Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    WRC 2005 - 14oς αγώνας Γύρος Κορσικής
    1. Home
    2. WRC
    3. WRC 2005 - 14oς αγώνας Γύρος Κορσικής
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    WRC
    19
    79
    75
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      msamaro last edited by

      Δείτε αυτές τις 2 φωτογραφίες και συγκίνετε τις γραμμές Gigi Galli και Panizzi. Είναι ακριβώς στο ίδιο σημείο τραβιγμένες σε αριστερή κατηφορική φουρκέτα.
      Galli
      http://www.motorsport.com/photos/wrc/20 ... m-0324.jpg
      Panizzi
      http://www.motorsport.com/photos/wrc/20 ... m-0321.jpg

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pavlos last edited by

        Ο Γαλλος είναι απίστευτος!!! Οδηγεί βάσει των splits που παίρνει και πατάει το γκάζι όσο χρειάζετε!!!

        Εκανε το 12/12 και οι στατιστικολόγοι ψάχνουν να βρουν αν και πότε έχει ξαναγίνει αυτό!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tsilis last edited by

          Δεν παίζεται ο άνθρωπος....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            asthenoforos last edited by

            Ο χρήστης pavlos έγραψε:
            Ο Γαλλος είναι απίστευτος!!! Οδηγεί βάσει των splits που παίρνει και πατάει το γκάζι όσο χρειάζετε!!!

            Εκανε το 12/12 και οι στατιστικολόγοι ψάχνουν να βρουν αν και πότε έχει ξαναγίνει αυτό!!!

                       !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              acro last edited by

              Είναι Ε Κ Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Ο Σ. Είναι Μ Ο Ν Α Δ Ι Κ Ο Σ.

              12 ειδικές διαδρομές είχε ο αγώνας και ο εκπληκτικός Sebastien LOEB τις κέρδισε ΟΛΕΣ. Ενα μοναδικό, ασύλληπτο ρεκόρ.

              Toν περιμένουν πολλά ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vasilakis last edited by

                Και το shakedown πήρε....!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sokos last edited by

                  έτσι είναι όταν έχεις το καλύτερο αυτοκίνητο της σεζόν..
                  Οι όδηγοι άλλων ομάδων απλώς πρέπει να πηγαίνουν πάνω απο το όριο για να είναι κοντά..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dan last edited by

                    Ο χρήστης sokos έγραψε:
                    έτσι είναι όταν έχεις το καλύτερο αυτοκίνητο της σεζόν..
                    Οι όδηγοι άλλων ομάδων απλώς πρέπει να πηγαίνουν πάνω απο το όριο για να είναι κοντά..

                    έτσι έλεγαν και στην ΜακΛάρεν....
                    μην προσπαθούμε να μειώσουμε την αξία αυτών που έχει κάνει ο Λέμπ όλη την σαιζόν
                    και άλλες φορές είχαμε στο WRC αυτοκίνητα ανώτερα από άλλα αλλά 12/12?
                    Μπράβο και πάλι κι ας μην πάω το στυλ του κι ας μην δίνει θέαμα τα αποτελέσματα είναι εξωπραγματικά!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sokos last edited by

                      δεν μειώσε κανείς τιποτα!
                      Ειναι μακράν καλύτερο αυτοκίνητο η Citroen απο τον ανταγωνισμό, τόσο καλό που θα έπρεπε να είχε σπάσει και άλλα ρεκόρ. Αυτό λέμε.

                      Πιστεύεις οτι αν είχε team-mate τον ψηλό θα ήταν τόσο αέρα-πατέρα το φετινό πρωτάθλημα? 😉

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dan last edited by

                        Ο χρήστης sokos έγραψε:
                        δεν μειώσε κανείς τιποτα!
                        Ειναι μακράν καλύτερο αυτοκίνητο η Citroen απο τον ανταγωνισμό, τόσο καλό που θα έπρεπε να είχε σπάσει και άλλα ρεκόρ. Αυτό λέμε.

                        Πιστεύεις οτι αν είχε team-mate τον ψηλό θα ήταν τόσο αέρα-πατέρα το φετινό πρωτάθλημα? 😉

                        δεν ξέρω αλλά ούτε και συ
                        όταν κάνουμε κριτική σε μια κατάσταση την κάνουμε με τα υπάρχοντα δεδομένα και όχι με αν
                        επαναλαμβάνω ότι δεν μου αρέσει ΚΑΘΟΛΟΥ το στυλ του αλλά πρέπει **όλοι **να υποκλιθούμε σε αυτά που έκανε όλη τη χρονιά

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sokos last edited by

                          μα στο WRC δεν υπάρχει περιπτωση να μην δώσεις RESPECT στον champ!
                          είναι ο μόνος θεσμός οδήγησης που δεν είναι τοσο αποστειρωμένα τα πράματα (θέλει cohones μεγάλα)

                          Respect Sebu!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            MAXH ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΔΕΝ ΠΡΟΕΚΥΨΕ, ΚΙ ΕΤΣΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΩΝ ΡΕΚΟΡ ΚΕΡΔΙΣΕ ΑΝΕΤΑ. ΒΕΒΑΙΑ ΑΥΤΗ Η ΝΙΚΗ ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΑΙΣΘΗΣΗ, ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΤΙ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟ ΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΧΡΟΝΙΑ.

                            ΑΙΣΘΗΣΗ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ Η 6Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ **ALEX BENGUE **ME TO SKODA FABIA! ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΥΤΟ, ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΘΑΡΡΥΝΤΙΚΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΕ ΒΡΕΤΑΝΙΑ ΚΑΙ ΙΑΠΩΝΙΑ, ΕΔΕΙΞΑΝ ΟΤΙ ΟΙ ΤΣΕΧΟΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΝΟΔΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ WRC! HTAN TO ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ TΟΥ FABIA ΣΤΟ WRC, MAZI ME AYTO TO PAASONEN ΠΕΡΥΣΙ ΣΤΗ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ.

                            ΚΑΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ ΓΙΑ GALLI KAI PANIZZI, ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΟ 2ο ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΛΩΝΙΑ. ΕΓΩ ΘΑ ΔΙΑΛΕΓΑ ΤΟΝ ΙΤΑΛΟ, ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΟΥ PANIZZI ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΓΙΑ 2ο ΣΕΡΙ ΑΓΩΝΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              theofaman last edited by

                              12\12!!!! Bravissimo

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sebastien-loeb last edited by

                                τι να πω τωρα ? εχω βαρεθει να λεω σε καθε αγωνα τα ιδια....

                                ΒΡΑΒΟ SEBASTIEN LOEB !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  amaxopoulos last edited by

                                  Eιναι σχεδον σιγουρο οτι λογω προβληματων δεν πηγε καλα ο Πανιζι στην εδρα του.Επειδη ομως θα οδηγουν το ιδιο αυτοκινητο στην Ισπανια,αυτος ειναι ενας λογος,αν δεν βρουν-διορθωσουν τα προβληματα,να επιλεξουν για εργοστασιακο οδηγο τον Γκαλι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    og2002gr last edited by

                                    Μια από τις πιο ενδιαφερουσες νικες του Loeb την φετινη χρονια καθως υπήρχε η αγωνία για το αν θα χασει καμια ειδικη!
                                    Ο Duval θυμήθηκε τον παλιο κακό του εαυτό και εγκατελειψε μετα απο 5 συνεχομενους τερματισμους. Την πιο ακαταλληλη στιγμη..
                                    Η Ford μπορει να μην επανελαβε την περσινι ενφάνιση αλλά και πάλι αναστηθηκε στη Γαλλια.
                                    Solberg vs Sarrazin = 1 για αλλη μια φορα. Οριστικά ο Νορνηγός καλύτερος ασφαλτινος.
                                    Ο Bernardi τελικά δεν καταφερε τιποτα παραπανω απο τις 8ες θέσεις του Carlsson. Θα είναι ψηλότερα στην Ισπανία αν συνεχισει απο κει που σταμάτησε.
                                    Σε άνοδο η Scoda, σε πτώση η Mitsu.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kouk last edited by

                                      Ερώτηση.

                                      Είναι παράλογο να σκεφτεί κάποιος ότι πλέον οι ομάδες 'δοκιμάζουν' τα αυτοκίνητα τους χωρίς να πολυμπλέκουν με τις ρυθμίσεις των διαφορικών, ώστε να είναι πιο κοντά στα δεδομένα της επόμενης χρονιάς?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vasilakis last edited by

                                        Ο χρήστης kouk έγραψε:
                                        Ερώτηση.

                                        Είναι παράλογο να σκεφτεί κάποιος ότι πλέον οι ομάδες 'δοκιμάζουν' τα αυτοκίνητα τους χωρίς να πολυμπλέκουν με τις ρυθμίσεις των διαφορικών, ώστε να είναι πιο κοντά στα δεδομένα της επόμενης χρονιάς?

                                        Πολύ σωστή παρατήρηση, αν και νομίζω μόνο στην Mitsubishi το κάνουν 99%, γιατί νομίζω τρέχουν με μηχανικά διαφορικά?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kouk last edited by

                                          Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:

                                          Ερώτηση.

                                          Είναι παράλογο να σκεφτεί κάποιος ότι πλέον οι ομάδες 'δοκιμάζουν' τα αυτοκίνητα τους χωρίς να πολυμπλέκουν με τις ρυθμίσεις των διαφορικών, ώστε να είναι πιο κοντά στα δεδομένα της επόμενης χρονιάς?

                                          Πολύ σωστή παρατήρηση, αν και νομίζω μόνο στην Mitsubishi το κάνουν 99%, γιατί νομίζω τρέχουν με μηχανικά διαφορικά?

                                          Αυτοί έχουν από φέτος ηλεκτρονικά αλλά όχι τόσο εξελιγμένα!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nass last edited by

                                            Ο χρήστης kouk έγραψε:

                                            Ερώτηση.

                                            Είναι παράλογο να σκεφτεί κάποιος ότι πλέον οι ομάδες 'δοκιμάζουν' τα αυτοκίνητα τους χωρίς να πολυμπλέκουν με τις ρυθμίσεις των διαφορικών, ώστε να είναι πιο κοντά στα δεδομένα της επόμενης χρονιάς?

                                            Πολύ σωστή παρατήρηση, αν και νομίζω μόνο στην Mitsubishi το κάνουν 99%, γιατί νομίζω τρέχουν με μηχανικά διαφορικά?

                                            Αυτοί έχουν από φέτος ηλεκτρονικά αλλά όχι τόσο εξελιγμένα!

                                            Μόνο κεντρικό ηλεκτρονικό και μηχανικά εμπρός-πίσω (= οι κανονισμοί του 2006)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 4 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr