-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Για αυτό το θέμα η ένωση καταναλωτών στην Ισπανία πέτυχε να υποχρεώσει την ΚΙΑ να τους βάζει ένα διακοπτάκι το οποίο κλειδώνει το συμπλέκτη στο 50-50, μόλις εμπλέκεις τις κοντές σχέσεις.http://sorentoweb.iespana.es/04_noticias/bajada.swf
Aυτο σημβαίνει και με το 3.5 ΑΥΤΟ που έχει Hill-assist (ή κάπως έτσι) ??? Τα Ιθπανικα μου δεν ειναι πολύ καλά.
-
Ο χρήστης tifozif1 έγραψε:
http://sorentoweb.iespana.es/04_noticias/bajada.swf
Aυτο σημβαίνει και με το 3.5 ΑΥΤΟ που έχει Hill-assist (ή κάπως έτσι) ??? Τα Ιθπανικα μου δεν ειναι πολύ καλά.
Απ΄όσα ξέρω αφορά τα αυτά που έχουν το TOD και όχι την απλή τετρακίνηση που είναι όπως του παλιού Grand Vitara. Για το hill-assist δεν μπορώ να σε βοηθήσω.
-
Αποκλείστικε το Σορεντο λόγω κατανάλωσης (περίπου 16-18λιτ/100 χλμ.) και μεγέθους. Και επιλέχθηκε το Σπορταζ 2.7ΑUΤΟ full extra... 32.150 με το κλειδί στο χέρι, 3χρόνια μηχαν/ηλεκτρ. εγγύηση και 'εφ'όρου ζωής' δωρεαν σερβις και ανταλακτικά (πλην ελαστικών) δηλαδή λάδια, μπουζιά, φίλτρα, ιμάντες, υγρά διάφορα κτλ.
Τα 'κοντά' τελικώς δεν ήταν και τόσο απαραίτητα...
Eυχαριστώ παίδες
Υ.Γ. με το RAV4 τον ΕΧΩ ΧΑΛΑΡΑ...
-
Ο χρήστης tifozif1 έγραψε:
Αποκλείστικε το Σορεντο λόγω κατανάλωσης (περίπου 16-18λιτ/100 χλμ.) και μεγέθους. Και επιλέχθηκε το Σπορταζ 2.7ΑUΤΟ full extra... 32.150 με το κλειδί στο χέρι, 3χρόνια μηχαν/ηλεκτρ. εγγύηση και 'εφ'όρου ζωής' δωρεαν σερβις και ανταλακτικά (πλην ελαστικών) δηλαδή λάδια, μπουζιά, φίλτρα, ιμάντες, υγρά διάφορα κτλ.Τα 'κοντά' τελικώς δεν ήταν και τόσο απαραίτητα...
Eυχαριστώ παίδες
Υ.Γ. με το RAV4 τον ΕΧΩ ΧΑΛΑΡΑ...
Ξέχασα να σου πω για το SantaFe που το έχουν προσφορά τώρα. Το είδατε?
Καλοτάξιδο παρόλα αυτά.Υ.Γ. Με το RAV όντως τον έχεις και μάλιστα ΠΑΝΤΟΥ!!!!!
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Ξέχασα να σου πω για το SantaFe που το έχουν προσφορά τώρα. Το είδατε?
Καλοτάξιδο παρόλα αυτά.Υ.Γ. Με το RAV όντως τον έχεις και μάλιστα ΠΑΝΤΟΥ!!!!!
To ειδαμε αλλά δεν έχει τα δωρεαν service..... και δεν του άρεσε και πολύ ('όλοι τέτοιο έχουν' είπε... )
Το Sportage έχει δυνατότητα ρυμούλκισης 750κιλά χωρίς φρένα & 1600 με φρένα και τον υπερκαλύπτει.. Τα κοντά δεν τα ήθελε τελικά γιατί έχει και ένα Nissan 4WD KingCab επαγγελματικό...
-
Ο χρήστης tifozif1 έγραψε:
To ειδαμε αλλά δεν έχει τα δωρεαν service..... και δεν του άρεσε και πολύ (**'όλοι τέτοιο έχουν' είπε... )
**Ωραία δικαιολογία...
Να δούμε τι θα λέει σε λίγο καιρό και για το δικό του... -
Μπορεί να μην του άρεσε του ανθρώπου, δεν είναι το θέμα αυτό.
Ότι είναι καλύτερο αυτοκίνητο το SantaFe πάντως δε σηκώνει συζήτηση.
Να θυμήσω ότι η τετρακίνησή του είναι σα να έχει κεντρικό διαφορικό (μπροστινό διαφορικό με τρεις εξόδους-μια για κάθε ημιαξόνια και μια για το πίσω διαφορικό) και επιπλεον στον πίσω άξονα το διαφορικό είναι περιορισμένης ολίσθισης. Βάλτε μέσα σε όλα αυτά την ανάρτηση που ισοπεδώνει τα πάντα και τελειώσαμε. -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Ωραία δικαιολογία...
Να δούμε τι θα λέει σε λίγο καιρό και για το δικό του...'Κοιτα να δεις !!!! Όλοι πηγαν και αγόρασαν το ίδιο με μενα'
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Μπορεί να μην του άρεσε του ανθρώπου, δεν είναι το θέμα αυτό.
Ότι είναι καλύτερο αυτοκίνητο το SantaFe πάντως δε σηκώνει συζήτηση.
Να θυμήσω ότι η τετρακίνησή του είναι σα να έχει κεντρικό διαφορικό (μπροστινό διαφορικό με τρεις εξόδους-μια για κάθε ημιαξόνια και μια για το πίσω διαφορικό) και επιπλεον στον πίσω άξονα το διαφορικό είναι περιορισμένης ολίσθισης. Βάλτε μέσα σε όλα αυτά την ανάρτηση που ισοπεδώνει τα πάντα και τελειώσαμε.Aν σε βάλουν μέσα με κλειστά τα μάτια και σε πάνε μια βόλτα, αναρωτιέσαι σε τι κουρσάρα μπήκες...
Κι αν θέλεις περισσότερα για το SantaFe υπάρχει πάντα και ο Random -
Να θυμίσω ότι σε ένα συγκριτικό test drive Sportage 2.7 vs SantaFe 2.7 το SantaFe ήταν παντού καλύτερο σαν αίσθηση αλλά σε αέρα ήταν ιδιαίτερα ασταθές!
Πράγμα που μου έκανε πολύ κακή εντύπωση αφού αισθάνθηκα πάρα πολύ άβολα. Υπόψην ότι με το Jeep μέχρι στιγμής ποτέ δεν είχα αυτή την αίσθηση ακόμα και όταν σε ταξίδι μο έτυχε πολύ δυνατός άνεμος. -
Ο χρήστης tifozif1 έγραψε:
Αποκλείστικε το Σορεντο λόγω κατανάλωσης (περίπου 16-18λιτ/100 χλμ.) και μεγέθους. Και **επιλέχθηκε **το Σπορταζ 2.7ΑUΤΟ full extra...Έδωσε εχθές την προκαταβολή.
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Aν σε βάλουν μέσα με κλειστά τα μάτια και σε πάνε μια βόλτα, αναρωτιέσαι σε τι κουρσάρα μπήκες...
Κι αν θέλεις περισσότερα για το SantaFe υπάρχει πάντα και ο RandomΜπορεί ο random να λέει διάφορα και να μας κάνει τον τρελό αλλά αυτό δε σημαίνει ότι το αυτοκίνητο του δεν είναι καλό. Μη σου φαίνεται περίεργο αυτο που έγραψα για την ανάρτησή του. Διάβασε κανένα test να δει τι έγραφαν τα περιοδικά τότε. Στο Drive το έλεγαν πάντως οδοστρωτήρα και είχαν γράψει ότι ακόμα και πεζοδρόμιο να ανέβεις δεν πρόκειτα να καταλάβεις τίποτα...
Και παρόλα αυτά κρατούσε μια χαρά (τηρουμένων των αναλογίων πάντα) στις στροφές. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Aν σε βάλουν μέσα με κλειστά τα μάτια και σε πάνε μια βόλτα, αναρωτιέσαι σε τι κουρσάρα μπήκες...
Κι αν θέλεις περισσότερα για το SantaFe υπάρχει πάντα και ο RandomΜπορεί ο random να λέει διάφορα και να μας κάνει τον τρελό αλλά αυτό δε σημαίνει ότι το αυτοκίνητο του δεν είναι καλό. Μη σου φαίνεται περίεργο αυτο που έγραψα για την ανάρτησή του. Διάβασε κανένα test να δει τι έγραφαν τα περιοδικά τότε. Στο Drive το έλεγαν πάντως οδοστρωτήρα και είχαν γράψει ότι ακόμα και πεζοδρόμιο να ανέβεις δεν πρόκειτα να καταλάβεις τίποτα...
Και παρόλα αυτά κρατούσε μια χαρά (τηρουμένων των αναλογίων πάντα) στις στροφές.Μα δεν το είπα ειρωνικά. Το εννοούσα.
Το έχω δοκιμάσει το αυτοκίνητο -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Μα δεν το είπα ειρωνικά. Το εννοούσα.
Το έχω δοκιμάσει το αυτοκίνητοok...
-
ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΜΑΒΕΡΙΚ 3.0
-
Ο χρήστης iperodigos έγραψε:
ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΜΑΒΕΡΙΚ 3.0Mε τί θα αντικατασταθεί ?
-
VOLVO XC90 2.5T 7SEATER?
OPEL ZAFIRA OPC?
ΣΟΥΒ με 35.000