-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Είσαστε και οι δύο κακεντρεχείς...
Αφού είπαμε ότι μπαίνει κουμπάκι.
Βάζεις και μία KW μετά, ή μία Τein και τρέμετε Golf GTi και ΤypeR...
Kαι είναι και 1800μια ΚW ή TEIN μπορει να κανει τοση διαφορα???? δεν το νομιζω ρε παιδια.......
Kάνει μεγάλη διαφορά, αλλά αν θα είναι τόση ώστε να φτάσει στα επίπεδα ενός TypeR ή ενός Golf GTi δεν το γνωρίζω φυσικά. Αυτό μπορει να προκύψει μόνο μετά από ένα συγκριτικό. ΄
Πάντως **θεωρητικά **λόγω κομπρέσορα η corolla θα είναι δύσκολο να ακολουθηθεί από το TypeR σε μια ανηφορική διαδρομή, όπως και το ΤypeR θα δυσκολευτεί να ακολουθήσει το Golf.
Σε κατηφορική διαδρομή όμως, όπου εκεί φαίνεται ο οδηγός και το στήσιμο του αυτοκινήτου, το TypeR θα εξαφανιστεί με συνοπτικές διαδικασίες.
Οι λόγοι είναι κυρίως δύο. Έχει πιο 'άγριο' στήσιμο από τα άλλα δύο αυτοκίνητα (σίγουρα από το golf -φαντάζομαι και από την corolla) και είναι και ελαφρύτερο. -
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Φαγώθηκες κι εσύ με το πλάι.Ζαλιστήκαμε Όταν δούμε ένα ρχ8 να πηγαίνει με το πλάι θα πάρουμε την αστυνομία,το ΕΚΑΒ και την πυροσβεστική μπας και προλάβουμε κανα κακό.Κοίτα, αν έτσι αντιμετωπίζεις την πίσω κίνηση, τότε καλά κάνεις και επιμένεις στα μπροστοκίνητα. Αυτό το torque-steering, πρέπει να είναι υπέροχο συναίσθημα οδηγικής απόλαυσης
-
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Φαγώθηκες κι εσύ με το πλάι.Ζαλιστήκαμε Όταν δούμε ένα ρχ8 να πηγαίνει με το πλάι θα πάρουμε την αστυνομία,το ΕΚΑΒ και την πυροσβεστική μπας και προλάβουμε κανα κακό.[/quote]
ηρεμισε συ
-
Εκτενής συζήτηση υπάρχει ήδη εδώ:
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... ht=corolla -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Φαγώθηκες κι εσύ με το πλάι.Ζαλιστήκαμε Όταν δούμε ένα ρχ8 να πηγαίνει με το πλάι θα πάρουμε την αστυνομία,το ΕΚΑΒ και την πυροσβεστική μπας και προλάβουμε κανα κακό.
Κοίτα, αν έτσι αντιμετωπίζεις την πίσω κίνηση, τότε καλά κάνεις και επιμένεις στα μπροστοκίνητα. Αυτό το torque-steering, πρέπει να είναι υπέροχο συναίσθημα οδηγικής απόλαυσης
Δικά σου συμπεράσματα φίλε μου,όχι δικά μου. απλά βρήκα την σφήνα με το φθηνότερο ρχ8 που πηγαίνει με το πλάι(όπως πάντα)στο τόπικ για την κορόλα λίγο άκαιρη.Αυτό και μόνο αυτό.
ηρεμισε συ
Ποιος ήρθε;
-
Μάλλον θα πρέπει να ξαναδιαβάσεις αυτά που έγραψες. Ίσως ούτε εσύ να μη συμφωνείς με αυτά . Εσύ τι συμπεράσματα θα έβγαζες αν διαβάζες τα γραφόμενά σου περί ΕΚΑΒ και άλλα τέτοια χαρούμενα;
Όντως είναι λίγο άκαιρο το RX8 στο συγκεκριμένο θέμα, αλλά πώς να κρατηθώ; Μιλάμε για ένα προσθιοκίνητο μοντέλο που θα ξεπερνά τα 30Κ (το πιθανότερο τουλάχιστον) και συζητάτε να του βάλετε κάποια έξτρα που θα εκτοξεύσουν το κόστος πού; Στα 35Κ; Όταν με 29 μπορείς να αποκτήσεις το RX, που είναι πισωκίνητο, πολύ ομορφότερο και το σημαντικότερο, ένα πραγματικό σπορ αυτοκίνητο που δεν έχει καμία σχέση με την προσπάθεια βελτίωσης ενός μικρομεσαίου οικογενειακού όπως η Corolla . -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Μάλλον θα πρέπει να ξαναδιαβάσεις αυτά που έγραψες. Ίσως ούτε εσύ να μη συμφωνείς με αυτά . Εσύ τι συμπεράσματα θα έβγαζες αν διαβάζες τα γραφόμενά σου περί ΕΚΑΒ και άλλα τέτοια χαρούμενα;
Όντως είναι λίγο άκαιρο το RX8 στο συγκεκριμένο θέμα, αλλά πώς να κρατηθώ; Μιλάμε για ένα προσθιοκίνητο μοντέλο που θα ξεπερνά τα 30Κ (το πιθανότερο τουλάχιστον) και συζητάτε να του βάλετε κάποια έξτρα που θα εκτοξεύσουν το κόστος πού; Στα 35Κ; Όταν με 29 μπορείς να αποκτήσεις το RX, που είναι πισωκίνητο, πολύ ομορφότερο και το σημαντικότερο, ένα πραγματικό σπορ αυτοκίνητο που δεν έχει καμία σχέση με την προσπάθεια βελτίωσης ενός μικρομεσαίου οικογενειακού όπως η Corolla :roll: .Tα περί ΕΚΑΒ κλπ ήταν ειρωνικά,είμαι σίγουρος ότι το κατάλαβες
Επειδή το ρχ8 είναι φθηνότερο και καλύτερο,τι να κάνουμε;Να μην βγουν άλλα μοντέλα;Να μην μιλάμε γι'αυτά;Δεν νομίζω κάποιος να ισχυρίστηκε ότι το κορόλα θα είναι το καλύτερο και θα τα πατήσει όλα,ώστε να δικαιολογείται η τοποθέτησή σου.Γιατί για οτιδήποτε γίνεται κουβέντα πρέπει να αιωρείται μια σύγκριση με κάτι άλλο;Το τόπικ αυτό είναι για πληροφορίες που αφορούν μελλοντικό μοντέλο,έτσι δεν είναι;Η αντιπαράθεση με το ρχ8 από που προκύπτει;
Συμφωνώ,το ρχ8 είναι καλύτερο,πρέπει να το ''πετάμε'' παντού και πάντα;Συζήτηση κάνουμε,δεν στην λέω
-
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Συζήτηση κάνουμε,δεν στην λέωNo offence και από μένα .
Σε περίπτωση που τα συγκεκριμένα θέματα υπάρχουν μόνο για τα νέα μοντέλα χωρίς να επιτρέπεται κάποια αναφορά σε ανταγωνιστικά μοντέλα, τότε πάω πάσο, ζητώ συγγνώμη και δεν ξανασχολιάζω. Θα με ενδιέφερε η γνώμη κάποιου mod σε αυτό.
Αν όμως επιτρέπεται, όπως φάνηκε και από πρότερες αναφορές άλλων σε Civic Type-R & Golf GTi, που παραδόξως δεν ενόχλησαν κανέναν , τότε μάλλον το RX δεν είναι και τόσο σφήνα. Και προφανώς, όταν κάποιος ενδιαφέρεται να αγοράσει τη συγκεκριμένη Corolla, θα κοιτάξει και το RX. -
Γιατί αποσιωπάται το γεγονός ότι το RX8 καίει τ'άντερά του; Αν κάποιος έχει πολλά λεφτά, δεν θα σκάσει για την κατανάλωση. Όμως κάποιος που έχει πολλά λεφτά δεν θα πάρει RX8 αλλά καμιά Porsche.
-
Ρε παιδια πλακα κανετε? Μιλατε για την κορολλα με τα 230 ψωραλογα και το ρχ-8 με τα 192 ψωραλογα? Εδω υπαρχει η super dooper alfa gt 1800 με 140 ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΑ
Μanosk σκεφτηκες ποτε οτι καποιιος μπορει να εχει ενα αμαξι για την πολη (κια πικαντο) και να εχει ενα ρχ-8 για την @@ του?
-
Ταξίδι με ποιο θα πάει; Με το picanto;
-
αλλος ο προσανατολισμος της corolla και αλλος του rx-8 νομιζω. Η toyota εβγαλε το celica για αυτο το σκοπο.
Παντως ρε γμτ θα θελα να δω τετρακινητες εκδοσεις των type R , golf kai Corolla
-
Γιατι καθε μερα ταξιδια θα πηγαινω?
Παιρνω ενα αμαξακι μεταχειρισμενο με 4-5 χιλιαρικα και κανω τις δουλειες μου μεσα στην Αθηνα και οταν θελω να βγαλω το αχτι μου παιρνω το ρχ.
Για φαντασου να εχω την αλφα με 0-100 10.7 και να εχω και ενα αμαξι πολης.Την ιδια επιταχυνση θα εχουν. . Θα με ξεφτιλιζουν καθε λογης 1600ρια και ισως και μερικα 1400αρια.
ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ? Για να γλιτωσω 3-4 λιτρα βενζινης? -
Καίει περίπου τα διπλάσια από ένα 1600άρι, κάπου 17 λίτρα/100 χλμ.
-
Σε συγκριση με την αλφα λεω. Αν δεν κανω λαθος η αλφα με τα 140 αλογα εχει 13 λιτρα μεση καταναλωση
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Συζήτηση κάνουμε,δεν στην λέω
No offence και από μένα .
Σε περίπτωση που τα συγκεκριμένα θέματα υπάρχουν μόνο για τα νέα μοντέλα χωρίς να επιτρέπεται κάποια αναφορά σε ανταγωνιστικά μοντέλα, τότε πάω πάσο, ζητώ συγγνώμη και δεν ξανασχολιάζω. Θα με ενδιέφερε η γνώμη κάποιου mod σε αυτό.
Αν όμως επιτρέπεται, όπως φάνηκε και από πρότερες αναφορές άλλων σε Civic Type-R & Golf GTi, που παραδόξως δεν ενόχλησαν κανέναν , τότε μάλλον το RX δεν είναι και τόσο σφήνα. Και προφανώς, όταν κάποιος ενδιαφέρεται να αγοράσει τη συγκεκριμένη Corolla, θα κοιτάξει και το RX.Όχι κι έτσι Ο,τι σου είπα στο είπα γιατί δεν έκανες απλή αναφορά στο ανταγωνιστικό ρχ8,αλλά περισσότερο ειρωνευτηκες το κορόλα(κάτι για Hilux θυμάμαι ).Σε γενικές γραμμές πάντως δεν σημαίνει ότι ένα καλύτερο αυτοκίνητο(σε ψυχρά νούμερα)είναι και η καλύτερη επιλογή για τον καθένα μας.Θέλω να πω για να διαχειριστείς και να εκμεταλλευτείς αυτά που μπορεί να σου προσφέρει το ρχ8 πρέπει εκτός από πορτοφόλι να έχεις και ικανότητες.Οπότε ίσως η κορόλα να είναι πιο συμβατική από το ρχ8 και να προσφέρει στον οδηγό μεγαλύτερη σιγουριά,χωρίς να του αφαιρεί επιδοσεις κλπ
-
Παντως ρε γμτ θα θελα να δω τετρακινητες εκδοσεις των type R , golf kai Corolla
Αυτό δεν αργεί, μην ανυσηχείς, ειδικά τώρα που 'μπήκε' η Toyota με μερίδιο στη Subaru!
Όσο για το RX8 που ναι μεν είναι καταπληκτκό αυτοκίνητο που κολλάει η σύγκριση με την Corolla δεν καταλαβαίνω, στα οικονομικά μεγέθη;
Είναι το μόνο κοινό σημείο που έχουν, και να έχετε υπόψην σας πως πέρα από κατανάλωση δεν είδαμε ακόμη πόσο αντέχουν τα RX8 μετά από Χ χιλιόμετρα οπότε είναι κι αυτός ένας παράγοντας, εκτός και δεν ενδιαφέρει το κόστος συντήρησης και διαβίωσης με ένα αυτοκίνητο αλλά μόνο η αγορά του εσας!
Φυσικά και θα είναι ωραίο αυτοκίνητο και μην βλέπω κάθετες απόψεις του στυλ το τάδε στρίβει και το τάδε δεν μπορεί ακόμη και βελτιωμένο γιατί αν ήταν έτσι στους αγώνες δεν θα διακρίνονταν ακόμη και τα Rover 25 (χωρις να θέλω να το υποτιμήσω αλλά είναι πίσω σε εξέλιξη για το γνωστό λόγο του εργοστασίου) αλλά μόνο Type R και Golf!
Δεν θυμάμαι κανένα RX8 ή Golf τελευταία να διακρίθηκε πουθενά γι'αυτό μην είστε μονόφθαλμοι αντίθετα αυτή η παλιοκορόλλα έχει γράψει και την ιστορία της!
Θέλω δηλαδή να πω πως σήμερα όλα τα εργοστάσια έχουν την τεχνογνωσία τους ώστε να κάνουν σωστά αυτοκίνητα απλά έχουν κι άλλους στόχους και target group αγοραστών οπότε προσεγγίζουν διαφορετικά κάποια θέματα που εμείς θέλουμε να τα βλέπουμε με την δική μας οπτική.
Μην νομίσει κανείς πως δεν μπορεί η Toyota ή η κάθε μεγάλη εταιρεία να φτιάξει ένα περίπου Type R γιατί τα ίδια λέγαν και κάποιοι Γερμανόφιλοι πριν εμφανιστεί το εν λόγω Civic και το S2000 αλλά να που η πραγματικότητα τους διέψευσε!
JIM -
Δε διαφωνώ με αυτά που λες. Δεν ειρωνεύτηκα την Corolla, ειρωνεύτηκα αυτούς που σχολίαζαν ότι θα τις ρίξουν ένα σκασμό λεφτά ακόμα για ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και άλλα ζαντολάστιχα, μήπως και μπορέσει κάποτε να στρίψει όπως το Golf ή το Civic. Και αναρωτήθηκα, εγώ που έχω οδηγήσει την απλή TS και έβαλα τα γέλια, με το τιμόνι τι θα κάνουν; Αλλά και τέλεια να την κάνουν, πάντα θα παραμένει ένα προσθιοκίνητο. Μη συντηρείτε αυτό το μύθο για τη δυσκολία της πίσω κίνησης. Είναι ασύγκριτα πιο απολαυστική και αποτελεί μια νέα πρόκληση. Δες την υπογραφή μου και θα καταλάβεις την άποψή μου
-
Κι επειδή τώρα διάβασα τα περί κατανάλωσης είστε σίγουροι πως καίει τόσο η Alfa και το RX8;
Έχω κι εγώ ακούσει πολλά κι από φίλους ιδιοκτήτες αλλά όχι και 14lt-17lt αντίστοιχα;
Γιατί θεωρούσα πως το δικό μου που είναι και βελτιωμένο καίει πολύ παρότι έχω κάνει μέχρι και 480χλμ μέχρι να ανάψει λαμπάκι με οικονομική οδήγηση εκτός πόλεως (10,3lt/100km)!
Βέβαια αν το σκίσεις στην πόλη ή εκτός και είσαι συνεχώς τουρμπισμένος κλάφτα Χαράλαμπε αλλά ποτέ δεν έπεσα κάτω από 280-300χλμ μέχρι λαμπάκι.
JIM -
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Όσο για το RX8 που ναι μεν είναι καταπληκτκό αυτοκίνητο που κολλάει η σύγκριση με την Corolla δεν καταλαβαίνω, στα οικονομικά μεγέθη;Μα αυτό μετράει τελικά. Έχω τόσα στην τσέπη, τι παίρνω; Άσε τα συγκριτικά που κάνουν τα περιοδικά, τα φράγκα είναι το πρώτο κριτήριο
Toyota Corolla TTE Compressor