Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι βελτιωμενων αυτοκινητων το αναγνωσμα...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περι βελτιωμενων αυτοκινητων το αναγνωσμα...
    • 1
    • 2
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 11 / 13
    Περί αυτοκίνησης
    44
    249
    1213
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      felleas last edited by

      Ακριβώς για την πετυχημένη συνταγή ''κολοκυθόπιτας'' γράφω.
      Είπα ότι μπορείς με μια τέτοια εξέλιξη να πετύχεις ολόκληρη πίτα με σκύλο χορτάτο!

      Οι ροπές ανεβοκατεβούν στο φάσμα των στροφών όποτε το ζητήσεις.

      Αυτό έχει μεγαλύτερη σημασία από το αν έχεις 25 ή 30 ή 3 κ παρτά υπόλοιπα, κιλά-οκάδες-νιούτον ροπής.

      Όσον αφορά τώρα το κόστος της μετατροπής σε σχέση με την τσέπη μας, να πω ότι
      -μόνο με το χρήμα δεν χαίρεσε την διαδρομή

      • η υπομονή τελειώνει πριν το χρήμα
      • όσοι έχουν χρήμα παίρνουν Supercar και εξελίσουν αυτό!

      και κάτι άλλο

      Στην ψυχική ευχαρίστηση αλλά και οργανική απόλαυση........ο καθένας έχει τα γούστα του και περί ορέξεως..........Κολοκυθόπιτα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        Να ρωτήσω εγώ κάτι; Τα S1600/S2000 που χρησιμοποιούνται σαν παράδειγμα δεν έχουν κι άλλους περιορισμούς εκτός από τη μία πεταλούδα; Κάποιο περιορισμό στην εισαγωγή π.χ.; Νάσο;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nass last edited by

          Ο χρήστης felleas έγραψε:
          Οι ροπές ανεβοκατεβούν στο φάσμα των στροφών όποτε το ζητήσεις.

          Δεν είναι τόσο απλό. Τα kgm δεν είναι Hp

          Tα αυτοκίνητα που έτρεχαν στα πρωταθλήματα Super Touring / BTCC το δεύτερο μισό της δεκαετίας του 90 ήταν δίλιτρα (όχι 1., τετραπετάλουδα, χρησιμοποιούσαν FIA fuel (102 RON) και έβγαζαν ~300 άλογα στις 8500 στροφές (περιοριστής στροφών) και (εδώ έκανα ένα μικρό research) ~30 Kgm ροπής στις ~7000 rpm.

          Περιττό να πω πως αυτά τα αυτοκίνητα ούτε καθημερινά ήταν (ρελαντί γιοκ και 5000 στροφές για ξεκίνημα), ούτε κάρτα καυσαερίων είχαν (στάθηκα πίσω από ένα μια φορά και δάκρυσαν τα μάτια μου ), ούτε γραμμική συμπεριφορά είχαν (τι να την κάνουν, για πίστες προορίζονταν).

          Οπότε το προσδοκώμενο νούμερο της ροπής μου φαίνεται τελείως μη ρεαλιστικό. Αλλά και τα υπόλοιπα ανακοινωμένα χαρακτηριστικά (για καυσαέρια, καθημερινή λειτουργία, γραμμική καμπύλη) μου φαίνονται τελείως μη επιτεύξιμα.

          Αν ο στόχος είναι να φτιαχτεί ένας κινητήρας προδιαγραφών ST / BTCC 1997, προσωπικά δεν τον κατανοώ.
          Αν ο στόχος είναι να φτιαχτεί ένας τέτοις κινητήρας αλλά με καθημερινά χαρακτηριστικά, μακάρι, τι να πω, αναρωτιέμαι μόνο γιατί δεν το έκαναν οι αυτοκινητοβιομηχανίες τόσα χρόνια, έστω και μόνο σαν τεχνολογική άσκηση ανεξαρτήτως κόστους σε μοντέλα 'κορυφής' (πχ. το S2000).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nass last edited by

            Ο χρήστης kyan έγραψε:
            Να ρωτήσω εγώ κάτι; Τα S1600/S2000 που χρησιμοποιούνται σαν παράδειγμα δεν έχουν κι άλλους περιορισμούς εκτός από τη μία πεταλούδα; Κάποιο περιορισμό στην εισαγωγή π.χ.; Νάσο;

            Μία πεταλούδα 60 mm και μέγιστη συμπίεση 13:1. Οπότε δεν είναι καλό παράδειγμα.

            Δες αμέσως παραπάνω για ποιούς κινητήρες μιλάμε

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Ο χρήστης nass έγραψε:
              αναρωτιέμαι μόνο γιατί δεν το έκαναν οι αυτοκινητοβιομηχανίες τόσα χρόνια, έστω και μόνο σαν τεχνολογική άσκηση ανεξαρτήτως κόστους σε μοντέλα 'κορυφής' (πχ. το S2000).

              Κάποιοι λόγοι που μπορώ να σκεφτώ:

              • Κόστος.
              • Πολιτική. Γιατί π.χ. αν παρουσίαζαν ένα τέτοιο μοντέλο θα έπρεπε και τα άλλα μοντέλα τους να ακολουθήσουν τεχνολογικά.
              • Απαιτούμενο επίπεδο εμπλοκής του ιδιοκτήτη. Ο Αλέξης μπορεί π.χ. να συνδέσει ένα laptop με τον εγκέφαλό του και να ανεβάσει πρόγραμμα για καθημερινή/αγωνιστική/οικονομική/της γυναίκας του χρήση, ο κυρ-Βάγγος ή ο Τζίμης δε νομίζω.
              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nass last edited by

                Ο χρήστης kyan έγραψε:

                αναρωτιέμαι μόνο γιατί δεν το έκαναν οι αυτοκινητοβιομηχανίες τόσα χρόνια, έστω και μόνο σαν τεχνολογική άσκηση ανεξαρτήτως κόστους σε μοντέλα 'κορυφής' (πχ. το S2000).

                Κάποιοι λόγοι που μπορώ να σκεφτώ:

                • Κόστος.
                • Πολιτική. Γιατί π.χ. αν παρουσίαζαν ένα τέτοιο μοντέλο θα έπρεπε και τα άλλα μοντέλα τους να ακολουθήσουν τεχνολογικά.
                • Απαιτούμενο επίπεδο εμπλοκής του ιδιοκτήτη. Ο Αλέξης μπορεί π.χ. να συνδέσει ένα laptop με τον εγκέφαλό του και να ανεβάσει πρόγραμμα για καθημερινή/αγωνιστική/οικονομική/της γυναίκας του χρήση, ο κυρ-Βάγγος ή ο Τζίμης δε νομίζω.

                Δηλαδή εσύ πιστεύεις πως αυτό που θέλει να κάνει ο Am (να βγάλει 30 Kgm ροπή από 1.8 μοτέρ) γίνεται και δεν το έχουν κάνει για τους λόγους που αναφέρεις ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Ο χρήστης nass έγραψε:

                  αναρωτιέμαι μόνο γιατί δεν το έκαναν οι αυτοκινητοβιομηχανίες τόσα χρόνια, έστω και μόνο σαν τεχνολογική άσκηση ανεξαρτήτως κόστους σε μοντέλα 'κορυφής' (πχ. το S2000).

                  Κάποιοι λόγοι που μπορώ να σκεφτώ:

                  • Κόστος.
                  • Πολιτική. Γιατί π.χ. αν παρουσίαζαν ένα τέτοιο μοντέλο θα έπρεπε και τα άλλα μοντέλα τους να ακολουθήσουν τεχνολογικά.
                  • Απαιτούμενο επίπεδο εμπλοκής του ιδιοκτήτη. Ο Αλέξης μπορεί π.χ. να συνδέσει ένα laptop με τον εγκέφαλό του και να ανεβάσει πρόγραμμα για καθημερινή/αγωνιστική/οικονομική/της γυναίκας του χρήση, ο κυρ-Βάγγος ή ο Τζίμης δε νομίζω.

                  Δηλαδή εσύ πιστεύεις πως αυτό που θέλει να κάνει ο Am (να βγάλει 30 Kgm ροπή από 1.8 μοτέρ) γίνεται και δεν το έχουν κάνει για τους λόγους που αναφέρεις ?

                  Is this a trick question?

                  Δεν πιστεύω τίποτα για το αν είναι εφικτό, όπως είπα δεν είμαι μηχανικός. Οι λόγοι που έδωσα όμως στέκουν;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    felleas last edited by

                    Ο χρήστης nass έγραψε:

                    Αν ο στόχος είναι να φτιαχτεί ένας κινητήρας προδιαγραφών ST / BTCC 1997, προσωπικά δεν τον κατανοώ.
                    Αν ο στόχος είναι να φτιαχτεί ένας τέτοις κινητήρας αλλά με καθημερινά χαρακτηριστικά, μακάρι, τι να πω, αναρωτιέμαι μόνο γιατί δεν το έκαναν οι αυτοκινητοβιομηχανίες τόσα χρόνια, έστω και μόνο σαν τεχνολογική άσκηση ανεξαρτήτως κόστους σε μοντέλα 'κορυφής' (πχ. το S2000).

                    Αν ο σκοπός ήταν να κατασκευαστεί τέτοιος κινητήρας, η λύση θα ερχόταν έτοιμη από την Ntechnology η οποία διαθέτει και μάλιστα σε online shop όλα τα εντοσθία και περιφερικά που χρησιμοποιεί Η 156 S2000 (και όχι ΤΟ S2000 honda).
                    Το συγκεκριμένο τόπικ αναφέρεται στην βελτίωση αυτοκινήτων και όχι στην εξέλιξη των αυτοκινητοβιομηχανιών.
                    Όπως προανέφερα η Alfa Romeo επισήμως απέχει από την εξέλιξη αυτοκινήτων.

                    Ωστόσο μιας και αναφέρεσε συνεχώς στο S2000 να ρωτήσω κι εγώ, γιατί μόνο η Vortech ασχοληθήκε με την εξέλιξη kompressor για το συγκεκριμένο μοντέλο και όχι η ίδια η Honda???

                    Σχεδόν πάντα οι αυτοκινητοβιομηχανίες βγάζουν ένα αυτοκίνητο το οποίο θα πρέπει να ανταποκρίνεται σε όλα τα παγκόσμια Standards που θέτει η αγορά, τα επίπεδα ρύπων, την οικονομία καυσίμου, την άνεση, κ.α. πολλά.
                    Αυτοί έχουν εκατοντάδες συμβούλους με master, phd, dra, κλπ παράσημα που κάθοντε κάτω μελετούν και προτείνουν στην εταιρία που αποφασίζει το τι τους ΣΥΜΦΕΡΕΙ να φτιάξουν.

                    Για αυτό το λόγο ξαναλέω τι σχέση έχει αυτό με την βελτίωση?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      michelle last edited by

                      Ο χρήστης felleas έγραψε:

                      Αν ο στόχος είναι να φτιαχτεί ένας κινητήρας προδιαγραφών ST / BTCC 1997, προσωπικά δεν τον κατανοώ.
                      Αν ο στόχος είναι να φτιαχτεί ένας τέτοις κινητήρας αλλά με καθημερινά χαρακτηριστικά, μακάρι, τι να πω, αναρωτιέμαι μόνο γιατί δεν το έκαναν οι αυτοκινητοβιομηχανίες τόσα χρόνια, έστω και μόνο σαν τεχνολογική άσκηση ανεξαρτήτως κόστους σε μοντέλα 'κορυφής' (πχ. το S2000).

                      Αν ο σκοπός ήταν να κατασκευαστεί τέτοιος κινητήρας, η λύση θα ερχόταν έτοιμη από την Ntechnology η οποία διαθέτει και μάλιστα σε online shop όλα τα εντοσθία και περιφερικά που χρησιμοποιεί Η 156 S2000 (και όχι ΤΟ S2000 honda).
                      Το συγκεκριμένο τόπικ αναφέρεται στην βελτίωση αυτοκινήτων και όχι στην εξέλιξη των αυτοκινητοβιομηχανιών.
                      Όπως προανέφερα η Alfa Romeo επισήμως απέχει από την εξέλιξη αυτοκινήτων.

                      To συγκεκριμενο τοπικ μπορει να αναφερεται στη βελτιωση, αλλα καλο ειναι να υπαρχουν καποια παραδειγματα αποδοσης τα οποια σκοπευουμε να φτασουμε η και να ξεπερασουμε. Εδω, ποιος εχει φτιαξει ατμοσφαιρικο μοτερ που να τα κανει ολα αυτα που λετε; H, εστω, ποιο ειναι το κοντινοτερο παραδειγμα που ξερετε;... Διοτι αν δεν το εχει φτιαξει κανεις 'εκ του μηδενος' (=σχεδιαση απο την αρχη με μονη σταθερα τα 1800 κυβικα και στοχους ολους αυτους που γραφτηκαν περι ροπης, ρυπων, οδηγησιμοτητας, καυσιμων, κλπ, κλπ) τοτε το βλεπω τελειως μη ρεαλιστικο ενας 'βελτιωτης' (ποσο μαλλον ενας ιδιωτης) να παρει ενα μπλοκ και να κανει το θαυμα. Γιατι λοιπον δε φτιαχνει καμια αυτοκινητοβιομηχανια ενα τετοιο μοτερ, εστω και μονο για 'επιδειξη ισχυος' σε καποια εστω περιορισμενη αγορα; Αν και δυναμη βγαζει, και βενζινη του εμποριου καιει, και καρτα καυσαεριων βγαζει, κλπ, τουλαχιστον καπου που τα παραπανω μπορουν να τηρηθουν θα ειχε βγει το σουπερ-μοτερ διοτι πολλοι θα ηταν αυτοι που θα το ηθελαν και θα πληρωναν χοντρα για κατι τετοιο - αφηστε τη διαφημιση της τεχνογνωσιας της εταιρειας που θα το εβγαζε. Εδω βγαζουν τοσα και τοσα concept cars που δεν εχουν καμια ελπιδα για παραγωγη. Ενα μοτερ τους δυσκολεψε;...

                      Ωστόσο μιας και αναφέρεσε συνεχώς στο S2000 να ρωτήσω κι εγώ, γιατί μόνο η Vortech ασχοληθήκε με την εξέλιξη kompressor για το συγκεκριμένο μοντέλο και όχι η ίδια η Honda???

                      Προφανως η Honda σνομπαρει τους κομπρεσορες αφου αμα γουσταρει βγαζει τα ιδια αλογα και την ιδια ροπη με ατμοσφαιρα!!

                      Σχεδόν πάντα οι αυτοκινητοβιομηχανίες βγάζουν ένα αυτοκίνητο το οποίο θα πρέπει να ανταποκρίνεται σε όλα τα παγκόσμια Standards που θέτει η αγορά, τα επίπεδα ρύπων, την οικονομία καυσίμου, την άνεση, κ.α. πολλά.
                      Αυτοί έχουν εκατοντάδες συμβούλους με master, phd, dra, κλπ παράσημα που κάθοντε κάτω μελετούν και προτείνουν στην εταιρία που αποφασίζει το τι τους ΣΥΜΦΕΡΕΙ να φτιάξουν.

                      Για αυτό το λόγο ξαναλέω τι σχέση έχει αυτό με την βελτίωση?

                      Η σχεση ειναι αυτη που αναφερθηκε: Nα δουμε αν, βελτιωση-ξεβελτιωση, υπαρχει καπου στον κοσμο κατι αντιστοιχο σε αποδοση και λειτουργια (πραγμα που σημαινει οτι -ανεξαρτητως κοστους- ο στοχος μας ειναι τουλαχιστον εφικτος) η κυνηγαμε ουρανια τοξα και βατραχους που γινονται πριγγηπες (το οποιο εχει κι αυτο την πλακα του).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        petran last edited by

                        τα μοντελα καθε εταιρειας βγαινουνε με στοχο να καλυψουνε καποια συγκεκριμενη θεση σε καποια συγκεκριμενη αγορα,
                        οχι για να ειναι τεχνολογικα επιτευγματα ή για να βγαλουνε οριακες αποδοσεις.
                        υπαρχουνε και αυτοκινητα που βγαινουνε αποκλειστικα με τετοιο στοχο αλλα εδω δεν συζηταμε για αυτα.

                        παραδειγμα περι αγορας θα μπορουσε να ειναι ο 1.8τ, που σε καποιες εκδοσεις βγαζει 150 αλογα και κοιμαααααται.. σε αλλες 190.. σε αλλες 225... τελευταια 240..γιατι?
                        γιατι πρεπει να πιασει τη θεση στις πωλησεις στην κατηγορια αυτη που παιζει το αμαξι. το στοχο του. οχι τη μαξ αποδοση του κινητηρα.

                        καλα, της μισελ τα σχολια δεν τα σχολιαζω προτιμω να δω πρωινο καφε
                        αυτο με τη ροπη της honda παντως ητανε καλο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Επίσης, πιστεύω πως επειδή οι αυτοκινητοβιομηχανίες κοιτούν μπροστά, επενδύουν σε τεχνολογία που μπορεί να 'αντέξει' στα επόμενα μπαράζ αντιρρυπαντικών μέτρων χωρίς πολλές-πολλές αλλαγές. Η βελτίωση του Αλέξη π.χ. μπορεί να είναι (οριακά) Euro IV compliant αλλά αμφιβάλλω αν θα είναι Euro V χωρίς να χάσει καμμιά 20αριά ίππους και 2 κιλά ροπής.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            felleas last edited by

                            Εγράψα και θα ξαναγράξω γιατί βαρέθηκα τα ίδια και τα ίδια.

                            Οι κατασκευαστές ΠΑΝΤΑ έχουν κάποια standards, οικονομίας καυσίμου, ηχορύπανσης!, εκπομπών ρύπων, κλπ,κλπ,κλπ.

                            Εδώ μπορείς να πάρεις ένα παράδειγμα στα Αγγλικά, (βαριέμαι να μεταφράζω τώρα) για το ΠΩΣ σκέφτεται η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.

                            Στην παράγραφο εξηγεί γιατί ο πιο εξελίξημος κινητήρας στον πλανήτη ο RB της Νissan που μπορεί να φτάσει και τα 1000 άλογα, περιορίζετε από την παραγωγή ώστε το όχημα να χαρακτηρίζετε LOW EMISSION προφανώς ρύπων...Και ακούσων-άκουσων συμφωνία κυρίων στην Ιαπωνία να μην ξεπερνάνε τα 280 άλογα!!!

                            From 1998 the RB series (except the RB20E and RB30E, as they were discontinued) was released with a 'NEO' head. This enabled the engine to be classed as a LEV (low emission vehicle) engine. With the NEO head, torque and power were further improved although the RB26DETT produced still only 280 PS (206 kW) on paper, according to Nissan specs. In reality it produces more than this, but it is underestimated because all main Japanese car manufacturers have a gentlemen's agreement not to produce cars with engines exceeding 206 kW. The 'RB' name is misconstrued and thought to represent 'rhythm & balance', or 'race bred'. This is not the case, it simply is a 'series designator'.

                            Βλέπεις λοιπόν ότι αρκετοί παράγοντες δεν αφήνουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες να αποδόσουν αυτά που θέλουν ή μπορούν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              michelle last edited by

                              Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
                              τα μοντελα καθε εταιρειας βγαινουνε με στοχο να καλυψουνε καποια συγκεκριμενη θεση σε καποια συγκεκριμενη αγορα,
                              οχι για να ειναι τεχνολογικα επιτευγματα ή για να βγαλουνε οριακες αποδοσεις.

                              Εχασες το νοημα. Δεν ειπαμε γιατι δεν βγαζει καποια εταιρεια ενα τετοιο μοτερ σε ευρεια παραγωγη. Λεμε γιατι δεν το βγαζει κανενας, ουτε για demo ισχυος. Εγω αν ηταν να ξεκινησω μια 'οδυσσεια' με τρελο στοχο θα ηθελα να ξερω τι θα πρεπει να φτασω και να ξεπερασω, ποιος το εφτιαξε, κλπ.

                              υπαρχουνε και αυτοκινητα που βγαινουνε αποκλειστικα με τετοιο στοχο αλλα εδω δεν συζηταμε για αυτα.

                              Γι αυτα ακριβως συζηταμε, μονο που εδω αισιοδοξουμε οτι μπορει να εχουμε και την αποδοση τους (αν υπαρχουν παραδειγματα) και να τα χρησιμοποιουμε για τα ψωνια μας, να περναμε ΚΤΕΟ, κλπ.

                              παραδειγμα περι αγορας θα μπορουσε να ειναι ο 1.8τ, που σε καποιες εκδοσεις βγαζει 150 αλογα και κοιμαααααται.. σε αλλες 190.. σε αλλες 225... τελευταια 240..γιατι?
                              γιατι πρεπει να πιασει τη θεση στις πωλησεις στην κατηγορια αυτη που παιζει το αμαξι. το στοχο του. οχι τη μαξ αποδοση του κινητηρα.

                              Ναι, με τουρμπο βγαζεις οτι θες. 1000 αλογα εβγαζαν απο 1500 κυβικα πριν απο 20 χρονια. Ας μεινουμε στην ατμοσφαιρα!

                              καλα, της μισελ τα σχολια δεν τα σχολιαζω προτιμω να δω πρωινο καφε
                              αυτο με τη ροπη της honda παντως ητανε καλο

                              Πετραν, καλυτερα μεινε στα σχολια περι φαγητων.
                              Σ'αυτα εισαι καλος!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                petran last edited by

                                το ζηταει ο οργανισμος σου ε?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  michelle last edited by

                                  Ο χρήστης nass έγραψε:

                                  Οι ροπές ανεβοκατεβούν στο φάσμα των στροφών όποτε το ζητήσεις.

                                  Δεν είναι τόσο απλό. **Τα kgm δεν είναι Hp **😉

                                  Tα αυτοκίνητα που έτρεχαν στα πρωταθλήματα Super Touring / BTCC το δεύτερο μισό της δεκαετίας του 90 ήταν δίλιτρα (όχι 1.8 ), τετραπετάλουδα, χρησιμοποιούσαν FIA fuel (102 RON) και έβγαζαν ~300 άλογα στις 8500 στροφές (περιοριστής στροφών) και (εδώ έκανα ένα μικρό research) ~30 Kgm ροπής στις ~7000 rpm.

                                  Περιττό να πω πως αυτά τα αυτοκίνητα ούτε καθημερινά ήταν (ρελαντί γιοκ και 5000 στροφές για ξεκίνημα), ούτε κάρτα καυσαερίων είχαν (στάθηκα πίσω από ένα μια φορά και δάκρυσαν τα μάτια μου ), ούτε γραμμική συμπεριφορά είχαν (τι να την κάνουν, για πίστες προορίζονταν).

                                  Οπότε το προσδοκώμενο νούμερο της ροπής μου φαίνεται τελείως μη ρεαλιστικό. Αλλά και τα υπόλοιπα ανακοινωμένα χαρακτηριστικά (για καυσαέρια, καθημερινή λειτουργία, γραμμική καμπύλη) μου φαίνονται τελείως μη επιτεύξιμα.

                                  Αν ο στόχος είναι να φτιαχτεί ένας κινητήρας προδιαγραφών ST / BTCC 1997, προσωπικά δεν τον κατανοώ.
                                  Αν ο στόχος είναι να φτιαχτεί ένας τέτοις κινητήρας αλλά με καθημερινά χαρακτηριστικά, μακάρι, τι να πω, αναρωτιέμαι μόνο **γιατί δεν το έκαναν οι αυτοκινητοβιομηχανίες τόσα χρόνια, έστω και μόνο σαν τεχνολογική άσκηση **ανεξαρτήτως κόστους σε μοντέλα 'κορυφής' (πχ. το S2000).

                                  Προσωπικα θα μεινω στα πολυ ευστοχα ερωτηματα που εθεσε παραπανω ο Nass, τα οποια κατ' εμε συνοψιζουν το ποσο ρεαλιστικοι ειναι οι στοχοι της προαναφερθεισας ατμοσφαιρικης 'βελτιωσης', και περιμενω παραδειγματα ατμοσφαιρικου κινητηρα που να επιασε τους πιο πανω στοχους (1.8lt, 32kgm με εστω 10kgm στις 3000rpm για να οδηγειται και στην πολη, ρελαντι

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    felleas last edited by

                                    Ο χρήστης Michelle έγραψε:

                                    Οι ροπές ανεβοκατεβούν στο φάσμα των στροφών όποτε το ζητήσεις.

                                    Δεν είναι τόσο απλό. **Τα kgm δεν είναι Hp **😉

                                    Tα αυτοκίνητα που έτρεχαν στα πρωταθλήματα Super Touring / BTCC το δεύτερο μισό της δεκαετίας του 90 ήταν δίλιτρα (όχι 1.8 ), τετραπετάλουδα, χρησιμοποιούσαν FIA fuel (102 RON) και έβγαζαν ~300 άλογα στις 8500 στροφές (περιοριστής στροφών) και (εδώ έκανα ένα μικρό research) ~30 Kgm ροπής στις ~7000 rpm.

                                    Περιττό να πω πως αυτά τα αυτοκίνητα ούτε καθημερινά ήταν (ρελαντί γιοκ και 5000 στροφές για ξεκίνημα), ούτε κάρτα καυσαερίων είχαν (στάθηκα πίσω από ένα μια φορά και δάκρυσαν τα μάτια μου ), ούτε γραμμική συμπεριφορά είχαν (τι να την κάνουν, για πίστες προορίζονταν).

                                    Οπότε το προσδοκώμενο νούμερο της ροπής μου φαίνεται τελείως μη ρεαλιστικό. Αλλά και τα υπόλοιπα ανακοινωμένα χαρακτηριστικά (για καυσαέρια, καθημερινή λειτουργία, γραμμική καμπύλη) μου φαίνονται τελείως μη επιτεύξιμα.

                                    Αν ο στόχος είναι να φτιαχτεί ένας κινητήρας προδιαγραφών ST / BTCC 1997, προσωπικά δεν τον κατανοώ.
                                    Αν ο στόχος είναι να φτιαχτεί ένας τέτοις κινητήρας αλλά με καθημερινά χαρακτηριστικά, μακάρι, τι να πω, αναρωτιέμαι μόνο **γιατί δεν το έκαναν οι αυτοκινητοβιομηχανίες τόσα χρόνια, έστω και μόνο σαν τεχνολογική άσκηση **ανεξαρτήτως κόστους σε μοντέλα 'κορυφής' (πχ. το S2000).

                                    Προσωπικα θα μεινω στα πολυ ευστοχα ερωτηματα που εθεσε παραπανω ο Nass, τα οποια κατ' εμε συνοψιζουν το ποσο ρεαλιστικοι ειναι οι στοχοι της προαναφερθεισας ατμοσφαιρικης 'βελτιωσης', και περιμενω παραδειγματα ατμοσφαιρικου κινητηρα που να επιασε τους πιο πανω στοχους (1.8lt, 32kgm με εστω 10kgm στις 3000rpm για να οδηγειται και στην πολη, ρελαντι

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lotusnick last edited by

                                      Swsti h Michelle

                                      Kai ti tha katalabei apo tin bolta re Timo?
                                      Ante tha dei oti o kinitiras einai odigisimos mesa stin poli.
                                      Alla ta 240 aloga kai ta 30kgm ropis me kanonikous rypous pos tha ta katalabei?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        petran last edited by

                                        θα τη βαλουμε να εισπνευσει τα καυσαερια

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          michelle last edited by

                                          Ο χρήστης felleas έγραψε:

                                          Για να σταματήσεις να αναρωτιέσαι λοιπόν, ζήτα από τον Am να σε πάει μια βολτά να καταλάβεις.

                                          Ελα κι εσυ να σε παω μια βολτα με το Μινι να μου πεις ποσα αλογα το εχω φτασει το μοτερ, ποση ροπη, τι καταναλωση και τι καυσαερια βγαζει!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            petran last edited by

                                            βαζω στοιχημα οτι το μοτερ ειναι μαμα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 11 / 13
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr