-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
...ή να προσπαθεί να αναχαιτίσει κάνα πουλί...
και ομως, και ομως... και αναχαιτιση πουλιου εχουμε απο Avrojet τις Aegean
http://users.otenet.gr/~falcon78/birdstrike.wmv
ειδες... καποιες συνηθειες δεν κοβονται με τιποτα...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ετσι ειναι αν και καπου ειχα διαβασει οτι ειχαν δημιουργηθει και προβληματα λογω της μη ευκολης προσαρμογης τους στη πολιτικη αεροπορια...
οπως και να το κανουμε ομως η εμπειρα τους ειναι πολυτιμη!Λογικό δεν είναι??
Είναι σαν να ζητάμε από τον Σουμάχερ μετά την αποχώρησή του από τη f1 να τρέχει σε πρωτάθλημα Ενιαίου με νορμάλ Cinquecento -
Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:
ετσι ειναι αν και καπου ειχα διαβασει οτι ειχαν δημιουργηθει και προβληματα λογω της μη ευκολης προσαρμογης τους στη πολιτικη αεροπορια...
οπως και να το κανουμε ομως η εμπειρα τους ειναι πολυτιμη!
Λογικό δεν είναι??
Είναι σαν να ζητάμε από τον Σουμάχερ μετά την αποχώρησή του από τη f1 να τρέχει σε πρωτάθλημα Ενιαίου με νορμάλ CinquecentoΟ Σουμάχερ θα μπορούσε να οδηγάει λεωφορείο!!!Σίγουρα καλύτερα θα τα πήγαινε απο τους άλλους.Αν του ε΄φευγε το λεωφορειο αν μη τι άλλο ξέρει να το μαζέψει.Οι λεωφοριατζίδες το μόνο που ξέρουν είναι να κρατούν το τσιγάρο στο χέρι.
-
Ο χρήστης downhill έγραψε:
ετσι ειναι αν και καπου ειχα διαβασει οτι ειχαν δημιουργηθει και προβληματα λογω της μη ευκολης προσαρμογης τους στη πολιτικη αεροπορια...
οπως και να το κανουμε ομως η εμπειρα τους ειναι πολυτιμη!
Λογικό δεν είναι??
Είναι σαν να ζητάμε από τον Σουμάχερ μετά την αποχώρησή του από τη f1 να τρέχει σε πρωτάθλημα Ενιαίου με νορμάλ CinquecentoΟ Σουμάχερ θα μπορούσε να οδηγάει λεωφορείο!!!Σίγουρα καλύτερα θα τα πήγαινε απο τους άλλους.Αν του ε΄φευγε το λεωφορειο αν μη τι άλλο ξέρει να το μαζέψει.Οι λεωφοριατζίδες το μόνο που ξέρουν είναι να κρατούν το τσιγάρο στο χέρι.
Στο ένα χέρι εννοείς!
Γιατί στο άλλο δεν μπορούν, έχουν τη φράπα!! -
Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία (δηλαδή περίπου 40-45 ετών) πιλότοι της Π.Α. συχνότατα πετάνε τα C-130 για να γράφουν ώρες και έχουν έτσι μεγάλη εμπειρία σε πολυκινητήρια αεροπλάνα, τα οποία και πετάνε κάτω από εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες.
Επίσης, ένας πιλότος μαχητικού, σε αντίθεση με ό,τι νομίζεται, ΔΕΝ είναι κάγκουρας να κάνει φιγούρα και αηδίες. Το πρώτο πράγμα που μαθαίνουν (επειδή έχω φίλους από την Ικάρων και τη ΣΜΑ, γι'αυτό και μπορώ να καταρρίψω ορισμένες αηδίες που λέγονται) είναι ότι τους ανατίθεται ευθύνη για περιουσιακό στοιχείο του Ελληνικού λαού, γι'αυτό και δεν κάνουν ανοησίες μ'αυτό. Μπορεί η δουλειά τους να είναι να πετάνε στα όρια για να μη φτάσουν οι φίλοι και γείτονες (από πότε; ) μέχρι την Πάτρα, αλλά ό,τι κάνουν, το κάνουν μόνον εφ'όσον είναι απολύτως αναγκαίο.
Το να περιμένει κανείς ένας πιλότος της Π.Α. να είναι τόσο ηλίθιος ώστε να προσπαθήσει να τραβήξει στο 737 (που δεν αντέχει παραπάνω από +3g/-1g και πολύ σας λέω) 9g δείχνει ότι του αξίζει να ενημερώνεται μόνον από το Λιάγκα.
-
παιδια αυτο που σας γραφω το ειχα διαβασει και θυμαμαι οτι μου ειχε κανει εντυπωση...εγω τουλαχιστον δε ξερω τι συμπεριφορα μπορει να χουν αυτοι οι ανθρωποι και σε σχεση με τους ανθρωπους που συναναστρεφονατι στη δουλεια τους..
φυσικα ενας οδηγος αγωνων δε μπορει να οδηγει νταλικα! -
Skullone για όνομα του Θεού πλάκα κάνουμε! Δε χρειάζεται να τα πάιρνουμε όλα τοις μετρητοίς...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
φυσικα ενας οδηγος αγωνων δε μπορει να οδηγει νταλικα!Τότε ο Αλόνσο πώς οδηγεί το Megane;
ΥΓ Δεν άντεξα, συγγνώμη!
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία (δηλαδή περίπου 40-45 ετών) πιλότοι της Π.Α. συχνότατα πετάνε τα C-130 για να γράφουν ώρες και έχουν έτσι μεγάλη εμπειρία σε πολυκινητήρια αεροπλάνα, τα οποία και πετάνε κάτω από εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες.Επίσης, ένας πιλότος μαχητικού, σε αντίθεση με ό,τι νομίζεται, ΔΕΝ είναι κάγκουρας να κάνει φιγούρα και αηδίες. Το πρώτο πράγμα που μαθαίνουν (επειδή έχω φίλους από την Ικάρων και τη ΣΜΑ, γι'αυτό και μπορώ να καταρρίψω ορισμένες αηδίες που λέγονται) είναι ότι τους ανατίθεται ευθύνη για περιουσιακό στοιχείο του Ελληνικού λαού, γι'αυτό και δεν κάνουν ανοησίες μ'αυτό. Μπορεί η δουλειά τους να είναι να πετάνε στα όρια για να μη φτάσουν οι φίλοι και γείτονες (από πότε; ) μέχρι την Πάτρα, αλλά ό,τι κάνουν, το κάνουν μόνον εφ'όσον είναι απολύτως αναγκαίο.
Το να περιμένει κανείς ένας πιλότος της Π.Α. να είναι τόσο ηλίθιος ώστε να προσπαθήσει να τραβήξει στο 737 (που δεν αντέχει παραπάνω από +3g/-1g και πολύ σας λέω) 9g δείχνει ότι του αξίζει να ενημερώνεται μόνον από το Λιάγκα.
Για τους γερασμενους πιλοτους και τα C-130 σφαλλεις... Δεν ισχυει κατι τετοιο. Για τα C-130 εκπαιδευονται πιλοτοι απο την αρχη και χρησιμοποιουνται αποκλειστικα στις μεταφορες. Φανταζεσαι να επρεπε να περασουν μερικες εκατονταδες 40αρηδεςσε εκπαιδευση για τον νεο τυπο αεροσκαφους για να γραψουν μερικες ωρες? Καταριπτεται και μονο στην σκεψη κατι τετοιο.
Στο αν ειναι φιγουρατζηδες... μην παιρνεις ορκο παντως... κατα καιρους εχουν αποδειξει αλλα.
Το προβλημα των στρατιωτικων δεν ειναι τα G.... οπως λες πολυ σωστα, δεν μπορει να ειναι τοσο ηλιθιοι. Το προβλημα τους ειναι η ελειψη κουλτουρας στον τομεα ασφαλειας. Εχουν μαθει να λειτουργουν υπο διαφορετικο καθεστως πτησεων... οπου τα μετρα ειναι ποιο χαλαρα... ποιο χυμα.... εξου και τα καρφωματα κατα καιρους πανω σε βουνα.
Παω στοιχημα πως εαν εβαζες ενα στρατιωτικο πληρωμα για αξιολογηση στο Crew Resource Management θα ειχαν αποτυχει με συνοπτικες διαδικασιες.
-
Μην το λες αυτό φίλε μου. Η ασφάλεια είναι πάντα πρώτο μέλημα για όλους μας. Δεν είναι καθόλου χαλαρά τα πράγματα κάθε άλλο θα έλεγα. Αν εξετάσεις τα περισσότερα «καρφώματα» έγιναν από έμπειρους χειριστές που νόμιζαν ότι είναι υπεράνω των διαδικασιών. Αν ο πιλότος είναι ενεργός έως την αποστρατεία του είναι όλα οκ αν όμως είχε επιτελική ή διοικητική θέση τα τελευταία χρόνια και πετούσε «τσουβάλι» ή εικονικά απλός για το επίδομα τότε θέλει πολύ δουλειά πριν μπει και ξανά κάνει σωστές πτήσεις.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Επίσης, ένας πιλότος μαχητικού, σε αντίθεση με ό,τι νομίζεται, ΔΕΝ είναι κάγκουρας να κάνει φιγούρα και αηδίες. Το πρώτο πράγμα που μαθαίνουν (επειδή έχω φίλους από την Ικάρων και τη ΣΜΑ, γι'αυτό και μπορώ να καταρρίψω ορισμένες αηδίες που λέγονται) είναι ότι τους ανατίθεται ευθύνη για περιουσιακό στοιχείο του Ελληνικού λαού, γι'αυτό και δεν κάνουν ανοησίες μ'αυτό. Μπορεί η δουλειά τους να είναι να πετάνε στα όρια για να μη φτάσουν οι φίλοι και γείτονες (από πότε; ) μέχρι την Πάτρα, αλλά ό,τι κάνουν, το κάνουν μόνον εφ'όσον είναι απολύτως αναγκαίο.1ον μάθε να μην είσαι απόλυτος και εριστικός, πλάκα κάνουμε...
2ον το μαχητικό δεν είναι περουσιακό στοιχείο του λαού δηλαδή;... -
Εννοειται οτι πιλοτος μαχητικου δεν γινεται ο καθε καγκουρας.
Ο skullone ειπε ακριβως αυτο,οτι ειναι περιουσία του λαού.
Και ειναι και πανακριβο το ατιμο, αν καποτε σταματουσαμε να τα αγοράζουμε σαν μωρουδιακά στην λαϊκή,ξαφνικα θα αποκτούσαμε και σχολεια,και πιστες και υπολογιστές και απο όλα.Αλλα ας μην ξεφευγουμε.Αυτα περι ΟΑ και ασφαλειας και καλων πιλοτων,ξεχαστε ολα,ειναι παρελθον.Το εισιτήριο λεει ΟΑ αλλα ειτε με τις μακεδονικες αερογραμμες θα ταξιδεψεις ειτε με την...ουγκάντα express,σπανια θα εχεις την 'χαρα' να δεις τις αγενεστατες αεροσυνοδες της ΟΑ.
-
Χθες ειδα στην ΝΕΤ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΗΣ ΟΣΠΑ] περι υποστηριξης της ΟΑ, να παραμεινει στο δημοσιο, ως εθνικος πλουτος.
Που τα βρηκαν τα λεφτα να κανει και διαφημιση ενα συνδιακατο(απο τα πολλα που εχει η ΟΑ)????
-
Ακριβώς αυτό σκέφτηκα κι εγώ, αλλά δεν το έγραψα στο παρόν θέμα για να μην θεωρηθώ κακός.
Έστησαν και on-line ψηφοφορία λέει, όπου το 75% ψήφισε όχι στην πώληση της εταιρείας. Όπα ρε παιδιά, πόσες φορές μπήκατε από τα πισιά της ΟΑ και ψηφίσατε;
Τρομερό πάντως, να τους προτείνουν πώληση αντί για κλείσιμο και αυτοί να λυσσάνε. Άμα τους καλομαθαίνεις για δεκαετίες, αυτά παθαίνεις.
-
είναι απλό κρατικό κανάλι η ΝΕΤ κρατική και η ΟΑ...
πάντως λίγα είναι τα ψωμιά τους...
-
Αυτο λεγετε προπαγανδα.-
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
παιδια αυτο που σας γραφω το ειχα διαβασει και θυμαμαι οτι μου ειχε κανει εντυπωση...εγω τουλαχιστον δε ξερω τι συμπεριφορα μπορει να χουν αυτοι οι ανθρωποι και σε σχεση με τους ανθρωπους που συναναστρεφονατι στη δουλεια τους..
φυσικα ενας οδηγος αγωνων δε μπορει να οδηγει νταλικα!Πιθανώς αν μάθει να την χειρίζεται όμως μετά από μαθήματα να γίνει πολύ καλύτερος από τον μέσο αυτοκινητιστή...
Μιλάμε πάντα για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ οδηγούς αγώνων, όχι εμάς στην Ελλάδα που κάνουμε 1000 χιλιόμετρα αγώνων ανά ΕΤΟΣ, έτσι;;;
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
φυσικα ενας οδηγος αγωνων δε μπορει να οδηγει νταλικα!
Τότε ο Αλόνσο πώς οδηγεί το Megane;
ΥΓ Δεν άντεξα, συγγνώμη!
Γιατί ρε συ, ΚΑΙ το Μεγκάν έχει αντισπίν!!!
(σάμπως άντεξα εγω;;; ) -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Επίσης, ένας πιλότος μαχητικού, σε αντίθεση με ό,τι νομίζεται, ΔΕΝ είναι κάγκουρας να κάνει φιγούρα και αηδίες. Το πρώτο πράγμα που μαθαίνουν (επειδή έχω φίλους από την Ικάρων και τη ΣΜΑ, γι'αυτό και μπορώ να καταρρίψω ορισμένες αηδίες που λέγονται) είναι ότι τους ανατίθεται ευθύνη για περιουσιακό στοιχείο του Ελληνικού λαού, γι'αυτό και δεν κάνουν ανοησίες μ'αυτό. Μπορεί η δουλειά τους να είναι να πετάνε στα όρια για να μη φτάσουν οι φίλοι και γείτονες (από πότε; ) μέχρι την Πάτρα, αλλά ό,τι κάνουν, το κάνουν μόνον εφ'όσον είναι απολύτως αναγκαίο.
1ον μάθε να μην είσαι απόλυτος και εριστικός, πλάκα κάνουμε...
2ον το μαχητικό δεν είναι περουσιακό στοιχείο του λαού δηλαδή;...Για το 2ο...
ΕΙΝΑΙ περιουσιακό στοιχείο, και ο skullone λέει πως τους δημιουργούν ΕΝΤΟΝΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΕΥΘΥΝΗΣ απέναντί του!!!Κακό είναι, ή διαφωνείς με αυτό;
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Επίσης, ένας πιλότος μαχητικού, σε αντίθεση με ό,τι νομίζεται, ΔΕΝ είναι κάγκουρας να κάνει φιγούρα και αηδίες. Το πρώτο πράγμα που μαθαίνουν (επειδή έχω φίλους από την Ικάρων και τη ΣΜΑ, γι'αυτό και μπορώ να καταρρίψω ορισμένες αηδίες που λέγονται) είναι ότι τους ανατίθεται ευθύνη για περιουσιακό στοιχείο του Ελληνικού λαού, γι'αυτό και δεν κάνουν ανοησίες μ'αυτό. Μπορεί η δουλειά τους να είναι να πετάνε στα όρια για να μη φτάσουν οι φίλοι και γείτονες (από πότε; ) μέχρι την Πάτρα, αλλά ό,τι κάνουν, το κάνουν μόνον εφ'όσον είναι απολύτως αναγκαίο.
1ον μάθε να μην είσαι απόλυτος και εριστικός, πλάκα κάνουμε...
2ον το μαχητικό δεν είναι περουσιακό στοιχείο του λαού δηλαδή;...Για το 2ο...
ΕΙΝΑΙ περιουσιακό στοιχείο, και ο skullone λέει πως τους δημιουργούν ΕΝΤΟΝΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΕΥΘΥΝΗΣ απέναντί του!!!Κακό είναι, ή διαφωνείς με αυτό;
ο τρόπος που το λέει όμως είναι σαν να εννοεί ότι με το μαχητικό κάνουμε ότι θέλουμε ενώ το Boeing που είναι περουσιακό στοιχείο το σεβόμαστε!
αυτό κατάλαβα εγώ...εάν εννοεί κάτι άλλο τότε λάθος δικό μου.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΑΕΡΟΓΡΑΜMΕΣ