Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΩΣ ΦΡΕΝΑΡΟΥΝ ΤΑ HONDA CIVIC?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΠΩΣ ΦΡΕΝΑΡΟΥΝ ΤΑ HONDA CIVIC?
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    14
    442
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      chkolon last edited by

      ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΖΩ ΜΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΡΓΙΟ ΜΟΥ CIVIC ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ:

      ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 4000ΧΛΜ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΝΤΑΛ ΤΟΥ ΦΡΕΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΟ. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΦΡΕΝΑΡΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΑ ΟΜΩΣ.

      ΤΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ:

      ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ, ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ. ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΕΝΤΑΛ ΤΟΥ ΦΡΕΝΟΥ ΑΥΤΟ ΥΠΟΧΩΡΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΑΤΩΜΑ. ΔΗΛΑΔΗ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ. ΣΕ ΟΣΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΧΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΤΥΧΕΙ - ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΤΡΙΒΗΣ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ. ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 4000ΧΛΜ?

      ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        chkolon last edited by

        ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΖΩ ΜΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΡΓΙΟ ΜΟΥ CIVIC ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ:

        ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 4000ΧΛΜ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΝΤΑΛ ΤΟΥ ΦΡΕΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΟ. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΦΡΕΝΑΡΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΑ ΟΜΩΣ.

        ΤΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ:

        ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ, ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ. ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΕΝΤΑΛ ΤΟΥ ΦΡΕΝΟΥ ΑΥΤΟ ΥΠΟΧΩΡΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΑΤΩΜΑ. ΔΗΛΑΔΗ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ. ΣΕ ΟΣΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΧΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΤΥΧΕΙ - ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΤΡΙΒΗΣ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ. ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 4000ΧΛΜ?

        ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          chkolon last edited by

          ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΖΩ ΜΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΡΓΙΟ ΜΟΥ CIVIC ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ:

          ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 4000ΧΛΜ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΝΤΑΛ ΤΟΥ ΦΡΕΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΟ. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΦΡΕΝΑΡΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΑ ΟΜΩΣ.

          ΤΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ:

          ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ, ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ. ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΕΝΤΑΛ ΤΟΥ ΦΡΕΝΟΥ ΑΥΤΟ ΥΠΟΧΩΡΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΑΤΩΜΑ. ΔΗΛΑΔΗ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ. ΣΕ ΟΣΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΧΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΤΥΧΕΙ - ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΤΡΙΒΗΣ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ. ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 4000ΧΛΜ?

          ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sebastien-loeb last edited by

            τραβα αλλαξε του τα υγρα , και με την εξαερωση που θα γινει μαλλον θα στρωσει . τη να σου πω ρε φιλε καινουργιο αμαξι ειναι !

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • E
              enginekiller last edited by

              Το να συμπιεζονται λιγο μετα απο αρκετο πατημα στο φαναρι αλλα αν παει τοοοοοσο κατω μαλλον απο καπου χανεις η εχει καποιο προβλημα η αντλια. γιατι δεν το πας στην αντιπροσωπεια; φρενα ειναι! θελουν προσοχη!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lotusnick last edited by

                Ο χρήστης sebastien loeb έγραψε:
                **τραβα αλλαξε του τα υγρα , και με την εξαερωση που θα γινει μαλλον θα στρωσει **. τη να σου πω ρε φιλε καινουργιο αμαξι ειναι !

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cyclopas last edited by

                  Φιλε κι εγω εχω το CIVIC και εχω κανει 75.000 χλμ.Αυτο που λες οντως συμβαινει αλλα το εχω παρατηρησει και σε αλλο αυτοκινητο(IBIZA)
                  Εγω νομιζω οτι πρεπει να προερχεται απο τον ηλεκτρονικο κατανεμητη.Γιατι το λεω; Αν κινουμενος κανεις ενα μετριο φρεναρισμα το πενταλ του CIVIC ειναι αρκετα μαλακο και κατεβαινει καμποσο δινοντας σου προοδευτικοτητα.Αν εκεινη την στιγμη το πατησεις δυνατα τοτε σφιγγει ακαριαια και πιανει με πολλαπλασια δυναμη.
                  Αν εχανες υγρα θα σου ειχαν φυγει ηδη!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    georgetabs last edited by

                    Μέχρι το πάτωμα;;
                    Αδικαιολόγητο!!!

                    Εξαέρωση φρένων γρήγορα, συμπλήρωση υγρού και έλεγχο για διαρροές!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      leonp last edited by

                      Ο χρήστης chkolon έγραψε:
                      ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ, ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ. ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΕΝΤΑΛ ΤΟΥ ΦΡΕΝΟΥ ΑΥΤΟ ΥΠΟΧΩΡΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΑΤΩΜΑ. ΔΗΛΑΔΗ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ.

                      Χαρακτηριστικό πρόβλημα αντλίας φρένων. Όταν φρενάρεις λίγο δεν πέφτει το πεντάλ πολύ, στο φανάρι όμως κατεβαίνει μέχρι κάτω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        birdienumnum last edited by

                        Σε αυτοκίνητα με BAS- brake assist system, το πεντάλ υποχωρεί με το αυτοκίνητο σταματημένο μετά από παρατεταμένη πίεση.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          cyclopas last edited by

                          Ο χρήστης birdienumnum έγραψε:
                          Σε αυτοκίνητα με BAS- brake assist system, το πεντάλ υποχωρεί με το αυτοκίνητο σταματημένο μετά από παρατεταμένη πίεση.

                          Πεστα ρε birdienumnumnumnumnum!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            chkolon last edited by

                            Ο χρήστης CYCLOPAS έγραψε:

                            Σε αυτοκίνητα με BAS- brake assist system, το πεντάλ υποχωρεί με το αυτοκίνητο σταματημένο μετά από παρατεταμένη πίεση.

                            Πεστα ρε birdienumnumnumnumnum!!

                            ΠΑΝΤΩΣ ΣΤΟ C4 ΕΝΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΤΟ 'ΠΡΟΒΛΗΜΑ' ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ...

                            ΠΑΝΤΩΣ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ CYCLOPAS ME ΚΑΘΥΣΗΧΑΣΕ ΛΙΓΟ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Αν το πεντάλ κατεβαίνει σιγά-σιγά στο φανάρι πολύ κάτω, η αντλία σου χάνει. Δικό σου είναι το αυτοκίνητο, μπορείς να το οδηγείς χωρίς φρένα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                Αν το πεντάλ κατεβαίνει σιγά-σιγά στο φανάρι πολύ κάτω, η αντλία σου χάνει. Δικό σου είναι το αυτοκίνητο, μπορείς να το οδηγείς χωρίς φρένα.

                                Οι υπολοιποι να κανουμε την προσευχη μας να μην ειμαστε μπροστα του;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  chkolon last edited by

                                  Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                  Αν το πεντάλ κατεβαίνει σιγά-σιγά στο φανάρι πολύ κάτω, η αντλία σου χάνει. Δικό σου είναι το αυτοκίνητο, μπορείς να το οδηγείς χωρίς φρένα.

                                  Οι υπολοιποι να κανουμε την προσευχη μας να μην ειμαστε μπροστα του;

                                  ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΑΜΠΟΥΡΑ ΠΙΣΩ ΟΠΟΤΕ ΔΕ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΚΑΛΑ...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr