-
Βασικά χαίρομαι με αυτά που μου λες Proto, διότι ανησυχούσα μήπως είχε κάποια βλάβη το αυτοκίνητο. Εφόσον είναι ουσιαστικά εγγενής αυτή η συμπεριφορά του, τη συνηθίζω και πάμε παρακάτω
Νομίζω ότι βασικά το έχω συνηθίσει πάνω κάτω ήδη, απλώς ήθελα να ξέρω αν είναι κάτι που διορθώνεται. -
Ο χρήστης Proto έγραψε:
Έχετε ρωτήσει τους οδηγούς των Impreza WRX (γ.μ.τ. με το Suretrac που φοράνε!), που δεν πηγαίνουν ίσια ούτε ακόμη και στην ευθεία όταν επιταχύνουν και επίσης θέλουν διαφορετική 'σχολή οδήγησης' για αριστερές και δεξιές στροφές;Δεν πάνε τα Impreza ευθεία; Μα το Supertrac είναι πίσω και κέντρο!
-
-
Τι μου θυμίζετε τώρα...
Κάτι τέτοιες ανησυχίες τις είχα και εγώ παλαιότερα...
Το αυτοκίνητο δεν έχει κανένα πρόβλημα. Είναι απόλυτα φυσιολογικό αυτό που συμβαίνει και το εξήγησε και πιο αναλυτικά ο proto.
Ακόμα και το δικό μου το κάνει (1.4)...
Όταν λέω εγώ για τους προσθιοκίνητους κουβάδες γίνομαι κακός...
-
Κύριοι, αυτό που αναφέρετε συμβαίνει μόνο προς τα αριστερά ή μπορεί να συμβεί και προς τα δεξιά? Εξαρτάται από το μοντέλο ή είναι το ίδιο ανεξάρτητα μάρκας?
-
Ο χρήστης George Mavridis έγραψε:
Κύριοι, αυτό που αναφέρετε συμβαίνει μόνο προς τα αριστερά ή μπορεί να συμβεί και προς τα δεξιά? Εξαρτάται από το μοντέλο ή είναι το ίδιο ανεξάρτητα μάρκας?Εξαρτάται από ότι καταλαβαίνω από το μήκος των ημιαξονίων. Όπου έχεις πιο κοντό, εκεί τραβάει. Αν είναι ίδια δε θα τραβάει.
-
Ο χρήστης Proto έγραψε:
Έχετε ρωτήσει τους οδηγούς των Impreza WRX (γ.μ.τ. με το Suretrac που φοράνε!), που δεν πηγαίνουν ίσια ούτε ακόμη και στην ευθεία όταν επιταχύνουν και επίσης θέλουν διαφορετική 'σχολή οδήγησης' για αριστερές και δεξιές στροφές;Αυτό ισχύει. Είχα οδηγήσει μια φορά ένα STi 330 και σε έντονη επιτάχυνση από 2η για να προσπεράσω (σε γλυστερή άσφαλτο) κατέληξα να προσπεράσω πλαγιολισθαίνοντας
-
Άσχετο, αλλά μόλις έβαλα μπάρα θόλων και μπάρα ψαλιδιών και οι πρώτες εντυπώσεις είναι θετικές.
Και η μπάρα θόλων:
Αν είναι πολύ μεγάλες οι φωτογραφίες, πέστε μου να προσπαθήσω να τις μικρύνω.
-
ποιος δεν καθαρίζει το μοτέρ του?
-
Ε, καλά τώρα
-
τι ψαλιδομπαρα ειναι αυτη? φτιαχτη?
-
Πάντως , καλού-κακού κάνε μια σωστή ευθυγράμμιση. Και κάστερ μαζί. Πάντως , έχω δει αυτό το πρόβλημα να λύνεται. Αν και δεν είναι εύκολο.
-
Gazos, ναι, το ίδιο και η μπάρα θόλων. Η μπάρα θόλων είναι αλουμινένια και η ψαλιδόμπαρα ανοξείδωτο ατσάλι. Τα έβαλα από το Hercules και μου άρεσε η δουλειά του μπορώ να πω. Το αυτοκίνητο, τουλάχιστον από άποψη αίσθησης νομίζω είναι αισθητά καλύτερο (άσχετο με το θέμα του thread ) .
Dino, ευθυγράμμιση έκανα προχτές, το γράφω πιο πάνω. Και επειδή του ανέφερα το θέμα το έψαξε καλά ο ευθυγραμμισάς και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. -
Από το θέμα που κλειδώθηκε Ξέρεις από Accent?? (όχι από βέσπα)
Τον Απρίλιο πήρα ένα καινούργιο Accent 3d και διαπίστωσα ότι τραβάει δεξιά κατά την επιτάχυνση μόνο. Οι μηχανικοί του επίσημου συνεργείου μου είπαν ότι δεν θέλει ευθυγράμμιση γιατί είναι φυσιολογικό ελάττωμα!! Έχει λέει διαφορετικό μήκος στα δύο ημιαξόνια με αποτέλεσμα η μετάδοση της κίνησης να γίνεται η αιτία για το τράβηγμα προς τα δεξιά. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΩΝΕΥΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΟΤΙ ΠΗΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΟ ΕΛΑΤΤΩΜΑ??? Το θεωρώ εντελώς απαράδεκτο και μεγάλη κοροϊδία να αγοράζω κανούργιο αμάξι και να τραβάει δεξιά όταν το 12χρονο excel που είχα πριν πήγαινε αλφάδι.. Εάν διαβάζει κάποιος που έχει accent ας επαληθεύσει...Κάθε άλλο σχόλιο χρήσιμο θα είναι.. Ευχαριστώ
Μάλλον οδηγώ δυνατό αμαξάκι. Προσωπικά δεν έχω παρατηρήσει τέτοιο πρόβλημα στο Accent του 2001. Τραβάει καλά από χαμηλά, αν το παρακάνω μπορεί να γίνει λιγάκι ασταθές, όχι όμως σε βαθμό που να με προβληματίζει. Μήπως τρέχει κάτι άλλο και όντως χρειάζεται ευθυγράμμιση;
-
Εμένα το φαινόμενο αυτό εμφανίζεται όταν σπινιάρω...
Αλλά επειδή πάντα κρατάω το τιμόνι και επειδή αποφεύγω συστηματικά τις άσκοπες ενέργειες (π.χ. σπινιάρισμα), έχω πολύ καιρό να το νιώσω...
-
Απλά το συνηθίζεις, και όσο αυξάνονται τα άλογα, τόσο είναι πιό έντονο. Έχετε ρωτήσει τους οδηγούς των Impreza WRX (γ.μ.τ. με το Suretrac που φοράνε!), που δεν πηγαίνουν ίσια ούτε ακόμη και στην ευθεία όταν επιταχύνουν και επίσης θέλουν διαφορετική 'σχολή οδήγησης' για αριστερές και δεξιές στροφές;
Σοβαρολογεις η υπερβαλεις.
Torque steering (?) στο Rallye