-
Ένα Escort του 1975 που κάποτε το είχε ο Πάπας Ιωάννης Παύλος Β' πουλήθηκε για $690.000.
Το Ford που κατασκευάσθηκε στη Γερμανία βρίσκεται στην Αμερική στα χέρια πιστών που θα το εκθέσουν σε μουσείο.
http://edition.cnn.com/2005/US/10/30/po ... index.html
-
Για δέστε εδώ...
http://www.forbesautos.com/advice/topte ... ector.html
(φάτε μάτια ψάρια κλπ κλπ) -
Quiz:
Ποιό ήταν το πρώτο αυτοκίνητο με τη θέση του οδηγού στο κέντρο και από μία θέση αριστερά και δεξιά; -
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Quiz:
Ποιό ήταν το πρώτο αυτοκίνητο με τη θέση του οδηγού στο κέντρο και από μία θέση αριστερά και δεξιά;365P?
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Quiz:
Ποιό ήταν το πρώτο αυτοκίνητο με τη θέση του οδηγού στο κέντρο και από μία θέση αριστερά και δεξιά;365P?
Όχι...
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Quiz:
Ποιό ήταν το πρώτο αυτοκίνητο με τη θέση του οδηγού στο κέντρο και από μία θέση αριστερά και δεξιά;365P?
ναι, σε χρώμα άσπρο αν δεν κάνω λάθος είχα δει μια φωτό.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Quiz:
Ποιό ήταν το πρώτο αυτοκίνητο με τη θέση του οδηγού στο κέντρο και από μία θέση αριστερά και δεξιά;365P?
ναι, σε χρώμα άσπρο αν δεν κάνω λάθος είχα δει μια φωτό.
Να δεις που θα ειναι Alfa...
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Quiz:
Ποιό ήταν το πρώτο αυτοκίνητο με τη θέση του οδηγού στο κέντρο και από μία θέση αριστερά και δεξιά;365P?
ναι, σε χρώμα άσπρο αν δεν κάνω λάθος είχα δει μια φωτό.
Να δεις που θα ειναι Alfa...
Περίπου...
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Quiz:
Ποιό ήταν το πρώτο αυτοκίνητο με τη θέση του οδηγού στο κέντρο και από μία θέση αριστερά και δεξιά;365P?
ναι, σε χρώμα άσπρο αν δεν κάνω λάθος είχα δει μια φωτό.
Να δεις που θα ειναι Alfa...
Περίπου...
Δε μου κάνει εντύπωση!
Πέστο (θα σκάσω!) ντε!!! -
Alfa Romeo Jankovits 6C 2300 του 1938.
Γεννήθηκε ως πρότζεκτ των αδελφών Jankovits από την Ουγγαρία. Η Alfa Romeo είχε ήδη στα χαρτιά το πρότζεκτ Tipo 163, το οποίο θα ήταν μια Sport έκδοση του μονοθεσίου για Grand Prix '512'. Το τελευταίο θα φορούσε έναν επίπεδο 2-κύλινδρο κινητήρα 1.5 λίτρων τοποθετημένο στο κέντρο, ενώ το 163 σχεδιαζόταν ώστε να φορέσει τον 16-κύλινδρο που ετοιμαζόταν για το πρότζεκτ Tipo 162. Η Alfa Romeo δεν το προχώρησε και οι εν λόγω αδελφοί πήγαν στο γραφείο του Wifredo Ricart (είχε αντικαταστήσει στο πόστο του αρχισχεδιαστή τον θρυλικό Vittorio Jano) και του ζήτησαν ένα πλαίσιο από την 512 και έναν 16-κύλινδρο κινητήρα. Ο Ricart τους έδωσε ένα πλαίσιο, το οποίο ουσιαστικά ήταν άχρηστο μετά την ακύρωση του πρότζεκτ Tipo 512, όμως αρνήθηκε να τους δώσει τον κινητήρα που ζήτησαν. Έτσι ξεκίνησαν την κατασκευή του πρότζεκτ τους χρησιμοποιώντας τον 6-κύλινδρο κινητήρα από μία 'Pescara'. Σσεδίασαν δικές τους αναρτήσεις ενώ το αμάξωμα σχεδιάστηκε από έναν από τους αδελφούς, τον Oscar, σε συνεργασία με τον Ελβετό καροσερίστα Herman Graber. Το αμάξωμα κατασκευάστηκε από την Lampo στο Fiume. Από εκεί και έπειτα ξεκινά μια φοβερή ιστορία η οποία καταλήγει με το αυτοκίνητο να έρχεται στην κατοχή ενός Νzario Bacchi ο οποίος ξεκίνησε τη διαδικασία ανακατασκευής. Το αυτοκίνητο βρίσκεται σήμερα σε υπεράριστη κατάσταση και κουβαλάει μια υπέροχη ιστορία επάνω του. Δυστυχώς δεν έχω εύχαιρες φωτογραφίες του αυτοκινήτου όπως είναι σήμερα αλλά σας διαβεβαιώ πως είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Alfa Romeo Jankovits 6C 2300 του 1938...Μπράβο-Εύγε! Εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ιστορία για ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον αυτοκίνητο! Με το που είπες το τιμόνι στο κέντρο βάρεσε καμπανάκι κατευθείαν στη 365P αλλά συχνά οι ιδέες σε πολλά πράγματα που θεωρούμε πρωτότυπα έχουν εφαρμόστεί (πολύ) παλιότερα... Τρανό παράδειγμα αυτό της συγκεκριμένης alfa...
Δε μας είπες μόνο που βρίσκεται αυτή τη στιγμή...
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Alfa Romeo Jankovits 6C 2300 του 1938...
Μπράβο-Εύγε! Εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ιστορία για ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον αυτοκίνητο! Με το που είπες το τιμόνι στο κέντρο βάρεσε καμπανάκι κατευθείαν στη 365P αλλά συχνά οι ιδέες σε πολλά πράγματα που θεωρούμε πρωτότυπα έχουν εφαρμόστεί (πολύ) παλιότερα... Τρανό παράδειγμα αυτό της συγκεκριμένης alfa...
Δε μας είπες μόνο που βρίσκεται αυτή τη στιγμή...
Το 1978 και ενώ το αυτοκίνητο θεωρείτο χαμένο ένας αναγνώστης του περιοδικού Quattroruote έστειλε επιστολή στο περιοδικό και είπε πως υπάρχει στη Βόρεια Ιρλανδία μια 3-θέσια Άλφα Ρομέο με τον κινητήρα στο κέντρο. Στη συνέχεια ο ιστορικός Luigi Fusi βρήκε το αυτοκίνητο και προσπάθησε να το αγοράσει ώστε να το παραδώσει στο μουσείο της φίρμας. Τελικά δεν τα κατάφερε. Όμως πράφατα τα κατάφερε ο συλλέκτης Nazario Bacchi και αφού το αυτοκίνητο είχε περάσει από τα χέρια πολλών Βρετανών εμπόρων. Από τότε ο Bacchi ξεκίνησε μια μαραθώνια έρευνα για τεχνικά στοιχεία για το αυτοκίνητο με τη βοήθεια πάντα των αδελφών Jankovits. Ακολούθως, και αφού ένιωσε σίγουρος για την ισχύ των τεχνικών πληροφορίες που είχε ήδη συλλέξει, ξεκίνησε τη διαδικασία της ανακατασκευής. Σήμερα το αυτοκίνητο βρίσκεται στην προσωπική συλλογή του Bacchi, σε υπεράριστη κατάσταση η οποία αντιστοιχεί σχεδόν τέλεια με τα αυθεντικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Για δέστε εδώ...
http://www.forbesautos.com/advice/topte ... ector.html
(φάτε μάτια ψάρια κλπ κλπ)Πολλές από τις καινούριες Φεράρι που πουλιούνται μπαίνουν σε γκαράζ και δεν οδηγούνται ποτέ.
Πωλούνται μετά από χρόνια σε πολλαπλάσια αξία.
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
θεωρειται -και μαλλον ειναι- το πιο εξωτικο παραγωγης της alfa romeo.
πραγματικο Pimp car!Ούτε θεωρείται, ούτε είναι. Χωρίς να θέλω να μειώσω την ιστορική της αξία δεν αποτελεί μια από τις ιστορικότερες Άλφα για αρκετούς λόγους, παρόλο που το σχήμα της διαφωνεί με αυτό. Συμφωνεί όμως η ενδεικτική αξία μιας σε τέλεια κατάσταση η οποία δεν ξεπερνάει τα 18.000 Ευρώ.
Το πιο εξωτικό παραγωγής της Άλφα τιμάται πάνω από 1 δισ. δραχμές..... ή μάλλον δεν τιμάται καν.... μηδενικά συμπληρώνεις... (και μάλιστα θεωρείται ως το πρώτο supercar της ιστορίας)ok, απο το πρωτο φτιαχτηκανε 5-10 κομματια και απο το δευτερο ποσα?
τουλαχιστον στην περιπτωση της montreal βγηκανε σχεδον 4.000 κομματια.
εγραψα 'εξωτικο αυτοκινητο παραγωγης'
παντως αμα εισαι συλλεκτης και εχεις χωρο στο γκαραζ και καννα 50αρικο για σκοτωμα,
μαλλον παιρνεις πολυ ευκολα μια montreal μεταχειρω και την κανεις τζιτζι!και μια ///Μ635.. και μια ...και μια..... ουφ! αγχωθηκα με τα φραγκα τωρα...
-
σχετικα με τον 'AlfaRomeo':
'this man is a credit to the forum '
-
-
Lambretta και Spitfire, ΣΤΟΙΧΗΜΑ ότι αυτός είναι μέλος του φόρουμ!
-
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
..Vespa, Lambretta και Triumph Spitfire... -
Προς τους παλαιοντολόγους του φόρουμ.
Ενα Rover P6 2000TC θεωρειται κλασικό??
-
Ο χρήστης Demetriades έγραψε:
Ενα Rover P6 2000TC θεωρειται κλασικό??Φυσικά! Αρκεί να είναι σε πολύ καλή κατάσταση βεβαίως και ακόμα καλύτερα να είναι πρώτης σειράς. Επιπλέον, επειδή είναι και αρκετά κοινό σαν αυτοκίνητο είναι σημαντικό να έχει και τον αυθεντικό του κινητήρα...
Περισσότερα από τους φίλους triumphάδες που τα ξέρουν και καλύτερα τα εγγλέζικα...
ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ