-
Επειδή αυτό είναι ένα σημαντικό θέμα για όλους μας, θεώρησα σκόπιμο να ανοίξω εδώ ένα θέμα στο οποίο όλοι όσοι την έχουμε πατήσει κατά καιρούς θα παραθέτουμε τα παθήματά μας (κατά προτίμηση συγκεκριμένα παράπονα) ώστε να απομονώσουμε τους κακούς αντιπροσώπους και να αντιπροτείνουμε καλύτερους.
-
Επειδή αυτό είναι ένα σημαντικό θέμα για όλους μας, θεώρησα σκόπιμο να ανοίξω εδώ ένα θέμα στο οποίο όλοι όσοι την έχουμε πατήσει κατά καιρούς θα παραθέτουμε τα παθήματά μας (κατά προτίμηση συγκεκριμένα παράπονα) ώστε να απομονώσουμε τους κακούς αντιπροσώπους και να αντιπροτείνουμε καλύτερους.
-
Επειδή αυτό είναι ένα σημαντικό θέμα για όλους μας, θεώρησα σκόπιμο να ανοίξω εδώ ένα θέμα στο οποίο όλοι όσοι την έχουμε πατήσει κατά καιρούς θα παραθέτουμε τα παθήματά μας (κατά προτίμηση συγκεκριμένα παράπονα) ώστε να απομονώσουμε τους κακούς αντιπροσώπους και να αντιπροτείνουμε καλύτερους.
-
Βλεπω να το 'τρωει' η λογοκρισια και αυτο...
-
Αν γίνει κάτι τέτοιο, τότε θα αποδειχθεί ψεύτης ο Καββαθάς που λέει πως οι 4 Τροχοί δε φοβούνται την απώλεια διαφημιστικών εσόδων.
Και δεν καταλαβαίνω γιατί θα είναι ενοχλητική για το φόρουμ η παράθεση συμβάντων και παραπόνων για αντιπροσωπείες και συνεργεία και όχι η αναιδέστατη, υποτιμητική και ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ συμπεριφορά ορισμένων εξ ΗΠΑ ορμώμενων χρηστών.
Αν γίνει κάτι τέτοιο, τότε πραγματικά θα είναι δείγμα κατάντιας για το περιοδικό.
-
Αν δε το 'φανε' και αυτο το θεμα, νομιζω οτι θα σπασει καθε ρεκορ συμετοχης....
Ολοι σχεδον εχουν και απο 1-2 παραδειγματα απο τους απατεωνες του χωρου αυτου...
-
Εδώ δεν νομίζω ότι πρόκειται να βρούμε άκρη με την κατάντια των ελληνικών συνεργείων.
Εγώ επειδή το παλικάρι είναι φίλος μου και Νικαιώτης μου είχε πει μόνο ένα απλό παράδειγμα σχετικά με την ευθυγράμμιση που έχει ασχοληθεί ιδιαίτερα... Θυμάμαι μου είχε πει για την πατέντα του (laser με μέτρηση στα χείλια της ζάντας και όχι στο λάστιχο) ότι οι εργοστασιακές προδιαγραφές είναι +/-1 mm αποκλειση... (γιατί μετά μαλακώνουν οι αναρτήσεις και πάει στο νορμαλ του service στα +/- 5mm.
Ε μου είπε ότι τα μηχανήματα που υπήρχαν στην ελλάδα έχουν ακρίβεια βαρειά βαρειά +/- 50mm (επειδή κοστίζουν μερικά εκατομμύρια ενώ τα 'κανονικά' πάνε μερικές δεκάδες εκατομ., (τα εργοστασιακά γύρω στο 1-2 εκατ. δολλάρια)). Έτσι, σου λένε οι αντιπροσωπείες, δεν πειράζει ας σκοτωθεί και κανένας παραπάνω, άντε να βρεί άκρη...
Γενικά η συμβουλή που μου έδωσε είναι μεγάλε πες ότι έχεις ένα αμάξι των 5 εκατ. εάν ποτέ πάθεις ζημιά πάνω από το 15% της αξίας του στην ελλάδα... απλά πάψε να το εμπιστεύεσαι. Και όσο για την ευθυγράμμιση... καλύτερα με μάστορα που ξέρει να ακούει το αμάξι παρά σε μια απρόσωπη αντιπροσωπεία με εξοπλισμό της πλάκας... βέβαια το παρτυ (ευρωπαικές χρεώσεις και σερβις ψιλικατζίδικου) θα τελειώσει σύντομα για κάποιους γιατί θα έρχονται οι ξένοι μόνοι τους στην Ελλάδα...
Για αυτό άλλωστε όταν επέστρεψε στην ελλάδα δεν ασχολήθηκε ποτέ με τα αμάξια, αλλά με την αμυντική βιομηχανία και τον Τύπο (για του οποίου την δεοντολογία κάποιοι όπως είδαμε, όψιμα κόπτονται...)
Φιλικά,
lucky
-
Δηλαδή ο μάστορας που ξέρει να ακούει το αμάξι πετυχαίνει ευθυγράμμιση +/- 5 mm? Πρέπει να πέσεις σε περίπτωση ανθρώπου με τεράστια πείρα και μεράκι για την δουλειά του. Είχα γνωστό λαμαρινά που μπορούσε να σου κάνει τέτοια δουλειά αλλά πήρε σύνταξη εδώ και 1 χρόνο. Όταν χρειάστηκε πριν 5 μήνες για ένα τρακάρισμα ήρθε μαζί μου στο εξουσιοδοτημένο που ήταν το αυτοκίνητο είδε την δουλεία που κάνανε εκέι οι μάστορες και μου είπε να το αφήσω εκεί κι ας πλήρωνα 100000 παραπάνω ( παζάρεψα την τιμή και πέτυχα έκπτωση 25% ). Το αυτοκίνητο είναι άψογο και χωρίς το παραμικρό πρόβλημα ( το οδήγησε και αυτός πριν το παραλάβω) οπότε όλα είναι σχετικά παρόλο που θα έπρεπε ΟΛΑ τα εξουσιοδοτημένα να παρέχουν ίδιες υπηρεσίες. Βέβαια άτι τέτοιο δεν γίνεται ποτέ γιατί παίζει ρόλο και ποιος δουλεύει εκεί και ποιος είναι υπευθυνος ποιοτικού ελέγχου κτλ. Γι αυτό αν εξουσιοδοτημένο τότε ( όπως και για το μη εξουσιοδοτημένο ) έρευνα αγοράς! Δείτε το χώρο τα μηχανήματα το προσωπικό τηη ποιότητα της δουλείας και μετά αποφασίστε μην επιλέγετε με κριτήριο το κόστος ή το πόσο κοντά σε σπίτι/δουλεία είναι ένα συνεργείο. Ξέρω άνθρωπο που για 20000 έδωσε την δουλεία σε λαμαρινα και μετά το Ξανθια πήγαινε αντί για ευθεία αριστερά... και να φανταστείτε οτι τον θεωρούσε καλό μάστορα κι όλας.
-
Παίδες, γιατί αρπάζεστε, για να αρπαχτείτε...
Καταθέστε απόψεις, καταγγελίες, κάντε κουβέντα, μπορεί μάλιστα να έχουμε και εμείς αντίστοιιχες εμπειρίες. Στον ίδιο πλανήτη ζούμε... Εβαλε κάποιος ένα θέμα ουσίας... Αντί για παρατηρήσεις επί της ουσίας αρχίζετε τα θεωρητικά, τα ίσως, τα επειδή τα ψεύτης και υποκριτής, τα περί λογοκρισίας κ.λπ... Βάλτε ΘΕΜΑΤΑ, κανείς δεν σας πειράζει...
Και το θέμα της Λάιον βάλτε το ΠΑΛΙ στην ουσία του και όχι σε σχέση με το ποιός και το πότε και το αν θα πάει φυλακή... ο ένας ή΄ο άλλος....
Αλλη γλώσσα μιλάμε...;;; Πίστευα και πιστεύω ότι οι περισσότεροι μιλάμε την ίδια... Και έχουμε δώσει δείγμα γραφής γαμώτο. Απλά σας πιάνει η τρέλλα και χανόμαστε!
Αν συμφωνείτε, αξίζει να πάμε παραπέρα υπηρετώντας την τρέλλα μας και αυτό που όλοι μας αγαπάμε!
Καλό απόγευμα...
Στράτης -
Επίσης, σε περίπτωση ατυχήματος, ελέγξτε ΠΟΛΥ καλά ποια ασφάλεια έχει αυτός που σας χτύπησε. Εγώ έπεσα στην περίπτωση. Οδηγούσα Lancia Y10 1.1 και το '97 με χτύπησε ένας ηλικιωμένος ΧΩΡΙΣ δίπλωμα, ασφαλισμένος στην ΑΣΦΑΛΕΙΟΚΡΕΤΑ. Η εταιρεία αυτή είναι θυγατρική της ΤΕΧΝΟΚΡΕΤΑ (ιδιοκτησίας Φαραντάκη), η οποία αντιπροσωπεύει τη Lancia και τη FIAT στα Χανιά.
Η αποτίμηση της ζημίας από τον εμπειρογνώμονα ήταν 300.000 δρχ. Τελικά, το κόστος των εξαρτημάτων που τοποθετήθηκε δεν ξεπερνούσε τις 120.000 δρχ με την εργασία, γιατί, όπου μπορούσε το συνεργείο (τότε μοναδικό επίσημο συνεργείο ήταν η σημερινή Group Service) έβαλε ΙΜΙΤΑΣΙΟΝ εξαρτήματα: No name φτερό (το οποίο έβγαλε χλαπάτσα και σκούριασε ένα σωρό φορές), φανάρι Denji αντί για Carello (το οποίο τελικά αντικατέστησα αργότερα με δικά μου έξοδα, γιατί ο ΤΖΑΜΟΣΤΟΚΟΣ που είχε αντί για κόλλα μεταξύ κρυστάλλου και κατόπτρου είχε διαλυθεί και έπαιρνε νερά, με αποτέλεσμα το κάτοπτρο να σκουριάσει και να είμαι ουσιαστικά μονόφθαλμος, ενώ δεν έγινε ποτέ σωστή δουλειά στις αναρτήσεις. Μάλιστα, ο ευθυγραμμισάς στον οποίο το πήγα (και επιφυλάσσομαι να αποκαλύψω σε επόμενη δημοσίευση το όνομά του) για να το εξετάσει μετά την επισκευή, οδηγώντας το, μου είπε ότι η σύγκρουση προκάλεσε ζημιά και στην κρεμαγιέρα και ότι έπρεπε να το πάω να την αντικαταστήσουν, αλλά 'να μην τους πω ότι μου το είπε εκείνος'. Όταν επικοινώνησε μαζί τους, μου είπε ότι ΠΟΤΕ δε μου είπε κάτι τέτοιο.
Από εκεί βγάλτε συμπεράσματα. Όταν η ίδια η αντιπροσωπεία βάζει ΙΜΙΤΑΣΙΟΝ εξαρτήματα...
Κωνσταντίνος
-
Ερώτηση...
Με τις εταιρείες οδικής βοήθεις τι γίνεται;
Αν πιστεύετε πως το θέμα αξίζει ανάπτυξης και τοποθέτησης μπορείτε να το μετακινείστε...
Πιστεύω πως είναι κομμάτι από τη ζωή μας και δαύτες...
Γενικότερα μεγάλη υπόθεση το after sales γενικώς...
Tα λέμε
ΣΧ -
Εξαρτάται. Από την οδική βοήθεια της ασφάλειάς μου είμαι γενικά ικανοποιημένος (είκοσι λεπτά χρόνος άφιξης, με δεδομένο το μποτιλιάρισμα και την απόσταση δεν είναι και πολύ κακός χρόνος). 'Ομως πρέπει να διερευνηθεί και αυτό. Τώρα όμως έχω οδική βοήθεια και της Renault Assistance (αχρείαστη να'ναι), αλλά και της ασφάλειάς μου (κι αυτή αχρείαστη να'ναι).
Θα συμφωνήσω όμως ότι η μετά την πώληση εξυπηρέτηση πρέπει να αποκτήσει τη δέουσα σημασία και για τις εταιρείες και οι κακές αντιπροσωπείες να κλείσουν και να αλλάξουν χέρια.
Κωνσταντίνος
-
Οδική βοήθεια...
Δεν ξέρω αν ταιριάζει εδώ ή στους ελληνικούς αγώνες, αλλά όταν είχαμε έξοδο στους Πετσάκους στον Αχαιό, μας φόρτωσε κανονικά η ΕΛΠΑ, μας έκανε και 5 χιλιόμετρα ΧΑΡΟΣ!!!! (κοντέψαμε ΚΑΙ να τρακάρουμε ανύποπτο παππού, ΚΑΙ να πέσουμε στον γκρεμό) και μας άφησε στο ΧΩΡΙΟ ΦΤΕΡΗ. 15 χιλιόμετρα από την εθνική οδό.
Παραπονεθήκαμε, εκείνος επικοινώνησε με την ΕΛΠΑ από τον ασύρματο (μπροστά μας, το ακούσαμε) και ακείνοι του είπαν να μας βγάλει απλά από την ειδική. Όπως μας είπαν, ο κανονσμός λέει πως έχουν υποχρέωση να μας βγάλουν 'εκτός αγώνα', και όχι παραπέρα.
Δύο τινά:
-Ή που θεωρείται πως αφού βγήκαμε στο τελευταίο πέρασμα της ειδικής είμασταν ΗΔΗ εκτός αγώνα, αφού ο ουραγός είχε περάσει πολλή ώρα πριν, οπότε κακώς μας φόρτωσαν εξαρχής,-Ή που έπρεπε να μας βγάλει εκτός διαδρομής του αγώνα, και το χωριό Φτέρη είναι μέρος της απλής, οπότε έπρεπε να μας βγάλει πιο πέρα...
Πέρα των ανούσιων τυπικών, αν είναι να καλέσω την Εξπρές της οποίας και είναι συνδρομητής το αγωνιστικό μέχρι το χωριό Φτέρη, πού το πρόβλημα να μας πάρει και κατευθείαν από την ειδική η Εξπρές; Το θέμα είναι να μας μεταφέρουν κάπου πιο κεντρικά, ή πιο βολικά, αλλιώς ας το ξεκαθαρίσουν εξαρχής (εξαρχής εννοώ από τότε που τους καλέσαμε, όχι 1 ώρα μετά που εμφανίστηκε το φορτηγό), να γλιτώσουν ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ και εμείς την ταλαιπωρία, ΚΑΙ το αυτοκίνητο την επιπλέον φθορά του ανέβα κατέβα με στραβούς άξονες και τετράγωνους τροχούς...
Ίσως αυτό να πηγαίνει καλύτερα στους αγώνες, αλλά μιας και έγινε θέμα για οδική βοήθεια...
-
Εδώ και 16 χρόνια που έχουμε Εξπρές ( αναγκαστικα αφού μας έβαλε νερωμένη βενζίνη ένας βενζινάς και το αυτοκίνητο έκαψε πλατίνες και μετά κάθε αυτοκίνητο ασφαλίζεται σε αυτή) είμαστε απόλυτα ευχαριστημένοι. Πολύ γρήγοροι με μαξιμουμ 30 λεπτά ακόμη και αν τηλεφωνείς από την μέση του πουθενά, πολλοί φιλικό προσωπικό και γνώστες που θα κάνουν τα πάντα για να μην φορτώσουν το αυτοκίνητο και να δώσουν μια προσωπινή λύση στο πρόβλημα αν αυτό επιθυμείς. Είναι h πιο ακριβή αλλά είναι και η καλύτερη και μην ξεχνάτε είναι η πιο γρήγορη της Ευρώπης και την προτιμάει και ο ΚΙΤ!!!!
-
Θα σας πω εγώ ιστορία που έγινε πέρισυ την άνοιξη... Ήμουν στο γραφείο μου στο Πολυτεχνείο (Κρήτης, στα Χανιά) και διάβαζα με την πόρτα ανοιχτή. Μπαίνει έντρομος ένας ηλικιωμένος κύριος, Αμερικανός καθηγητής, ο οποίος βρίσκεται στα Χανιά με εκπαιδευτική άδεια. Έψαχνε κάποιον να ξέρει καλά Αγγλικά για να τον βοηθήσει.
Τι είχε γίνει; Στο δρόμο για το Πολυτεχνείο (και για Κουνουπιδιανά), προς στα αριστερά, μέσα στο κομμάτι της έκτασης που ακόμα δεν έχει χτιστεί (μιλάμε για περίπου 9000 στρέμματα) βρισκόταν ένα ασφαλτοστρωμένο δρομάκι κάθετο προς τον κεντρικό δρόμο. Όμως, το δρομάκι αυτό ΔΕΝ κατέληγε στο δρόμο και βρισκόταν μάλιστα περίπου 50-60 πόντους πιο χαμηλά. Εκατέρωθεν του κυρίως δρόμου είχε πεζοδρόμιο. Η δε έκταση του Πολυτεχνείου είναι 'περιφραγμένη' με τσιμεντένιους πασσάλους και συρματόσχοινα (τρία οριζόντια συρματόσχοινα, το ένα πάνω από το άλλο και σε απόσταση περίπου 30 εκατοστών μεταξύ τους)
Ο άνθρωπός μας, αγουροξυπνημένος μάλλον (και όχι, το ότι είναι Αμερικανός δε θεωρώ ότι έχει σχέση με το συμβάν - έχω δει δικούς μας να προκαλούν πολύ ηλίθια ατυχήματα), μπερδεύτηκε και έστριψε προς το δρομάκι αυτό. Το αποτέλεσμα; Το μπροστινό σύστημα του αυτοκινήτου του (νοικιασμένο Hyundai Atos - Atoz για την Αγγλία - Prime) έμεινε μετέωρο και το σασί σφήνωσε στο τσιμέντο του πεζοδρομίου. Μου είχε εξηγήσει αρχικά τι περίπου είχε συμβεί και πήγαμε να δούμε αν μπορούσα εγώ να τον τραβήξω με το συρματόσχοινο ρυμούλκησης που είχα στο Υ10. Τα πράγματα όμως ήταν πολύ πιο άσχημα, όπως δείχνει και η ανωτέρω περιγραφή. Έτσι, καλέσαμε την ΕΛΠΑ. Ήρθε όντως το φορτηγό της ΕΛΠΑ μέσα σε ένα τέταρτο της ώρας και ξεκίνησε τη διαδικασία της ρυμούλκησης μ'εμένα στα πηδάλια, αν και είχα πει ότι μάλλον έπρεπε να σηκωθεί λιγάκι από μπροστά για να ξεκολλήσει...
Έλα όμως που το αυτοκίνητο δε μετακινήθηκε καθόλου! Αντιθέτως, όλη η λαμαρίνα κάτω από το χώρο αποσκευών ΞΗΛΩΘΗΚΕ (!!!!), κάνοντας ένα σκίσιμο μήκους 70 εκατοστών από τα δεξιά προς τα αριστερά, ενώ μέρος του πλαισίου πίσω από τις πίσω πόρτες στράβωσε, ευτυχώς όμως χωρίς τελικά να πάθουν ζημιά οι αναρτήσεις. Όταν ο οδηγός του φορτηγού της ΕΛΠΑ είδε τι συνέβη, πανικοβλήθηκε κι άρχιζε να κατεβάζει χριστοπαναγίες για τον καθηγητή και πώς το'βγαλε εκεί το αυτοκίνητο. Ευτυχώς, ο άνθρωπός μας, αν και γνωρίζει Ελληνικά, ή δεν κατάλαβε τις ύβρεις ή δεν έδωσε σημασία. Εγώ αγριοκοίταξα τον οδηγό μη ξέροντας αν έπρεπε να τον καλαναρχίσω. Τέλος πάντων, τον διώχνω (τον οδηγό της ΕΛΠΑ) για να τον ξεφορτωθούμε. Κοιτάζοντας την κατάσταση που είχε πλέον δημιουργηθεί, προσπαθώ να το σηκώσω με το γρύλλο του δικού μου αυτοκινήτου. Όμως, έτσι όπως ήταν βαλμένο, μόνο με τηλεσκοπικό γρύλλο θα γινόταν η δουλειά.
Ευτυχώς, σταμάτησαν κάτι κοπέλια με ένα αγροτικό, χωρίς καν να τους κάνουμε νόημα (αθάνατη Κρήτη!). Είχαν το είδος γρύλλου ακριβώς που χρειαζόμασταν! Βάλαμε κάτι πεταμένες πλάκες πεζοδρομίου και κομμάτια ασφάλτου και πέτρες από κάτω, το σηκώσαμε και το σπρώξαμε προς τα πίσω να φύγει.
Κωνσταντίνος
-
Όταν πήγαινα σε dealers της FIAT να κοιτάξω για καινούργιο αυτοκίνητο, οι πωλητές φούσκωναν από περηφάνεια, επειδή το νέο PUNTO απαιτούσε σέρβις και αλλαγή λαδιών κάθε 20000χλμ. Στη Λάρισα το μοναδικό εξουσιοδοτημένο συγκρότημα συστήνει σέρβις κάθε 15000 και αλλαγή λαδιών κάθε 7500.Επιπλέον σε κάθε σέρβις αλλάζουν μπουζί, ενώ η FIAT προτείνει κάθε 40000χλμ!!!!! Όταν τους ρώτησα μου είπαν ότι η Λάρισα έχει ειδικές κλιματολογικές συνθήκες. (αλήθεια πόσο διαφορετικές από της Ιταλίας ή της υπόλοιπης Ελλάδας;;;) Και συμπληρώνω εγώ ότι έχει πολύ καλύτερες οδηγικές συνθήκες , χωρίς μποτιλιάρισμα, με το αυτοκίνητο να κινείται συνέχεια σε ανοιχτό δρόμο.Βέβαια από τότε που έληξε η εγγύηση, ακολουθώ τις οδηγίες της μαμάς ΦΙΑΤ. Ωραίος, σταθερός και έξυπνος τρόπος να κλέβουν από το κάθε σέρβις αλλά δεν μπορούν να καταλάβουν ότι έτσι χάνουν και την αξιοπιστία τους;Γιατί όταν μπορώ κάνω τα σέρβις στην Αθήνα ενώ πολλοί Λαρισαίοι ακούω ότι τα κάνουν στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο στα Τρίκαλα
-
Οφείλω να πω ότι τόσο από τα 3 συνεργεία της ΤΟΥΟΤΑ (ΤΟΥΟΤΑ Μεσογείων - AUTOLAND - ΜΕΚΚΑΣ στον Βόλο) που απευθύνθηκα όσο είχα το STARLET, δεν έχω κανένα παράπονο πάρεξ το ότι δεν είχαν ενιαίο τιμολόγιο στις εργασίες αλλά μόνο στα ανταλλακτικά. Βέβαια, δεν τους χρειάστηκα και σε τίποτα σοβαρό, μόνο στα προγραμματισμένα services. Όσον αφορά στην HYUNDAI, εξυπηρετούμαι άριστα από τον ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟ στον Βόλο, και πάλι όμως δεν τον έχω χρειαστεί για κάτι πέραν των προγραμματισμένων. Τέλος, το LADA το κάνω service μόνος μου ...
Για την οδική βοήθεια της EXPRESS SERVICE δεν έχω έγκυρη άποψη μιας και δεν έμεινα ποτέ για να τους χρειαστώ πραγματικά. Είναι όμως εντυπωσιακό πως εδώ στον Βόλο κάνουν service & έλεγχο ΚΤΕΟ και εκδίδουν κάρτα καυσαερίων δωρεάν.
Σημειώστε πως είμαι μόνιιμος κάτοικος Αθηνών, αλλά προτιμώ τα των αυτοκινήτων (ασφάλειες, οδική βοήθεια, sevice κλπ) να τα κάνω στον Βόλο, στον οποίον έρχομαι τακτικά για επαγγελματικούς λόγους. Πιστέψτε με, είναι καλύτερα και πιο ανθρώπινα - άσε που ξεμπερδεύεις στα πολύ γρήγορα
-
και εκδίδουν κάρτα καυσαερίων δωρεάν
[list:odcynpyk]Tην πληρωνεις αδρα φιλε μου γυρω στα 50χιλ το χρονο [/list:u:odcynpyk][list:odcynpyk]Προτιμω την Interamerican me 20xil το ιδιο αξιοπιστη και ας δωσω στο συνεργειο 2,5χιλ για καρτα Και στον ελεγχο για κτεο θα πιουμε και καφεδακι και δε θα παρει και τιποτα.[/list:u:odcynpyk]
-
Η αλήθεια είναι πως διάλεξα την EXPRESS ... έτσι, επειδή την ήξερα και την εμπιστευόμουνα. Ίσως η Interamerican να είναι καλύτερη. Τον Σεπτέβρη που λήγει το συμβόλαιό μου θα το έχω υπ' όψιν μου.
-
Έχω 10 χρόνια Express και όποτε την έχω χρειαστεί είναι άψογη, γρήγορη και φιλική. Την κάλεσα στην λίμνη Πλαστήρα με χιόνια και ήταν εκεί σε 45'.
Ανεξάρτητα από το κόστος, πιστεύω ότι αν καλέσεις οδική βοήθεια, έστω και μία φορά το χρόνο, έχεις κάνει απόσβεση.
Τον τευλευταίο χρόνο έχω και την Alfa Romeo Assistance, την οποία δεν έχω χρειαστεί ακόμη.
Γενικά όμως στην Ελλάδα δεν υπάρχει οδική βοήθεια στον οδηγό (το έκανε παλιά η ΕΛΠΑ) αλλά στο αυτοκίνητο. Έτσι αν οδηγάς άλλο αυτοκίνητο την πάτησες. Κάποια στιγμή θα σας γράψω μιά ιστορία για την ΑΑ στην Αγγλία και το πως συμπεριφέρθηκε σε μία περίπτωση. Θα δείτε τι σημαίνει 'προσφέρω υπηρεσία' και μάλιστα το 1990.
Κακές εμπειρίες από αντιπροσωπείες και συνεργεία