Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Torque steering (?) στο Rallye
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Torque steering (?) στο Rallye
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    19
    35
    52
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      theorallye last edited by

      Βασικά χαίρομαι με αυτά που μου λες Proto, διότι ανησυχούσα μήπως είχε κάποια βλάβη το αυτοκίνητο. Εφόσον είναι ουσιαστικά εγγενής αυτή η συμπεριφορά του, τη συνηθίζω και πάμε παρακάτω
      Νομίζω ότι βασικά το έχω συνηθίσει πάνω κάτω ήδη, απλώς ήθελα να ξέρω αν είναι κάτι που διορθώνεται.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • A
        apav last edited by

        Ο χρήστης Proto έγραψε:
        Έχετε ρωτήσει τους οδηγούς των Impreza WRX (γ.μ.τ. με το Suretrac που φοράνε!), που δεν πηγαίνουν ίσια ούτε ακόμη και στην ευθεία όταν επιταχύνουν και επίσης θέλουν διαφορετική 'σχολή οδήγησης' για αριστερές και δεξιές στροφές;

        Δεν πάνε τα Impreza ευθεία; Μα το Supertrac είναι πίσω και κέντρο!

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • T
          theorallye last edited by

          Μπαίνουν και μπροστά

          http://www.japanvehicles.com/newcars/subaru/WRX05/WRX2005.htm

          http://www.j-garage.com/4102.htm

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • Y
            yianniswalker last edited by

            Τι μου θυμίζετε τώρα...

            Κάτι τέτοιες ανησυχίες τις είχα και εγώ παλαιότερα...

            Το αυτοκίνητο δεν έχει κανένα πρόβλημα. Είναι απόλυτα φυσιολογικό αυτό που συμβαίνει και το εξήγησε και πιο αναλυτικά ο proto.

            Ακόμα και το δικό μου το κάνει (1.4)...

            Όταν λέω εγώ για τους προσθιοκίνητους κουβάδες γίνομαι κακός...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • G
              george-mavridis last edited by

              Κύριοι, αυτό που αναφέρετε συμβαίνει μόνο προς τα αριστερά ή μπορεί να συμβεί και προς τα δεξιά? Εξαρτάται από το μοντέλο ή είναι το ίδιο ανεξάρτητα μάρκας?

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • G
                georgetabs last edited by

                Ο χρήστης George Mavridis έγραψε:
                Κύριοι, αυτό που αναφέρετε συμβαίνει μόνο προς τα αριστερά ή μπορεί να συμβεί και προς τα δεξιά? Εξαρτάται από το μοντέλο ή είναι το ίδιο ανεξάρτητα μάρκας?

                Εξαρτάται από ότι καταλαβαίνω από το μήκος των ημιαξονίων. Όπου έχεις πιο κοντό, εκεί τραβάει. Αν είναι ίδια δε θα τραβάει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • M
                  maf last edited by

                  Ο χρήστης Proto έγραψε:
                  Έχετε ρωτήσει τους οδηγούς των Impreza WRX (γ.μ.τ. με το Suretrac που φοράνε!), που δεν πηγαίνουν ίσια ούτε ακόμη και στην ευθεία όταν επιταχύνουν και επίσης θέλουν διαφορετική 'σχολή οδήγησης' για αριστερές και δεξιές στροφές;

                  Αυτό ισχύει. Είχα οδηγήσει μια φορά ένα STi 330 και σε έντονη επιτάχυνση από 2η για να προσπεράσω (σε γλυστερή άσφαλτο) κατέληξα να προσπεράσω πλαγιολισθαίνοντας

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • T
                    theorallye last edited by

                    Άσχετο, αλλά μόλις έβαλα μπάρα θόλων και μπάρα ψαλιδιών και οι πρώτες εντυπώσεις είναι θετικές.

                    Και η μπάρα θόλων:

                    Αν είναι πολύ μεγάλες οι φωτογραφίες, πέστε μου να προσπαθήσω να τις μικρύνω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimitrios last edited by

                      ποιος δεν καθαρίζει το μοτέρ του?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        theorallye last edited by

                        Ε, καλά τώρα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gazos last edited by

                          τι ψαλιδομπαρα ειναι αυτη? φτιαχτη?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dino last edited by

                            Πάντως , καλού-κακού κάνε μια σωστή ευθυγράμμιση. Και κάστερ μαζί. Πάντως , έχω δει αυτό το πρόβλημα να λύνεται. Αν και δεν είναι εύκολο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              theorallye last edited by

                              Gazos, ναι, το ίδιο και η μπάρα θόλων. Η μπάρα θόλων είναι αλουμινένια και η ψαλιδόμπαρα ανοξείδωτο ατσάλι. Τα έβαλα από το Hercules και μου άρεσε η δουλειά του μπορώ να πω. Το αυτοκίνητο, τουλάχιστον από άποψη αίσθησης νομίζω είναι αισθητά καλύτερο (άσχετο με το θέμα του thread ) .
                              Dino, ευθυγράμμιση έκανα προχτές, το γράφω πιο πάνω. Και επειδή του ανέφερα το θέμα το έψαξε καλά ο ευθυγραμμισάς και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                manosk last edited by

                                Από το θέμα που κλειδώθηκε Ξέρεις από Accent?? (όχι από βέσπα)

                                Τον Απρίλιο πήρα ένα καινούργιο Accent 3d και διαπίστωσα ότι τραβάει δεξιά κατά την επιτάχυνση μόνο. Οι μηχανικοί του επίσημου συνεργείου μου είπαν ότι δεν θέλει ευθυγράμμιση γιατί είναι φυσιολογικό ελάττωμα!! Έχει λέει διαφορετικό μήκος στα δύο ημιαξόνια με αποτέλεσμα η μετάδοση της κίνησης να γίνεται η αιτία για το τράβηγμα προς τα δεξιά. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΩΝΕΥΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΟΤΙ ΠΗΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΟ ΕΛΑΤΤΩΜΑ??? Το θεωρώ εντελώς απαράδεκτο και μεγάλη κοροϊδία να αγοράζω κανούργιο αμάξι και να τραβάει δεξιά όταν το 12χρονο excel που είχα πριν πήγαινε αλφάδι.. Εάν διαβάζει κάποιος που έχει accent ας επαληθεύσει...Κάθε άλλο σχόλιο χρήσιμο θα είναι.. Ευχαριστώ

                                Μάλλον οδηγώ δυνατό αμαξάκι. Προσωπικά δεν έχω παρατηρήσει τέτοιο πρόβλημα στο Accent του 2001. Τραβάει καλά από χαμηλά, αν το παρακάνω μπορεί να γίνει λιγάκι ασταθές, όχι όμως σε βαθμό που να με προβληματίζει. Μήπως τρέχει κάτι άλλο και όντως χρειάζεται ευθυγράμμιση;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Εμένα το φαινόμενο αυτό εμφανίζεται όταν σπινιάρω...

                                  Αλλά επειδή πάντα κρατάω το τιμόνι και επειδή αποφεύγω συστηματικά τις άσκοπες ενέργειες (π.χ. σπινιάρισμα), έχω πολύ καιρό να το νιώσω...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    iceland last edited by

                                    Απλά το συνηθίζεις, και όσο αυξάνονται τα άλογα, τόσο είναι πιό έντονο. Έχετε ρωτήσει τους οδηγούς των Impreza WRX (γ.μ.τ. με το Suretrac που φοράνε!), που δεν πηγαίνουν ίσια ούτε ακόμη και στην ευθεία όταν επιταχύνουν και επίσης θέλουν διαφορετική 'σχολή οδήγησης' για αριστερές και δεξιές στροφές;

                                    Σοβαρολογεις η υπερβαλεις.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1
                                    • 2
                                    • 2 / 2
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr