõðïõò,ñåëáíôé,êëð)

                                      Äßêéï Ý÷åéò áëëÜ ãéá äÝò êáé êéíçôÞñåò ìïôïóõêëåôþí Ç ñïðÞ ôïõò äåí åßíáé üôé êáëýôåñï áëëÜ áðï åéäéêÞ éó÷Þ,ãñáììéêüôçôá êáé ïäçãçóéìüôçôá üìùò

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nass last edited by

                                        Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
                                        απο την Νισσάν πάλι υπήρχε ένας 1600άρης κινητήρας ο οποίος έβγαζε κάπου στα 200 αλογάκια αλλά δεν βγήκε απο τζαπάν λόγω ρύπων .

                                        Μα αυτό είναι το θέμα!
                                        ΘΕΩΡΗΜΑ: 'δεν μπορείς να τα έχεις όλα'.
                                        ΑΠΟΔΕΙΞΗ: Δεν υπάρχει κινητήρας που να έχει ΚΑΙ 300 άλογα / 30 κιλά ροπή ΚΑΙ οδηγισιμότητα ΚΑΙ ρύπους.

                                        Γιαυτό και απορώ με αυτό που κάνει ο Am.
                                        Προσπαθεί να αποδείξει πως το παραπάνω ΘΕΩΡΗΜΑ είναι ψευδές. Τη στιγμή που η Nissan, όπως εύστοχα λες, και κάθε αντίστοιχη εταιρία, έχει αποτύχει. Δηλαδή πιστεύεις πως αν γινόταν ο 1600άρης με τα 200 άλογα να βγάζει σωστούς ρύπους δεν θα το έκαναν ?

                                        Τώρα η θέληση της Νισσάν -αφού ο κινητήρας έιχε δυνατότητα μεταβολής χρονισμού εκκεντροφόρω και βυθίσματος βαλβίδων - δεν ήταν να φτιάξει το πιο καθαρό κινητήρα ή το παγκόσμιο μπεστ σέλερ,πράγμα που γινόταν πανέυκολα με τις δυνατότητες που είχε ο κινητήρας .Το να στείλει στην παραγωγή ένα μοτέρ αρκετά ακριβό και με ιδαίτερες απαιτήσεις στην συντήρηση έιναι ένα ρίσκο που δεν το κάνουν συχνά οι εταιρίες .Χάνουν σε εικόνα ,φήμη πολύ περισσότερα απο τα άλογα που κερδίζουν οι απανταχού πυροβολήμένοι.

                                        Δηλαδή δεν ήθελε να φτιάξει τον καλύτερο κινητήρα του κόσμου ?
                                        Γιατί ?

                                        Το 'ακριβό' δεν έχει ιδιαίτερο νόημα διότι το κύριο κόστος είναι το R&D (εκτός και αν χρησιμοποιεί μπιέλες από τιτάνιο και άλλα τέτοια υλικά) οπότε αποσβένεται τόσο γρηγορότερα όσο περισσότερα αυτοκίνητα πουλάς.
                                        Το 'απαιτήσεις συντήρησης' δεν έχει νόημα πάλι, διότι ένα τέτοιο μοτέρ δεν απευθύνεται στο 'γενικό κοινό' αλλά είναι άσκηση τεχνολογίας και απευθύνεται στους ειδικούς και τους πορωμένους (= και άλλος λόγος που το κόστος δεν έχει τόση σημασία). Πχ. ξέρεις κάθε πότε θέλει συντήρηση ένα Mitsubishi Evo ? Αυτό δεν εμποδίζει τη Mitsubishi να πουλάει όλα τα Evo που μπορεί να κατασκευάσει

                                        Για το Βιτεκ ας μην ξεχνάμε ότι δοκιμάστηκε και απόδειξε την αξιοπιστία του πρωτα σε μοτοσυκλέτες και μετά σε αυτοκίνητα και αν μην τι άλλο ήταν και ο λόγος που στα wtcc δεν ανέβαιναν πάνω απο 8500 σαλ.Ποίος θα τα έβγαζε πέρα με την αγωνιστική έκδοση του ? Η επίσημη τοποθέτηση ήταν λόγοι κόστους .

                                        Δεν είναι έτσι:

                                        ο Το VTEC έχει την ιδιαίτερη αξία πως χαμηλά είναι ένα καθημερινό μοτέρ και ψηλά ένα άγριο μοτέρ. Στους αγώνες (πίστας) το χαμηλά δεν μας ενδιαφέρει, οποιοσδήποτε μπορεί να βάλει εκκεντροφόρους-'κανίβαλους' για > 5000 rpm (και χαμηλά 'νεκρό') και να μην έχει κανένα πλεονέκτημα το VTEC. Εξάλλου στους αγώνες (WTCC) είναι υποχρεωτική η απενεργοποίηση τέτοιων συστημάτων.

                                        ο Μετά τις 8500 όντως ανεβαίνει το κόστος διότι θέλεις άλλες μπιέλες και στρόφαλους από τιτάνιο κτλ., πολλαπλή δουλειά σε καπάκι (αναπνοή) και διαχείριση καυσίμου κτλ.

                                        ο Το όριο στροφών λειτουργεί και σαν έμμεσος περιοριστής ιπποδύναμης (όπως ο περιοριστής στα Turbo του WRC) και, εφόσον έχουν διασφαλίσει και το παρόμοιο βάρος, σε αυξημένο ανταγωνισμό.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          gskarmou last edited by

                                          Ο χρήστης nass έγραψε:

                                          áðï ôçí ÍéóóÜí ðÜëé õðÞñ÷å Ýíáò 1600Üñçò êéíçôÞñáò ï ïðïßïò Ýâãáæå êÜðïõ óôá 200 áëïãÜêéá áëëÜ äåí âãÞêå áðï ôæáðÜí ëüãù ñýðùí .

                                          Ìá áõôü åßíáé ôï èÝìá!
                                          ÈÅÙÑÇÌÁ: 'äåí ìðïñåßò íá ôá Ý÷åéò üëá'.
                                          ÁÐÏÄÅÉÎÇ: Äåí õðÜñ÷åé êéíçôÞñáò ðïõ íá Ý÷åé ÊÁÉ 300 Üëïãá / 30 êéëÜ ñïðÞ ÊÁÉ ïäçãéóéìüôçôá ÊÁÉ ñýðïõò.
                                          Ãéáõôü êáé áðïñþ ìå áõôü ðïõ êÜíåé ï Am.
                                          Ðñïóðáèåß íá áðïäåßîåé ðùò ôï ðáñáðÜíù ÈÅÙÑÇÌÁ åßíáé øåõäÝò. Ôç óôéãìÞ ðïõ ç Nissan, üðùò åýóôï÷á ëåò, êáé êÜèå áíôßóôïé÷ç åôáéñßá, Ý÷åé áðïôý÷åé. ÄçëáäÞ ðéóôåýåéò ðùò áí ãéíüôáí ï 1600Üñçò ìå ôá 200 Üëïãá íá âãÜæåé óùóôïýò ñýðïõò äåí èá ôï Ýêáíáí ?

                                          ÂëÝðïíôáò êéíçôÞñåò ìïôïóõêëåôþí üðïõ ì'åîáßñåóç ôçí ñïðÞ (ìå ôüóá ëßãá êõâéêÜ ôé ðåñéìÝíåéò âÝâáéá) ôá ðáñáðÜíù åéôõã÷Üíïíôáé
                                          **Áëëï ôï áðïôõã÷Üíù Üëëï ôï äåí ìðáßíù óôïí êüðï **.
                                          Ç ÍéóóÜí ôçí åðï÷Þ åêåßíç ìáóôéæüôáí áðï ìéá éäáßôåñá ìåôñéïðáèÞ ðïëéôéêÞ óôá ðñïéüíôá ðïõ âãáßíáí åêôüò Éáðùíßáò . Ôï ìïíôÝëï áõôü âãÞêå êáé ÷ñçóéìïðïéÞèçêå óå Ýíá åßäïò åíéáßïõ üðïõ óõììåôåß÷áí üëïé ïé ÉÜðùíåò êáôáóêåõáóôÝò .ÊÜôé óáí ôá Ñáëëý 205,106 306 ....áëá ÉáðùíéêÜ

                                          Ôþñá ç èÝëçóç ôçò ÍéóóÜí -áöïý ï êéíçôÞñáò Ýé÷å äõíáôüôçôá ìåôáâïëÞò ÷ñïíéóìïý åêêåíôñïöüñù êáé âõèßóìáôïò âáëâßäùí - äåí Þôáí íá öôéÜîåé ôï ðéï êáèáñü êéíçôÞñá Þ ôï ðáãêüóìéï ìðåóô óÝëåñ,ðñÜãìá ðïõ ãéíüôáí ðáíÝõêïëá ìå ôéò äõíáôüôçôåò ðïõ åß÷å ï êéíçôÞñáò .Ôï íá óôåßëåé óôçí ðáñáãùãÞ Ýíá ìïôÝñ áñêåôÜ áêñéâü êáé ìå éäáßôåñåò áðáéôÞóåéò óôçí óõíôÞñçóç Ýéíáé Ýíá ñßóêï ðïõ äåí ôï êÜíïõí óõ÷íÜ ïé åôáéñßåò .×Üíïõí óå åéêüíá ,öÞìç ðïëý ðåñéóóüôåñá áðï ôá Üëïãá ðïõ êåñäßæïõí ïé áðáíôá÷ïý ðõñïâïëÞìÝíïé.

                                          ÄçëáäÞ äåí Þèåëå íá öôéÜîåé ôïí êáëýôåñï êéíçôÞñá ôïõ êüóìïõ ?
                                          Ãéáôß ?
                                          Ôï 'áêñéâü' äåí Ý÷åé éäéáßôåñï íüçìá äéüôé ôï êýñéï êüóôïò åßíáé ôï R&D (åêôüò êáé áí ÷ñçóéìïðïéåß ìðéÝëåò áðü ôéôÜíéï êáé Üëëá ôÝôïéá õëéêÜ) ïðüôå áðïóâÝíåôáé ôüóï ãñçãïñüôåñá üóï ðåñéóóüôåñá áõôïêßíçôá ðïõëÜò.
                                          Ôï 'áðáéôÞóåéò óõíôÞñçóçò' äåí Ý÷åé íüçìá ðÜëé, äéüôé Ýíá ôÝôïéï ìïôÝñ äåí áðåõèýíåôáé óôï 'ãåíéêü êïéíü' áëëÜ åßíáé Üóêçóç ôå÷íïëïãßáò êáé áðåõèýíåôáé óôïõò åéäéêïýò êáé ôïõò ðïñùìÝíïõò (= êáé Üëëïò ëüãïò ðïõ ôï êüóôïò äåí Ý÷åé ôüóç óçìáóßá). Ð÷. îÝñåéò êÜèå ðüôå èÝëåé óõíôÞñçóç Ýíá Mitsubishi Evo ? Áõôü äåí åìðïäßæåé ôç Mitsubishi íá ðïõëÜåé üëá ôá Evo ðïõ ìðïñåß íá êáôáóêåõÜóåé

                                          Ôï êüóôïò ôï óçêþíáìå üóïé ðõñïâïëçìÝíïé êáé ðéèáíþí íá êÜíáìå êáé ïõñÝò Ýîù áðï ôéò áíôéðñïóùðåßåò ôçò ..... ÁëëÜ èá ÷ñåéáæüôáí óõíôÞñçóç (èá Ýðñåðå íá ãíùñßæåé ôá ðÜíôá êáé ôï ôåëåõôáßï óõíåñãåßï ) ôçí öüëá ðïõ öÜãáíå ðïëëïß êÜôï÷ïé Ìéôóïõìðßóé ëüãù ôçò áó÷åôßëáò ìç÷áíéêþí íá óõíôçñÞóïõí óùóôÜ(õðÜñ÷åé êáé ôï ðáñÜäåéãìá ôïõ ÂÜíêåë) êáèþò êáé ôï ãåãïíüò üôé Ýíá ôÝôïéï ìïôÝñ èá áðáéôïýóå äéáöïñåôéêÞ ãñáììÞ ðáñáãùãÞò = êüóôïò ôçí áðüôñåøå áðï êÜôé ôÝôïéï.Ï÷é ï êéíçôÞñáò äåí åß÷å ôìÞìáôá áðï ôéôÜíéï áð'üóï ãíùñßæù .Åßðáìå îáíÜ ìåôñéïðáèÞò åîùôåñéêÞ ðïëéôéêÞ ôçí óôéãìÞ ìÜëéóôá ðïõ óôçí åõñùðáéêÞ áãïñÜ êÜôé Ñáëëý êÜôé Williams êÜôé Ðïýíôï ôá êÜíáíå üëá áõôÜ ìå ðïëý ëéãüôåñá êáé ïðïóäÞðïôå ôá ðñþôá ìå 'äáéìïíéþäåò' ïäéêÞ óõìðåñéöïñÜ

                                          Ãéá ôï Âéôåê áò ìçí îå÷íÜìå üôé äïêéìÜóôçêå êáé áðüäåéîå ôçí áîéïðéóôßá ôïõ ðñùôá óå ìïôïóõêëÝôåò êáé ìåôÜ óå áõôïêßíçôá êáé áí ìçí ôé Üëëï Þôáí êáé ï ëüãïò ðïõ óôá wtcc äåí áíÝâáéíáí ðÜíù áðï 8500 óáë.Ðïßïò èá ôá Ýâãáæå ðÝñá ìå ôçí áãùíéóôéêÞ Ýêäïóç ôïõ ? Ç åðßóçìç ôïðïèÝôçóç Þôáí ëüãïé êüóôïõò .

                                          Äåí åßíáé Ýôóé:
                                          Ôï VTEC Ý÷åé ôçí éäéáßôåñç áîßá ðùò ÷áìçëÜ åßíáé Ýíá êáèçìåñéíü ìïôÝñ êáé øçëÜ Ýíá Üãñéï ìïôÝñ. Óôïõò áãþíåò (ðßóôáò) ôï ÷áìçëÜ äåí ìáò åíäéáöÝñåé, ïðïéïóäÞðïôå ìðïñåß íá âÜëåé åêêåíôñïöüñïõò-'êáíßâáëïõò' ãéá > 5000 rpm (êáé ÷áìçëÜ 'íåêñü') êáé íá ìçí Ý÷åé êáíÝíá ðëåïíÝêôçìá ôï VTEC. ÅîÜëëïõ óôïõò áãþíåò (WTCC) åßíáé õðï÷ñåùôéêÞ ç áðåíåñãïðïßçóç ôÝôïéùí óõóôçìÜôùí.
                                          ÌåôÜ ôéò 8500 üíôùò áíåâáßíåé ôï êüóôïò äéüôé èÝëåéò Üëëåò ìðéÝëåò êáé óôñüöáëïõò áðü ôéôÜíéï êôë., ðïëëáðëÞ äïõëåéÜ óå êáðÜêé (áíáðíïÞ) êáé äéá÷åßñéóç êáõóßìïõ êôë.
                                          Ôï üñéï óôñïöþí ëåéôïõñãåß êáé óáí Ýììåóïò ðåñéïñéóôÞò éððïäýíáìçò (üðùò ï ðåñéïñéóôÞò óôá Turbo ôïõ WRC) êáé, åöüóïí Ý÷ïõí äéáóöáëßóåé êáé ôï ðáñüìïéï âÜñïò, óå áõîçìÝíï áíôáãùíéóìü.

                                          Åäþ èá êÜíù ôçí åîÞò åñþôçóç :Ïôáí Ýíáò êéíçôÞñáò ðáñáãùãÞò ìå VTec ìå ðñïïðôéêÞ íá îåðåñÜóåé ôá 100.000÷ëì (êáé ôá 7 ÷ñüíéá ìå 15Ê ÷ëì áíá ÷ñüíï) óôñïöÜñåé óôéò 7-8000óáë ìå áðüäïóç 100 ßððùí áíá ëßôñï , ôüôå ðñïåôïéìáóìÝíïò ãéá áãùíéóôéêÞ ÷ñÞóç ìå ðñïãñáììáôéóìÝíá rebuilt áíá 3 - áãþíåò (2000÷ëì íá âÜëù ?) ðïý öôÜíåé ???

                                          Áðï áëëïý îåêßíçóå ôï èåìá ,áëëïý ôï ðÜìå áëëÜ ôÝôïéïé äéÜëïãïé åßíáé üôé ðñÝðåé . ÁíáìÝíù ôçí áðÜíôçóç óïõ nass
                                          ÖéëéêÜ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lotusnick last edited by

                                            Ο χρήστης gskarmou έγραψε:

                                            απο την Νισσάν πάλι υπήρχε ένας 1600άρης κινητήρας ο οποίος έβγαζε κάπου στα 200 αλογάκια αλλά δεν βγήκε απο τζαπάν λόγω ρύπων .

                                            Μα αυτό είναι το θέμα!
                                            ΘΕΩΡΗΜΑ: 'δεν μπορείς να τα έχεις όλα'.
                                            ΑΠΟΔΕΙΞΗ: Δεν υπάρχει κινητήρας που να έχει ΚΑΙ 300 άλογα / 30 κιλά ροπή ΚΑΙ οδηγισιμότητα ΚΑΙ ρύπους.
                                            Γιαυτό και απορώ με αυτό που κάνει ο Am.
                                            Προσπαθεί να αποδείξει πως το παραπάνω ΘΕΩΡΗΜΑ είναι ψευδές. Τη στιγμή που η Nissan, όπως εύστοχα λες, και κάθε αντίστοιχη εταιρία, έχει αποτύχει. Δηλαδή πιστεύεις πως αν γινόταν ο 1600άρης με τα 200 άλογα να βγάζει σωστούς ρύπους δεν θα το έκαναν ?

                                            Βλέποντας κινητήρες μοτοσυκλετών όπου μ'εξαίρεση την ροπή (με τόσα λίγα κυβικά τι περιμένεις βέβαια) τα παραπάνω ειτυγχάνονται

                                            Monos sou to les.
                                            OLA MAZI den exoun ginei akoma...oute stis mixanes

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 12 / 13
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr