-
Εχω το Clio 1.4 16v και παρουσιαζει το εξης προβλημα.
Οταν εχω να το κινησω 3-4 μερες και ο καιρος ειναι κρυος οταν παω να βαλω μπρος σβηνει αμεσως. Μετα τις 3-4 προσπαθειες παιρνει μπρος αλλα κραταει χαμηλο ρελαντι (τρεμει ολο το αυτοκινητο). Μετα απο κανα 10λεπτο ολα οκ.Το περιστατικο εχει συμβει 2-3 φορες. Στην ρενω μου λενε να το αφηνω να ζεσταθει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Δεν βρισκουν κανενα προβλημα.
Εχει κανενας παρομοια εμπειρια? Τι φταιει?
Σε 2 μηνες ληγει η εγγυηση και ανησυχω οτι θα τα πληρωνω μετα!!
-
Εχω το Clio 1.4 16v και παρουσιαζει το εξης προβλημα.
Οταν εχω να το κινησω 3-4 μερες και ο καιρος ειναι κρυος οταν παω να βαλω μπρος σβηνει αμεσως. Μετα τις 3-4 προσπαθειες παιρνει μπρος αλλα κραταει χαμηλο ρελαντι (τρεμει ολο το αυτοκινητο). Μετα απο κανα 10λεπτο ολα οκ.Το περιστατικο εχει συμβει 2-3 φορες. Στην ρενω μου λενε να το αφηνω να ζεσταθει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Δεν βρισκουν κανενα προβλημα.
Εχει κανενας παρομοια εμπειρια? Τι φταιει?
Σε 2 μηνες ληγει η εγγυηση και ανησυχω οτι θα τα πληρωνω μετα!!
-
Εχω το Clio 1.4 16v και παρουσιαζει το εξης προβλημα.
Οταν εχω να το κινησω 3-4 μερες και ο καιρος ειναι κρυος οταν παω να βαλω μπρος σβηνει αμεσως. Μετα τις 3-4 προσπαθειες παιρνει μπρος αλλα κραταει χαμηλο ρελαντι (τρεμει ολο το αυτοκινητο). Μετα απο κανα 10λεπτο ολα οκ.Το περιστατικο εχει συμβει 2-3 φορες. Στην ρενω μου λενε να το αφηνω να ζεσταθει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Δεν βρισκουν κανενα προβλημα.
Εχει κανενας παρομοια εμπειρια? Τι φταιει?
Σε 2 μηνες ληγει η εγγυηση και ανησυχω οτι θα τα πληρωνω μετα!!
-
Φίλε μου δεν είμαι μηχανικός, αλλά πιστεύω ότι είναι κάτι απλό και θα σχετίζεται σίγουρα με το ρελαντί και τα περιφερειακά του (καλώδια, φισάκια κλπ.). Μην περιμένεις από 'εξουσιοδοτημένο' να σου βρει τη λύση, όσο απλή κι αν είναι αυτή ... Δες και στο http://www.greekrenaultclub.gr, μήπως και κανείς έχει κάτι παραπάνω να σου πει .
-
Έχει συζητηθεί κάπου στο greek renault club, δε μπορώ βέβαια να θυμηθώ τίτλο thread κτλ, πάντως αν θυμάμαι καλά είναι σύνηθες φαινόμενο, δεν αποτελεί συγκεκριμένη βλάβη (μάλλον), και ίσως έχει να κάνει (αν θυμάμαι καλά, έτσι?) με τα λάδια στο κάρτερ και την κυκλοφορία τους μετά από μέρες ακινησίας.
Καλά, προσωπικά μιλώντας, 3-4 μέρες ακίνητο το αυτοκίνητο έχει να μείνει από τότε που πήγα διακοπές χωρίς αυτό πριν 3-4 χρόνια!!!
-
Ευχαριστω.
Μαλλον με καλυψε το φορουμ της ρενω.
-
Επειδή έχω και εγώ αντίστοιχο πρόβλημα με ένα VW Polo 1.4 16V,
(περισσότερες λεπτομέρειες στη δημοσίευσή μου εδώ: http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... &start=600 )
μήπως μπορείς να αναφέρεις τι συμπέρασμα έβγαλες από το forum της Renault; -
Μήπως έχει φθαρεί το 'μάτι' του εκκεντροφόρου; Πολλές φορές, ειδικά επειδή στα Κλιό είναι πολύ κολλητά με την πολλαπλή εξαγωγής, παραμορφώνεται λόγω της θερμοκρασίας. Πες μας τι σου είπαν και στο 'αρμόδιο' φόρουμ...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Μήπως έχει φθαρεί το 'μάτι' του εκκεντροφόρου; Πολλές φορές, ειδικά επειδή στα Κλιό είναι πολύ κολλητά με την πολλαπλή εξαγωγής, παραμορφώνεται λόγω της θερμοκρασίας. Πες μας τι σου είπαν και στο 'αρμόδιο' φόρουμ...Αισθητήρας Α.Ν.Σ για την ακρίβεια.
-
Αν ήταν ο αισθητήρας που λέτε ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ ΚΑΝ η μηχανή όχι να πάρει και να κρατά χαμηλές στροφές.
Δες μήπως τραβάει αέρα από τα δύο λάστιχα που έχει εκεί που δένει εκείνη η βλακεία(εκείνο το μαύρο κουτί για την ροή) που έχει και κουμπώνει πάνω στην πεταλούδα.Στήσε αυτί και ψάξε για σφύριγμα από αέρα. Αλλιώς πάνε πρίζωσέ το κάπου και ελέγξε όταν είναι κρύο: θερμοκρασία νερού και αν το μοτέρ του ρελαντί είναι τίποτα σπασμένο(κάνει θόρυβο).Αυτά μόνο από τα συμπτώματα που αναφέρεις. Αν το έβλεπα από κοντά ίσως να μπορούσα να πω περισσότερα.
-
Εγώ προτείνω να κοιτάξεις το σύστημα του αυτόματου τσόκ. Επίσης τσέκαρε και τον αισθητήρα υποπίεσης... Εγώ είχα πάθει το ίδιο και μου το αλλάξανε σε 15 λεπτά στην εγγύηση...
-
Αν ήταν ο αισθητήρας ΑΝΣ το αυτοκίνητο θα έπαιρνε μπροστά, έστω και με μερικές προσπάθειες. Ποτέ δεν σε αφήνει τελείως ξεκρέμαστο, εκτός και αν τον αφαιρέσεις. Σε αυτήν την περίπτωση όμως σίγουρα δεν είναι ο αισθητήρας αυτός.
Και μένα για αυτόματο τσοκ μου μυρίζει η δουλειά (αφού λες για κρύο καιρό και χαμηλές στροφές μέχρι να ζεσταθεί). Μήπως έχει πάρει υγρασία στα φισάκια και θέλει σπρέι; Η υγρασία συγκεντρώνεται σε τέτοια σημεία με το κρύο και για να εξατμιστεί, πρέπει να ζεσταθεί ο κινητήρας.
-
Παιδες μαλλον ειναι η βαλβιδα ελεγχου του ρελαντι.
Σε συνδιασμο με τη σκατοβενζινη που βαζει ο αδερφος μου (εχει φαει κολλημα, παει και βαζει την πιο φθηνη που βρισκει).Τουλαχιστον αυτο το συμπερασμα εβγαλα απο το φορουμ ρενω.
Περισσοτερες πληροφοριες αυριο που θα το παω συνεργειο.
-
Ο χρήστης medos έγραψε:
Παιδες μαλλον ειναι η βαλβιδα ελεγχου του ρελαντι.
Σε συνδιασμο με τη σκατοβενζινη που βαζει ο αδερφος μου (εχει φαει κολλημα, παει και βαζει την πιο φθηνη που βρισκει).Τουλαχιστον αυτο το συμπερασμα εβγαλα απο το φορουμ ρενω.
Περισσοτερες πληροφοριες αυριο που θα το παω συνεργειο.
Πες μας και σε ποιό συνεργείο πήγες και πως αντιμετώπισαν εσένα και, φυσικά, το αυτοκίνητό σου (έτσι, για να ξέρουμε και ΄μεις )...
-
Παιδιά, αυτόματο τσοκ (αν δεν κάνω λάθος) δεν υπάρχει σε αυτοκίνητο με ψεκασμό, ιδίως πολλαπλό όπως το Κλιό 1.4 16β. Το μείγμα γίνεται πλούσιο απλά με ψεκασμό περισσότερης βενζίνης, δεν χρειάζεται να 'κλείσει' ο αέρας.
Γενικά, τα μοτέρ της Ρενώ δεν έχουν και την καλύτερη συμπεριφορά όταν είναι κρύα.
Για το συγκεκριμένο, μου κάνει για χαλασμένος / ελαττωματικός αισθητήρας θερμοκρασίας νερού. Όχι αυτός που δίνει την ένδειξη στο ταμπλό, αλλά αυτός που πηγαίνει στον εγκέφαλο. Δείχνει 'ζεστό', ο εγκέφαλος δεν κάνει το μείγμα πλούσιο και το αμάξι ή δεν παίρνει μπροστά εύκολα (σαν να πηγαίνεις να βάλεις μπροστά καρμπυρατεράτο χωρίς τσοκ), ή όταν πάρει δεν έχει σταθερό ρελαντί και πηγαίνει να σβήσει.
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Παιδιά, αυτόματο τσοκ (αν δεν κάνω λάθος) δεν υπάρχει σε αυτοκίνητο με ψεκασμό, ιδίως πολλαπλό όπως το Κλιό 1.4 16β. Το μείγμα γίνεται πλούσιο απλά με ψεκασμό περισσότερης βενζίνης, δεν χρειάζεται να 'κλείσει' ο αέρας.Γενικά, τα μοτέρ της Ρενώ δεν έχουν και την καλύτερη συμπεριφορά όταν είναι κρύα.
Για το συγκεκριμένο, μου κάνει για χαλασμένος / ελαττωματικός αισθητήρας θερμοκρασίας νερού. Όχι αυτός που δίνει την ένδειξη στο ταμπλό, αλλά αυτός που πηγαίνει στον εγκέφαλο. Δείχνει 'ζεστό', ο εγκέφαλος δεν κάνει το μείγμα πλούσιο και το αμάξι ή δεν παίρνει μπροστά εύκολα (σαν να πηγαίνεις να βάλεις μπροστά καρμπυρατεράτο χωρίς τσοκ), ή όταν πάρει δεν έχει σταθερό ρελαντί και πηγαίνει να σβήσει.
Αν ήταν ο αιθητήρας που λες θα τον άφηνε στο δρόμο.Είχα πέρυσι για λίγες μέρες ένα THALIA με αυτό το πρόβλημα και με μου έσβηνε στο δρόμο μέχρι να κρυώσει και να ξαναπάρει.
Στα 16V φταίνε καμία φορά και τα μπουζί που την παθαίνουν από την βενζίνη.
Πολλά από ταMEGANE SEDAN όταν πρωτοβγήκαν και από την νταλίκα που τα κατεβάζαμε ρετάριζαν από βραχυκυκλωμένα μπουζί λόγω της άθλιας βενζίνης της Τουρκίας που παράγεται το SEDAN.
Τους αλλάζαμε μπουζί και ρίχναμε και βενζίνη για να μη το ξαναπάθουν.
Γενικά τα μπουζί των 16V δεν γουστάρουν κακή βενζίνη και παρατεταμένη ακινησία. -
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Γενικά, τα μοτέρ της Ρενώ δεν έχουν και την καλύτερη συμπεριφορά όταν είναι κρύα.2001 Megane 1.4 16V δουλεύει τέλεια όταν ξεκινά καθημερινά το πρωί με -15C (σχεδόν όλο το χειμώνα).
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Αν ήταν ο αισθητήρας ΑΝΣ το αυτοκίνητο θα έπαιρνε μπροστά, έστω και με μερικές προσπάθειες. Ποτέ δεν σε αφήνει τελείως ξεκρέμαστο, εκτός και αν τον αφαιρέσεις. Σε αυτήν την περίπτωση όμως σίγουρα δεν είναι ο αισθητήρας αυτός.Και μένα για αυτόματο τσοκ μου μυρίζει η δουλειά (αφού λες για κρύο καιρό και χαμηλές στροφές μέχρι να ζεσταθεί). Μήπως έχει πάρει υγρασία στα φισάκια και θέλει σπρέι; Η υγρασία συγκεντρώνεται σε τέτοια σημεία με το κρύο και για να εξατμιστεί, πρέπει να ζεσταθεί ο κινητήρας.
Ή θα πάρει και θα δουλέψει καλά ή δεν θα πάρει καθόλου.Δεν υπάρχει ενδιάμεση κατάσταση για τον συγκεκριμένο αισθητήρα.Χωρίς το σήμα αυτού δεν ψεκάζει ούτε δίνει σπινθήρα στα μπουζί.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο βγάζει πρόβλημα με τον αισθητήρα αυτό και ώρες ώρες δεν παίρνει καθόλου μπροστά.Τον αλλάζεις, αφού πας με δείγμα να τον αγοράσεις γιατί είναι ένα κάρο σχέδια, και είσαι ΟΚ. -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Αν ήταν ο αιθητήρας που λες θα τον άφηνε στο δρόμο.Είχα πέρυσι για λίγες μέρες ένα THALIA με αυτό το πρόβλημα και με μου έσβηνε στο δρόμο μέχρι να κρυώσει και να ξαναπάρει.
Στα 16V φταίνε καμία φορά και τα μπουζί που την παθαίνουν από την βενζίνη.
Πολλά από ταMEGANE SEDAN όταν πρωτοβγήκαν και από την νταλίκα που τα κατεβάζαμε ρετάριζαν από βραχυκυκλωμένα μπουζί λόγω της άθλιας βενζίνης της Τουρκίας που παράγεται το SEDAN.
Τους αλλάζαμε μπουζί και ρίχναμε και βενζίνη για να μη το ξαναπάθουν.
Γενικά τα μπουζί των 16V δεν γουστάρουν κακή βενζίνη και παρατεταμένη ακινησία.Κάνεις λάθος! Ο αισθητήρας νερού αν χαλάσει υπάρχουν δύο ενδεχόμενα: Να νομίζει ότι η μηχανή είναι συνέχεια κρύα και το καταλαβαίνεις από τα ντουμάνια πίσω και την βρώμα.
Να νομίζει ότι η μηχανή είναι συνέχεια ζεστή οπότε έχεις πρόβλημα στην κρύα εκκίνηση.Αυτό που συμβάινει πιο συχνά είναι το πρώτο δεν σβήνει όμως στο δρόμο. Και στις δύο περιπτώσεις η βλάβη γίνεται αντιληπτή από την μονάδα ελέγχου και τη βγάζει στο διαγνωστικό.Τα ρενώ είχαν πρόβλημα στους πολλαπλασιαστές από το εργοστάσιο και απλά τους αλλάζουμε και λύνεται το πρόβλημα. Οι ηλίθιες και ποταπές δικαιολογίες για ποιότητες καυσίμων και λοιπές αηδίες δεν πρέπει να λαμβάνονται υπόψη καθώς αποτελούν γρήγορες δικαιολογίες για τους άσχετους με αυτοκίνητα.-
-
Για τους πολλαπλασιαστές τα έχουμε πει εκατομύρια φορές http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=14715 και δεν αποτελεί πια πρόβλημα για τα RENAULT.
Όσο για την βαλβίδα που λέω σε μένα έτυχε, στο THALIA που οδηγούσα για λίγο καιρό και εγώ την παράγγειλα και την την οποία μου αλλάξανε τα παιδιά στο συνεργείο του μαγαζιού και το αυτοκίνητο δεν ξαναέσβησε ποτέ.Έμενε κανονικά στο δρόμο.Σέκος που λένε
Clio 1.4 16v. Προβλημα κατα την εκκινηση