-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Ακριβώς. Στο κάτω-κάτω, το ΜΧ είναι πραγματικό παιχνίδι ενώ το S προσπαθεί να το παίξει και παιχνίδι και πραγματικό σπορ και δεν καταφέρνει τίποτα από τα δύο. Μόνο να καταλήξει στο φαναρτζή
Ωπ τώρα σε είδα εσένα. Μια χαρά σπορ είναι το S2000. Απλά στην πίστα βολεύεται καλύτερα από ότι στον ανοιχτό δρόμο. Όμως ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με το RX-8, το οποίο από οτι έχω καταλάβει από τις δημοσιεύσεις σου, το έχεις θεοποιήσει... Γιατί αυτή η διαφοροποίηση?
Aν το θέμα σηκώνει συζήτηση ας ανοιχτεί καινούριο topic S2000 vs RX-8... -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
S2000 απο Γερμανια με ελαχιστα χιλιομετρα. Ενταξει, θα παει γυρω στα 35,000 αλλα θα το προτιμουσα απο το Mazda (αν και το νεο Miata ειναι πολυ ωραιο)
Και σιγά που θα βρεις από Γερμανία με ελάχιστα χιλιόμετρα. Πιο πιθανό είναι να το βρεις τέτοιο ελληνικό, που θα έχει και επιπλέον εγγύηση .
Απο Ελλαδα δεν θα αγοραζα με τιποτα μεταχειρισμενο S2k
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Καλως ή κακώς για μενα το νεο ΜΧ5 δεν φαινεται να ειναι πολυ καλυτερο απο το ηδη υπαρχον...
Δε 'φαίνεται'; Από που ακριβώς δε 'φαίνεται';
Βασικά, από τα άρθρα φαίνεται ότι όχι απλώς δεν είναι πολύ καλύτερο από το προηγούμενο, αλλά ότι είναι χειρότερο. Βρετανικό EVO, 5 αστέρια για το απερχόμενο Sporty και 3.5 για το καινούριο δίλιτρο .
Μιας και με ενδιαφέρει άμεσα (αν είναι αλήθεια να το παλέψω και να πάρω το τωρινό 1. μπορούμε να εξηγήσουμε λίγο γιατί το καινούριο αναμένεται να είναι χειρότερο?
-
Πιστεύω ότι το νέο ΜΧ5 δεν θα είναι χειρότερο. Ίσως πιο δύσκολο στους χειρισμούς. Μην ξεχνάμε ότι το υπάρχον ΜΧ5 ήταν παιχνιδάκι. Μακράν το πιο εύκολο πισωκίνητο με μπλοκέ που έχω οδηγήσει.
-
Σε μια εποχή που κάθε νέο μοντέλο ζυγίζει 4 τόνους παραπάνω από το προηγούμενο, τo νέο MX-5 είναι βαρύτερο κατά 10 μόλις κιλά (ίσως δε θυμάμαι ακριβώς το νούμερ, αλλά παραμένει εξαιρετικά ελαφρύ). Ο κινητήρας είναι πιο πίσω και πιο χαμηλά για καλύτερο ζύγισμα και χαμηλότερο κέντρο βάρους. Επιπλέον η Mazda λέει ότι το αυτοκίνητο φτιάχτηκε με γνώμονα την οδηγική απόλαυση μπλα μπλα μπλα που έκανε το ΜΧ-5 best seller και μπλα μπλα μπλα...
Marketing; Ίσως...Δεν αμφισβητώ τις πηγές σας, αλλά εγώ προσωπικά θα περίμενα λίγο παραπάνω να δω εκτεταμένα τεστ, γιατί μερικές φορές, μερικές εταιρίες...δε λένε ψέματα
-
Ο χρήστης kamarian έγραψε:
Καλως ή κακώς για μενα το νεο ΜΧ5 δεν φαινεται να ειναι πολυ καλυτερο απο το ηδη υπαρχον...
Δε 'φαίνεται'; Από που ακριβώς δε 'φαίνεται';
Βασικά, από τα άρθρα φαίνεται ότι όχι απλώς δεν είναι πολύ καλύτερο από το προηγούμενο, αλλά ότι είναι χειρότερο. Βρετανικό EVO, 5 αστέρια για το απερχόμενο Sporty και 3.5 για το καινούριο δίλιτρο .
Μιας και με ενδιαφέρει άμεσα (αν είναι αλήθεια να το παλέψω και να πάρω το τωρινό 1. μπορούμε να εξηγήσουμε λίγο γιατί το καινούριο αναμένεται να είναι χειρότερο?
γιατι ειναι και κομματι δυσκολο να ξαναπετυχουν την συνταγη...
οι διαφορες νομιζω πως θα ειναι αντιστοιχες με rx7/rx8. (αν και λενε πως το rx8 δεν ειναι αντικαταστατης του rx7)
-
Μαλλον κ εγω προς s2000 κλεινω λογω αγωνιστικου σχεδον στησιματος κ μοτερ που εχει κατι απο supercar.τωρα απο πλαισιο εν γενει οι αποψεις διιστανται δηλ το ποσο καλα στριβει κ περναει τη δυναμη κατω (τουλαχιστον στην ελλαδα).πιστευετε οτι στα λεφτα του μεταχειρισμενου s2000 μια elise 122 ιππων στριβει καλυτερα,ειναι πιο drivers car?
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Μαλλον κ εγω προς s2000 κλεινω λογω αγωνιστικου σχεδον στησιματος κ μοτερ που εχει κατι απο supercar.τωρα απο πλαισιο εν γενει οι αποψεις διιστανται δηλ το ποσο καλα στριβει κ περναει τη δυναμη κατω (τουλαχιστον στην ελλαδα).πιστευετε οτι στα λεφτα του μεταχειρισμενου s2000 μια elise 122 ιππων στριβει καλυτερα,ειναι πιο drivers car?Nai easily.
Kalytero autokinito? Its up to you.
Alla min arxisoume pali...
Exei Lotus Topic kai ena paliotero thema 3000 selidon blakeias..(kai dikias mou) -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Ακριβώς. Στο κάτω-κάτω, το ΜΧ είναι πραγματικό παιχνίδι ενώ το S προσπαθεί να το παίξει και παιχνίδι και πραγματικό σπορ και δεν καταφέρνει τίποτα από τα δύο. Μόνο να καταλήξει στο φαναρτζή
Ωπ τώρα σε είδα εσένα. Μια χαρά σπορ είναι το S2000. Απλά στην πίστα βολεύεται καλύτερα από ότι στον ανοιχτό δρόμο. Όμως ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με το RX-8, το οποίο από οτι έχω καταλάβει από τις δημοσιεύσεις σου, το έχεις θεοποιήσει... Γιατί αυτή η διαφοροποίηση?
Aν το θέμα σηκώνει συζήτηση ας ανοιχτεί καινούριο topic S2000 vs RX-8...Δε νομίζω ότι το Honda είναι πραγματικό σπορ, γιατί αφενός δεν έχει καλή ροπή, ούτε σωστή αίσθηση στο τιμόνι, ούτε ομαλή παροχή της δύναμης. Για αυτό και το θάβουν οι Άγγλοι. Και όταν λέω σπορ, το συγκρίνω με 350Ζ, Elise. Οι Άγγλοι το φέρνουν αντιμέτωπο και με Boxster, TVR, άλλο αν αυτά δεν υπάρχουν εδώ. Το Miata δεν προσποιείται ότι μπορεί να τα βάλει με τα παραπάνω μοντέλα. Αυτό όμως που ξέρει να κάνει, να πηγαίνει με το πλάι δηλαδή, το κάνει εξαιρετικά καλά (και προβλέψιμα και εύκολα). Φαντάσου με το Honda να μπαίνει ο Vtec εν μέσω πάντας. Μπρρρρρρρ, ούτε να το σκέφτομαι δε θέλω
Το RX8 ασφαλώς και το έχω θεοποιήσει, γιατί προσφέρει πάρα πολλά για αυτά που κοστίζει. Αν κόστιζε και αυτό 50Κ όπως το Honda, θα κρινόταν πολύ πιο αυστηρά. Και βέβαια, το Mazda δεν αποδίδει έτσι τη δύναμή του, είναι πολύ πιο γραμμικό και επίσης πάρα πολύ εύκολο στο να πηγαίνει με το πλάι. Όχι όμως όσο το ΜΧ -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Ακριβώς. Στο κάτω-κάτω, το ΜΧ είναι πραγματικό παιχνίδι ενώ το S προσπαθεί να το παίξει και παιχνίδι και πραγματικό σπορ και δεν καταφέρνει τίποτα από τα δύο. Μόνο να καταλήξει στο φαναρτζή
Ωπ τώρα σε είδα εσένα. Μια χαρά σπορ είναι το S2000. Απλά στην πίστα βολεύεται καλύτερα από ότι στον ανοιχτό δρόμο. Όμως ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με το RX-8, το οποίο από οτι έχω καταλάβει από τις δημοσιεύσεις σου, το έχεις θεοποιήσει... Γιατί αυτή η διαφοροποίηση?
Aν το θέμα σηκώνει συζήτηση ας ανοιχτεί καινούριο topic S2000 vs RX-8...Δε νομίζω ότι το Honda είναι πραγματικό σπορ, γιατί αφενός δεν έχει καλή ροπή, ούτε σωστή αίσθηση στο τιμόνι, ούτε ομαλή παροχή της δύναμης. Για αυτό και το θάβουν οι Άγγλοι. Και όταν λέω σπορ, το συγκρίνω με 350Ζ, Elise. Οι Άγγλοι το φέρνουν αντιμέτωπο και με Boxster, TVR, άλλο αν αυτά δεν υπάρχουν εδώ. Το Miata δεν προσποιείται ότι μπορεί να τα βάλει με τα παραπάνω μοντέλα. Αυτό όμως που ξέρει να κάνει, να πηγαίνει με το πλάι δηλαδή, το κάνει εξαιρετικά καλά (και προβλέψιμα και εύκολα). Φαντάσου με το Honda να μπαίνει ο Vtec εν μέσω πάντας. Μπρρρρρρρ, ούτε να το σκέφτομαι δε θέλω
Το RX8 ασφαλώς και το έχω θεοποιήσει, γιατί προσφέρει πάρα πολλά για αυτά που κοστίζει. Αν κόστιζε και αυτό 50Κ όπως το Honda, θα κρινόταν πολύ πιο αυστηρά. Και βέβαια, το Mazda δεν αποδίδει έτσι τη δύναμή του, είναι πολύ πιο γραμμικό και επίσης πάρα πολύ εύκολο στο να πηγαίνει με το πλάι. Όχι όμως όσο το ΜΧτι αμάξι είπαμε έχετε ...;
πλάκα κάνω... -
Πέρα από την πλάκα, και γω για S2000 ψηνόμουν για επόμενο βήμα, αλλά φαίνεται ότι τελικά κατάφεραν να μου αλλάξουν γνώμη. Το κακό είναι ότι δεν το έχω οδηγήσει ακόμα ώστε να έχω και δικιά μου άποψη. Καμιά προσφορά βρε παιδιά; Πάντως, όσα λέω τα πιστεύω, δεν τα κάνω κρεμαστάρια
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Μαλλον κ εγω προς s2000 κλεινωΠαλιοπροδότη. Σε προσκαλώ σε μονομαχία στα Μέγαρα
-
Ο χρήστης kamarian έγραψε:
Καλως ή κακώς για μενα το νεο ΜΧ5 δεν φαινεται να ειναι πολυ καλυτερο απο το ηδη υπαρχον...
Δε 'φαίνεται'; Από που ακριβώς δε 'φαίνεται';
Βασικά, από τα άρθρα φαίνεται ότι όχι απλώς δεν είναι πολύ καλύτερο από το προηγούμενο, αλλά ότι είναι χειρότερο. Βρετανικό EVO, 5 αστέρια για το απερχόμενο Sporty και 3.5 για το καινούριο δίλιτρο .
Μιας και με ενδιαφέρει άμεσα (αν είναι αλήθεια να το παλέψω και να πάρω το τωρινό 1. μπορούμε να εξηγήσουμε λίγο γιατί το καινούριο αναμένεται να είναι χειρότερο?
Θα σου σύστηνα να περιμένεις μέχρι να λανσαριστεί και να διαβάσουμε δοκιμές και συγκριτικά. Αν πιστέψουμε τα μέχρι τώρα γραφόμενα, πήγαινε για το σημερινό 1.8 .
-
Ο χρήστης alfisti! έγραψε:
Καλως ή κακώς για μενα το νεο ΜΧ5 δεν φαινεται να ειναι πολυ καλυτερο απο το ηδη υπαρχον...
Δε 'φαίνεται'; Από που ακριβώς δε 'φαίνεται';
Βασικά, από τα άρθρα φαίνεται ότι όχι απλώς δεν είναι πολύ καλύτερο από το προηγούμενο, αλλά ότι είναι χειρότερο. Βρετανικό EVO, 5 αστέρια για το απερχόμενο Sporty και 3.5 για το καινούριο δίλιτρο .
Μιας και με ενδιαφέρει άμεσα (αν είναι αλήθεια να το παλέψω και να πάρω το τωρινό 1. μπορούμε να εξηγήσουμε λίγο γιατί το καινούριο αναμένεται να είναι χειρότερο?
γιατι ειναι και κομματι δυσκολο να ξαναπετυχουν την συνταγη...
οι διαφορες νομιζω πως θα ειναι αντιστοιχες με rx7/rx8. (αν και λενε πως το rx8 δεν ειναι αντικαταστατης του rx7)
Γιουβαρλάκια είναι; Γιατί να δυσκολευτούν στη συνταγή; Θεωρητικά τουλάχιστον, η Mazda δήλωσε ότι προσπάθησε να μην προσδώσει ακόμα μεγαλύτερη πρόσφυση που θα έκανε το αμάξι λιγότερο ρυθμίσιμο και διασκεδαστικό. Τώρα βέβαια, εκείνο το ηλεκτρικό γκάζι και το ηλεκτροϋδραυλικό τιμόνι, είναι δύσκολο να τα χωνέψεις...
-
Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:
S2000 απο Γερμανια με ελαχιστα χιλιομετρα. Ενταξει, θα παει γυρω στα 35,000 αλλα θα το προτιμουσα απο το Mazda (αν και το νεο Miata ειναι πολυ ωραιο)
Και σιγά που θα βρεις από Γερμανία με ελάχιστα χιλιόμετρα. Πιο πιθανό είναι να το βρεις τέτοιο ελληνικό, που θα έχει και επιπλέον εγγύηση .
Απο Ελλαδα δεν θα αγοραζα με τιποτα μεταχειρισμενο S2k
Να αντιπροτείνω το autoscout24.de. Παπούτσι από τον τόπο σου
και με 7 χρόνια εγγύηση
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Το κακό είναι ότι δεν το έχω οδηγήσει ακόμα ώστε να έχω και δικιά μου άποψη.Εντάξει, το ΜΧ-5 είναι ΜΧ-5, αλλά και το S2000 δεν είναι απλώς άλλο ένα roadster...Νομίζω το αδικείς πάρα πολύ λέγοντας ότι δεν είναι πραγματικό σπορ αυτοκίνητο. Αν δεν είναι το S2000 πραγματικό σπορ αυτοκίνητο, τότε ποιο είναι; Δε νομίζω ότι η έλλειψη ροπής χαμηλά και η δυσκολία που προκαλεί στο να γυρνάει με τις πόρτες είναι αρκετά για να του αφαιρέσουν τον τίτλο του σπορ αυτοκινήτου.
Πριν οδηγήσεις κάτι, μην είσαι απόλυτος, Δημήτρη. Μπορείς να σχηματίσεις γνώμη βάσει όσων ακούς και βλέπεις, αλλά μην είσαι απόλυτος
-
Μακάρι να μπορούσα να έχω προσωπική άποψη για όλα τα αυτοκίνητα. Αν ακούστηκα απόλυτος, είναι αυτά περί γραπτού λόγου που έχεις αναφέρει τόσες φορές και συ . Η γνώμη που έχω έχει σχηματιστεί από πολλούς συμφορουμίστες του MX5 Club οι οποίοι έχουν οδηγήσει το S, το βρετανικό EVO που εμπιστεύομαι απόλυτα και φυσικά, το διάσημο Lotusnick, που έχει οδηγήσει και τα 2 και έχει και μια παραπάνω εμπειρία από μένα .
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Πέρα από την πλάκα, και γω για S2000 ψηνόμουν για επόμενο βήμα, αλλά φαίνεται ότι τελικά κατάφεραν να μου αλλάξουν γνώμη. Το κακό είναι ότι δεν το έχω οδηγήσει ακόμα ώστε να έχω και δικιά μου άποψη. Καμιά προσφορά βρε παιδιά; Πάντως, όσα λέω τα πιστεύω, δεν τα κάνω κρεμαστάριαΤο S2000 είναι εκπληκτικό αυτοκίνητο.
Ήμουν κάτοχος για ένα χρόνο και αν δεν έβγαζε προβλήματα δε θα το πούλαγα ποτέ...
Και μη σας νοιάζει που δε γυρνάει με χαμηλές στροφές,γιατί γυρνάει με υψηλές.Με δευτέρα και 8-9000 στροφές είναι πραγματικά μαγεία..
Η μόνη μου ένσταση είναι οτι είναι λίγο υποστροφικό σε γλυστερό δρόμο..
Έχω και ένα videaki..Ίσως το ανεβάσω αργότερα -
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Ήμουν κάτοχος για ένα χρόνο και αν δεν έβγαζε προβλήματα δε θα το πούλαγα ποτέ...Tί προβλήματα?
...και από κατανάλωση τί ζητούσε? -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Tί προβλήματα?
...και από κατανάλωση τί ζητούσε?Ήταν μεταχειρισμένο και έβγαλε,δίσκο πλατώ,2 βάσεις, και κάποιο πρόβλημα στο διαφορικό που δεν έμαθα τι απέγινε γιατί το πούλησα.
Απο κατανάλωση δεν θυμάμαι και ούτε το μέτρησα ποτέ αλλά έκαιγε αρκετά,πιστεύω γύρω στα 15λ/100χμ όταν το πάταγες.
Nέο MX-5 2.0 VS μεταχειρισμένο S2000