-
[list:hddi7vwv]Σιγουρα ολοι θα εχετε προσεξει οτι ανα πολυ κοντινα χιλιομετρικα διαστηματα υπαρχει και ενα 'εκλησακι' προς 'τιμην' αυτων που εχασαν τη ζωη τους για την πατριδα, οχι με οπλο αλλα οδηγωντας το αυτοκινητο τους [/list:u:hddi7vwv][list:hddi7vwv]Τα παραλογα ειναι παρα πολα στην προκειμενη περιπτωση.[/list:u:hddi7vwv][list:hddi7vwv]Καταρχην ειναι βλακωδες να υποδηλωνουμε διεθνως την οποια πιστη μας μεσα σε δημοσιους χωρους και δρομους.Σε καμια περιπτωση δεν τιμα τους αδικοχαμενους και επισης σε καμια περιπτωση δεν εχει κανεις το δικαιωμα να κατασκευαζει 'αυθερετα' και σε κοινη θεα 'μινι' περιπτερα.Το δε εξοργιστικο ειναι στην εθνικη Θεσ/νικης-Κατερινης περιπου στο 10οχιλ οπου καποιος ανεγκεφαλος εχει κανει ολοκληρο 'οικοδομημα' αναμεσα στον παραδρομο και την εθνικη!!Τι συμβολιζει, τι αποσκοπει, εαν το μερος ειναι ιδιοκτητο(δε νομιζω) και απο που πηρε αδεια?Σε μια πολιτισμενη χωρα του 2000 που πιθανον να υπαρχουν και εγω δεν ξερω ποσα θρησκευτικα παρακλαδια εαν ο καθενας το δηλωνει δημοσια και σε κοινη θεα τοτε οι αυτοκινητοδρομοι πρεπει να μετατραπουν σε...........εκλησιαστικους προορισμους[/list:u:hddi7vwv][list:hddi7vwv]Ο λογος των παραπανω βεβαια δεν εχει να κανει με πρωσοπικες αντιπαραθεσεις 'περι θρησκειας'(δικαιωμα του καθενος να πιστευει οτιδηποτε) αλλα αυτοκινητιστικα τα συγκεκριμενα 'κατασκευασματα' δε μας τιμανε ως πολιτισμο.Σε ποια ανεπτυγνενη χωρα ειδατε παρομοια?Δε μπορω επισης τη σημερινη εποχη να δεχτω οτι υπαρχουν ανθρωποι που πιστευουν οτι τα παιδια τα 'φερνει ο πελαργος' η οτι το οποιο αυτοκινητιστικο δυστηχημα οφειλεται 'στην κακια στιγμη'.Ειναι νοοτροπια και τροπος σκεψης(ευχομαι μονο για την πρηγουμενη γενια) που μας τοποθετει 40 χρονια πισω.[/list:u:hddi7vwv][list:hddi7vwv]Το δια ταυτα?[/list:u:hddi7vwv][list:hddi7vwv]Να απεγλωβιστουμε απ τα 'κακα πνευματα' και να καταλαβουμε επιτελους οτι ο ανρωπος εξελισεται και γινεται καλυτερος μεσα απ τη γνωση.Η παιδεια και στη συγκεκριμενη περιπτωση(τροχαια ατυχηματα) εχει τον πρωτο λογο.Αν ο θεοφοβουμενος φορουσε τη ζωνη θα ηταν εν ζωη και το εκλησακι περιτο.Βλεπετε ομως επεσε στην 'κακια στιγμη'!!!!!Για οποιο καλο η κακο συμβαινει υπευθυνος και μονο ειναι ο παραγοντας ανθρωπος.Οι γνωσεις παιζουν πολυ μεγαλο μερος αλλα σημαντικοτερο πιστευω ειναι ο τροπος με τον οποιο τα αντιμετωπιζει ο καθενας μας.Αυτοκινητιστικη παιδεια στην Ελλαδα ειναι ανυπαρκτη(ναι στα σχολεια) ο τσαμπουκας και η μαγκια παει συνεφο, η ιδιωτικη τηλεοραση με τον τροπο της προσπαθει να ''αποβλακωσει' το κοινο της, η τροχαια εχει τον χαβα της(ειναι δυσκολη η διανομη επι μονιμου βασεως ενημερωτικων φυλαδιων στα διοδια για να γινει βιωμα και στον 'αγραματο')οι κοινοι θνητοι περιμενουν στην κακια στιγμη το μαγικο χερι σωτηριας απ το ατυχημα ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΛΗΘΑΙΝΟΥΝ[/list:u:hddi7vwv][list:hddi7vwv]Οτι ευτραπελο και παροδικο εαν σκεφτουν καποιοι τα ΤΡΟΧΑΙΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ.Οι πρωτοι καρποι αποδιδουν μετα απο μια 10 ετια με τη χρηση αυτοκινητιστικης παιδειας αλλα απ τη στιγμη της εφερμογης της μεχρι τοτε υπαρχουν κι αλλα μεσα.Ας αντιδρασουμε!!![/list:u:hddi7vwv][list:hddi7vwv]Οι γνωμες σας 'επι ταπητος'[/list:u:hddi7vwv]
-
[list:hddi7vwv]Σιγουρα ολοι θα εχετε προσεξει οτι ανα πολυ κοντινα χιλιομετρικα διαστηματα υπαρχει και ενα 'εκλησακι' προς 'τιμην' αυτων που εχασαν τη ζωη τους για την πατριδα, οχι με οπλο αλλα οδηγωντας το αυτοκινητο τους [/list:u:hddi7vwv][list:hddi7vwv]Τα παραλογα ειναι παρα πολα στην προκειμενη περιπτωση.[/list:u:hddi7vwv][list:hddi7vwv]Καταρχην ειναι βλακωδες να υποδηλωνουμε διεθνως την οποια πιστη μας μεσα σε δημοσιους χωρους και δρομους.Σε καμια περιπτωση δεν τιμα τους αδικοχαμενους και επισης σε καμια περιπτωση δεν εχει κανεις το δικαιωμα να κατασκευαζει 'αυθερετα' και σε κοινη θεα 'μινι' περιπτερα.Το δε εξοργιστικο ειναι στην εθνικη Θεσ/νικης-Κατερινης περιπου στο 10οχιλ οπου καποιος ανεγκεφαλος εχει κανει ολοκληρο 'οικοδομημα' αναμεσα στον παραδρομο και την εθνικη!!Τι συμβολιζει, τι αποσκοπει, εαν το μερος ειναι ιδιοκτητο(δε νομιζω) και απο που πηρε αδεια?Σε μια πολιτισμενη χωρα του 2000 που πιθανον να υπαρχουν και εγω δεν ξερω ποσα θρησκευτικα παρακλαδια εαν ο καθενας το δηλωνει δημοσια και σε κοινη θεα τοτε οι αυτοκινητοδρομοι πρεπει να μετατραπουν σε...........εκλησιαστικους προορισμους[/list:u:hddi7vwv][list:hddi7vwv]Ο λογος των παραπανω βεβαια δεν εχει να κανει με πρωσοπικες αντιπαραθεσεις 'περι θρησκειας'(δικαιωμα του καθενος να πιστευει οτιδηποτε) αλλα αυτοκινητιστικα τα συγκεκριμενα 'κατασκευασματα' δε μας τιμανε ως πολιτισμο.Σε ποια ανεπτυγνενη χωρα ειδατε παρομοια?Δε μπορω επισης τη σημερινη εποχη να δεχτω οτι υπαρχουν ανθρωποι που πιστευουν οτι τα παιδια τα 'φερνει ο πελαργος' η οτι το οποιο αυτοκινητιστικο δυστηχημα οφειλεται 'στην κακια στιγμη'.Ειναι νοοτροπια και τροπος σκεψης(ευχομαι μονο για την πρηγουμενη γενια) που μας τοποθετει 40 χρονια πισω.[/list:u:hddi7vwv][list:hddi7vwv]Το δια ταυτα?[/list:u:hddi7vwv][list:hddi7vwv]Να απεγλωβιστουμε απ τα 'κακα πνευματα' και να καταλαβουμε επιτελους οτι ο ανρωπος εξελισεται και γινεται καλυτερος μεσα απ τη γνωση.Η παιδεια και στη συγκεκριμενη περιπτωση(τροχαια ατυχηματα) εχει τον πρωτο λογο.Αν ο θεοφοβουμενος φορουσε τη ζωνη θα ηταν εν ζωη και το εκλησακι περιτο.Βλεπετε ομως επεσε στην 'κακια στιγμη'!!!!!Για οποιο καλο η κακο συμβαινει υπευθυνος και μονο ειναι ο παραγοντας ανθρωπος.Οι γνωσεις παιζουν πολυ μεγαλο μερος αλλα σημαντικοτερο πιστευω ειναι ο τροπος με τον οποιο τα αντιμετωπιζει ο καθενας μας.Αυτοκινητιστικη παιδεια στην Ελλαδα ειναι ανυπαρκτη(ναι στα σχολεια) ο τσαμπουκας και η μαγκια παει συνεφο, η ιδιωτικη τηλεοραση με τον τροπο της προσπαθει να ''αποβλακωσει' το κοινο της, η τροχαια εχει τον χαβα της(ειναι δυσκολη η διανομη επι μονιμου βασεως ενημερωτικων φυλαδιων στα διοδια για να γινει βιωμα και στον 'αγραματο')οι κοινοι θνητοι περιμενουν στην κακια στιγμη το μαγικο χερι σωτηριας απ το ατυχημα ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΛΗΘΑΙΝΟΥΝ[/list:u:hddi7vwv][list:hddi7vwv]Οτι ευτραπελο και παροδικο εαν σκεφτουν καποιοι τα ΤΡΟΧΑΙΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ.Οι πρωτοι καρποι αποδιδουν μετα απο μια 10 ετια με τη χρηση αυτοκινητιστικης παιδειας αλλα απ τη στιγμη της εφερμογης της μεχρι τοτε υπαρχουν κι αλλα μεσα.Ας αντιδρασουμε!!![/list:u:hddi7vwv][list:hddi7vwv]Οι γνωμες σας 'επι ταπητος'[/list:u:hddi7vwv]
-
[list:hddi7vwv]Σιγουρα ολοι θα εχετε προσεξει οτι ανα πολυ κοντινα χιλιομετρικα διαστηματα υπαρχει και ενα 'εκλησακι' προς 'τιμην' αυτων που εχασαν τη ζωη τους για την πατριδα, οχι με οπλο αλλα οδηγωντας το αυτοκινητο τους [/list:u:hddi7vwv][list:hddi7vwv]Τα παραλογα ειναι παρα πολα στην προκειμενη περιπτωση.[/list:u:hddi7vwv][list:hddi7vwv]Καταρχην ειναι βλακωδες να υποδηλωνουμε διεθνως την οποια πιστη μας μεσα σε δημοσιους χωρους και δρομους.Σε καμια περιπτωση δεν τιμα τους αδικοχαμενους και επισης σε καμια περιπτωση δεν εχει κανεις το δικαιωμα να κατασκευαζει 'αυθερετα' και σε κοινη θεα 'μινι' περιπτερα.Το δε εξοργιστικο ειναι στην εθνικη Θεσ/νικης-Κατερινης περιπου στο 10οχιλ οπου καποιος ανεγκεφαλος εχει κανει ολοκληρο 'οικοδομημα' αναμεσα στον παραδρομο και την εθνικη!!Τι συμβολιζει, τι αποσκοπει, εαν το μερος ειναι ιδιοκτητο(δε νομιζω) και απο που πηρε αδεια?Σε μια πολιτισμενη χωρα του 2000 που πιθανον να υπαρχουν και εγω δεν ξερω ποσα θρησκευτικα παρακλαδια εαν ο καθενας το δηλωνει δημοσια και σε κοινη θεα τοτε οι αυτοκινητοδρομοι πρεπει να μετατραπουν σε...........εκλησιαστικους προορισμους[/list:u:hddi7vwv][list:hddi7vwv]Ο λογος των παραπανω βεβαια δεν εχει να κανει με πρωσοπικες αντιπαραθεσεις 'περι θρησκειας'(δικαιωμα του καθενος να πιστευει οτιδηποτε) αλλα αυτοκινητιστικα τα συγκεκριμενα 'κατασκευασματα' δε μας τιμανε ως πολιτισμο.Σε ποια ανεπτυγνενη χωρα ειδατε παρομοια?Δε μπορω επισης τη σημερινη εποχη να δεχτω οτι υπαρχουν ανθρωποι που πιστευουν οτι τα παιδια τα 'φερνει ο πελαργος' η οτι το οποιο αυτοκινητιστικο δυστηχημα οφειλεται 'στην κακια στιγμη'.Ειναι νοοτροπια και τροπος σκεψης(ευχομαι μονο για την πρηγουμενη γενια) που μας τοποθετει 40 χρονια πισω.[/list:u:hddi7vwv][list:hddi7vwv]Το δια ταυτα?[/list:u:hddi7vwv][list:hddi7vwv]Να απεγλωβιστουμε απ τα 'κακα πνευματα' και να καταλαβουμε επιτελους οτι ο ανρωπος εξελισεται και γινεται καλυτερος μεσα απ τη γνωση.Η παιδεια και στη συγκεκριμενη περιπτωση(τροχαια ατυχηματα) εχει τον πρωτο λογο.Αν ο θεοφοβουμενος φορουσε τη ζωνη θα ηταν εν ζωη και το εκλησακι περιτο.Βλεπετε ομως επεσε στην 'κακια στιγμη'!!!!!Για οποιο καλο η κακο συμβαινει υπευθυνος και μονο ειναι ο παραγοντας ανθρωπος.Οι γνωσεις παιζουν πολυ μεγαλο μερος αλλα σημαντικοτερο πιστευω ειναι ο τροπος με τον οποιο τα αντιμετωπιζει ο καθενας μας.Αυτοκινητιστικη παιδεια στην Ελλαδα ειναι ανυπαρκτη(ναι στα σχολεια) ο τσαμπουκας και η μαγκια παει συνεφο, η ιδιωτικη τηλεοραση με τον τροπο της προσπαθει να ''αποβλακωσει' το κοινο της, η τροχαια εχει τον χαβα της(ειναι δυσκολη η διανομη επι μονιμου βασεως ενημερωτικων φυλαδιων στα διοδια για να γινει βιωμα και στον 'αγραματο')οι κοινοι θνητοι περιμενουν στην κακια στιγμη το μαγικο χερι σωτηριας απ το ατυχημα ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΛΗΘΑΙΝΟΥΝ[/list:u:hddi7vwv][list:hddi7vwv]Οτι ευτραπελο και παροδικο εαν σκεφτουν καποιοι τα ΤΡΟΧΑΙΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ.Οι πρωτοι καρποι αποδιδουν μετα απο μια 10 ετια με τη χρηση αυτοκινητιστικης παιδειας αλλα απ τη στιγμη της εφερμογης της μεχρι τοτε υπαρχουν κι αλλα μεσα.Ας αντιδρασουμε!!![/list:u:hddi7vwv][list:hddi7vwv]Οι γνωμες σας 'επι ταπητος'[/list:u:hddi7vwv]
-
θα συμφωνισω απολυτα
πρεπει να μπει στα σχολεια μαθημα κυκλοφωριακης αγωγης
απο το δημοτικο αν οχι απο τα νηπια.
και βεβαια ειναι και θεμα γονιου.
πρεπει να αλλαξει και η εκπαιδευση των οδηγων(πανω στο τιμονι)
ετσι ωστε να μην σκοτωνομαστε σαν ηλιθιοι στους δρομους -
Να σταματήσει ΑΜΕΣΩΣ η καραμέλα της 'υπερβολικής ταχύτητας'.
Να σταματήσουν ΑΜΕΣΩΣ να δίνονται διπλώματα που στάζουν λαδάκι.
Να φύγουν ΑΜΕΣΩΣ από τα τιμόνια όσοι δεν είναι στοιχειωδώς ικανοί και πρόθυμοι να προστατέψουν τις ζωές τους και των συνανθρώπων τους.
Να μπουν φυλακή όλοι οι εργολάβοι, υπάλληλοι δήμων, νομαρχιών, αλλά και νομάρχες και δήμαρχοι (νυν και τέως) που τρώνε λεφτά από τα έργα οδοποιΐας (ακούτε μήπως κύριε Γιώργο Τζανακάκη;)... Και βέβαια οι υπουργοί που δίνουν σε απατεώνες εργολάβους τα μεγάλα έργα και γεμίζουν 'παγίδες' το οδικό δίκτυο (ακούτε 'κύριε' Λαλιώτη;).
Να γίνουν ΑΜΕΣΩΣ πίστες. Όχι άλλη 'ήπια οικιστική ανάπτυξη'.
Να φύγουν ΑΜΕΣΩΣ όλοι οι 'δάσκαλοι οδήγησης' που δε μαθαίνουν στον οδηγό να ελέγχει το αυτοκίνητό του στο δρόμο.
Να ξαναγραφεί ο ΚΟΚ και να σταματήσει το κυνήγι της 'υπερβολικής' ταχύτητας. Αντ'αυτής, να επιβάλλονται αυστηρότατα πρόστιμα στους βλάκες που δε φοράνε ζώνη και κράνος, στους ηλίθιους που δε βάζουν τα παιδιά σε ειδικά καθίσματα, στους κρετίνους που οδηγούν τύφλα στο μεθύσι.
-
Φίλε skullone μόλις πήγα να απαντήσω αλλά αυτά που μόλις έγραψες με καλύπτουν απόλυτα.
Η αλλαγή στον τρόπο που εκπαιδεύονται οι οδηγοί και δίνονται τα διπλώματα σηκώνει πάντως πολλή κουβέντα. -
φΑΝΤΆΣΟΥ ένα γιγαντιαίο εικονοστάσιο στην κηφισίας...
...Εις Μνήμην Τ.Κ, 27 ετών
Λάτρευε τα GOODY's
Τώρα και νέο menu Σαρακοστής σε 3 υπέροχες γεύσεις. -
Φίλοι μου, πράγματι το να βλέπεις τα μνημεία αυτά δεν είναι και ότι ευχάριστο, αλλά. Μήπως πρέπει να βρίσκονται εκεί για να μας θυμήζουν πότε-πότε ότι ίσως και εμείς καταλήξουμε έτσι απο μια στιγμιαία απερισκεψία μας?
Το θέμα των ατυχημάτων στη χώρα μας έχει να κάνει στο μεγαλύτερο ποσοστό με την απειθαρχία μας και το νευρικό μας ταμπεραμέντο.
Το ότι είμαστε μια χώρα με υποτυπώδες οδηκό δύκτιο, το γνωρίζουμε. Το ότι οι δρόμοι μας είναι επιεικώς απαράδεκτοι, και αυτό το ξέρουμε. Το ότι τα διπλώματα οδήγησης δίνονται όπως δίνονται, και αυτό είναι γνωστό, όπως είναι γνωστά τα όσα γράφετε. Και όμως εμείς το βιολί μας.
Διαβάζω σε διάφορα θέματα εδώ στο forum για την αγωνία των υποψηφίων αγοραστών νέων μοντέλων, το κατά πόσο τραβάνε, για το αν έίναι καλύτερα τα 520 απο τα 500 αλογάκι του μοτέρ τους και βάλε.
Και ερωτώ όλους μας που γράφουμε σε αυτό το θέμα. Αφού γνωρίζουμε λοιπόν τα πλοβλήματα του οδικού μας δικτύου, τι κάνουμε όταν βρεθούμε στο δρόμο? Θα σας πώ λοιπόν εγώ τι κάνουμε. Βάζουμε σε κίνδυνο κάποιον άλλον καθώς και τον πανάκριβο τετράτροχο τενεκέ μας για μιά προσπέραση παρ'όλο που στα 100 μέτρα ποιό κάτω το φανάρι είναι κόκκινο. Στις στροφές που περιμένουμε να ανοίξει το πράσινο η κατσίκα πάει σύννεφο (π.χ. περιμένοντας να περάσουμε στην Σούτσου στους Αμπελοκήπους). Για το τι γίνεται στην παραλιακή όλοι γνωρίζετε. Εκει δεν υπάρχουν θύματα μόνο οδηγοί αλλά δυστιχώς και πεζοί. Τώρα δεν μιλάω για τους δρόμους με μιά λωρίδα ανά κατεύθηνση. Πόσες φορές ας πούμε στη λεωφόρο Μαραθώνος Κυριακή απόγευμα με το μποτιλιάρισμα την έχουμε κάνει στο ανάποδο ρεύμα? Ποιός σέβεται την προτεραιότητα του άλλου στο δρόμο? Ποιός θα πεί στον τάδε ότι η αριστερή λωρίδα στην εθνική είναι για προσπέρασμα και όχι για πορεία? Και ποιός θα σταματήσει τον φίλο μου τον Γιαννάκη που του αρέσει να ακούει να σκάει το turbo που ακριβοπλήρωσε? Ποιός θα μου βάλει νιονιό εμένα με τα 400 άλογα ότι οι δρόμοι μας καλοί-κακοί αυτοί είναι και δεν είναι για μεγάλες ταχύτητες, αφού στην πρώτη δύσκολη στροφή θα με αδειάσει.
Το τι λοιπόν φταίει το ξέρουμε, αλλά δεν το θέλουμε να προσαρμοστούμε στην κατάσταση. Θα μου πήτε ίσως ότι είμαι συμβιβαστικός. Και σας λέω ωραία δεν είμαι. Θα αλλάξει σε μια νύχτα το οδικό μας δύκτιο? Θα γίνουμε άνθρωποι και να συμπεριφερόμεθα στο δρόμο σωστά και κόσμια?
Τελειώνοντας θα σας πώ τι έγραφε το τζάμι της σχολής οδηγών που επήγα και εγώ κάποτε. -
Θα πρέπει οι 4 Τροχοί να βγάλουν ένα ένθετο με τεχνικές οδήγησης (παρμένο από το βιβλίο 'Οδηγώντας') και να το βάζουν στο περιοδικό ως πρόσθετο τεύχος δυο φορές το χρόνο. Θα ήταν πολύ καλύτερο από τα άχρηστα διαφημιστικά, που, έτσι κι αλλιώς, τα πετάμε αμέσως μόλις ανοίξουμε τη ζελατίνα του περιοδικού.
-
φιλε skullone πιστευο καλυτερο θα ηταν το κρατος να
επιδοτουσε τους οδηγους που θα πηγαιναν σε σχολες ασφαλους οδηγησης
αλλα εδω δεν γινονται τετοια πραγματα
dream on... dream on.... -
Εγώ ακόμα προσπαθώ να καταλάβω ένα πράγμα...
Είναι τόσο ηλίθιοι που δε μπορούν να καταλάβουν πως, αφαιρώντας τα διπλώματα (και τα αυτοκίνητα) από όσους είναι τελείως ανίκανοι, εξοικονομούν ένα σωρό λεφτά, τα οποία τώρα ξοδεύονται σε νοσήλεια ή αποτελούν διαφυγόντα φορολογικά κέρδη; Αν κάνανε αυτό το απλούστατο πράγμα, δε θα χρειάζονταν ούτε οι εκστρατείες απόδοσης κλήσεων. Άσε που θα είχαμε ΑΜΕΣΩΣ ζεστό χρήμα για επέκταση του Μετρό σε ΟΛΗ την Αθήνα, αλλά και κατασκευή Μετρό υψηλών προδιαγραφών σε άλλες πόλεις (Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Χανιά, Ηράκλειο, Βόλο);
-
Επίσης ας σκεφτούμε:
Ιατρικές εξετάσεις πριν την απόκτηση του διπλώματος και από ψυχολόγο.
Ιατρική επανεξέταση ανά ορισμένα χρόνια.
Πραγματικό έλεγχο ΚΤΕΟ κάθε χρόνο.Αλλά συμφωνώ ότι μακροπρόθεσμα μόνο η σωστή παιδεία μπορεί να βελτιώσει την κατάσταση. Αν προσπαθήσεις να τηρήσεις αυστηρά τον ΚΟΚ στη σημερινή κατάσταση των δρόμων δεν θα καταφέρεις να βγάλεις τη μέρα...
-
Εγώ θα συμφωνήσω με τον takiskoym. Παιδιά όλα αυτα που λέμε για γιατρούς, ψυχολόγους κλπ.κλπ δεν θα έχουν και μεγάλη αξία αν πρώτα δεν βελτιώσουμε την συμπεριφορά μας. Ολοι μας είμαστε καθημερινά στο δρόμο και βλέπουμε τι γίνεται. Ο ταρίφας τα δικά του, ο φορτηγατζής τα ίδια και εμείς μπορεί να παίξουμε ακόμη και ξύλο με το διπλανό μας οδηγό αν λάχει και μας παρατηρήσει για κακή οδήγηση. Ετσι είναι και ας μην εθετοτυφλούμε. Τώρα για τα μνημεία που βρίσκονται στους δρόμους και εγώ θα συμφωνήσω ότι δεν έπρεπε να υπάρχουν. Αλλά στο τέλος-τέλος ας μείνουν εκεί να μας θυμήζουν κάθε φορά που θα περνάμε απο δίπλα τους πως κάποιος έξυπνος ή αδαής ή δεν ξέρω τι άλλο έπεσε ηρωικά σε αυτό το σημείο λόγω ???????? Ετσι ίσως να τι γλυτώσουν και μερικοί απο εμάς.
-
δυστυχως εκει που ειναι φυτεμενο,κακως και παρανομως κατα την δικη μου αποψη, ενα τετοιο ''μνημειο'' στις περισσοτερες περιπτωσεις λιγο νωριτερα υπηρχε και καποιο σημα το οποιο προειδοποιουσε για καποιον κινδυνο.
ομως λιγο το οτι σπανιως θα βρουμε σημερα οδηγο που να παρατηρει αλλα και να συμορφωνεται με τα σηματα γιατι ειναι και βλακωδως τοποθετειμενα,λιγο το οτι πολλοι πινουν και λιγο παραπανω [τι να πεις για αυτους] και δεκαδες αλλοι λογοι εχουμε το προνομιο να ειμαστε και με μια πρωτια στην ευρωπη.... τα θανατηφορα τροχαια σε αναλογια πληθυσμου.τωρα βεβαια τι περιμενεις και απο ανθρωπους [για αυτους που τα τοποθετουν εννοω] που μαζοχιστικα εκτος απο τον ταφο του αγαπημενου τους προσωπου και ολα αυτα τα τριημερα- εννιαμερα - μηνας-εξαμηνα-ετησια και λοιπα ''τελετουργικα'' που επιτελους δεν επιτρεπουν στον εαυτο τους οχι βεβαια να ξεχασει αλλα τουλαχιστον να ξεφυγει λιγο απο ολη αυτην την φορτιση εχουν να φροντιζουν και ενα ακομη ''ταφο''.
το πιο ειρωνικο οχι μονο στα τροχαια αλλα σε καθε περιπτωση που καποιοι κινδυνευουν ειναι αυτο που κατα κορον λεγεται απο τους ιδιους η αυτους τους ηλιθιους τους δημοσιογραφους ''ειχε αγιο'' ''μας λυπηθηκε ο θεος'' ''να αναψης μια λαμπαδα που σωθηκες'' κλπ κλπ.
αυτος ομως που σκοτωθηκε ...νεος, γερος, παιδι η εγκυος γυναικα ποιον αγιο ειχε;;;;;
γιατι δεν τον λυπηθηκε ο θεος;;;;;;
γιατι οι δικοι του να αναβουν κερια σε μνηματα αντι για λαμπαδες;;;;;ααα το γνωριζετε οτι εκτος απο αυτους που τα τοποθετουν γιατι εχασαν καποιο δικο τους υπαρχουν και αυτοι που τα βαζουν γιατι σωθηκαν και ευχαριστουν τον θεο γιαυτο.
ω τι μπερδεμα ειναι αυτο!!!!!!!!!!
-
Ας έχουμε υπόψη μας οτι τα μικρά αυτά 'εκκλησάκια', 'εικονοστάσια', 'μνήματα' ή όπως αλλιώς τα λέει ο λαός μας, αποτελούν κληροδότημα αιώνων. Οι αρχαίοι μας τα ονόμαζαν 'μνημόνια' και συνήθιζαν να τα τοποθετούν στους δρόμους για λόγους που εκτιμάται οτι ήταν λίγο πολύ ίδιοι με τους σημερινούς. Όχι για τα ...τροχαία, αλλα για να θυμούνται τους νεκρούς τους, τον τόπο, κ.α, παρά το μακάβριον του πράγματος.
Προσπερνώντας τα όποια αρνητικά στοιχεία εκπορεύονται απο την αυθαίρετη και πολλές φορές παράλογη και επικίνδυνη εγκατάστασή τους ακόμη 'και στη μέση του δρόμου', ας αναλογιστούμε οτι απο μόνα τους αυτά τα χτίσματα αποτελούν πλούσια λαογραφική κληρονομιά.
Πέραν τούτου δε, έτσι όπως έχουν εξελιχθεί σήμερα, είναι αστεία αστεία πιο χρήσιμα και απο τις ίδιες τις πινακίδες του Κ.Ο.Κ. Το βλέπεις και ξέρεις οτι με τη στροφή που ακολουθεί κάτι δεν πάει καλά...
Σε κάθε περίπτωση, παρότι υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες διάσπαρτα σε όλους τους ελληνικούς δρόμους, τα 'μνημόνια' δεν αναγνωρίζονται -τουλάχιστον εξ όσων γνωρίζω- απο την επίσημη εκκλησία, οπότε η συντηρηση ή ακόμη και το γκρέμισμά τους -πόσο μάλλον η ακριβής καταγραφή τους- επαφίεται μόνο στους ιδιώτες. -
Ο χρήστης georgas έγραψε:
Ας έχουμε υπόψη μας οτι τα μικρά αυτά 'εκκλησάκια', 'εικονοστάσια', 'μνήματα' ή όπως αλλιώς τα λέει ο λαός μας, αποτελούν κληροδότημα αιώνων. Οι αρχαίοι μας τα ονόμαζαν 'μνημόνια' και συνήθιζαν να τα τοποθετούν στους δρόμους για λόγους που εκτιμάται οτι ήταν λίγο πολύ ίδιοι με τους σημερινούς. Όχι για τα ...τροχαία, αλλα για να θυμούνται τους νεκρούς τους, τον τόπο, κ.α, παρά το μακάβριον του πράγματος.
Προσπερνώντας τα όποια αρνητικά στοιχεία εκπορεύονται απο την αυθαίρετη και πολλές φορές παράλογη και επικίνδυνη εγκατάστασή τους ακόμη 'και στη μέση του δρόμου', ας αναλογιστούμε οτι απο μόνα τους αυτά τα χτίσματα αποτελούν πλούσια λαογραφική κληρονομιά.
Πέραν τούτου δε, έτσι όπως έχουν εξελιχθεί σήμερα, είναι αστεία αστεία πιο χρήσιμα και απο τις ίδιες τις πινακίδες του Κ.Ο.Κ. Το βλέπεις και ξέρεις οτι με τη στροφή που ακολουθεί κάτι δεν πάει καλά...
Σε κάθε περίπτωση, παρότι υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες διάσπαρτα σε όλους τους ελληνικούς δρόμους, τα 'μνημόνια' δεν αναγνωρίζονται -τουλάχιστον εξ όσων γνωρίζω- απο την επίσημη εκκλησία, οπότε η συντηρηση ή ακόμη και το γκρέμισμά τους -πόσο μάλλον η ακριβής καταγραφή τους- επαφίεται μόνο στους ιδιώτες.δεν θα αναφερθω παλι στους λογους που κανουν καποιον να στησει καπου ενα ''μνημονιο'' οπως αναφερει ο φιλος μας...........μπορει να ξεκινησει καποιος ''πολεμος'' παλι.
ουτε και για το αν αποτελουν,τα συγχρονα τουλαχιστον,''πλουσια λαογραφικη κληρονομια''.......................
το μονο που θα ηθελα να πω ειναι οτι η θεση που συνηθως ειναι τοποθετημενα ειναι στο σημειο που καποιος σκοτωθηκε και οχι πριν..... δηλ. σε σημειο που θα μπορεσει καποιος να αντιδρασει ετσι -αφου το δει το ''μνημονιο''- ωστε να προσεξει και να μην εχει την ατυχια να βρεθει και εκεινος να χρειαζεται ''μνημονιο''.
μαλλον λοιπον ειναι αστοχο να θεωρουμε οτι μας προστατευουν καταδεικνυοντας ενα επικινδυνο μερος του δρομου γιατι απλα θα επρεπε να ειναι τοποθετημενα αρκετα ενωριτερα απο εκει που τοποθετουνται.
Τα "μνημεια" της ασφαλτου!