-
Aν δεν τον δώσεις ΣΤΕΓΝΑ δεν θα δώσω οπτικοακουστικό υλικό.
-
Ο χρήστης InsaneDriver έγραψε:
Aν δεν τον δώσεις ΣΤΕΓΝΑ δεν θα δώσω οπτικοακουστικό υλικό.Φίλε δεν κάνω τέτοια πράγματα εγώ...
Αλλά έπεσες στην φάκα! χαχαχα
Πώς θα δώσεις υλικό οπτικοακουστικό μάλιστα... αφού όσα ξέρω είναι συκοφαντίες ;Λοιπόν στείλεεεεε πράααγμααα!!!
-
Check your p.m...Αυτό είναι για δειγματισμό. Άριστο πράγμα...ΑΑ
Σαν έμποροι ναρκωτικών μιλάμε...χαχαχαχαχαχα
-
-
Εγω πιστευω οτι τα πισωκινητα σου προσφερουν περισσοτερη χαρα. Θες να κανεις την @@ σου? Πας σε μια πλατεια το βραδακι και εξασκεισαι με λιγα χμ και πηγαινεις με το 'πλαι'. Αντιθετως με τα προσθιοκινητα για να το ευχαριστηθεις πρεπει να πηγαινεις με αρκετα χμ και να βρεις καταλληλες στροφες και αν σου φυγει την πατησες, γιατι τα χμ θα ειναι πολλα,ενω με το πισωκινητο ακομα και να σου φυγει και τετ-α-κε να φερεις δεν προκειται να γινει το παραμικρο (μιλαω για βραδυνες ωρες που δεν υπαρχουν πολλα αμαξια).
Τωρα τα συγχρονα πισωκινητα εχουν και esp και ετσι μπορουν οσοι δεν εχουν εμπειρια να ''μπαινουν'' γρηγορα και με ασφαλεια και σε στροφες -
Ο χρήστης InsaneDriver έγραψε:
Δεν ξέρω τίποτα εγώ. Ποιος διαδίδει συκοφαντίες;;;O NickNT
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Δεν ξέρω τίποτα εγώ. Ποιος διαδίδει συκοφαντίες;;;
O NickNT
Δε νομίζω, εγώ την ίδια στιγμή ήμουν έτοιμος να ανοίξω θέμα 'Ακυρώστε τη Murcielago, η Gallardo έχει αισθητήρα βροχής στους υαλοκαθαρίστηρες και είναι φθηνότερη' και 'Μη φοβάστε τις 16 βαλβίδες, δίνουν άλλη χαρά στην οδήγηση'...
Φιλικά, χωρίς παρεξήγηση, έτσι?
-
Ο χρήστης InsaneDriver έγραψε:
Aν δεν τον δώσεις ΣΤΕΓΝΑ δεν θα δώσω οπτικοακουστικό υλικό.Να δώσω εγώ υλικό???
-
Ο χρήστης NickNT έγραψε:
Φιλικά, χωρίς παρεξήγηση, έτσι?Μείνε ήσυχος
-
Yπηρχε ενα τοπικ οπου μιλουσαμε για την πισω κινηση:
Σπορ αυτοκίνητο=απαραίτητα κίνηση πίσω->Μύθος ή αλήθεια;8υμαμαι κ αλλο ενα οπου ειχε τε8ει ως ερωτηση RWD vs FWD vs AWD αλλα δεν το βρηκα..
Αnyway, παλι οσοι εχουν FWD λενε οτι δεν χανουν τιποτα κ μπορουν κ αυτοι να ειναι διασκεδαστικοι κ γληγοροι, οσοι εχουν RWD, απο golf-kart μεχρι Carrera GT λενε οτι η RWD ειναι αναντικαταστατη.
Το 8εμα για μενα ειναι οτι δεν ειναι ολοι υπερ των υπερστροφων/ντριφτς. Σε αλλους αρεσει, σε αλλους οχι, κανεις δε μπορει να πει τιποτα γι'αυτο.
Κανεις απο τους πισωκινητους δεν την εχει δει driftmeister, ολοι ομως μπορουν να εχουν λιγο fun με ενα πισωκινητο, μεχρι κ εγω με τα 94 μουλαρια, τα 1300+ κιλα κ την 'τελεια' αισ8ηση του τιμονιου που δε 8α μπορουσα να το εχω με ενα HRV πχ. Το πως φοβαμαι ομως οταν βρεχει, μονο εγω το 3ερω..
-
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
Αντιθετως με τα προσθιοκινητα για να το ευχαριστηθεις πρεπει να πηγαινεις με αρκετα χμ και να βρεις καταλληλες στροφες και αν σου φυγει την πατησες, γιατι τα χμ θα ειναι πολλα:αυτό δεν είναι κανόνας πιστεύω
κάποια από τα μικρά fwd μπορούν με λίγα χιλιόμετρα να πάνε με το πλάι στις κατάλληλες στροφές (και δε μιλάω για χειρόφρενο) σχετικά εύκολα.
Απλά είναι άλλος ο τρόπος που θα φτάσεις στο αποτέλεσμα αυτό.
Με το πισωκίνητο βέβαια το να πας με το πλάι (και στην ευθεία) ΣΥΝΗΘΩΣ είναι πιο εύκολο και πιο.. 'παιχνιδιάρικο' (δεν είναι όλα τα πισωκίνητα τα ίδια, και με τον ίδιο τρόπο που με εκνευρίζει η αντίληψη ορισμένων ότι τα πισωκίνητα είναι σκοτώστρες, με τον ίδιο τρόπο με εκνευρίζει και το γεγονός ότι υπάρχουν πολλά άτομα που ανακάλυψαν την πισω κίνηση και νομίζουν ότι πιάσανε τον παπα απ'τα @#$%^%$, ή λένε 'πωω, πισωκούνα, το καλύτερο παιχταρά μου, κάνει πάντες' κλπ ανοησίεςΤο θέμα δεν έχει να κάνει μόνο με το που μεταδίδεται η κίνηση, αλλά και με όλους τους άλλους παράγοντες.
-
Εγώ πάλι νομίζω ότι το λάθος που κάνουν πολλοί όποτε υπάρχει συζήτηση για πισωκίνητα κλπ είναι ότι η μόνη χρησιμότητα της πισωκούνας είναι να διασκεδάσει με τις πάντες κλπ, ενώ στην ουσία, ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα των πισωκίνητων είναι η κατά πολύ βελτιωμένη οδηγική συμπεριφορά που έχουν και πόσο πιο απολαυστική κάνουν τη γρήγορη οδήγηση, ακόμα κι αν δεν κάνεις ούτε ένα κωλίδι.
Το καλύτερο ζύγισμα και η έλλειψη υποστροφής (όχι πάντα βέβαια, αλλά σε σχέση με τα FWD η μέρα με τη νύχτα) αποτελούν εγγύηση για πιο 'αγνή' οδήγηση, πιο 'σωστή' κατά τα δικά μου γούστα.
Τα πισωκίνητα για μένα δεν είναι πιο απολαυστικά επειδή απλώς ντριφτάρουν και πετάνε κώλους, αλλά είναι πιο απολαυστικά γιατί τα 'νιώθω' να συμπεριφέρονται πιο σωστά.
Φυσικά όλα αυτά δεν είναι δογματικά. Υπάρχουν προσθιοκίνητα που στέλνουν πολλές πισωκούνες για νάνι σε ό,τι αφορά την απόλαυση, γιατί για ταχύτητα δεν το συζητάμε.
-
Και είναι πολύ σημαντικό ότι δε σπιλώνει την αίσθηση του τιμονιού. Όποτε οδηγώ κάποιο προσθιοκίνητο, μου φαίνεται πολύ παράξενο που κατά την επιτάχυνση σε γλιστερό, όπου το αυτοκίνητο σπινάρει, χάνεις τελείως το τιμόνι. Άσε που σε κάποια διαδρομή με κλειστές στροφές, προτιμώ όταν πατάω το γκάζι να παίζω με την υπερστροφή παρά να προσπαθώ να μη φύγω ευθεία απέναντι.
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Όσον αφορά τη φιγούρα..
εγώ ΑΛΛΟΝ βλέπω να έχει στην υπογραφή του το αυτοκίνητό του..
Δεν είδα πουθενά να γράφει ο dimsabas τι αμάξι έχει
Θα μπορούσε να έχει από Φεράρι μέχρι ...Πολλοι εχουν το 'καμαρι' τους στην υπογραφη τους, so what? Πιο 'ψαγμενο' ειναι αυτο το 'Προσθιοκίνητα για τις κυρές μας' στην υπογραφη του dimsabas;;!! Λες και οποιος εχει προσθιοκινητο (ασχετως του τι ειναι αυτο) ειναι ασχετος απο 'πραγματικη οδηγηση' (=οδηγηση με τις πορτες, για καποιους εδω) και οδηγει σαν 'κυρια'!!.....
Τελος παντων, το θεμα ειναι 'whatever turns you on'. Καποιοι εχουν μεινει στους Ντιουκς και στα ατελειωτα παντιλικια. Καλη φαση για να μαθει κανεις να μαζευει ουρες, δε λεω. Αλλα μετα; Το ιδιο ευκολο μου ειναι να παρω μια πλατεια με το πλαι με ενα πισωκινητο, χωνοντας λιγο βαθυτερα στο πατωμα το δεξι μου ποδι, με το να μπω πιο γρηγορα και να τραβηξω λιγο χειροφρενακι με το μπροσθοκινητο μου, να διορθωσω και να εξαφανιστω. Τα καναμε οταν ειμασταν παιδια, μαθαμε, ευτυχως δεν παθαμε (οι ζαντες ισιωνουν η αλλαζουν, εμεις καλα να ειμαστε και οι αλλοι με τους οποιους μοιραζομαστε το δρομο...), και παμε για αλλα! Πλεον η συγκινηση προερχεται απο διαφορετικου ειδους εμπειριες, που εχουν να κανουν πιο πολυ με την ουσια και οχι τοσο με το θεαμα. Δε λεω, τρελη απολαυση να παρακολουθω τον Αγγελιδη (καποτε) να βαζει τη βαρια Μercedes στη στροφη 15-20 μετρα νωριτερα και να την κραταει με παρατεταμενο αναποδο ζωγραφιζοντας απο το ενα εσακι στο αλλο... Αλλα τι αλλο να κανει για να μη βαρεθει;! Aυτο ειναι το παιχνιδι με το οριο για το συγκεκριμενο αυτοκινητο (τη 'χορευτρια', οπως το λενε τ'αδερφια μου!) και ο οδηγος του παντοτε ετρεχε με πρωτο αντιπαλο τον εαυτο του, πρωτα για τη δικη του απολαυση και αυτη των θεατων κι επειτα για τις οποιες περγαμηνες! Αν ειχε Ραλλακι η αδρεναλινη θα προεκυπτε με διαφορετικο τροπο (και ισως πιο δυσκολα). Θα ηταν λιγοτερο 'μαγκας' επιχειρωντας να 'χορεψει' με προσθοκινητο; Καθε αλλο! Καντε ενα τετοιο να κινειται σαν πισωκουνα με 100 και βαλε, και σας βγαζω το καπελο! Αν αφησουμε τα χειροφρενα στους αρχαριους (η και τους ηλιθιους που θα το επιχειρησουν με 100+) θελει γνωση, εμπειρια και συγκεντρωση, εκει που αφηνεις το γκαζι κι αρχιζει να γυριζει η ουρα με 120 να μη χεστεις απανω σου, αλλα να δωσεις δυναμη μπροστα με το που βρηκες το σημαδι σου για να φυγεις για την επομενη προτου η γωνια να γινει τοσο μεγαλη οποτε ουτε το τιμονι ουτε τα αλογα να μη σε σωζουν.
Το ειπαν αρκετοι (σοφοι!) και πιο πανω. Ολα ειναι διασκεδαστικα, το καθενα με τον τροπο του. Κατ'εμε η πισω κινηση ειναι απλα η ευκολη λυση (ειδικα με κινητηρα μπροστα, ωστε να μη 'φορτιζει' τους κινητηριους τροχους με 'υπερβολικη' προσφυση ) για οσους θεωρουν οτι 'σπορ οδηγηση = παω με το πλαι'.
Πιο ευκολο απ'οτι το περιμενα το παρατεταμενο γλιστρημα στην πιστα με το S2000 (δεν ειμαι και 'χερου', φανταστειτε...) και το χαμογελο ερχεται ευκολα, αλλα αλλο αυτο, αλλο να γινεις 'οδηγαρα' επειδη μαζεψες μερικες ουρες χωρις να χασεις το σημαδι σου. Το χρονομετρο τι λεει; Το παρακαναμε και χασαμε χρονο με τα γλιστρηματα... Κριμα, και παμε ξανα μεχρι να βρουμε το ιδανικο, οταν μας το ξαναδωσουν! Μεχρι τοτε, εχουμε πολλα να μαθουμε για την πιστα, γνωσεις που σε αλλους φερνουν το χαμογελο και σε αλλους οχι.... -
Ο χρήστης Michelle έγραψε:
Όσον αφορά τη φιγούρα..
εγώ ΑΛΛΟΝ βλέπω να έχει στην υπογραφή του το αυτοκίνητό του..
Δεν είδα πουθενά να γράφει ο dimsabas τι αμάξι έχει
Θα μπορούσε να έχει από Φεράρι μέχρι ...Πολλοι εχουν το 'καμαρι' τους στην υπογραφη τους, so what? Πιο 'ψαγμενο' ειναι αυτο το 'Προσθιοκίνητα για τις κυρές μας' στην υπογραφη του dimsabas;;!! Λες και οποιος εχει προσθιοκινητο (ασχετως του τι ειναι αυτο) ειναι ασχετος απο 'πραγματικη οδηγηση' (=οδηγηση με τις πορτες, για καποιους εδω) και οδηγει σαν 'κυρια'!!.....
Άστο, δεν το'πιασες, άλλα συγχώρα με, δεν έχω τη διάθεση να το συνεχίσω
Ας μείνουμε στο θέμα -
Ο χρήστης skye έγραψε:
Όσον αφορά τη φιγούρα..
εγώ ΑΛΛΟΝ βλέπω να έχει στην υπογραφή του το αυτοκίνητό του..
Δεν είδα πουθενά να γράφει ο dimsabas τι αμάξι έχει
Θα μπορούσε να έχει από Φεράρι μέχρι ...Πολλοι εχουν το 'καμαρι' τους στην υπογραφη τους, so what? Πιο 'ψαγμενο' ειναι αυτο το 'Προσθιοκίνητα για τις κυρές μας' στην υπογραφη του dimsabas;;!! Λες και οποιος εχει προσθιοκινητο (ασχετως του τι ειναι αυτο) ειναι ασχετος απο 'πραγματικη οδηγηση' (=οδηγηση με τις πορτες, για καποιους εδω) και οδηγει σαν 'κυρια'!!.....
Άστο, δεν το'πιασες, άλλα συγχώρα με, δεν έχω τη διάθεση να το συνεχίσω
Το 'πιασα, το 'πιασα, trust me!
Ειδα και τη δικη σου υπογραφη (ενα αψογο φτυαρι για ολους οσους εχουν υπογραφη!) και το σιγουρεψα.Aν παντως κατι πιστευεις πως παρεξηγησα και δε θες να βγεις οφ-τοπικ υπαρχουν και τα pm.
-
Ο χρήστης Michelle έγραψε:
Το 'πιασα, το 'πιασα, trust me!
Ειδα και τη δικη σου υπογραφη (ενα φτυαρι για ολους οσους εχουν υπογραφη!) και το σιγουρεψα.Παρεξήγησες
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Το 'πιασα, το 'πιασα, trust me!
Ειδα και τη δικη σου υπογραφη (ενα φτυαρι για ολους οσους εχουν υπογραφη!) και το σιγουρεψα.Παρεξήγησες
Αν θες, εξηγεις (με pm ή χωρις).
Παντως συμφωνω με τα προηγουμενα που εγραψες:
κάποια από τα μικρά fwd μπορούν με λίγα χιλιόμετρα να πάνε με το πλάι στις κατάλληλες στροφές (και δε μιλάω για χειρόφρενο) σχετικά εύκολα.
Απλά είναι άλλος ο τρόπος που θα φτάσεις στο αποτέλεσμα αυτό.
Με το πισωκίνητο βέβαια το να πας με το πλάι (και στην ευθεία) ΣΥΝΗΘΩΣ είναι πιο εύκολο και πιο.. 'παιχνιδιάρικο' (δεν είναι όλα τα πισωκίνητα τα ίδια, και με τον ίδιο τρόπο που με εκνευρίζει η αντίληψη ορισμένων ότι τα πισωκίνητα είναι σκοτώστρες, με τον ίδιο τρόπο με εκνευρίζει και το γεγονός ότι υπάρχουν πολλά άτομα που ανακάλυψαν την πισω κίνηση και νομίζουν ότι πιάσανε τον παπα απ'τα @#$%^%$, ή λένε 'πωω, πισωκούνα, το καλύτερο παιχταρά μου, κάνει πάντες' κλπ ανοησίεςΤο θέμα δεν έχει να κάνει μόνο με το που μεταδίδεται η κίνηση, αλλά και με όλους τους άλλους παράγοντες.
-
Τετοια 8εματα δεν καταληγουν που8ενα.. Ειναι 8εμα-κολοκυ8οπιτα.
Πρωτα 8α πρεπει να 3εχωρισουμε την οδηγηση σε πιστα, σε ορεινες διαδορμες κ σε κα8ημερινες διαδρομες. Γιατι ο κα8ενας μιλαει για ο,τι 8ελει κ δεν βγαζουμε ακρη.
Το 8εμα δεν ανοιχτηκε πιστευω για να αποδειχτει οτι η πισω κινηση ειναι καλυτερη απο την μπροστινη, ουτε οτι αυτοι που μπορουν να υπερστρεψουν ειναι χεραδες. Ειναι η φιλοσοφια πισω απο κα8ε σχολη κ υπαρχουν φανατικοι σε κα8ε στρατοπεδο. Αλλιως δε 8α υπηρχαν ουτε trackdays, ουτε drift events, ουτε rallies. Eμεις οι ερασιτεχνες οδηγοι δεν εχουμε τιποτα να αποδει3ουμε. Αν το 8ελαμε, 8α συμμετειχαμε σε αγωνες για να το κανουμε..
Σκοπος του τοπικ κατα την αποψη μου? Δεν ειναι επικινδυνοι οσοι κανουν 'χαζομαρες' με τα πισωκινητα τους. Δε χρειαζεται να τους φοβομαστε, δε χρειαζεται να τους 8αβουμε, δε 8α παρουν κοσμο στο λαιμο τους.
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Με το πισωκίνητο βέβαια το να πας με το πλάι (και στην ευθεία) ΣΥΝΗΘΩΣ είναι πιο εύκολο και πιο.. 'παιχνιδιάρικο' (δεν είναι όλα τα πισωκίνητα τα ίδια, και με τον ίδιο τρόπο που με εκνευρίζει η αντίληψη ορισμένων ότι τα πισωκίνητα είναι σκοτώστρες, με τον ίδιο τρόπο με εκνευρίζει και το γεγονός ότι υπάρχουν πολλά άτομα που ανακάλυψαν την πισω κίνηση και νομίζουν ότι πιάσανε τον παπα απ'τα @#$%^%$, ή λένε 'πωω, πισωκούνα, το καλύτερο παιχταρά μου, κάνει πάντες' κλπ ανοησίεςΤο θέμα δεν έχει να κάνει μόνο με το που μεταδίδεται η κίνηση, αλλά και με όλους τους άλλους παράγοντες.
**I totally agree with your words! **
Πίσω κίνηση; Ευλογία ή όλεθρος;