Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ακυρώστε την παραγγελία της Cayman
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ακυρώστε την παραγγελία της Cayman
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 9 / 10
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    45
    182
    502
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      wantone last edited by

      Ο χρήστης patro έγραψε:

      στην ευρωπη κοστιζει 65 χιλιαρικα, οσο δλδ μια Μ3 CS. ειναι πολυ καλη η τιμη του. και μη μου πει κανεις οτι θα προτιμουσε την Μ3!!!!

      ναι και μια corvete με 400+ αλογα κανει 61000ε στη γερμανια

      Value for money σπορ αυτοκινητο ειναι η Κορβετ: 2005 μοντελο, αμερικη γυρω στα 40000 ευρω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • W
        wantone last edited by

        Ο χρήστης Bruce έγραψε:
        αμερικη αγοραζεις το καινουριο mustang με λιγοτερα απο 20.000 ευρωπουλα και παιρνεις 300+ αλογα σε αμαξι-θρυλο....

        Ναι αλλα εχει αρχαιο αμαξωμα και αναρτηση. Ειναι μονο για την ευθεια.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          wantone last edited by

          Ο χρήστης Bruce έγραψε:

          αμερικη αγοραζεις το καινουριο mustang με λιγοτερα απο 20.000 ευρωπουλα και παιρνεις 300+ αλογα σε αμαξι-θρυλο....

          Ναι αλλα εχει αρχαιο αμαξωμα και αναρτηση. Ειναι μονο για την ευθεια.

          αρχαιο αμαξωμα? αρχαια αναρτηση? επιτηδες χρησιμοποιουν ακαμπτο αξονα. εκει να δεις τι παει να μπει παντιλικι... δεν ειναι και τοσο χαζοι οι αμερικανοι...

          Για λογους κοστους το κανουνε. Διαβαζα εχτες ενα περιοδικο και βγηκε 4ο στο ντριφτινγκ. Καλυτερο ντριφτ καρ ειναι το Μ3.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nickpaip last edited by

            Ο χρήστης Bruce έγραψε:
            οι τιμες ειναι εκεινες ιταλιας (ευρωπης δηλαδη.......)

            τελικα ποιο θα περνατε αν ειχατε 66.000Ε? (η κορβετ δεν ξεπερναει τα 65.000)

            προσωπικα μετραει πολυ το να δωσω τοσα χρηματα και να παρω κατι που δεν κυκλοφορει εξω. δεν πιστευω οτι υπαρχουν πολλοι που δε θα γυρισουν με το περασμα του V8 ενω ουρλιαζει...

            Στις 6000 σ.α.λ. μάλλον θα μουγκρίζει παρά θα ουρλιάζει...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nickolas last edited by

              Δες αυτό:http://www.fastdrive.org/download.php?view.670

              ...και τα ξαναλέμε.

              Θέλει εγγραφή αλλά αξίζει-έχει πολλά καλά βίντεο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nickpaip last edited by

                Εννοείται ότι ψήφισα Cayman αφού είναι πιο όμορφη, πιο γρήγορη και πιο άκαμπτη από τη Boxster.

                Τώρα σχετικά με το θέμα ανοικτό vs κλειστό παραθέτω το παρακάτω απόσπασμα:

                'Ωραία τα κάμπριο, αλλά έχουν αξία μόνο αν οδηγικά είναι αδιάφορα. Σε ένα εργαλείο με ψυχή και προσωπικότητα, δε χρειάζεσαι εξωτερικούς παράγοντες, όπως αέρα, ήλιο και φύση για να το απολαύσεις. Η 'συνομιλία' και η επαφή μαζί του αρκεί.'

                Άκης Τεμπερίδης σε δοκιμή της Ferrari Superamerica, 4Τ τεύχος 420.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dimsabas last edited by

                  Ο χρήστης Bruce έγραψε:
                  στην ευρωπη κοστιζει 65 χιλιαρικα, οσο δλδ μια Μ3 CS. ειναι πολυ καλη η τιμη του. και μη μου πει κανεις οτι θα προτιμουσε την Μ3!!!!

                  Εεεεεεεεε, εγώωωωωωωωωω

                  https://cartalk.gr/

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimsabas last edited by

                    Ο χρήστης patro έγραψε:
                    το πιο κουφο extra που εχω ακουσει ειναι η ριγα με την ιταλικη σημαια στην 360 challenge stradale τσαμπα 5000 ευρουλακια μονο. οι 4 ριγες του fiesta st κανουν 300ε .

                    τι να κανουμε η ματαιοδοξια δεν εχει ορια

                    Πράγματι, δεν υπάρχει πιο απίθανο έξτρα. Αλλά χωρίς τις ρίγες, η CS χάνει πολύ

                    https://cartalk.gr/

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimsabas last edited by

                      Ο χρήστης nickpaip έγραψε:
                      Τώρα σχετικά με το θέμα ανοικτό vs κλειστό παραθέτω το παρακάτω απόσπασμα:

                      'Ωραία τα κάμπριο, αλλά έχουν αξία μόνο αν οδηγικά είναι αδιάφορα. Σε ένα εργαλείο με ψυχή και προσωπικότητα, δε χρειάζεσαι εξωτερικούς παράγοντες, όπως αέρα, ήλιο και φύση για να το απολαύσεις. Η 'συνομιλία' και η επαφή μαζί του αρκεί.'

                      Άκης Τεμπερίδης σε δοκιμή της Ferrari Superamerica, 4Τ τεύχος 420.

                      Καλά, ποιος επιτρέπει να δημοσιεύονται τέτοια μαργαριτάρια; Δηλαδή αν προσφέρουν **και **τα δύο, τι πειράζει; Ακόμα καλύτερα προφανώς...

                      https://cartalk.gr/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nickpaip last edited by

                        Ο χρήστης dimsabas έγραψε:

                        Τώρα σχετικά με το θέμα ανοικτό vs κλειστό παραθέτω το παρακάτω απόσπασμα:

                        'Ωραία τα κάμπριο, αλλά έχουν αξία μόνο αν οδηγικά είναι αδιάφορα. Σε ένα εργαλείο με ψυχή και προσωπικότητα, δε χρειάζεσαι εξωτερικούς παράγοντες, όπως αέρα, ήλιο και φύση για να το απολαύσεις. Η 'συνομιλία' και η επαφή μαζί του αρκεί.'

                        Άκης Τεμπερίδης σε δοκιμή της Ferrari Superamerica, 4Τ τεύχος 420.

                        Καλά, ποιος επιτρέπει να δημοσιεύονται τέτοια μαργαριτάρια; Δηλαδή αν προσφέρουν **και **τα δύο, τι πειράζει; Ακόμα καλύτερα προφανώς...

                        Δεν πειράζει. Κοστίζει...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          opterios last edited by

                          Ο χρήστης nickpaip έγραψε:
                          'Ωραία τα κάμπριο, αλλά έχουν αξία μόνο αν οδηγικά είναι αδιάφορα. Σε ένα εργαλείο με ψυχή και προσωπικότητα, δε χρειάζεσαι εξωτερικούς παράγοντες, όπως αέρα, ήλιο και φύση για να το απολαύσεις. Η 'συνομιλία' και η επαφή μαζί του αρκεί.'

                          Άκης Τεμπερίδης σε δοκιμή της Ferrari Superamerica, 4Τ τεύχος 420.

                          Συμφωνώ απόλυτα με τον ΑΤ αν μιλάμε για...γκάμπριο, αλλά διαφωνώ αν μιλάμε για roadsters 😉

                          Για εμένα προσωπικά, η διαφορά είναι μεγάλη.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tsoukas77 last edited by

                            Σωστος ο διαχωρισμος μεταξυ cabrio & roadster.
                            Προσωπικα,τα roadster τα λατρευω.Μυριζεις περισσοτερα,ακους καλυτερα τον κινητηρα,αισθανεσαι περισσοτερα και γενικοτερα σε φερνουν πιο κοντα σε μοτοσυκλετα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • O
                              opterios last edited by

                              Καταρχήν, μια θεμελιώδης διαφορά είναι ότι τα κάμπριο είναι κομμένα κουπέ, με άπειρες παρεμβάσεις για να είναι σωστά στο δρόμο, ενώ τα roadsters σχεδιάστηκαν από την αρχή να είναι αυτά που είναι. Και μόνο αυτό λέει από μόνο του πολλά, αν όχι τα πάντα 😉

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                d-jet last edited by

                                Άσχετο:
                                Crocodiles have been hunted for their skin, a popular material for handicrafts and clothing, and some species were even pushed to the edge of extinction. One crocodile that survived this ignominy is the Cayman (Crocodylus cayman), whose rough and rigid skin has saved it from the leatherworkers.

                                (το νου σας γιατι δαγκώνει, λοιπόν...)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • O
                                  opterios last edited by

                                  Ατυχές όνομα για τη νέα Porsche λοιπόν, αφού γενικώς η εταιρία πάει όλο και καλύτερα και όλο βγάζει και νέα μοντέλα. Τι extinction και μ@λ@κίες...;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimsabas last edited by

                                    Ο χρήστης opterios έγραψε:
                                    μαλακίες...;

                                    Θέμηηηηηηηη, το πιπέρι γρήγορα

                                    https://cartalk.gr/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      malsot last edited by

                                      Κατά την γνώμη και τα δύο μοντέλα είναι υποκατάστατα όπως και η Α σειρά για την merc! Ή carrera ή τίποτα!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        d-jet last edited by

                                        Ο χρήστης malsot έγραψε:
                                        Κατά την γνώμη και τα δύο μοντέλα είναι υποκατάστατα όπως και η Α σειρά για την merc! Ή carrera ή τίποτα!

                                        Διαφωνώ! Και τα δυο είναι αξιολογότατα!
                                        λέμε για την 911 συνέχεια και συνέχεια αλλά ας μη ξεχνούμε οτι η ιστορία του ονόματος χτίστηκε (κυρίως) και με τα άλλα μοντέλα!! Η 911 ήρθε αρκετά αργά σε σχέση με το πότε άρχισε να αναγνωρίζεται η εταιρία...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dimsabas last edited by

                                          Ο χρήστης malsot έγραψε:
                                          Κατά την γνώμη και τα δύο μοντέλα είναι υποκατάστατα όπως και η Α σειρά για την merc! Ή carrera ή τίποτα!

                                          Μάλλον η 911 μοιάζει στην A-class. Κινητήρας τέρμα πίσω, ελάφρωμα της ουράς και σβούρισμα μέχρι να πεις 'Boxster' .

                                          https://cartalk.gr/

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            maxmara last edited by

                                            Ο χρήστης dimsabas έγραψε:

                                            Κατά την γνώμη και τα δύο μοντέλα είναι υποκατάστατα όπως και η Α σειρά για την merc! Ή carrera ή τίποτα!

                                            Μάλλον η 911 μοιάζει στην A-class. Κινητήρας τέρμα πίσω, ελάφρωμα της ουράς και σβούρισμα μέχρι να πεις 'Boxster' .

                                            Να πάρει, οδηγώ Α-class αλλά δεν μοu δίνει αίσθηση 911 !

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 9 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr