Εδώ δεν νομίζω ότι πρόκειται να βρούμε άκρη με την κατάντια των ελληνικών συνεργείων.
Εγώ επειδή το παλικάρι είναι φίλος μου και Νικαιώτης μου είχε πει μόνο ένα απλό παράδειγμα σχετικά με την ευθυγράμμιση που έχει ασχοληθεί ιδιαίτερα... Θυμάμαι μου είχε πει για την πατέντα του (laser με μέτρηση στα χείλια της ζάντας και όχι στο λάστιχο) ότι οι εργοστασιακές προδιαγραφές είναι +/-1 mm αποκλειση... (γιατί μετά μαλακώνουν οι αναρτήσεις και πάει στο νορμαλ του service στα +/- 5mm.
Ε μου είπε ότι τα μηχανήματα που υπήρχαν στην ελλάδα έχουν ακρίβεια βαρειά βαρειά +/- 50mm (επειδή κοστίζουν μερικά εκατομμύρια ενώ τα 'κανονικά' πάνε μερικές δεκάδες εκατομ., (τα εργοστασιακά γύρω στο 1-2 εκατ. δολλάρια)). Έτσι, σου λένε οι αντιπροσωπείες, δεν πειράζει ας σκοτωθεί και κανένας παραπάνω, άντε να βρεί άκρη...
Γενικά η συμβουλή που μου έδωσε είναι μεγάλε πες ότι έχεις ένα αμάξι των 5 εκατ. εάν ποτέ πάθεις ζημιά πάνω από το 15% της αξίας του στην ελλάδα... απλά πάψε να το εμπιστεύεσαι. Και όσο για την ευθυγράμμιση... καλύτερα με μάστορα που ξέρει να ακούει το αμάξι παρά σε μια απρόσωπη αντιπροσωπεία με εξοπλισμό της πλάκας... βέβαια το παρτυ (ευρωπαικές χρεώσεις και σερβις ψιλικατζίδικου) θα τελειώσει σύντομα για κάποιους γιατί θα έρχονται οι ξένοι μόνοι τους στην Ελλάδα...
Για αυτό άλλωστε όταν επέστρεψε στην ελλάδα δεν ασχολήθηκε ποτέ με τα αμάξια, αλλά με την αμυντική βιομηχανία και τον Τύπο (για του οποίου την δεοντολογία κάποιοι όπως είδαμε, όψιμα κόπτονται...)
Φιλικά,
lucky