-
Δείτε αυτές τις 2 φωτογραφίες και συγκίνετε τις γραμμές Gigi Galli και Panizzi. Είναι ακριβώς στο ίδιο σημείο τραβιγμένες σε αριστερή κατηφορική φουρκέτα.
Galli
http://www.motorsport.com/photos/wrc/20 ... m-0324.jpg
Panizzi
http://www.motorsport.com/photos/wrc/20 ... m-0321.jpg -
Ο Γαλλος είναι απίστευτος!!! Οδηγεί βάσει των splits που παίρνει και πατάει το γκάζι όσο χρειάζετε!!!
Εκανε το 12/12 και οι στατιστικολόγοι ψάχνουν να βρουν αν και πότε έχει ξαναγίνει αυτό!!!
-
Δεν παίζεται ο άνθρωπος....
-
Ο χρήστης pavlos έγραψε:
Ο Γαλλος είναι απίστευτος!!! Οδηγεί βάσει των splits που παίρνει και πατάει το γκάζι όσο χρειάζετε!!!Εκανε το 12/12 και οι στατιστικολόγοι ψάχνουν να βρουν αν και πότε έχει ξαναγίνει αυτό!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Είναι Ε Κ Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Ο Σ. Είναι Μ Ο Ν Α Δ Ι Κ Ο Σ.
12 ειδικές διαδρομές είχε ο αγώνας και ο εκπληκτικός Sebastien LOEB τις κέρδισε ΟΛΕΣ. Ενα μοναδικό, ασύλληπτο ρεκόρ.
Toν περιμένουν πολλά ...
-
Και το shakedown πήρε....!
-
έτσι είναι όταν έχεις το καλύτερο αυτοκίνητο της σεζόν..
Οι όδηγοι άλλων ομάδων απλώς πρέπει να πηγαίνουν πάνω απο το όριο για να είναι κοντά.. -
Ο χρήστης sokos έγραψε:
έτσι είναι όταν έχεις το καλύτερο αυτοκίνητο της σεζόν..
Οι όδηγοι άλλων ομάδων απλώς πρέπει να πηγαίνουν πάνω απο το όριο για να είναι κοντά..έτσι έλεγαν και στην ΜακΛάρεν....
μην προσπαθούμε να μειώσουμε την αξία αυτών που έχει κάνει ο Λέμπ όλη την σαιζόν
και άλλες φορές είχαμε στο WRC αυτοκίνητα ανώτερα από άλλα αλλά 12/12?
Μπράβο και πάλι κι ας μην πάω το στυλ του κι ας μην δίνει θέαμα τα αποτελέσματα είναι εξωπραγματικά! -
δεν μειώσε κανείς τιποτα!
Ειναι μακράν καλύτερο αυτοκίνητο η Citroen απο τον ανταγωνισμό, τόσο καλό που θα έπρεπε να είχε σπάσει και άλλα ρεκόρ. Αυτό λέμε.Πιστεύεις οτι αν είχε team-mate τον ψηλό θα ήταν τόσο αέρα-πατέρα το φετινό πρωτάθλημα?
-
Ο χρήστης sokos έγραψε:
δεν μειώσε κανείς τιποτα!
Ειναι μακράν καλύτερο αυτοκίνητο η Citroen απο τον ανταγωνισμό, τόσο καλό που θα έπρεπε να είχε σπάσει και άλλα ρεκόρ. Αυτό λέμε.Πιστεύεις οτι αν είχε team-mate τον ψηλό θα ήταν τόσο αέρα-πατέρα το φετινό πρωτάθλημα?
δεν ξέρω αλλά ούτε και συ
όταν κάνουμε κριτική σε μια κατάσταση την κάνουμε με τα υπάρχοντα δεδομένα και όχι με αν
επαναλαμβάνω ότι δεν μου αρέσει ΚΑΘΟΛΟΥ το στυλ του αλλά πρέπει **όλοι **να υποκλιθούμε σε αυτά που έκανε όλη τη χρονιά -
μα στο WRC δεν υπάρχει περιπτωση να μην δώσεις RESPECT στον champ!
είναι ο μόνος θεσμός οδήγησης που δεν είναι τοσο αποστειρωμένα τα πράματα (θέλει cohones μεγάλα)Respect Sebu!
-
MAXH ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΔΕΝ ΠΡΟΕΚΥΨΕ, ΚΙ ΕΤΣΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΩΝ ΡΕΚΟΡ ΚΕΡΔΙΣΕ ΑΝΕΤΑ. ΒΕΒΑΙΑ ΑΥΤΗ Η ΝΙΚΗ ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΑΙΣΘΗΣΗ, ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΤΙ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟ ΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΧΡΟΝΙΑ.
ΑΙΣΘΗΣΗ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ Η 6Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ **ALEX BENGUE **ME TO SKODA FABIA! ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΥΤΟ, ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΘΑΡΡΥΝΤΙΚΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΕ ΒΡΕΤΑΝΙΑ ΚΑΙ ΙΑΠΩΝΙΑ, ΕΔΕΙΞΑΝ ΟΤΙ ΟΙ ΤΣΕΧΟΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΝΟΔΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ WRC! HTAN TO ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ TΟΥ FABIA ΣΤΟ WRC, MAZI ME AYTO TO PAASONEN ΠΕΡΥΣΙ ΣΤΗ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ.
ΚΑΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ ΓΙΑ GALLI KAI PANIZZI, ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΟ 2ο ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΛΩΝΙΑ. ΕΓΩ ΘΑ ΔΙΑΛΕΓΑ ΤΟΝ ΙΤΑΛΟ, ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΟΥ PANIZZI ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΓΙΑ 2ο ΣΕΡΙ ΑΓΩΝΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥ.
-
12\12!!!! Bravissimo
-
τι να πω τωρα ? εχω βαρεθει να λεω σε καθε αγωνα τα ιδια....
ΒΡΑΒΟ SEBASTIEN LOEB !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Eιναι σχεδον σιγουρο οτι λογω προβληματων δεν πηγε καλα ο Πανιζι στην εδρα του.Επειδη ομως θα οδηγουν το ιδιο αυτοκινητο στην Ισπανια,αυτος ειναι ενας λογος,αν δεν βρουν-διορθωσουν τα προβληματα,να επιλεξουν για εργοστασιακο οδηγο τον Γκαλι.
-
Μια από τις πιο ενδιαφερουσες νικες του Loeb την φετινη χρονια καθως υπήρχε η αγωνία για το αν θα χασει καμια ειδικη!
Ο Duval θυμήθηκε τον παλιο κακό του εαυτό και εγκατελειψε μετα απο 5 συνεχομενους τερματισμους. Την πιο ακαταλληλη στιγμη..
Η Ford μπορει να μην επανελαβε την περσινι ενφάνιση αλλά και πάλι αναστηθηκε στη Γαλλια.
Solberg vs Sarrazin = 1 για αλλη μια φορα. Οριστικά ο Νορνηγός καλύτερος ασφαλτινος.
Ο Bernardi τελικά δεν καταφερε τιποτα παραπανω απο τις 8ες θέσεις του Carlsson. Θα είναι ψηλότερα στην Ισπανία αν συνεχισει απο κει που σταμάτησε.
Σε άνοδο η Scoda, σε πτώση η Mitsu. -
Ερώτηση.
Είναι παράλογο να σκεφτεί κάποιος ότι πλέον οι ομάδες 'δοκιμάζουν' τα αυτοκίνητα τους χωρίς να πολυμπλέκουν με τις ρυθμίσεις των διαφορικών, ώστε να είναι πιο κοντά στα δεδομένα της επόμενης χρονιάς?
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Ερώτηση.Είναι παράλογο να σκεφτεί κάποιος ότι πλέον οι ομάδες 'δοκιμάζουν' τα αυτοκίνητα τους χωρίς να πολυμπλέκουν με τις ρυθμίσεις των διαφορικών, ώστε να είναι πιο κοντά στα δεδομένα της επόμενης χρονιάς?
Πολύ σωστή παρατήρηση, αν και νομίζω μόνο στην Mitsubishi το κάνουν 99%, γιατί νομίζω τρέχουν με μηχανικά διαφορικά?
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Ερώτηση.
Είναι παράλογο να σκεφτεί κάποιος ότι πλέον οι ομάδες 'δοκιμάζουν' τα αυτοκίνητα τους χωρίς να πολυμπλέκουν με τις ρυθμίσεις των διαφορικών, ώστε να είναι πιο κοντά στα δεδομένα της επόμενης χρονιάς?
Πολύ σωστή παρατήρηση, αν και νομίζω μόνο στην Mitsubishi το κάνουν 99%, γιατί νομίζω τρέχουν με μηχανικά διαφορικά?
Αυτοί έχουν από φέτος ηλεκτρονικά αλλά όχι τόσο εξελιγμένα!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Ερώτηση.
Είναι παράλογο να σκεφτεί κάποιος ότι πλέον οι ομάδες 'δοκιμάζουν' τα αυτοκίνητα τους χωρίς να πολυμπλέκουν με τις ρυθμίσεις των διαφορικών, ώστε να είναι πιο κοντά στα δεδομένα της επόμενης χρονιάς?
Πολύ σωστή παρατήρηση, αν και νομίζω μόνο στην Mitsubishi το κάνουν 99%, γιατί νομίζω τρέχουν με μηχανικά διαφορικά?
Αυτοί έχουν από φέτος ηλεκτρονικά αλλά όχι τόσο εξελιγμένα!
Μόνο κεντρικό ηλεκτρονικό και μηχανικά εμπρός-πίσω (= οι κανονισμοί του 2006)
WRC 2005 - 14oς αγώνας Γύρος Κορσικής