-
Ο χρήστης prozakis έγραψε:
Συνεπώς μάθε του να οδηγάει με μυαλό ότι αυτοκίνητο και να είναι.Πολύ καλή κριτική για τα δύο μοντέλα. Και ασφαλώς συμφωνώ με αυτό που λες για το γιο του. Μήπως να έδινε λίγα χρήματα να του πάρει ένα μεταχειρισμένο; Μπας και γλιτώσει το Audi...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Συνεπώς μάθε του να οδηγάει με μυαλό ότι αυτοκίνητο και να είναι.
Πολύ καλή κριτική για τα δύο μοντέλα. Και ασφαλώς συμφωνώ με αυτό που λες για το γιο του. Μήπως να έδινε λίγα χρήματα να του πάρει ένα μεταχειρισμένο; Μπας και γλιτώσει το Audi...
ευχαριστώ σύντροφε μιατόβιε
Πάνος
-
δεν υπαρχει περιπτωση να μην ακουσω οτι 'παλι' κατι εχει σπασει. σασμαν, διαφορικα, τουρμπινες, τα παντα
Μπήκες ποτε στον κόπο να ρωτήσεις αν και πόσες μετατροπές έχουν τα αυτοκίνητα αυτά ή μήπως είδες πως τα δουλεύουν οι ιδιοκτήτες τους γιατί τα Subaru - Mitsu αναξιόπιστα είσαι ο πρώτος που τα βάφτισε παγκοσμίως!
Τέλος πάντων δεν τίθεται θέμα, ο καθένας έχει τις απόψεις του και δεν τις αλλάζει οπότε καλύτερα για το καλό σου μην πάρεις ποτέ Ιαπωνικό! -
Ο χρήστης prozakis έγραψε:
Το Audi είναι παράλογα ακριβό, για αυτό που είναι (Δηλαδή καλό είναι αλλά όχι τόσο καλό όσο 2 Mondeo 1.800)
Παιδιά το ξανάπα, αλλά κανείς δε το πρόσεξε. Το ST220 είναι στα 37.000 ! Και στη περίπτωση αυτή to Audi δεν είναι καν 1 Μondeo.
-
Ο χρήστης harryv έγραψε:
Το Audi είναι παράλογα ακριβό, για αυτό που είναι (Δηλαδή καλό είναι αλλά όχι τόσο καλό όσο 2 Mondeo 1.800)
Παιδιά το ξανάπα, αλλά κανείς δε το πρόσεξε. Το ST220 είναι στα 37.000 ! Και στη περίπτωση αυτή to Audi δεν είναι καν 1 Μondeo.
ναι γιατί είναι πάνω από 2.000κ.εκ.
-
Ο χρήστης prozakis έγραψε:
Καλησπέρα,ώς κάτοχος ενός Α4 1.8TQ/193/Avant έχω να πω το εξής :
Το Audi με τους 163 ίππους πνίγεται από την τετρακίνηση.
ευχαριστω πανο για το review .
Πιστευεις δηλαδη οτι τα 163 άλογα ειναι λιγα για την τετρακινηση του α4?αν μπορεις διευκρυνισε το λιγο...
Την διαφορα τιμης μεταξυ του 1.8Τ και του 2.0Τ quattro fysika , την βρισκω εντελως παραλογη.Δε λεω εκπληκτικος ο tfsi , αλλα οχι και τετοια τιμη ελεος.
Παντως με εχεις βαλει σε πολλες σκεψεις -
Tα 163 ειναι λιγα για το αμαξωμα του Αουντι αλλα ειναι και ποιο οικονομικα απο τα 200 (λογικα). Οταν ερχονται αυτοκινητα σε αυτην την κατηρορια οπως το νεο Λεξους με 305 ιππους, προφανως και 163 φανταζουν και ειναι λιγα. Αυτο το αμαξωμα αξιζει εναν κινητηρα 240 ιππων. Παντως με ενα τσιπακι πας ανετα στα 190 χωρις προβληματα.
Και απο την στιγμη που το παιρνεις με ληζινγκ και δεν το παντρευεσαι μην το ψαχνεις πολυ.
-
αμα εχεις να το συγκρινεις με hf...
-
Ο χρήστης prozakis έγραψε:
Το Audi θα σε διασκεδάσει λιγότερο, αλλά θα πας και θα γυρίσεις από τη Θεσσαλονίκη ατσαλάκωτος, θα χαζεύεις τον εσωτερικό διάκοσμο που είναι πραγματικού υψηλού επιπέδου, θα ακούς καλής ποιότητας μουσική από το καλό ηχοσύστημα, και γενικότερα στην καθημερινή χρήση θα σε βολέψει περισσότερο. Έχει όμως πάντα υποστροφικές τάσεις και το βάρος του φαίνεται παντού.Οταν θελω να χαζεψω το εσωτερικο του Αουντι (ωραιο πραγματι) παω στην τοπικη αντιπροσωπεια και δεν χρειαζεται να ριξω 40000 ευρω μονο για αυτο. Με 1000 ευρω βαζεις καλο ηχο σε οποιοδηποτε αυτοκινητο. Το Αουντι ειναι ενα αυτοκινητο status symbol, πανακριβο αλλα δεν παυει να ειναι ενα αυτοκινητο, που θα μαζεψει γρατζουνιες, θα του φυγει το χρωμα, θα γεμισει μικροχτυπηματα στην λαμαρινα οπως ολα τα αυτοκινητα (ειδικα αν το παρκαρεις εξω οπως ενας γειτονας μου που πραγματικα το λυπαμαι το αυτοκινητο πως εχει καταντησει).
Ομως εδω ειναι το ζουμι: 'θα σε διασκεδάσει λιγότερο'
Πληρωνεις τοσα χρηματα και το μονο που προσφερει ειναι status symbol και ενα ησυχο ταξιδι. -
Ο χρήστης aekara21 έγραψε:
Καλησπέρα,
ώς κάτοχος ενός Α4 1.8TQ/193/Avant έχω να πω το εξής :
Το Audi με τους 163 ίππους πνίγεται από την τετρακίνηση.
ευχαριστω πανο για το review .
Πιστευεις δηλαδη οτι τα 163 άλογα ειναι λιγα για την τετρακινηση του α4?αν μπορεις διευκρυνισε το λιγο...
Την διαφορα τιμης μεταξυ του 1.8Τ και του 2.0Τ quattro fysika , την βρισκω εντελως παραλογη.Δε λεω εκπληκτικος ο tfsi , αλλα οχι και τετοια τιμη ελεος.
Παντως με εχεις βαλει σε πολλες σκεψειςΌταν λέω πνίγεται εννοώ ότι εφόσον στην εκκίνηση δεν σπινάρει (έστω λίγο) για να ανέβουν οι στροφές και να γεμίσει ο κινητήρας, αρχικά κομπιάζει. Μη παραβλέπεις ότι μιλάμε για βαρύ αυτοκίνητο. Το 193 (τώρα 200) από 163 έχει αισθητή διαφορά.
Σχετικά με τα γραφούμενα του wantone έχω να πω ότι η άποψη σου είναι ολίγον δογματική. Πρώτος είπα ότι θεωρώ το Audi παράλογα ακριβό, αλλά περί γούστου και οικονομικών δυνατοτήτων κανένα σχόλιο. Η δική μου επιλογή βασίστηκε στο ότι ήθελα να κουβαλάω μιά οικογένεια με χ προσωπικές προδιαγραφές, και δεν έχω τη διάθεση και το κέφι να φλικάρω το όχημα διαρκώς και σε κάθε στροφή. Δεδομένου λοιπόν ότι δεν παντρεύονται όλες οι επιθυμίες ο καθένας κάνει τις παραδοχές του.
Μη ξεχνάς επίσης ότι 15 χρόνια πριν οι εύποροι οδηγούσαν υπερήφανοι 1300 κυβικά. Τώρα σνομπάρουμε τοιουτοτρόπως ένα τετρακίνητο με 200 άλογα. Αυτό είναι πρόοδος.Το αυτοκίνητο δεν είναι ΜΟΝΟ διασκέδαση. Όταν είσαι 20 χρονών και δεν έχεις άλλες έννοιες, τότε πιθανόν να είναι, αλλά από ένα σημείο της ζωής σου και μετά υπάρχουν και άλλα. Ας μην έχουμε λοιπόν την εμμονή ότι οι δικές μας επιθυμίες πρέπει να είναι και επιθυμιές του διπλανού μας
Πάνος
-
Ας μην έχουμε λοιπόν την εμμονή ότι οι δικές μας επιθυμίες πρέπει να είναι και επιθυμιές του διπλανού μας
A4 1.8TQ ή Impreza 2.0 ατμοσφαιρα