-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
ο ιδιος πιτσιρικας μπορει να περναει με κοκκινα επιτηδες!
τι να κανουμε? να βαλουμε καρφια στους δρομους?η σωστη ενημερωση ειναι το κλειδι. οχι ο μπαμπουλας.
Η σωστή παιδεία θα έλεγα εγώ. Αλλά που να βρεθεί...
-
Βελτιώσεις πιστεύω ότι μπορούν να γίνονται άφοβα,αρκεί ο κάτοχος του αυτοκινήτου να γνωρίζει τί κάνει.
Βελτιώσεις σέ φρένα/αναρτήσεις/ελαστικά,άν μπορούν να γίνουν είναι (κατα τή γνώμη μου) θέμα προτεραιότητας.Φυσικά η βελτίωση τής ανάρτησης είναι πολύπλοκη,καί τίς περισσότερες φορές κρύβει καί κινδύνους,οπότε πρέπει να εμπιστευτείς περισσότερο κάποιον καταξιωμένο 'αναρτησά'.
Βελτίωση τού κινητήρα,ναί,αλλά με μέτρο.
Αν τό σύνολο τού 'στησίματος' συμβαδίζει (καλύτερα να ξεπερνάει καί λίγο) τίς ικανότητες τού κινητήρα,θα βαδίζεις μέ ασφάλεια.
Αν ο κινητήρας τό ξεπερνάει....άστα να πάνε.
Εκεί είναι πού υπάρχει πρόβλημα.
Εχω δεί αρκετά αυτοκίνητα μέ κινητήρες 'κροτίδες',πού διατηρούν στόν πίσω άξονα ταμπούρα. -
Ο χρήστης cliff έγραψε:
Η σωστή παιδεία θα έλεγα εγώ. Αλλά που να βρεθεί...
Αυτήν τήν 'παιδεία',όλοι μας τήν αναφέρουμε ξανά καί ξανά.
Μέ ποιόν τρόπο θα μπορούσε όμως να αναπτυχθεί αυτή ανάμεσά μας,ξέρουμε; -
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
Μη σε ξεγελά το γεγονός αυτό. Δε σκοτώνουν τα άλογα. Η μ@λ@κί@ σκοτώνει.
..και βεβαια ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ πως η βελτιωση δεν αρχιζει και τελειωνει στην αποκτηση επιπλεον ιπποδυναμης!
το στησιμο, τα φρενα, το πατημα, ειναι κι αυτα στο μενου του σωστου 'βελτιωσακια΄
αρκετοι μαλιστα σταματουν εκει χωρις να κυνηγησουνε τα αλογα-παραλογαέχεις βελτιώσει φρένα κι αναρτήσεις;
-
-
Ο χρήστης piii έγραψε:
Οταν οι βελτιωσεις περιοριζονται σε αξιοπιστες, δοκιμασμενες και εγκεκριμενες λυσεις (πχ. TUV) τοτε δεν υπαρχει κανενα προβλημα.
Στο Impreza ειχα βαλει προγραμμα, εξατμιση κομπλε, φρενα, αναρτηση, ολα απο την Prodrive UK. Το αυτοκινητο εβγαζε κανονικοτατα καρτα καυσαεριων και ο θορυβος του ηταν μεσα στα νομιμα πλαισια.
Στην BMW εβαλα αναρτησεις και αντιστρεπτικες μπρος-πισω απο την AC Schnitzer. Μηχανικα δεν θα την 'σκαλισω' εκτος απο ενα τελικο (μαλλον απο την Supersprint ή απο καποια Γερμανικη εταιρεια)
ΥΓ. Σιχαινομαι τις αισθητικες 'βελτιωσεις'
Μία απο τα ίδια για τις αισθητικές βελτιώσεις. Ακόμα θυμάμαι που ήμουν συνοδηγός σε ένα golf 3 που ήταν μες στην μπίχλα(μέσα και έξω) χωρίς καμία αεροτομή και γενικότερα τέτοιου είδους πράγματα,αλλά είχε ένα 2λιτρο μοτεράκι με 380 αλλογάκια. το μόνο που το πρόδιδε ήταν τα 16άρια ζαντολάστιχα με τις 4πίστονες δαγκάνες. Πολλοί μέναν με το στόμα ανοιχτό.
Αν ειναι και βυσσινι ξερω ποιο λες και ειχα παθει οταν το ειδα και οδηγουσα το δικο μου 3αρι...
Δεν το εχω βελτιωσει το δικο μου αλλα η πρωτη βελτιωση που θα εκανα θα ηταν αναρτηση, η δευτερη φρενα και η τριτη καμια 15αρια αλογα με προγραμμα, φιλτρο και αλλα ψιλα...
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
:roll: ε, ναι! τι ειμαι εγω, εσυ?!!
εδω ετοιμαζομαι να ξαναματαβελτιωσω (εχονας πλεον ακριβεστερη γνωμη του τι θελω) ωστε να μπορεσω να αυξησω ιπποδυναμηΠέτρο,εντελώς φιλικά,θα σού πώ να ξανακοιτάξεις τίς διαστάσεις τών τροχών σου,καί ειδικά τό όφσετ τών πίσω τροχών.
-
ευχαριστω. αν και ειμαι απολυτως ικανοποιημενος, ακομα και μετα απο τοσα πολλα χιλιομετρα..
οπως εχω πει, τα λαστιχα τα εβαλα σε πολυ μεγαλο ελληνα εισαγωγεα, ο οποιος επεμενε πολυ για τις συγεκριμενες διαστασεις,
και σαν αποδειξη μου πεταξε στα μουτρα 5 καταλογους μεγαλων γερμανων βελτιωτων και κατασκευαστων ζαντων, στους οποιους τα Α6 με μπροστινη κινηση φοραγανε τις ιδες ακριβως διαστασεις..
το συζητησα και με καννα-δυο αλλους, και τελικα επραξα ετσι.
ποτε δεν εχω νιωσει κατι αρνητικο ή επικινδυνο, αντιθετως το αμαξι 'βιδωσε' κατω για τα καλα.
το μονο που ειχα να τεσταρω με καποια επιφυλαξη, ητανε η συμπεριφορα στο βρεμενο, αλλα και εκει το αμαξι συμπεριφερεται επισης εξαιρετικα καλα.
οι ζαντες δε, ειναι 18χ8.5 και ειδικες για αυτο το αυτοκινητο. -
Προφανώς το αυτοκίνητο είναι περισσότερο υποστροφικό έτσι. Δεν τίθεται θέμα επικίνδυνου κλπ, αλλά πολύ φοβάμαι ότι όταν εκδηλώσει έντονη υποστροφή σε κάποια στροφή που ενδεχομένως το παρακάνεις, δε θα μαζεύεται με τίποτα.
Βέβαια, αν στις στροφές ξεκουράζεις πάντα τις τουρμπίνες, υποθέτω δε θα έχεις ποτέ πρόβλημα
-
οταν εγραψα οτι εκανα τεστ σε στεγνο και βρεμενο, το εννουσα opterie..
και να ξερεις οτι οι τουρμπινες στα vag οταν δουλευουν κατω απο 1.2 bar ..ξεκουραζονται...και η αληθεια για το 'περισσοτερο υποστροφικο', ειναι πως οταν ειχα το αμαξι στημενο τελειως 'μαμα', στις στροφες με 160 και πανω πεταγε κολο.. αυτο δεν συμβαινει πια με την καμια..αρα θα ελεγα οτι μετα τις ..επεμβασεις μου, εγινε περισσοτερο..ουδετερο
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
οταν εγραψα οτι εκανα τεστ σε στεγνο και βρεμενο, το εννουσα opterie..Μα δεν το αμφισβήτησα
Αν εσύ θεωρείς ότι το αυτοκίνητο έχει γίνει καλύτερο (είναι και το οδηγικό στυλ στη μέση), εμένα δε μου πέφτει λόγος να το κατακρίνω. Και εφόσον η λύση είναι δοκιμασμένη και είσαι και εσύ ικανοποιημένος, τότε πολύ καλά έκανες και την εφάρμοσες!
-
προσθεσα στην πισω σελιδα και για την υποστροφη που εγραψες....
-
ΟΚ, με κάλυψες
Και, btw, το 'περισσότερο υποστροφικό' δεν το έγραψα ως υποτιμητικό. Το αυτοκίνητο μπορεί να έγινε σούπερ ουδέτερο, καμία αντίρρηση, αλλά είναι περισσότερο υποστροφικό = λιγότερο υπερστροφικό από πριν
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
προσθεσα στην πισω σελιδα και για την υποστροφη που εγραψες....Αυτό είναι τό πρόβλημα πού ήθελα να σου επισημάνω Πέτρο,ότι εφόσον δίνεις μεγαλύτερη πρόσφυση στόν πίσω άξονα,λογικό είναι αυτός να 'βιδωθεί' στήν άσφαλτο.
Οπως είπε όμως καί ο Μιστόκλας,άν δέν σέ ενδιαφέρουν οι στροφές δέν θα έχεις κάποιο άλλο πρόβλημα.Εντιτ: Οι καταλογοι τών βελτιωτών πού είδες,τί ακριβώς έδειχναν;Ηταν βελτιώσεις στήν οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου,ή οπτικές βελτιώσεις;
-
hunter το αμαξι αυτο δεν ειναι ουτε φτιαγμενο, ουτε στημενο για τα μεγαρα. ειναι για δρομους.
και εκει παει τελεια.edit: οι καταλογοι βελτιωτων, ητανε..καταλογοι βελτιωτων
οι προτασεις τους δηλαδη για συγκεκριμενα πραγματα σε συγκεκριμενα αυτοκινητα.. -
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
:roll: ε, ναι! τι ειμαι εγω, εσυ?!!
εδω ετοιμαζομαι να ξαναματαβελτιωσω (εχονας πλεον ακριβεστερη γνωμη του τι θελω) ωστε να μπορεσω να αυξησω ιπποδυναμηΟι δισκόπλακες μικρές μου φάνηκαν πάντως Τώρα αν εννοείς εσύ βελτίωση τα φαρδύτερα πίσω ελαστικά, ουδέν σχόλιο
-
Να συμφωνησω και εγω με τους περισσοτερους που εγραψαν για την σειρα των βελτιωσεων δηλαδη φρενα-αναρτιση και στο τελος βελτιωση στον κινητηρα και να προσθεσω μια 'βελτιωση' που οι περισσοτεροι απο εμας ξεχναμε, η ευθυγραμιση κατα την γνωμη μου, αν ξερεις τι κανεις ειναι μια πολυ σοβαρη βελτιωση με πολυ εμφανη αποτελεσματα και με ελαχιστο κοστος
-
Μια βελτίωση την οποία σκέφτομαι να κάνω στο Accent είναι να πετάξω τα εργοστασικά λάστιχα και να βάλω καινούργια. Αυτό θα είναι μια βελτίωση.
Από κει και πέρα, το να πειράζω εξατμίσεις/κινητήρα, να αλλάζω το λογισμικό κλπ δεν θα το επιχειρήσω. Το Hyundai Accent δεν μπορεί να μετατραπεί σε Subaru Impreza. Απλώς, ένα καλό Accent μπορεί να γίνει γμμένο Accent.
Τέλος, τραχανά μπορώ να απλώσω και στην ταράτσα μου, δεν χρειάζεται να βάλω αεροτομή στο όχημα.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
:roll:
ε, ναι! τι ειμαι εγω, εσυ?!!
εδω ετοιμαζομαι να ξαναματαβελτιωσω (εχονας πλεον ακριβεστερη γνωμη του τι θελω) ωστε να μπορεσω να αυξησω ιπποδυναμηΟι δισκόπλακες μικρές μου φάνηκαν πάντως Τώρα αν εννοείς εσύ βελτίωση τα φαρδύτερα πίσω ελαστικά, ουδέν σχόλιο
ρε lkar, τι επιμενεις?
το αμαξι απο στησιμο, εχει τα εξης: (αυτα μου ρχονται τωρα, ολο και κατι θα ξεχναω..)
αεριζομενα δισκοφρενα, σωληνια αεροπορικου τυπου, υγρα φρενων ebc (dot4), τακακια αγωνιστικης χρησης ebc.
απο αναρτηση φοραει τα bilstein που εχουνε βγει ειδικα για το μοντελο, μαζι με τα αντιστοιχα ελατηρια eibach και εχει παει 2-2.5 ποντους κατω.
επισης εχουνε αντικατασταθει τα silent blocks και μια αντιστρεπτικη και υπαρχει μια ψαλιδομπαρα.
και βεβαια 18αρια με f1 gd3 (αφου τα προσεξες) για καλη προσφυση και σχετικη ασφαλεια στις ταχυτητες.επισης κουβαλαω μονιμα στο πορτ-μπαγκαζ εδω και μηνες ενα σετ μεγαλυτερους δισκους, μια ψαλιδομπαρα ακομα, και δεν τα βαζω γιατι τελικα αποφασισα να παω σε αλλη λυση...
και οταν ξαναπερασεις απο τη γειτονια μου, ριξε κι ενα σφυριγμα να κατεβω να σε πατικωσω να ηρεμησεις..
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
ρε lkar, τι επιμενεις?
το αμαξι απο στησιμο, εχει τα εξης: (αυτα μου ρχονται τωρα, ολο και κατι θα ξεχναω..)
αεριζομενα δισκοφρενα, σωληνια αεροπορικου τυπου, υγρα φρενων ebc (dot4), τακακια αγωνιστικης χρησης ebc.
απο αναρτηση φοραει τα bilstein που εχουνε βγει ειδικα για το μοντελο, μαζι με τα αντιστοιχα ελατηρια eibach και εχει παει 2-2.5 ποντους κατω.
επισης εχουνε αντικατασταθει τα silent blocks και μια αντιστρεπτικη και υπαρχει μια ψαλιδομπαρα.
και βεβαια 18αρια με f1 gd3 (αφου τα προσεξες) για καλη προσφυση και σχετικη ασφαλεια στις ταχυτητες.επισης κουβαλαω μονιμα στο πορτ-μπαγκαζ εδω και μηνες ενα σετ μεγαλυτερους δισκους, μια ψαλιδομπαρα ακομα, και δεν τα βαζω γιατι τελικα αποφασισα να παω σε αλλη λυση...
και οταν ξαναπερασεις απο τη γειτονια μου, ριξε κι ενα σφυριγμα να κατεβω να σε πατικωσω να ηρεμησεις..
αεριζόμενα;;;; φοράνε κάτι διαφορετικό ΟΛΑ τα αυτοκίνητα μπροστά; αυτό έλειπε να χεις συμπαγή δισκόπλακα DOT 4 επίσης έχουν όλα τα αυτοκίνητα και τακάκια αγωνιστικής χρήσης χωρίς αλλαγή σε δίσκους το αντίθετο αποτέλεσμα θα έχουν. Αν είναι επίσης για αγωνιστική χρήση, δεν ενδείκνυνται για χρήση δρόμου
Στο πορτ μπαγκάζ για βάρος τις έχεις; σίγουρα η καλύτερη θέση για τις... δισκόπλακες
Εκεί ήθελα να καταλήξω (αν και είναι προφανές γιατί κάνεις τις 'βελτιώσεις'). Εσύ δεν έχεις πει πως όσοι 'βελτιώνουν' τα αυτοκίνητα δεν κάνουν κόντρες;; άρα γιατί να με 'πατικώσεις'; και με ποιον τρόπο; θα πατήσεις το γκάζι με σταθερό τιμόνι; Αυτό δεν απαιτεί χέρια... αλλά πόδι
πρόσεξε όταν φρενάρεις από τα 270-280 μόνο
Περι βελτιωμενων αυτοκινητων το αναγνωσμα...