@interland: δεν πρόκειται να βγει 1.6..
το μικρό ειναι το 1.8, το μεγαλύτερο το 2.0
Θα πρότεινα να μην πάρει κάποιος την βασική έκδοση, ας ζοριστει λιγάκι προκειμένου να πάρει το whole package!
Ειδικά αυτό που λέτε περι ζαντών, οι μαμίσιες ζάντες που βάζει Mazda ειναι απο τις ελαφρύτερες που υπάρχουν λόγω και μόνο να εκμεταλλευτείς πλήρως την αλουμινένια ανάρτηση.. αρα δυσκολα να βρείς aftermarket και ελαφριά αλλα και να ταιριάζει (βέβαια περι ορέξεως κολοκυθόπιτα)
Μην πώ για το Τορσεν το διαφορικό που δεν θα υπάρχει στις μικρές εκδόσεις και μετά θα ψάχνετε τρελλά ανα τον κοσμο να βρείτε ενα να το βάλετε.. Οσο σκληρό και αν ακουστεί, ΜΧ-5 χωρίς μπλοκέ, είναι μισό ΜΧ-5.
(ειχα το 1.6 κάποτε και ξέρω πολυ καλά την διαφορά)
Κατά τα άλλα πολύ ωραίο αυτοκινητο
- πάτωμα RX8
- 40% πιο στιβαρό απο το τωρινό
- αλουμινένια ανάρτηση
- το βάρος αυξήθηκε ελάχιστα ενώ η ιπποδύναμη περισσότερο
- μεγάλο μέρος για το R&D στο στήσιμο έγινε στο Nurburgring
- rolls bars (εντελώς ιδια με της Z4)
Σημεία που επιφυλάσσομαι ακόμη μέχρι να το δοκιμάσω:
- πίσω έχει πολλάπλων συνδέσμων
- ηλεκτρικο γκάζι
- τα πλαστικά του ειναι κάπως πιο φτηνιάρικα απο τα πολυ καλά που έχει το τωρινό